vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

79 επισκέπτες, 3 χρήστες
manoslykos, camber, infernity

Twitter

άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)

Αποσυνδεδεμένος Abet

  • *****
  • 3073
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμιζω απο 9/9/09 τυχαίο ?
άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« στις: Αυγούστου 23, 2014, 20:50 »
Το είχα παρατηρήσει για πρώτη φορά σε αεροπορικό ταξίδι. Φούλαρα με νικοτίνη και άτμιζα 2-3 σκαστές τζούρες στη λούφα όταν δεν κοίταζε (η κατα τα άλλα αξιαγάπητη) αεροσυνοδός. Μετά απο μερικές ρουφηξιές παρατήρησα ότι το ΗΤ μου (clearomizer epsilon) δεν είχε "τράβηγμα" , έβγαζε ελάχιστο ατμό και έκανε διαρροές (γέμισε η μπαταρία ego υγρό).  Το θεώρησα τυχαίο, σκούπισα τα υγρά και προσγειώθηκα.
Προχτές επισκεύτηκα την Ορεινή Ναυπακτία. Ανεβήκαμε σε 1000-1200 υψόμετρο μέσα στο ελατόδασος. Καταπληκτική φύση σας τη συνιστώ ανεπιφύλλακτα, σε μια στροφή μάλιστα είδαμε ένα ελαφάκι (η μείωση και συνηδητοποίηση των κυνηγών έχει κάνει το θαύμα της στην Ελληνική φύση, όλο και περισσότερα άγρια ζώα μπορεί να συναντήσει ο ταξιδιώτης).
Για να μην τα πολυλογώ, απο την συγκίνηση έπιασα μηχανικά το ΗΤ να κάνω καμιά τζούρα....τζίφος, η μπαταρία ήταν λερωμένη με υγρά και η τζούρα τζούφια. Φύσηξα το περισευούμενο υγρό και καθάρισα τους πόλους. Καλύτερα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν λίγο φτωχό. Όταν , τέλος,  κατεβήκαμε στο επίπεδο της θάλασσας, το εργαλείο δούλευε και πάλι κανονικότατα. Υπόψη ότι ο ατμοποιητής ήταν φρεσκότατος 2 ημερών.
Το συζήτησα με το γυιό μου και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν
α) το τανκ με την υποπίεση ξερνάει υγρά, αυτό όμως δεν δικαιολογεί επαρκώς την τζούφια τζούρα μετά το καθάρισμα και την εξισορρόπηση της πίεσης. 
β) Το σημείο βρασμού της PG αλλάζει με το υψόμετρο και απαιτεί μεγαλύτερο χρόνο για ατμοποίηση απ' όσο το πάτημα για μια κλασσική τζούρα. Αυτή η εξήγηση μου φάνηκε πειστικότερη, αλλά δεν δικαιολογεί πως (πριν 3 χρόνια) που ταξίδευα αεροπορικώς άτμιζα με dripping χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εσείς τι λέτε?
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 23, 2014, 21:04 από Abet »

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 23, 2014, 21:11 »
Θέμα υπερπίεσης στο τανκ είναι. Επειδή υπάρχει μικρότερη ατμοσφαιρική πίεση στα μεγάλα υψόμετρα δημιουργείται διαφορά πίεσης με το τανκ και υπάρχουν διαρροές.

Το σημείο βρασμού ελαττώνεται με τη μείωση της πίεσης. Οπότε, θεωρητικά, θα έπρεπε να ατμοποιούνται πιο εύκολα οι PG και VG στα μεγάλα ύψη. Ενδεικτικά το σημείο βρασμού του νερού στο έβερεστ είναι 80 βαθμοί κελσίου.

Αυτό με τη τζούφια τζούρα μάλλον ιδέα σου πρέπει να είναι, λογικά θα στρώνει μετά από κάποια ώρα. Το δοκίμασες αρκετά και συνέχισε να μην τραβάει;

Προσωπικά, θα επέλεγα dripping σε τέτοιες μεταβολές υψομέτρου, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 23, 2014, 21:13 »
Σε 6 αεροπορικά ταξιδια με ce4 πριν 2 χρονια, και με καηφουν τον περασμενο μηνα και μια παρομοια αναβαση στα Καλαβρυτα παντα με τον καηφουν, τα ιδια ακριβως.
Στην πτηση της επιστροφης τον περασμενο μηνα, καθως και στην καταβαση απο τα Καλαβρυτα, εβαλα αναποδα τον καηφουν στην τσεπη μου (επιστομιο προς τα κατω) και ουδεμια διαρροη.

Αλλάζει η πιεση, και "τραβαει" υγρο στον θαλαμο ατμοποιησης -> οπη αερισμου.

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 24, 2014, 01:10 »
Ρε, κοίτα να δεις ανακαλύψεις που κάνει κανείς!!!  ???
Αυτό συμβαίνει μόνο στα Bottom Coil ; (λογικά)
Abet, ο epsilon που ανέφερες στην πτήση ήταν ο BDC ;

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 24, 2014, 01:17 »
Λογικα ναι, στους μποτομ, αλλά εμενα μου συνεβη και στους σετεσσαρες. Δεν θυμαμαι καλα αλλά μαλλον τους ειχα πλαγιαστα, οποτε με την αυξηση της πιεσης οταν κατηφοριζε το αεροπλανο αδειασε ο μισος στην θηκη... Ευτυχως (τότε) ειχα μαζι μου κι εναν μεγκα καρτο ο οποιος δεν μασησε.

Αποσυνδεδεμένος DrV979

  • *
  • 22
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 24, 2014, 01:44 »
Η πίεση μέσα σε ένα αεροπλάνο είναι αντίστοιχη με αυτή σε 1200 - 2400μ υψόμετρο. Ο αέρας είναι πιο αραιός οπότε φαντάσου ότι ατμίζεις με  πολύ πολύ μικρό airflow....τα υπόλοιπα αυτονόητα, όπως και το ότι οι top coil  δουλεύουν καλύτερα, εγώ με mini nova δεν είχα κανένα πρόβλημα  :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος spectrum

  • *****
  • 2577
  • Φύλο: Άντρας
  • Ευχαριστώ την Παναγία και τα παιδιά μου
    • Iδεογράφος
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #6 στις: Αυγούστου 24, 2014, 03:38 »
Προσπαθώ εδώ και μια ώρα να εξηγήσω το φαινόμενο, αλλά μάλλον περισσότερες απορίες μου δημιουργούνται...

Κατ΄αρχήν, αφού το έχουν παρατηρήσει πολλοί, το αποτέλεσμα είναι απολύτως αξιόπιστο. (Άλλωστε, και μόνο η μαρτυρία του Ατμιάρχη Abet κάνει το "εις μάρτυς ουδείς μάρτυς" να φαντάζει αστείο - η μαρτυρία του και μόνο είναι αρκετή).

Απορία 1: Μειώνεται η πίεση μέσα στο αεροπλάνο; (άσχετη με το θέμα μας, αλλά το εσωτερικό δαιμόνιο δεν την αφήνει να περάσει έτσι).
Η πίεση μέσα σε ένα αεροπλάνο είναι αντίστοιχη με αυτή σε 1200 - 2400μ υψόμετρο. Ο αέρας είναι πιο αραιός...
Ένα αεροπλάνο  πετά σε ύψος 7.000μ, οπότε πάλι καλά. Προφανώς η πίεση δεν είναι ίδια με την εξωτερική, αλλά γιατί είναι μειωμένη σε σχέση με το έδαφος; Δεν υποτίθεται ότι το αεροπλάνο είναι αεροστεγώς κλειστό; Κι αν δεν ήταν, δεν θα είχαν παρατηρηθεί και άλλα προβλήματα;

Απορίες 2 και 3:
2 ... Μετά απο μερικές ρουφηξιές παρατήρησα ότι το ΗΤ μου (clearomizer epsilon) δεν είχε "τράβηγμα" , έβγαζε ελάχιστο ατμό και έκανε διαρροές (γέμισε η μπαταρία ego υγρό)...
Προχτές επισκεύτηκα την Ορεινή Ναυπακτία. έπιασα  το ΗΤ να κάνω καμιά τζούρα....τζίφος, η μπαταρία ήταν λερωμένη με υγρά και η τζούρα τζούφια.
Φύσηξα το περισευούμενο υγρό και καθάρισα τους πόλους. Καλύτερα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν λίγο φτωχό. Όταν , τέλος,  κατεβήκαμε στο επίπεδο της θάλασσας, το εργαλείο δούλευε και πάλι κανονικότατα. Υπόψη ότι ο ατμοποιητής ήταν φρεσκότατος 2 ημερών...
α) το τανκ με την υποπίεση ξερνάει υγρά,
αυτό όμως δεν δικαιολογεί επαρκώς την τζούφια τζούρα μετά το καθάρισμα και την εξισορρόπηση της πίεσης. 
2: Αν κατάλαβα καλά, στο αεροπλάνο οι πρώτες τζούρες ήταν εντάξει, ενώ στο βουνό η ψόφια τζούρα ήρθε αμέσως;
3: Εδώ, αν κατάλαβα καλά, η τζούρα δεν ήταν εντάξει σε μεγάλο ύψος αλλά σε μικρό επανήλθε...

Απορία 4:
Για να βγαίνουν υγρά από το τανκ σημαίνει ότι η μείωση της πίεσης αναγκάζει τα εγκλωβισμένα μέσα του αέρια να βγουν έξω, δίνοντας μια ώθηση στο υγρό.
Άρα, υπάρχει μια επικοινωνία του αέρα μέσα στο τανκ με τον ατμοσφαιρικό.
Το τανκ ήταν βιδωμένο στην μπαταρία ή όχι;
Αν ναι, γιατί συνέβη το παρακάτω:
...Στην πτηση της επιστροφης τον περασμενο μηνα, καθως και στην καταβαση απο τα Καλαβρυτα, εβαλα αναποδα τον καηφουν στην τσεπη μου (επιστομιο προς τα κατω) και ουδεμια διαρροη...
Λογικά, δεν θα έπρεπε τότε η διαρροή να ήταν μεγαλύτερη λόγω επιστόμιου;
(Το γιατί δεν συμβαίνει σε όλους τους ατμο με την ίδια ένταση για την ώρα το προσπερνώ)
Διαπίστωση: υπάρχει επικοινωνία του ατμοσφαιρικού αέρα με το περιεχόμενο του τανκ μας...

Απορία 5:
... Το σημείο βρασμού ελαττώνεται με τη μείωση της πίεσης. Οπότε, θεωρητικά, θα έπρεπε να ατμοποιούνται πιο εύκολα οι PG και VG στα μεγάλα ύψη. Ενδεικτικά το σημείο βρασμού του νερού στο έβερεστ είναι 80 βαθμοί κελσίου.
Ναι, αλλά ένα αυγό στο Έβερεστ κάνει μια ώρα να βράσει - δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει κάτι εδώ.
Βρασμό έχουμε όταν η πίεση των ατμών που προσπαθούν να ξεφύγουν από το υγρό γίνει ίση με την ατμοσφαιρική, οπότε λογικά το σημείο βρασμού πέφτει με το ύψος.
Όμως, γιατί βρασμός;
Μέχρι τώρα λέγαμε για μεγαλύτερη εξάτμιση, για flash point (η θερμοκρασία στην οποία ο ρυθμός εξάτμισης είναι τέτοιος ώστε οι ατμοί να κάνουν ετερογενές μείγμα με τον αέρα, να φαίνονται δηλαδή με γυμνό μάτι) της pg και της vg, εκτός από κάτι σκόρπιες αλλά καίριες αναφορές:
βαση της παρατηρησης στον α2 ανοικτο,νομιζω οτι απλα η αντισταση βραζει βιαια το υγρο.
...
Τελικά, έχουμε βρασμό;
Αν ναι, επηρεάζεται από το υψόμετρο με διαφορετικό τρόπο από το flash point;
Κι άλλο χρήσιμο σχετικό ποστ:
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,3526.msg108354.html#msg108354

Ελπίζω οι έρευνες του γιατρού σχετικά με τις θερμοκρασίες (προς το παρόν ξέρουμε ότι δεν περίμενε κι ο ίδιος να είναι τόσο μεγάλες) θα ρίξουν λίγο φως κι εδώ.

Μέχρι τότε, συμφωνούμε με το Σωκράτη (εν οίδα, ότι ουδέν κλπ) αλλά όσο ζούμε έχουμε κάθε δικαίωμα να παλεύουμε να το ελαχιστοποιήσουμε...

Επί του πιεστηρίου: Μήπως πρέπει να αναφερθούν και τα βολτ ή τα βατ αν οι θερμοκρασίες παίζουν τελικά ρόλο;
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2014, 05:23 από spectrum »

Αποσυνδεδεμένος apostolisd

  • **
  • 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #7 στις: Αυγούστου 24, 2014, 08:59 »
1) Χωρίς να έχω ιδέα περί ιπτάμενων μηχανών, δε νομίζω ότι το αεροπλάνο είναι κάτι που το κλείνουμε αεροστεγώς πριν απογειωθεί και το ξανανοίγουμε μετά την προσγείωση. Πχ σε ένα υπερατλαντικό ταξίδι ο αέρας της καπίνας δε νομίζω καν να θεωρείται επαρκής για τόσα άτομα για τόσες ώρες, άρα πρέπει να υπάρχει κάποιο σύστημα ανανέωσης και φυσικά συμπίεσης. Στο επίπεδο της θάλασσας, η πίεση είναι 760 mm Hg, στα 1.000 μέτρα υψόμετρο 680 mm Hg, στα 4.000 460 mm Hg. Προφανώς είναι πιο εύκολη η συμπίεσή του στο ανεκτό 680 από το ιδανικό 760.

Για τα υπόλοιπα, όταν αγόρασα τον 1ο bdc (nobaco epsilon) και άκουσα  μπουρμπουλήθρες, προσπάθησα να τον καθαρίσω φυσώντας από το επιστόμιο με τον ατμοποιητή να κοιτάει προς τα κάτω, όπως έκανα με τον απλό epsilon ως τότε. Ενώ στον απλό όμως δούλευε μια χαρά, στον bdc η υπερπίεση που δημιουργούσα από πάνω από το υγρό μέσα στο θάλαμο ωθούσε όλο το υγρό προς τα έξω κι όχι μόνο το ελάχιστο που είχε περάσει μέσω της αντίστασης στο σωλήνα του επιστομίου. Η λύση φυσικά ήταν να τον φυσάω γυρισμένο προς τα πάνω ώστε ο αέρας να διαφεύγει από την αντίσταση, με το υγρό να είναι στο κάτω μέρος στο επιστόμιο, που είναι σφραγισμένο. Έχει να κάνει με τον τρόπο κατασκευής του καθενός: στον απλό η στάθμη του υγρού ήταν πιο κάτω από την αντίσταση και ο πάτος ήταν σφραγισμένος, οπότε η υπερπίεση έβγαζε μόνο ότι είχε μέσα στο σωλήνα του επιστομίου. Στον bdc η αντίσταση είναι μέσα στο υγρό, οπότε όσο υπάρχει υπερπίεση από πάνω, θα βγάζει υγρό από την αντίσταση.  Γυρνώντας το ανάποδα, στο πάνω πλέον μέρος της αντίστασης θα υπάρχει αέρας, οπότε όχι διαρροή υγρών.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2014, 09:04 από apostolisd »

Αποσυνδεδεμένος vantamis

  • **
  • 225
  • Φύλο: Άντρας
  • Όχι άλλο κάρβουνο!
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #8 στις: Αυγούστου 24, 2014, 10:16 »
 :hmmm:

Χμμμ! Οπότε, αν κατάλαβα καλά, για τα υψόμετρα... dripping ;


Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #9 στις: Αυγούστου 24, 2014, 11:02 »
Σε αυτά που απορρήθηκαν και μπορώ να πω..

Απορία 1). Η ατμοσφαιρική πίεση του αεροπλάνου δεν είναι μεν η εξωτερική, αλλά σίγουρα δεν είναι και επιπέδου θάλασσας. Και πράγματι δημιουργούνται κι άλλα προβλήματα, όπως το στην απογείωση και στην προσγείωση να βουλώνουν τα αυτιά σου, ή, αν έχεις χαμηλή πίεση σαν άνθρωπος, στην προσγείωση και στην απογείωση να σε παίρνει ο ύπνος. Έτσι απλά, φλουπ! Και μόλις ακουμπήσεις γη ξαναξυπνάς..

Απορία/Διαπίστωση 4). Αν είναι ανάποδα σε bottom coil φυσικά δεν έχεις διαρροή. Είναι σαν να κρατάς ένα ποτήρι με υγρό. Επαφή υπάρχει διαμέσου μόνο του φιτιλιού (ή τις τρύπες εισαγωγής του kayfun. Δεν υπάρχει μεν επαφή της ατμόσφαιρας με τον κλεισμένο αέρα στο τανκ, αλλά λειτουργούν σαν δύο συγκοινωνούντα δοχεία. Το υγρό στο ενδοιάμεσο, είναι ότι το περίβλημα του αεροπλάνου, υπάρχει πάντα η τάση εξισορρόπησης, και δέχεται τις πιέσεις. ακόμα και με εμπόδια στο ενδοιάμεσο. Για αυτό και κάτι μη συμπαγές αρκετά θα έσκαγε στο διάστημα, ή το υγρό θα άδειαζε τελειώς μέχρι να καταφέρει ο αέρας μέσα να συμβαδίσει με τον αέρα έξω.

Αποσυνδεδεμένος ariszvs

  • **
  • 236
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #10 στις: Αυγούστου 24, 2014, 11:23 »
Οσο ανεβαινεις σε υψος τοσο ο αερας αρραιωνει μεν, αλλα επισης καταλαμβανει περισσοτερο χωρο.Γι αυτο και οπου υπαρχει εγκλωβισμενος αερας πχ σε ενα μπουκαλι νερου βλεπετε το μπουκαλι να πρηζεται στο αεροσκαφος σε μεγαλο υψος,οπως επισης και το σωμα μας,ιδιαιτερα στο γαστρεντερικο συστημα :)) .Ο αερας που βρισκεται εκει θελει να βγει εξω...σε εναν top coil (ορθιο) αυτο ειναι ευκολο αλλα σε ενα bottom coil tank αυτος ο αερας δεν επικοινωνει με το εξωτερικο περιβαλλον και κατα συνεπεια καταλαμβανωντας  συνεχως περισσοτερο χωρο μοιραια σπρωχνει το υγρο προς τις τρυπες αναπληρωσης κι ετσι καποια στιγμη θα δουμε διαρροη.Αν βεβαια τον κρατησουμε αναποδα σε ολη την πτηση ο αερας θα φευγει απο τις τρυπες αναπληρωσης χωρις να παρεμβαλλεται το υγρο κι ετσι γινεται ευκολα η εξισωση της πιεσης.
Οσον αφορα τη τζουφια τζουρα,υποθετω οτι αν εστω και λιγο εχει επηρρεαστει ο ατμο απο το φαινομενο θα εχει παραπανω υγρο στα φυτιλια οποτε θα θελει κανα δυο μεχρι να μπορεσει να ατμοποιησει ξανα σωστα.
Σαφως και στο αεροπλανο βολευουν οι ατμοποιητες που δεν δουλευουν με tank system και η λειτουργια τους δεν επηρρεαζεται καθολου. :)

Αποσυνδεδεμένος Alfabravo

  • **
  • 344
  • Φύλο: Άντρας
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #11 στις: Αυγούστου 24, 2014, 11:27 »
Καλημέρα,

Αυτό που ανέφερε ο Abet είναι γνωστό και δεν συμβαίνει μόνο με τους ατμοποιητές αλλά ακόμη και με τα μπουκαλάκια με τα υγρά, σαμπουάν, κλπ.
 
Όταν ταξιδεύω αεροπορικώς, φροντίζω τα μπουκαλάκια με κάθε είδους υγρά να είναι γεμάτα έως επάνω, (να μην έχουν καθόλου αέρα) και τα βάζω σε αυτοκλειόμενο σακουλάκι κατάψυξης. Ακόμη και τα στυλό δεν τα κουβαλάω επάνω μου μέσα στην καμπίνα, από τότε που λέρωσα ένα κουστούμι...

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #12 στις: Αυγούστου 24, 2014, 11:34 »
Λογικά, δεν θα έπρεπε τότε η διαρροή να ήταν μεγαλύτερη λόγω επιστόμιου;
Απαντησε πολυ επεξηγηματικα ο ariszvs. Οι τρυπες τροφοδοσιας του καηφουν αφου ηταν αναποδα αφηνανε τον "φουσκωμενο" αερα να βγει απο το τανκ και να εξισωθει η πιεση.

Για τις πτησεις και τα βουνα (οσο ανεβαινεις - κατεβαινεις, μετα επανερχεται) ή ντριπερ ή καρτο.

Αποσυνδεδεμένος KINGGREECE

  • *****
  • 1670
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΜΟΥΦΑ....................
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #13 στις: Αυγούστου 24, 2014, 11:49 »
το εσωτερικο ενος αεροπλανου ειναι ενας θαλαμος αποσυμπιεσης και συμπιεσης......!!!
αναλογα το υψος προσπαθει το συστημα να κρατα σταθερη πιεση και πυκνοτητα αερα οπως ειναι στο υψος  +- 0 του εδαφους .
πολλες φορες ο μηχανικος -πιλοτος συμπιεζει την καμπινα ποιο νωρις οταν ξερει οτι θα πεταξει Π.χ στα 7000 ποδια.....με αποτελεσμα καποιοι επιβατες να εχουν το αισθημα πιεσης και σφυριγματος στα αυτια.......!!!!!!
κατα την διαρκεια αυτης της διαδικασιας επεμβαινουν οι νομοι της φυσικης στον ατμοποιητη και η πιεση του αερα ωθει τα υγρα εξω απο τον ατμοποιητη εφοσον βρισκουν οδο διαφυγης!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: άτμισμα σε υψόμετρο (ψηλά βουνά, αεροπλάνο)
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 24, 2014, 12:34 »
Τα επιβατικά αεροπλάνα σε πτήσεις άνω της ώρας, συνήθως πετούν σε ύψη 33-35 χιλιάδες πόδια, ανάλογα το βάρος τους και την κατεύθυνση της πτήσης(μονά ζυγα ύψη). Η συμπίεση γίνεται σταδιακά ανάλογα με το ρυθμο ανοδου για την άνεση των επιβατών και συνήθως είναι της τάξεως των 6000 ποδών. Εξαίρεση αποτελούσε το Concorde το οποίο πετούσε στα 50-60 χιλιάδες πόδια αναλόγως εξωτερικών συνθηκών με μέγιστη συμπίεση τα 3000 πόδια. Στις πτήσεις εσωτερικού, σπάνια περνάμε τα 25 χιλιάδες πόδια, ας το επιβεβαιώσει και ο arisvs που το κάνει καθημερινά! Δυστυχώς έχω καιρό να πετάξω, οπότε η μόνη μου εμπειρία είχε να κάνει με ego-c και δεν είχα θέμα. Η λογική που εξηγείται παραπάνω πάντως νομίζω ότι είναι ολόσωστη. Φοβάμαι ότι ένας Kayfun στο αεροπλάνο, θα συμπεριφερθει σαν να τον γεμίζεις από πάνω και να βιδώνεις χωρίς να γυρίσεις ανάποδα!

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 70 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 20339 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 280109 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207792 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 65161 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 173842 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312396 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 13602 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124407 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93409 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4125 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix
PULSE AIO V2 [AIO (Όλα σε ένα)] 5 1402 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 11:40
από axilleaspro