vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

63 επισκέπτες, 2 χρήστες
manoslykos, camber

Twitter

E-Holly 20W/35W

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
E-Holly 20W/35W
« στις: Οκτωβρίου 26, 2014, 17:28 »
Από προχτές μου έχει έρθει από το fasttech το E-Holly στα 20W στη τιμή των 30 ευρώ. Υπάρχει διαθέσιμη φυσικά και η έκδοση που ανεβαίνει στα 35W. Τα δύο μοντάκια προέρχονται (νομίζω) από την Kangside -ποτέ δεν μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος με τους Κινέζους-  ;D και φοράνε τα τσιπάκια της Yi-Hi, το μεν 20W φοράει το SX-200, ενώ το 35W φοράει (πιθανότατα) το SX-300T, όπως ισχυρίζεται τουλάχιστον το fasttech. Τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Συγκεκριμένα το E-Holly 20W μπορεί να αποδώσει από 7W (μίνιμουμ), μέχρι 20W (μάξιμουμ), ενώ μπορεί να δεχτεί ατμοποιητές με αντίσταση από 0,5 (μίνιμουμ) μέχρι 2,5Ω (μάξιμουμ).

Το E-Holly στα 20W μέχρι στιγμής μου έχει αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις, πολύ καλύτερες από ότι περίμενα. Έχει βέβαια και ένα πολύ σοβαρό αρνητικό σημείο, που θα μπορούσε να αποτρέψει πολλούς από την αγορά του. Πάμε να το γνωρίσουμε από κοντά, αφού πούμε ότι τα μοντάκια E-Holly αποτελούν μία κατηγορία από μόνα τους, αφού αποτελούν δύο από τα ελάχιστα μοντέλα ηλεκτρονικών μοντ με διάμετρο στα 26 χιλοστά που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή, εγώ τουλάχιστον δεν γνωρίζω άλλα.

Το μοντ έρχεται σε ένα όμορφο μαύρο κουτί με ασημένια ανάγλυφα γράμματα. Με το καλημέρα σας, υποδηλώνεται σαφέστατα από τον κατασκευαστή για το ποιο ακριβώς είναι το target group καταναλωτών.  ;D Το λογότυπο στο κουτί αναφέρει: "Continue vamo legend, we never stopping progress". Δηλαδή: "Συνεχίζουμε τον θρύλο του Vamo, ποτέ δεν σταματάμε την πρόοδο":))






Κι εδώ το κουτί ανοικτό. Στα περιεχόμενα, εκτός από το E-Holly περιλαμβάνονται τα βασικά. Ένα μικρό manual, κι ένα ακόμα από αυτά τα ηλίθια πιστοποιητικά καλής λειτουργίας. Το μοντ έρχεται μέσα σε σελοφάν, που δεν είναι όμως σφραγισμένο, είναι δηλαδή ανοικτό από τη μία του πλευρά.






Εδώ βλέπετε το μοντ στα τέσσερα κομμάτια που το αποτελούν. Οι φωτογραφίες του τόσο στο fasttech όσο και οι δικές μου το αδικούν, το E-Holly σε εντυπωσιάζει με την ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμά του, αλλά το κυριότερο, το πόσο στοιβαρό είναι, θυμίζει θωρηκτό Ποτέμκιν, ειδικά στο πάχος του κύριου σωλήνα!






Δείτε εδώ το κύριο σώμα του Vamo V5 (αριστερά) σε σύγκριση με το κύριο σώμα του E-Holly (δεξιά). Τρία ολόκληρα χιλιοστά πάχος μετάλλου του σωλήνα στο E-Holly!

Επίσης, από τον τρόπο που είναι φτιαγμένη η κεντρική επαφή εσωτερικά στο E-Holly, πιθανολογώ ότι το μοντ δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να δουλέψει άψογα και με flat top μπαταρίες, αλλά δεν έχω τρόπο να το τσεκάρω αυτή τη στιγμή, όλες μου οι μπαταρίες 18350 και 18650 είναι με βυζί.






Εδώ μπορείτε να δείτε το επάνω δαχτυλίδι του E-Holly και το κάτω καπάκι με το ελατήριο. Στο επάνω δαχτυλίδι υπάρχουν τέσσερις πολύ μικρές αυλακώσεις, ενώ θα προτιμούσα φυσικά ένα επίχρυσο ελατήριο. Πάντως το ελατήριο είναι όπως πρέπει, ούτε σκληρό αλλά ούτε και χαλαρό.

 





Εδώ βλέπετε την επέκταση του σωλήνα για τις 18650 μπαταρίες. Αξιοσημείωτη λεπτομέρεια αποτελεί το κολημμένο ταμπελάκι εσωτερικά με το έτος και το μήνα κατασκευής, Σεπτέμβριος του 2014 στη δική μου περίπτωση.  :)

Για μένα αυτός ο σωλήνας είναι εντελώς αχρείαστος, έχει ήδη μπει στο κουτί κι έχω ξεχάσει κιόλας ήδη την ύπαρξή του. Από την αρχή σκόπευα να χρησιμοποιώ το E-Holly αποκλειστικά με 18350 μπαταρία, στη κοντή διάταξη δηλαδή, ζευγάρι με τον Ναυτίλο μου με το υβριδικό τανκ. Τους λόγους θα τους δείτε παρακάτω.







Δείτε εδώ λοιπόν τις συγκρίσεις των μεγεθών. Αριστερά το Vamo V5, στη μέση το E-Holly και δεξιά το X-Man 35. Και πείτε μου εσείς τώρα ποια μοντς είναι οι πραγματικές κουμούτσες!  :))

Τόσο το Vamo όσο και το E-Holly είναι αρκετά ψηλότερα με 18650 μπαταρία από ότι είναι το X-Man με 26650 μπαταρία! Βέβαια, από την  άλλη μεριά, θα πρέπει να πούμε ότι το X-Man 35 πρέπει να είναι ένα από τα πιο κοντά ηλεκτρονικά 26650 μοντς της αγοράς, είναι πιο κοντό και από το Seven-22 και από το E-Huge.







Ας δούμε λοιπόν το E-Holly με διάφορους ατμοποιητές επάνω του. Πρώτα από όλα, σε κοντή διάταξη με 18350 μπαταρία με τον Ναυτίλο μου με το υβριδικό τανκ, όπως ακριβώς δηλαδή το χρησιμοποιώ. Στα μάτια μου τουλάχιστον, είναι όμορφο σετάκι, κι ο Ναυτίλος βιδώνει άψογα, αφήνει ένα ελάχιστο κενό, δηλαδή δέκατα του χλιοστού...  :)






Εδώ με τον RG500 που επίσης βιδώνει άψογα στο E-Holly. Το οπτικό ταίριασμα όμως είναι μέτριο, δεν με απασχολεί όμως, έτσι κι αλλιώς ο RG500 έχει καταλήξει στο συρτάρι.






Κι εδώ με τον δεύτερο Ναυτίλο μου με το ss tank και το μαμίσιο επιστόμιο. Αυτός ο Ναυτίλος βιδώνει απλά τέλεια στο E-Holly, κατεβαίνει μέχρι εντελώς κάτω, και ουσιαστικά ακουμπάει στο επάνω δαχτυλίδι του μοντ. Να διευκρινίσω εδώ ότι όλες οι φωτό είναι με τη βίδα του κεντρικού πόλου στο E-Holly τέρμα βιδωμένη, δηλαδή στο χαμηλότερο δυνατό σημείο.






Και τέλος, με το E-Holly σε πλήρη έκταση για 18650 μπαταρία με τον Ναυτίλο με το υβριδικό τανκ. Μπα, είναι πολύ κουμούτσα για τα γούστα μου!  :))






Εμπειρία χρήσης
Όπως είπα το μοντ το έχω μόλις τρεις μέρες, αλλά με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο. Πραγματικά δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι κρατάς ένα ηλεκτρονικό μοντ που κοστίζει 30 ευρώ! Η ποιότητα κατασκευής είναι τουλάχιστον μια κατηγορία πάνω σε σύγκριση με το Vamo V5, για στοιβαρότητα ούτε κουβέντα, το E-Holly είναι πραγματικό κτήνος σε σχέση με το Vamo. Δεν πιάνει βέβαια την ποιότητα κατασκευής του Seven-22, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, κοστίζει και τρεις φορές λιγότερα χρήματα. Δεν ξεφεύγει φυσικά από αρκετά συνηθισμένα ελαττώματα που χαρακτηρίζουν τα πολύ φτηνά μοντς, π.χ., κουνώντας το πέρα δώθε, τα πλήκτρα ακούγονται σχεδόν σαν κουδουνίστρα.  :))

Και οι δύο Ναυτίλοι μου ατμίζουν πολύ καλά πάνω στο E-Holly, σχεδόν γουργουρίζουν από ευχαρίστηση. Ξεχάστε τις "τζούφιες" τζούρες του Vamo, ειδικά με μπαταρίες 18350 που έχουν πέσει κάτω από τα 3,8V. Έχω αδειάσει μέχρι στιγμής μία κόκκινη Efest V2 800άρα και μία 1200άρα Trustfire στο E-Holly. Και οι δύο έφτασαν να δείξουν 00 στην οθόνη του μοντ, χωρίς ούτε μία τζούφια τζούρα, όλες οι τζούρες, από την πρώτη μέχρι τη τελευταία ήταν ίδιες γευστικά.

Το E-Holly μετράει τις αντιστάσεις σε κάποιους ατμοποιητές ακριβώς ίδια με το Seven-22 και το Vamo V5, ενώ σε κάποιους άλλους κατά 0,1Ω παραπάνω, οι αποκλίσεις δηλαδή ανάμεσα στα τρια μοντς είναι πολύ μικρές.

Κι εδώ ερχόμαστε σε ένα πολύ αρνητικό σημείο του E-Holly, που πιθανόν να αποτρέψει πολλούς από την αγορά του. Πατώντας το πλήκτρο, το μοντ καθυστερεί πολύ να  δώσει ρεύμα στον ατμοποιητή, σίγουρα πάνω από μισό δευτερόλεπτο αλλά όχι και πάνω από ένα δευτερόλεπτο, εμπειρικά θα έλεγα κάπου ανάμεσα στα 0,7-0,8 δεύτερα πρέπει να κυμαίνεται η χρονοκαθυστέρηση του μοντ. Και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έκανε αυτή τη π@π@ριά ο κατασκευαστής,  :eyesplash: μια και πρόκειται σαφώς για ρύθμιση που ο ίδιος επέλεξε. Να σας θυμίσω εδώ ότι χρονοκαθυστέρηση υπάρχει και στο X-Man 35 για να μπορείς να ανάβεις την οθόνη με στιγμιαίο πάτημα του πλήκτρου χωρίς να αλλάζει ο μετρητής στις τζούρες, αλλά είναι της τάξης του 0,1-0,2 δευτερολέπτων, σχεδόν δεν τη καταλαβαίνεις. Στο E-Holly όμως η χρονοκαθυστέρηση είναι πολύ μεγάλη, αντιληπτή και αρκετά ενοχλητική θα έλεγα.  :(


Οθόνη και μενού
Το E-Holly 20W ακολουθεί την φιλοσοφία του X-Man 35 όσον αφορά το μενού της οθόνης, δηλαδή δεν υπάρχει καθόλου μενού!  :)) Το μόνο που μπορείτε να αλλάξετε στην οθόνη, είναι ότι πατώντας ταυτόχρονα τα δύο μικρά πλήκτρα, απεικονίζεται η χρονομέτρηση της τζούρας αντί για την ρύθμιση των βατ. Με τον ίδιο τρόπο η οθόνη επανέρχεται στη στάνταρτ κατάσταση, απεικονίζοντας δηλαδή τα βατ. Με τα μικρά πλήκτρα ρυθμίζετε τα βατ που θέλετε, σε βήματα του 0,1W. Όσο περισσότερο χρόνο κρατάτε πατημένο το πλήκτρο ανεβαίνει και ο ρυθμός αυξομείωσης των βατ, ενώ το καλό είναι ότι το μοντ διαθέτει κυκλική ρύθμιση, ανεβαίνετε δηλαδή μέχρι τα 20W και το μοντ δεν σταματάει, αρχίζει να μετράει ξανά από τα 7W.

Ένα δεύτερο αρνητικό σημείο του E-Holly, αποτελεί η πολύ χαμηλή φωτεινότητα της οθόνης του. Και όταν λέμε χαμηλή, δυστυχώς εννούμε πολύ χαμηλή>:( Σε φως ημέρας, ακόμα και συννεφιασμένης, απλά ξεχάστε το,  :)) δεν μπορείτε να διακρίνετε απολύτως τίποτα στην οθόνη του μοντ. Ακόμα και με πατημένο πλήκτρο που ανεβαίνει η φωτεινότητα της οθόνης, είναι οριακή για συννεφιασμένη μέρα. Επίσης, ένα άλλο αρνητικό είναι ότι το E-Holly συνήθως δεν κρατάει τη ρύθμιση των βατ βγάζοντας και βάζοντας τη μπαταρία.



Βάρος
Εδώ σας έχω το βάρος του E-Holly σε όλα τα πιθανά setup της μπαταρίας αλλά και με ένα Ναυτίλο με το υβριδικό τανκ σχεδόν τίγκα γεμάτο.




Έχουμε και λέμε:
                                    Σκέτο το μοντ
για 18350 μπαταρία                             για 18650 μπαταρία
         168                                                      208

Με μπαταρία Efest 800άρα         Με μπαταρία AW 18650 2000mAh
         191                                                        253

                             Κομπλέ με τον Ναυτίλο
Με μπαταρία Efest 800άρα         Με μπαταρία AW 18650 2000mAh
         252                                                         315



26 χιλιοστά διάμετρος;
Στην αγορά αυτή τη στιγμή, οι ατμοποιητές (όχι drippers) με διάμετρο στα 26 χιλιοστά για να κάτσουν τέλεια επάνω στα E-Holly, πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, εγώ ξέρω μόνο δύο: τον Nfire LA4 και τον Kraken RBA.









Θεωρώ ότι κανένας από τους δύο δεν θα ταίριαζε καλά στα E-Holly, ο LA4 είναι φτιαγμένος για να ταιριάζει οπτικά με το αντίστοιχο μοντ της Smokjoy, ενώ ο Kraken μου φαίνεται εντελώς κιτς εμφανισιακά. Βέβαια γούστα είναι αυτά, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα αργήσουμε να δούμε κάποιον κλώνο του Καϊφούν με διάμετρο στα 26 χιλιοστά.  ;)



Συμπερασματικά
Το E-Holly κατα την ταπεινή μου άποψη, αποτελεί εξαιρετική αγορά στα 30 ευρώ από το fasttech. Το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει, είναι κυρίως οι υποψήφιοι αγοραστές του Vamo, και κατά τη γνώμη μου το E-Holly είναι καλύτερο μοντ, τουλάχιστον από το Vamo V5, φυσικά δεν μπορώ να έχω άποψη για το V6. Εάν κάποιος μπορεί να δεχτεί τη μεγάλη χρονοκαθυστέρηση και τη πολύ χαμηλή φωτεινότητα της οθόνης, τότε με το E-Holly μπορεί να αποκτήσει ένα πολύ φτηνό και all around μοντ. Μπορεί να το κυκλοφορεί έξω σε μικρή διάταξη για 18350 μπαταρία, που είναι πολύ εμφανίσιμο, δεν θα νιώσεις ποτέ ντροπή να το εμφανίσεις ακόμη και σε μέρη που παίζουν ακριβά "θηρία".  ;)

Βέβαια η αυτονομία είναι μικρή με 18350 μπαταρία, κάπου στο 1,2 ml μου έδωσε η 800άρα Efest και κάπου στο 1,5ml η 1200άρα Trustfire. Στο σπίτι όμως μπορεί κάποιος να το παίζει σε πλήρη διάταξη με 18650 μπαταρία, κι ας θυμίζει πλέον μεγάλη κουμούτσα...

Αποσυνδεδεμένος billsal

  • *
  • 63
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 26, 2014, 17:44 »
Άψογη παρουσίαση φίλε.Ευχαριστώ γιατί το ζαχαρώνω το μοντάκι και με βοήθησες π'αρα μα π'αρα πολύ  :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 16:24 »
Λοιπόν, ένα "αξιοπερίεργο" του E-Holly που διαπίστωσα χτες βράδυ. Δεν το θεωρώ αρνητικό, αλλά περίεργη συμπεριφορά μάλλον θα τη χαρακτήριζα, αφού δεν την έχω συναντήσει σε άλλο δικό μου mod. Του είχα μέσα την 1200άρα Trustfire 18350 και ξαφνικά σε μια βαθιά μεγάλη τζούρα, πάνω από 3 δεύτερα δηλαδή, το mod σταμάτησε να δίνει ρεύμα. Δεν μιλάμε για τζούφια τζούρα, αλλά για πλήρη παύση παροχής ρεύματος!  :))

Αμάν, τι έγινε βρε παιδιά, κοιτάζω την οθόνη του μοντ, κανονικά αναμμένη. Τραβάω δεύτερη τζούρα, 1, 2, 3 δεύτερα κανονικά, και κάπου εκεί πάπαλα ξανά, το μοντ κόβει εντελώς την παροχή ρεύματος!  :hmmm: Κοιτάζω την οθόνη και βλέπω την στάθμη της μπαταρίας σχεδόν άδεια, στο 10%. Βγάζω την μπαταρία και βάζω άλλη φορτισμένη, όλα μια χαρά, τράβαγα ότι τζούρα ήθελα, όσα δευτερόλεπτα ήθελα. Ξαναβάζω την ψόφια που ήταν στο 10%, τίποτα στα τρία δεύτερα περίπου, το μοντ έκοβε ξανά την παροχή ρεύματος!  :))

Θα μας τρελάνει εντελώς το E-Holly. Δηλαδή πέρα από τη χρονοκαθυστέρηση, το μοντ μας επιβάλλει με το ζόρι οικονομία στις τζούρες,  :)) όταν η μπαταρία κοντεύει να ψοφήσει.

Κατά τα άλλα μια χαρά, το μοντάκι το έχω κάνει πιπίλα πέντε μέρες τώρα, σχεδόν αποκλειστικά με τον Ναυτίλο μου με το υβριδικό τανκ, και υγρό το Frosty Melontic της Umami στα 9 mg. Το έχω πάρει μαζί μου και σε έξοδο, εννοείται μόνο με κάργα φορτισμένη 18350.


Επίσης, θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θέμα, μια και μπορεί να σκέφτομαι απλά μπούρδες. Από τη πρώτη μέρα που μου ήρθε το E-Holly, μου έχει καρφωθεί στο μυαλό το ερώτημα εάν το μοντ μπορεί να λειτουργήσει με 18490 μπαταρία, εννοείται στη κοντή διάταξη, όπως παίζει δηλαδή με 18350 μπαταρία. Για δείτε αυτή τη φωτό.





Αυτή είναι η 1200άρα Trustfire 18350 με βυζί, κι όπως φαίνεται μπαίνει μερικά χιλιοστά μέσα στο σωλήνα, πάνω από τρία, σύμφωνα με τις μετρήσεις μου. Φαίνεται να παίρνω τουλάχιστον 38 χιλιοστά μήκος μέχρι την αρχή των σπειρωμάτων. Για δείτε τώρα και αυτή τη φωτό.





Έτσι είναι το κάτω καπάκι του E-Holly βιδωμένο κατά 1/3 περίπου, έχει ασφαλίσει δηλαδή στη θέση του μια χαρά. Σε αυτή τη θέση φαίνεται να παίρνω οριακά λίγο παραπάνω από 49 χιλιοστά μήκος, δηλαδή από την εσωτερική επαφή του μοντ μέχρι την εσωτερική μεριά του καπακιού, εννοείται βέβαια με βγαλμένο το ελατήριο!  ;)

Γκουγκλάροντας, βρήκα κάποια θέματα όπου κάποιοι έχουν κάνει μετρήσεις, και φαίνεται πως η κόκκινη flat top AW IMR των 1100 mAh να είναι η κοντύτερη από όλες, με μήκος οριακά μικρότερο από 49 χιλιοστά!  :)

Είναι αυτές οι μπαταρίες, και φαίνεται να σπανίζουν στην αγορά, ακόμα και οι φωτογραφίες τους στο Google είναι ελάχιστες.




Καταρχήν, το πρώτο ερώτημα είναι, ότι λογικά, κι εφόσον χωράει με αυτόν τον τρόπο η μπαταρία, το E-Holly δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να δουλέψει, με ένα μαγνητάκι του ενός χιλιοστού στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, έτσι δεν είναι βρε παιδιά ή σκέφτομαι μπούρδες;!  :))

Αν έχει λοιπόν κάποιο μέλος στην Αθήνα στη διάθεσή του αυτή τη μπαταρία, ας μου στείλει pm για να κανονίσουμε μία συνάντηση όπου τον βολεύει, δεν μας χρειάζεται πάνω από πεντάλεπτο για να τεστάρουμε αν χωράει η μπαταρία και παίζει κανονικά το μοντ.

Πάντως πιστεύω ότι όλοι μας θα κάναμε αυτόν τον ελάχιστο συμβιβασμό στο βίδωμα του κάτω καπακιού, για να πάρουμε τουλάχστον 50% παραπάνω αυτονομία. Τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος thodouris

  • **
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 21:15 »
To μονο που εχω να πω ειναι οτι δεν υπαρχουν flat top AW μπαταριες! :))
Προκειτε για κοπια!
Το μισοξεβιδωμενο καπακι στα μηχανικα ειναι απωλεια ρευματος,λογικα πρεπει να ισχυει το ιδιο και στα ηλεκτρονικα.

Αποσυνδεδεμένος ikaros1

  • **
  • 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 21:45 »
λογικο ειναι να σου κανει "νερα" το μοντακι με την τραστφαιερ γιατι ειναι protected!

Αποσυνδεδεμένος Georgechalkida

  • ****
  • 1047
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 22:40 »
Noμίζω πώς οι παρουσιάσεις πρέπει να είναι έτσι. Ακόμα και εγώ που δεν είμαι fun τέτοιου τύπου Mod μου έγινε ένα κλίκ μετά απο αυτή την παρουσίαση.!! :)

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #6 στις: Οκτωβρίου 29, 2014, 13:47 »
To μονο που εχω να πω ειναι οτι δεν υπαρχουν flat top AW μπαταριες! :))
Προκειτε για κοπια!
Το μισοξεβιδωμενο καπακι στα μηχανικα ειναι απωλεια ρευματος,λογικα πρεπει να ισχυει το ιδιο και στα ηλεκτρονικα.


Οπς! Σημαντικό αυτό και δεν το ήξερα. Όλες δηλαδή ανεξαιρέτως οι flat top AW είναι μαιμού; Αν είναι σίγουρο αυτό, τότε απλά πρέπει να βεβαιωθώ για το πόσο ακριβώς μήκος έχουν οι γνήσιες AW 18490 των 1100 mAh με βυζί. Αν τυχόν τις έχει κάποιος και μπορεί να τις μετρήσει με μεζούρα, ας με διαφωτίσει. Αν ξεπερνάνε τα 49 ή 49,5 χιλιοστά απλά το ξεχνάω, δεν θα χωράνε δηλαδή με τίποτα στο E-Holly.  :hmmm:


Για δώσε κάποια πληροφορία παραπάνω, τι ακριβώς εννοείς με το "απώλεια ρεύματος". Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο μοντ, να μη λειτουργεί σωστά, τι ακριβώς;



λογικο ειναι να σου κανει "νερα" το μοντακι με την τραστφαιερ γιατι ειναι protected!

Είναι όμως protected οι δικές μου TrustFire;  :hmmm: Φαίνεται να υπάρχουν δύο εκδόσεις, protected και unprotected. Για δες αυτή τη φωτό, είναι η μία από τις δύο δικές μου TrustFire, από το ebay τις είχα πάρει.




Και δες κι εδώ, κάτω στις φωτογραφίες στη μεσαία, απεικονίζει τις δύο εκόσεις, protected και unprotected. Βέβαια, μετρώντας με τη μεζούρα τις δικές μου, είναι στα 37 χιλιοστά μήκος, όσο δηλαδή λέει ο τύπος ότι είναι η protected version. Από την άλλη όμως, οι δικές μου δεν κάνουν στον αρνητικό πόλο αυτό το εμφανές φούσκωμα που κάνει η πλακέτα του PCB. Δεν έχω ιδέα παιδιά, έχω χάσει πια τη μπάλα με όλες αυτές τις κινέζικες αντιγραφές των αντιγραφών.  :))



Noμίζω πώς οι παρουσιάσεις πρέπει να είναι έτσι. Ακόμα και εγώ που δεν είμαι fun τέτοιου τύπου Mod μου έγινε ένα κλίκ μετά απο αυτή την παρουσίαση.!! :)


Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια.  :) Νέοπας είμαι ακόμα, μόλις εφτά μήνες ατμίζω. Θεωρώ ότι μου λείπει ένα ωμόμετρο κι ένα βολτόμετρο, για να μπορώ να δίνω περισσότερα τεχνικά στοιχεία που είναι απαραίτητα...

Αποσυνδεδεμένος thodouris

  • **
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #7 στις: Οκτωβρίου 29, 2014, 21:02 »
Aκριβως,ολες οι AW χωρις πινακι ειναι μαιμου,δεν υπαρχει γνησια χωρις.
για περισσοτερες πληροφοριες για τις ιμιτασιον aw θα βρεις εδω:

http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,23063.0.html


στα μηχανικα μοντ οταν τα καπακια δεν ειναι βιδωμενα σωστα ή ειναι βρωμικες οι σπειρες,το ρευμα της μπαταριας φτανει στον ατμοποιητη με καποιες απωλειες(εχουν ετσι και αλλιως απωλειες λογο κατασκευης αλλα αυτες οι καταστασεις επιβαρυνουν το θεμα)
Υποθετω λοιπον οτι το ηλεκτρονικο που κραταει σταθερη την ταση θα ζοριζεται να ξεπερασει τις απωλειες του μισανοιχτου καπακιου με συνεπεια την μειωση της αυτονομιας.
Αυτο μην το δεσεις,μια σκεψη μου ειναι που δεν ειμαι βεβαιος για το ποσο σωστη ειναι αυτη.
btw,συγχαρητηρια για την ομορφη παραουσιαση του μοντ.

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 02, 2014, 16:11 »
Λοιπόν, πέρασα πριν από μερικές από το fabvape και ο Φώτης με τη Μαρία, ευγενέστατοι όπως πάντα, μου έδωσαν και δοκίμασα δύο μπαταρίες 18490, μία γνήσια AW με βυζί των 1100 mAh και μία flat top 18500 Efest. Με καμία από τις δύο δυστυχώς δεν μπορεί να κλείσει το καπάκι, αν και με την Efest που είναι λίγο πιο κοντή από την AW, το καπάκι σχεδόν κλείνει μεν, αλλά δυστυχώς λείπουν ακόμα περίπου 2 χιλιοστά για να μπορούσε να βιδώσει, εννοείται φυσικά αφότου έβγαλα το ελατήριο.  :(

Άρα, το ξεχνάμε λοιπόν, το E-Holly χωρίς μετατροπή ή πατέντα, είναι αδύνατον να παίξει με 18490 μπαταρία, δουλεύει μόνο όπως έχει αρχικά σχεδιαστεί, με 18350 μπαταρία στη κοντή διάταξη και με 18650 μπαταρία με τον σωλήνα επέκτασης.

Κατά τα άλλα, λανθασμένα αναφέρεται τόσο στο fasttech όσο και αλλού, ότι τα E-Holly υποστηρίζουν ατμοποιητές μέχρι 2,5Ω. Σε αυτό το ωραίο βιντεάκι στο youtube, μπορείτε να δείτε στο 7:25 λεπτό, ότι ο τύπος του βάζει ατμοποιητή με αντίσταση στα 2,7Ω που το E-Holly τον διαβάζει αλλά και τον καίει άνετα. Και όχι μόνο αυτό, αυτός ο τρελάρας Ισπανός,  :)) στο 9:11 λεπτό, μπορείτε να δείτε ότι βάζει το E-Holly στα 13,5W με αποτέλεσμα να ατμίζει στα 6V!!!

[youtube]NtrnDs--MrU[/youtube]

Με φοβερά ντουμάνια μεν, αλλά είναι δυνατόν να μην παίρνει καμμένο σε τόσο ψηλά βολτ στον ατμοποιητή βρε παιδιά; Θα τρελαθούμε τελείως;!  :dontknow:


Ενσωμάτωση video στο μήνυμα.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 02, 2014, 17:12 από microchip »

Αποσυνδεδεμένος vougiouklakis

  • ***
  • 565
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 02, 2014, 18:36 »
Αν και δεν ειμαι φαν του συγκεκριμενου μοντ
συν του οτι το κουμπακι μπραβο ειναι λιγο....
στα 4 + χρονια που ειμαι ατμιστης.....δεν εχω δει και διαβασει
καλυτερη παρουσιαση.

Respect Ζarko27  :thumpup: :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #10 στις: Νοεμβρίου 02, 2014, 20:11 »
Σε ευχαριστώ φίλε vougiouklakis. Προσπάθησα (κατά το δυνατόν) να μην παραλείψω κάποιο από τα αρνητικά του στοιχεία, από αυτά τουλάχιστον που εντόπισα εγώ.

Με τέσσερα πλέον ηλεκτρονικά μοντς στα χέρια μου, που τα χρησιμοποιώ καθημερινά και τα τέσσερα, έχω τη τάση να τα "ψιλοκοσκινίζω" συγκρίνοντας το ένα έναντι του άλλου. Άτμισμα, αίσθηση αφής, κράτημα στο χέρι και βάρος, αυτονομία και διαχείριση μπαταρίας κτλ., η λίστα με τα πράγματα που μπορεί να συγκρίνει κανείς είναι πολύ μεγάλη...  :)

Αποσυνδεδεμένος ikaros1

  • **
  • 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #11 στις: Νοεμβρίου 02, 2014, 20:14 »
Zarko αν ειναι 37 χιλ ειναι προτεκτεντ.Αν δε ηταν θα ηταν 35 και κατι "ψιλα"(δεκατα του χιλιοστου)

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #12 στις: Νοεμβρίου 02, 2014, 20:40 »
Και μάλλον πρέπει να έχεις δίκιο φίλε ikaros1, γιατί με τις 800άρες 18350 Efest δεν φαίνεται να το κάνει αυτό. Μόλις κοντεύει να ξεψυχήσει πλέον η μπαταρία, τραβάς μια μεγάλη τζούρα στα 5-6 δεύτερα και όταν το E-Holly κρίνει ότι η μπαταρία ψόφησε, σου κόβει εντελώς τη παροχή και δείχνει 00.

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #13 στις: Δεκεμβρίου 17, 2014, 16:26 »
Μου έχει έρθει από χτες και το E-Holly στα 35W, το μεγάλο αδερφάκι δηλαδή του μικρού στα 20W. Ακόμα βέβαια είναι πολύ νωρίς για οριστικά συμπεράσματα, αλλά φαίνεται να ξεπερνά κάθε προσδοκία μου σε απόδοση το μεγάλο E-Holly. Μόλις μπορέσω θα σας ετοιμάσω ένα βιντεάκι και με τα δύο E-Holly μαζί.  :)

Προς το παρόν δείτε τι ανακάλυψα μόλις τώρα, μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά αυτό μου μοιάζει χαρακτηριστικό που παραπέμπει μόνο σε πανάκριβα high end mods. Για προσέξτε την οθόνη του E-Holly με την δεύτερη Ατλαντίδα μου, αυτήν που ήρθε χτες από το fasttech. Και αυτό που σας περιγράφω, το κάνει και με την πρώτη μου Ατλαντίδα, αυτήν που ήρθε απευθείας από την Aspire.





Βλέπετε τίποτα περίεργο ή ασυνήθιστο;  :))

Γράφει στην οθόνη ότι διαβάζει την Ατλαντίδα σαν 0,5Ω αντίσταση, σωστά; Και είναι ρυθμισμένο στα 30W, σωστά;

Για δείτε λοιπόν και τι Volt θα έπρεπε να εφαρμόζει στην Ατλαντίδα, σύμφωνα με τον νόμο του Ohm.



3,87V. Τότε όμως, που διάβολο βρίσκει τα 4,09V που γράφει στην οθόνη του ότι δίνει;  :hmmm:

Πολύ απλά, υπολογίζει την αντίσταση με την ακρίβεια δεύτερου δεκαδικού ψηφίου, κι ας την απεικονίζει στην οθόνη του με ακρίβεια ενός μόνο δεκαδικού. Για δείτε εδώ. Αν βάλουμε στην αντίσταση 0,56Ω και όχι 0,5Ω μας προκύπτουν με απόλυτη ακρίβεια τα 4,09V που δίνει.  ;)




Περιττό να σας πω ότι τραγουδάει κυριολεκτικά σε άτμισμα και με τις δύο μου Ατλαντίδες και μπαταρίες τις Sony VTC5. Το άτμισμά του μου φαίνεται εξαιρετικό, σχεδόν βελούδινο.  :)

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: E-Holly 20W/35W
« Απάντηση #14 στις: Απριλίου 04, 2015, 16:59 »
Έφτιαξα στον τόρνο πριν μερικές μέρες δύο μεγαλύτερα κάτω καπάκια για το 35άρι E-Holly, με μόλις 7 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος από το γνήσιο. Σκοπός ήταν φυσικά να μπορέσει να παίξει επιτέλους το E-Holly και με 18490/18500 μπαταρία.  ;)

Το αποτέλεσμα είναι άψογο αισθητικά, ξεπέρασε κάθε μου προσδοκία, ενώ το μοντάκι παίζει άψογα και με τις τρεις 18500 μπαταρίες που το δοκίμασα μέχρι στιγμής.  :)   

Χαχαχά, λέτε να είναι το μοναδικό 35άρι E-Holly στον πλανήτη αυτή τη στιγμή που παίζει με 18500 μπαταρία;!  :))

Εδώ αριστερά είναι το ένα από τα δύο μεγαλύτερα καπάκια που μου έφτιαξε ο τορναδόρος, και δεξιά είναι το γνήσιο καπάκι του E-Holly.





Και μία φωτό από πάνω.





Και εδώ το E-Holly με φορεμένο τον Subtank, με το αλουμινένιο δαχτυλίδι στο πάνω καπάκι για να εξαλείφει εντελώς το κενό που αφήνει ο Subtank όταν βιδώνει σε ένα E-Holly, και με το μεγαλύτερο κάτω καπάκι για να παίζει με 18500 μπαταρία.  :)





Κι εδώ ένα βιντεάκι με το 35άρι E-Holly και τον Subtank, όπου σας δείχνω όλες μου τις πατέντες. Στο τελευταίο λεπτό, μετά το 8:30 δηλαδή, η φωνή μου ακούγεται παραμορφωμένη κι εγώ ακούγομαι σαν καθυστερημένος,  :)) άγνωστο εντελώς γιατί.  ;D

[youtube]TCFr-4kOlH8[/youtube]

Επίσης, αυτό που ξέχασα να αναφέρω στο βίντεο, είναι ότι η ολοκαίνουρια AW 18500 των 1200 mAh, μου έδωσε σχεδόν τρία ολόκληρα ml αυτονομία με τον Subtank στα 25W!!!
 

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8820 1103937 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 17:05
από shadockan
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1463 177016 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 16:51
από shadockan
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 581 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 398 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 22472 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 285762 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 209662 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 68903 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 315975 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 15716 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 127065 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 95471 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem