Το "πακέτο"Το eGo έρχεται μέσα σε μια όμορφη θήκη απο σκληρό χαρτόνι η οποία ανοίγει συρταρωτά.
Η θήκηΜέσα στη θήκη υπάρχουν
1 manual στα Αγγλικά, το οποίο έχει αρκετές προειδοποιήσεις για ορθή χρήση και αρκετές τεχνικές πληροφορίες
και ξεφεύγει απο το No-name Κινέζικο.
1 μικρό χαρτί με προειδοποίηση ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ο
φορτιστής αυτός για φόρτιση κοινών μπαταριών 510 διότι μπορεί να τις
καταστρέψει η ακόμα χειρότερα να εκραγούν
2 μπαταρίες e-Go
1 Κάλυμμα μπαταρίας (κώνος)
1 atomizer 510
1 super φορτιστή USB 420mAh.
Επίσης μέσα στις οδηγίες χρήσης αναφέρεται ότι οι μπαταρίες eGo δεν
πρέπει να φορτιστούν με άλλο φορτιστή γιατί μπορεί να καταστραφούν η
ακόμα χειρότερα να εκραγούν.
1 Πάνινη θήκη μεταφοράς
5 προγεμισμένα φιλτρακια γεύση Μarlboro μηδενική νικοτίνη
To περιεχόμενο εδώ φαίνεται ο super φορτιστής και η προειδοποίησηΟπτική εντύπωσηΜου αρέσει.
Η εμφάνιση του είναι πολυ κομψή.
Μου θυμίζει μικρό πουρο το οποίο είναι στερεωμένο πάνω σε ειδική πίπα για πουρο η κάτι τέτοιο.
Λόγω μεγέθους και αυξημένου βάρους δεν με βολεύει να το κρατήσω με όπως ένα τσιγάρο δηλ. με το δείκτη και το μεσαίο
δάκτυλο αλλά σαν πουρο με τον αντίχειρα (στην κάτω μεριά) και το δείκτη (στην επάνω μεριά).
ή με τρία δάκτυλα (αντίχειρας κάτω, μεσαίο δάκτυλο και δείκτης επάνω.
κράτημαΗ εμφάνιση του ξεφεύγει απο την απομίμηση τσιγάρου χωρίς να απομακρύνεται πολύ από αυτό.
Στα θετικά του θεωρώ ότι δεν έχει φωτάκι για "κάφτρα", και μάλιστα επειδή είναι
επίπεδη η πλατιά επιφάνειά του στέκεται όρθιο κάθετα ακουμπησμενο σε αυτήν πράγμα που βοηθά το υγρό να κατεβαίνει
προς τον ατμοποιητή.
Τo eGo πριν τη συναρμολόγησηο κώνος συναρμολογημένοςσύγκριση διαστάσεων eGo, black line, black line titanium 280mAhΤο κουμπί που ενεργοποιεί την μπαταρία (σκληρό διαφανές πλαστικό)
είναι κοίλο μάλλον για να μην πατιέται εύκολα κατα λάθος.
Οταν πατώ το κουμπί ενεργοποίησης ανάβει ένα εσωτερικό λευκό φώς κάτω απο το κουμπί,
το οποίο είναι εντάξει την ημέρα, μάλλον όμως πολύ δυνατό σε ημίφως η στο σκοτάδι.
ΦόρτισηΟι μπαταρίες έρχονται εν μέρει φορτισμένες.
Τις έβαλα στον φορτιστη να φορτίσουν εντελώς (πήρε 1 ώρα) αλλά για καλό και
για κακό τις άφησα για 2 ώρες.
Δοκιμή Πρώτα καθάρισα τον ατμοποιητή φυσώντας τον απο τη μεριά του φίλτρου σε χαρτοπετσέτα.
Αρχικά χρησιμοποίησα τα προγεμισμένα cartridges (με γευση MLB, 0 νικοτίνη).
Κάθε τζουρα μαζί με την προθέρμανση του ατμ (δηλ πάτημα του κουμπιού της μπαταρίας χωρίς τζουρα για μισό δευτερόλεπτο)
κρατά περίπου 4 δευτερόλεπτα και που και που ως και 5 δευτερόλεπτα.
Ιδου και η λεπτομερής καταγραφή της δοκιμής...
Ξεκινώ με το προγεμισμένο MLB 0 Νικοτίνη
στις
25 τζουρες το φίλτρο μυρισε καμμενο. στις 27 το άλλαξα
στις
73 το δεύτερο φίλτρο ξαναμύρισε καμμένο
στις
75 εβγαλα τον πολυεστέρα πο το δεύτερο φίλτρο και τον έβαλα ανάποδα
στις
92 έβαλα ανάποδα τον πολυεστέρα απο το πρωτο φίλτρο.
στις
100 αλλαγή με 3ο φίλτρο
στις
128 ξαναμύρισε καμμενο
στις
130 αλλαγή πλευράς του πολυεστέρα
στις
139 τέλος τρίτου φίλτρου, έβγαλα τον πολυεστέρα τον
αραίωσα σε λιγότερο απο το μισό, τον επλυνα τον στεγνωσα σε χαρτί,
πρόσθεσα στο άδειο φίλτρο 10 σταγόνες Tobacco 11mg της Νobacco έβαλα τον στεγνό πολυεστέρα και
πρόσθεσα 2 σταγόνες απ ευθείας επάνω στον πολυεστέρα.
δίνει πολύ ωραία το άρωμα, και καλό κτυπημα για 11mg
στις
200 Η απόδοση της μπαταρίας δεν φαίνεται να πέφτει.
στις
207 μυρισε καμενο και είδα ότι είχε ατμιστεί όλο το υγρό, έκανα νεα αναγόμωση με 12 σταγόνες όπως πριν
η γέμιση μου είχε διαρκεια 68 τζουρες.
στις
279 μυρισε πάλι καμενο είχε ατμιστεί όλο το υγρό, νεα αναγόμωση όπως πριν (διαρκεια 72 τζουρες)
στις
300 η απόδοση της μπαταρίας δεν φαίνεται να έχει πέσει
στις
347 μυρισε πάλι καμμενο είχε ατμιστεί όλο το υγρό, νεα αναγόμωση με 12 σταγόνες
όπως πριν (διαρκεια 68)
στις
430 σε μακρόσυρτη και αποτομη τζουρα μου ήρθε λίγο υγρό απο το φίλτρο στο στόμα(λαθος μου)
στις
435 μυρισε καμμενο είχε ατμιστεί όλο το υγρό, νεα αναγόμωση 12 σταγόνες
όπως πριν (διάρκεια 88 )
507 Τέλος Μπαταρίας.
Ακολούθησε νέα φόρτιση με χρόνο μεγαλύτερο απο 2 ώρες, δυστυχώς δεν είδα πότε ακριβώς ολοκληρώθηκε, πάντως σε λιγότερο απο τρεις.
Μερικοί χονδροειδείς υπολογισμοί.4 δευτερόλεπτα καθε άτμισμα * 507 ατμίσματα / 60 δευτερόλεπτα κάθε λεπτό = περίπου 34 λεπτα συνεχους λειτουργίας του ατμοποιητή.
Αν συνυπολογίσω και αρκετά πιο μακρόσυρτα ατμίσματα που έκανα πάμε προς τα 40 λεπτά συνεχους λειτουργίας.
Με 4 τζουρες το λεπτό κρατά περίπου 2ώρες και 6 λεπτά συνεχους ατμίσματος.
Με διαλείμματα ένας βαρυς ατμιστής πιανει 4-5 ώρες.
Κάποιος ελαφρυς ατμιστής που κάνει πιο σύντομες τζουρες πχ 2 δευτερόλεπτα η καθε μία και ατμίζει 4 φορές το λεπτό λογικά
θα έχει στη διάθεση του περίπου 1010 τζουρες σε 4 ώρες και 10 λεπτά συνεχους ατμίσματος.
Με λογικά διαλείμματα στο άτμισμα η μπαταρία θα του φτάσει για 8-10 ώρες.
ΠαρατηρήσειςΟ ατμοποιητής δούλεψε χωρίς πρόβλημα και με καλή γεύση απο την αρχή.
Κτύπημα στο λαιμό. Με None ανεπαίσθητο. με 11 mg είναι αρκετά καλό.
Πολύ ωραία γεύση, λίγο πιο δυνατή απο την απλή μπαταρία ή το passthrough, ίσως λόγω
του ότι αφήνει πιο πολύ κενο η ένωση του ατμ με την μπαταρία.
Οι εγκοπες εξαερισμου της μπαταρίας του eGo είναι σαφως μεγαλύτερες απο του black line
και της μικρής και της μεγάλης και του passthrough.
Με τρώει η περιέργεια τι θα γίνει αν ανοίξω περισότερο τις εγκοπες σε μια απλή μπαταρία
του black line.
Το κενό ατμοποιητή μπαταρίας στο eGoΤο κενό ατμοποιητή μπαταρίας στο black lineΟ ατμοποιητής πέρα απο εμφανισιακές διαφορές μοιάζει ίδιος με του Black lineTo εσωτερικό τους. Αριστερά το eGoΤο eGo tραβάει πολύ άνετα πράγμα που επίσης μου αρέσει.
Ο ατμός που παράγεται είναι έντονος όπως του black line, πράγμα αναμενόμενο βέβαια.
Ο ατμοποητής ζεσταίνεται έντονα με τη συνεχή χρήση, έχω την εντύπωση ότι αργεί περισσότερο να ζεσταθεί σε σχέση με το black line
αλλά ο κώνος κρύβει το ζέσταμα.
Δεν φαίνεται να έχει cut-off.
Η απόδοση των προγεμισμένων φίλτρων είναι μέτρια σε σχέση με τα γεμισμένα απο εμένα
Δεν παρατηρώ υπερχείλιση (λογω κώνου)
Συμπεράσματα-πρώτες εντυπώσειςΔεν είναι απλά μια εναλλακτική μπαταρία.
Εκτός απο μεγάλη διάρκεια έχει και άλλη αίσθηση και άλλη απόδοση και ωραίο design.
Αντε και στα 900mAh!!!
Θετικά του "πακέτου"(+) Ωραίο και πρωτότυπο Design που ξεφεύγει απο το τσιγάρο (για κάποιους είναι αρνητικό)
Aίσθηση καλής ποιότητας ακόμη και στο manual
Βελτιωμένη γευση στον 510,
Μεγάλη διάρκεια
Ευκολο Τράβηγμα
Καλό κτύπημα στο λαιμό,
Μεγάλη ποσότητα ατμού
Φαίνεται να λύνεται (η να μειώνεται αισθητά) το πρόβλημα της διαρροής
Στέκεται όρθιο
Ο κώνος κρύβει το ενοχλητικό ζέσταμα (βλ. και αρνητικά)
Ο ατμοποιητής "έστρωσε" αμέσως. (ισως τυχαίο)
Τουλάχιστον στην πρώτη δοκιμή η μπαταρία κρατάει καλά σχεδόν ως τις τελευταίες τζούρες.
Πολύ καλή τιμή πακέτου και ανταλλακτικών (αλλά μικρή εγγύηση (28 ημέρες))
Αρνητικά του "πακέτου"(-) Ξεφεύγει απο το τσιγάρο (για κάποιους είναι θετικό)
Είναι σχετικά βαρύ,
Η βαφή φαίνεται ευαίσθητη, αν κτυπηθεί μάλλον θα γεμίσει αμυχές, οι αμυχές φυσικά δεν καλύπτονται στην εγγύηση
Έχει ενοχλητικά δυνατό άσπρο φωτάκι σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
Μεγάλη κατανάλωση
Ο κώνος κρύβει το ζέσταμα, οπότε δεν έχω προειδοποίηση ότι το παράκανα (βλ. και θετικά)
Το manual είναι στα αγγλικά, κάποιος που δεν γνωρίζει αγγλικά ίσως έχει πρόβλημα
Μέτρια απόδοση των προγεμισμένων φίλτρων
Μικρή εγγύηση (28 ημέρες) (αλλά πολύ καλή τιμή)
σε σχέση με το black line(+) Πιο "προχωρημένο" προϊόν
(+) πολύ μεγαλύτερη διάρκεια
(+) καλύτερη λειτουργία
(+) Καλύτερη τιμή πακέτου και ανταλλακτικών
(+/-)Δεν μοιάζει με τσιγάρο
(-)Μικρότερη εγγύηση.
Μένουν για αξιολόγηση το επόμενο διάστημαΗ αντοχή των μπαταριών σε διαδοχικές φορτίσεις
Συμπεριφορά σε υγρά άλλου κατασκευαστή