Αν πριν ατμιζες την Πηνελοπη με ggts, μην περιμενεις ιδια αποδοση με το προβαρι. Ο ρυθμιστης αερα σε βοηθαει να βρεις το πραγματικο hot spot = ιδανικη ατμοποιηση.
Υπαρχει και αλλη θεωρια. Λογω της σταθερης αποδοσης του προβαρι, ο ατμοποιητης ζεσταινεται. Οταν ανεβαινει η θερμοκρασια, πεφτει η γευση.
Στο μηχανικο μοντ, οσο διαρκει η τζουρα ή γενικως το ατμισμα, αρα και η ανοδος της θερμοκρασιας, η αποδοση της μπαταριας πεφτει και πεφτει, αρα ζεσταινει λιγοτερο. Επειδη ομως εχει ηδη ζεσταθει το υγρο απο την προηγουμενη τζουρα, υπαρχει μια καπως σταθερη θερμοκρασια και διατηρηση της γευσης οσο πεφτει η μπαταρια. Ολα αυτα στο περιπου και με συγκεκριμενο τεμπο ατμισματος.
Νευρικο ατμισμα στο προβαρι, μετατρεπει ατμοποιητες τυπου Πηνελοπης σε χυτρες, και η γευση παει περιπατο. Τοτε η λυση ειναι να ριξεις λιγο τα βολτ κατα περιπτωση, και ισως να παιξεις λιγο με την καμπανα.