δε θέλει και πολύ μυαλό ότι χρησιμοποιόντας δύο αμφιβόλου προελεύεσεως μπαταρίες σε σειρά είναι πολύ επικύνδυνο ; :confused1:
Μόνο με 2 μπαταρίες στη σειρά μπορεί να γίνει αυτό?Αν είσαι με 1 πάνω στο μοντ υπάρχει πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο?
- Overcharging (>4.25 volts) will shorten the service life, which is 500 charges under ideal conditions.
- Discharging below 3.5 volts will shorten the service life.
Αν γνωρίζεις ότι δεν είναι όλες οι μπαταρίες ίδιες, ότι ακόμη και αν έχουν κύκλωμα προστασίας μπορεί να αποτύχει κτλ κτλ τοτε ναι.
αλλά φαντάσου ότι κάποιος με εμπειρία μόνο ασφαλών μπαταριών όπως πχ αυτές του 1.5 βολτ του εμπορίου που βρίσκεις και στα περίπτερα
μπορεί να μην υποψιαστεί καν ότι οι μπαταρίες λιθίου κτλ είναι επικίνδυνες....
Θεωρητικά θα μπορουσε να γινει και με μια μπαταρία αν βραχυκυκλώσει το mod για κάποιο λόγο (πχ απο τον ατμοποιητή) και αποτύχει το κύκλωμα προστασίας (αν υπάρχει στην μπαταρία) και το βραχυκυκλωμένο
σημείο δεν λιώσει άμεσα αλλά τραβάει ρεύμα για κάποιο διάστημα, αλλά δεν ξερω αν έχει συμβεί κατι τέτοιο.
Δηλαδή για να σου συμβεί κάτι τέτοιο πρέπει να είσαι οοοοοο γκαντέμης.Τι να πω.
Μακριά απο μας παιδιά
εδώ ο χρήστης πρέπει να γνωρίζει κάποια πράγματα , εάν όχι καλό θα ήταν να μάθει μερικά πράγματα και να μη τις δουλεύει ελεφραν τη καρδίαν (τι ζητάω να μου πεις... )Θα συμφωνήσω.
τουλαχιστον υπαρχει καμια ενδειξη πριν συμβει κατι τετοιο? μεγαλη θερμοκρασια ας πουμε?
ναι αλλα δεν ειναι παντα ανιχνευσιμη ευκολα ... πχ στην φορτιστη το ελεγχεις ...μεσα σε μπαταριοθηκη ομως?Και στη φόρτιση το ελέγχεις αν είσαι μπροστά.
Δηλαδή για να σου συμβεί κάτι τέτοιο πρέπει να είσαι οοοοοο γκαντέμης.Τι να πω.Να ένα πιο απλό σενάριο.
Μακριά απο μας παιδιά
ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ, ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
ΤΙΣ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
The protection electronics can fail due to being zapped by static, or a faulty charger - so the battery is rendered unsafe and there is no indication of this.
ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ, ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
ΤΙΣ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Θα συμφωνήσω.
Με οτιδήποτε και να ασχοληθείς που ξεφεύγει απο τον κύκλο της μεχρι τωρα γνωσης και εμπειρίας σου χρειάζεσαι ψάξιμο και εκπαίδευση...
Πολλοί δυστυχώς δεν υποψίάζονται καν ότι υπάρχει κίνδυνος στο θέμα...
Με γνόμωνα ολα αυτα λοιπόν, καθίστανται οι eGo μπαταρίες πιο ασφαλείς λόγω κυκλωματακίου? η το προαναφερθέν κυκλωματάκιο των eGo δεν εχει καμμια σχέση? Η είναι ενα προσθετο PCB? Τελικα εν ολίγοις, ΑΝ ειναι ασφαλεστερες, υπαρχει κατι που θα μπορουσε να εφαρμοστει σε ολα τα μόντ?
Λοιπον αν μιλάμε για την ιδια περιπτωση ο τυπος ειχε μια καινουργια αλλα και μια παλια στο ιδιο μοντακι.
Ακόμα κι αν συνέβη αυτό, το πρόβλημα της ασφάλειας παραμένει.
Σύμφωνοι, ορισμένους βασικούς κανόνες πρέπει να τους ξέρουμε και να τους τήρουμε, εφόσον πρόκειται για χρήση σε μοντ, η οποία είναι κάπως εκτός των προδιαγραφών τους.
Αλλά οι μπαταρίες δεν (μπορεί να) είναι προϊόν που χρειάζεται ειδικές γνώσεις για να το χρησιμοποιήσεις.
Εξάλλου αν μαζέψεις 15-20 μπαταρίες (δεν χρειάζεται και πολύς καιρός... ;)) είναι δύσκολο να θυμάσαι ποιά είναι καινούργια και ποιά παλιά.
Πάμε να δούμε μερικούς βασικούς κανόνες?
Γιατί εγώ και μάλλον θα είναι αρκετοί ακόμα είμαι εντελώς άσχετος , αλλά ενδιαφέρομαι να μάθω.
1. Χρησιμοποιούμαι αξιόπιστων εταιριών μπαταριές ( μονο 1 εταιρεια βρισκεις ευκολα νομιζω)
2. Με κύκλωμα προστασίας ( οι imr δεν χρειαζονται κυκλωμα πρ.)
3. Ελέγχουμε συχνά την μπαταρία για τυχών διαρροές υγρών , ασυνήθιστες οσμές , αλιοσης εξωτερικά εμφανή
4. Ελέγχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα αμέσως μετά την φόρτιση , την απόδοση της μπαταριάς σε V (θα πρέπει να είναι μέσα στα αποδεκτά όρια που έχει θέση ο κατασκευαστής) (και κατα την φορτιση)
5. Χρησιμοποιούμε μια μόνο μπαταρία και όχι 2-3 σε σειρά (ουτε παραλληλα) , διότι είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα βάλουμε παλιά με νέα μπαταρία , λιγότερο φορτισμένη με περισσότερο φορτισμένη κτλ.
τι άλλο ?
To διάβασα αυτό φίλε μου.. τι μπορεί να έκανε λάθος δεν καταλαβαίνω απόλυτα.Από ότι λέει καπου μεσα οι LiFePo4 ήταν μαρκα Tenergy με πολύ μικρό C-Rating. Τις Tenergy προειδοποιεί να μην τις βαζουν σε Mod ακριβώς λόγω του μικρου C-Rating.
παιδια επειδη με επιασε μια μικροανησυχια τωρα :tongue_smilie:....αν υποθετικα εχεις μεσα στο mod σου τις πιο "ασφαλης" μπαταριες που συνίσταντε απλώς ελαχιστοποιείς τις πιθανότητες ή είναι κυριολεκτικα απίθανο να συμβει μια εκρηξη ?
εγω λογω βραχυκλωμενου carto (smoktech 1.5ohm ) εκαψα 2 φορες το χερι μου με aw imr 18650
ελιωσε σε λιγοτερο απο 1 sec το καλωδιο και εκει που ακουμπουσε λιγο στο χερι μου και εξαχνωθηκε το δερμα αν και την πεταξα απο τα χερια μου αμεσως.
Βρωμισε καμενο κρεας αλλα ευτυχως το καλωδιο ακουμπουσε λιγο στο χερι και ειτανε μικρο το καψιμο.
Φυσικα.... :thumpup:αν δεν το εκανα θα ηταν ανευθυνο...απλα νομιζω στη προκειμενη ο φοβος στον οποιο προσπαθουν να μας υποβαλλουν εχει να κανει με την ιδεα οτι το mod η το οποιοδηποτε ηλ.τσιγαρο μπορει να εκραγει στο στομα μας....Γιατί τα βλέπουμε όλα κακοπροαίρετα; Είναι απίθανο δηλαδή αυτός να αγόρασε ελατωματικό mod, να είχαν πρόβλημα οι μπαταρίες κτλ;
θα ψήνουν κάνα νόμο εκεί... :laugh1:
Μήπως έχουμε θεοποιήσει μηχανήματα που άλλοι θα τα έβγαζαν σκάρτα λόγω της μη σταθερής λειτουργίας τους και της ανάγκης για παρέμβαση σε κατασκευαστικές ατέλειες, επειδή θεωρούμε μαγκιά να το καταφέρουμε να δουλέψει αντί να το τρίψουμε στη μούρη του πωλητή;Πέστα Χρυσόστομη! Αλλα μην πεις τι χρησιμοποιείς εσυ γιατι θα στο βγαλουν ορισμενοι πιο σκαρτο απ το δικό τους!!! :tongue_smilie: :tongue_smilie: :tongue_smilie:
Χίλια συγνώμη εκ των προτέρων, δε θέλω να προσβάλλω κανέναν, αλλά δεν μπορώ να δεκτώ ότι αν δεν είσαι "μάστορας" και γκατζετάκιας δεν μπορείς να ατμίσεις και να το φχαριστηθείς. Ούτε ότι ο καθένας οφείλει να πειράζει την ατμιστική του συσκευή για να ευχαριστηθεί.
Σα νάχεις δίκιο... :yes:
Το είχα γράψει το μεσημέρι http://vaping.gr/index.php/topic,1103.msg239915.html#msg239915 (http://vaping.gr/index.php/topic,1103.msg239915.html#msg239915)
Μήπως αυτό το θεμα που συζητάμε είναι αυτό
http://vaping.gr/index.php/topic,6563.0.html
ετεροχρονισμενο?
. Πιθανόν αυτή να είναι διαφορά των IMR (που έχουν τα λεγόμενα "ασφαλή χημικά") από τις υπόλοιπες: δεν εκρήγνυνται, αλλά καίγονται.
Aν και χρησιμοποιω μοντ πανω απο χρονο και χωρις να εχω γνωσεις για τις μπαταριες , διακρινω εναν πανικο για ενα περιστατικο χρηστη αναμεσα σε εκατονταδες χιλιαδες χρηστες . Αν θυμαμαι καλα , εχει συμβει να σκασουν κινητα τηλεφωνα που χρησιμοποιουν αντιστοιχης χημειας μπαταριες . Διορθωστε με αν κανω λαθος ....
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/new-members-forum/190146-pictures-serious-battery-failure-imr-18650-a-3.html#post3266963 (http://www.e-cigarette-forum.com/forum/new-members-forum/190146-pictures-serious-battery-failure-imr-18650-a-3.html#post3266963)Μηχανικη προστασια απο βραχυκυκλώματα εχει το συστημα fuse στο GG και το ελατηριο στα καπακια απο τις πιπες των e-pipemods
Επίσης επειδή εχεις ξανααναφέρει το θέμα της προστασίας απο overcurrent και οτι δεν την εχει καμμια μπαταρια αλλα το μοντ, θα μας πεις και αν εχεις βρεί μοντ που να την εχει? η το εχεις μυστικό? Η δέν υπάρχει?
πωπω πηρα μια τρομαρα με ολα αυτα που διαβαζω...
Μολις τωρα εβαλα την μπαταρια του λαβα για φορτιση (ο φορτιστης διπλα μου στο ενα μετρο)
Μετα απο 1 μονο λεπτο ακουω ενα θορυβο (οχι δυνατο) παφ και μετα πφφφφφφφ σαν ξεφουσκωμα λαστιχου
Απομακρυνθηκα και μετα απο λιγο πλησιασα προσεκτικα και εβγαλα το φορτιστη απο τη πριζα
τωρα ψιλοφοβαμαι να πλησιασω την μπαταρια....
Καμια συμβουλη?
Δεν ξερω πολλα απο μπαταριες γιαυτο ρωταω
Μου στειλανε email για το περιστατικο της Φλοριντα απο VaporHawk :http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,6563.165.html
Hi all.
This is an important message to users who have the prodigy v3 electronic cigarette.
It is NOT sold on the Vaporhawk site.
However, as we have many people on our list that might have purchased this electronic cigarette from another vendor,
we feel it is our duty to let it be known that there is an issue with this product
.
There may be at least one of you in possession of the faulty product, so please DO NOT USE IT until you can be sure it is safe!!!
It is the product that caused serious injuries to the man in Florida you may have heard about.
Please see this thread on the topic.
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/puresmoker/196065-why-no-vents-v3-1-a-3.html
Again, we have not sold this product on the site, however, if some of you have the prodigy v3
There is an issue with the product and you should not use it until more is known.
All the best
The Vaporhawk Admin
Οχι δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα, αν η μπαταριά έχει φορτιστεί σωστάΑlex74 ευχαριστώ για την απάντηση σου, αλλά έχω ακόμα κάποιες απορίες, 1ον ισχύει ότι οι aw imr οι κόκκινες δεν σκάνε ? 2ον ποιος είναι ο ποιο σωστός τρόπος να καταλάβω ότι ανέβασε θερμοκρασία?
Αυτές οι μπαταρίες δεν ανεβάζουν θερμοκρασία στην φόρτιση και στην εκ φόρτιση τους, αν ανεβάσουν όμως τότε τις αφήνουμε στην άκρη και δεν της φορτίζουμε, παρά μόνο με καλό φορτιστή και μέσα σε lipo safe bug
Ανακοίνωση του προέδρου της NJOY (αυτό το τσιγάρο είχε)
NJOY takes any claim of any type of product failure very seriously and immediately investigated this report. We have spoken to the woman who was the subject of the story and she has confirmed that, contrary to reports, the device did not "explode" and is fully intact.
...Μιλήσαμε με τη γυναίκα που ενεπλάκη στην ιστορία και βεβαίωσε ότι, αντίθετα με τα αναφερόμενα, η συσκευή δεν εξεράγη και είναι ακέραια.
πριν εναμιση μηνα η ξαδελφη μου αγορασε μια μπαταρια 1000 αρα οχι για μοντ ετοιμη.την εβαλε να φορτισειΕσκασε με την πρωτη φόρτιση?
πριν εναμιση μηνα η ξαδελφη μου αγορασε μια μπαταρια 1000 αρα οχι για μοντ ετοιμη.την εβαλε να φορτισει και κατεβηκε να παει στην μανα της.σηκωνοντας το κεφαλι βλεπει φωτια στην κρεβατοκαμαρα.ανεβαινει και η μπαταρια ειχε σκασει και πηρε φωτια το κρεβατι και το κομοδινο.προς το παρον την πληρωσανε τις μπογιες και τον βαφεα και περιμενουνε απαντηση απο την ιταλια για αποζημιωση του κομοδινου και του κρεβατιου.ειναι σε αναμονη.ατμιστρια περιπου 2 χρονια,οχι απειρη.σε περιπτωση που δεν ανταποκριθει η εταιρια θα κοινοποιησω την μαρκα της μπαταριας καθως και το ονομα της εταιριας που την αγορασε.
[size=78%]Αναφερόμαστε σε 2 διαφορετικούς τύπους μπαταριών με διαφορετικά χαρακτηριστικά ρυθμού φόρτισης , εκφόρτισης κσι χωρητικότητας.[/size]
Αναφερόμενοι σε μπαταρίες τις οποίες χρησιμοποιούμε στα mods ανσφερόμαστε σε μπαταρίες ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΙ - LIFE.
Ο συγκεκριμένος τύπος μπαταριών είναι απολύτως ασφαλής και δεν χρειάζεται καμία ιδιαίτερη μεταχείρηση εκτόες απο την σωστή φόρτιση και την ασφαλή μεταφορά τους ώδτε να μην βρεθούν σε επαφή οι πόλοι τους.
Στον αντίποδα , οι μπαταρίες ΠΟΛΥΜΕΡΩΝ ΛΙΘΙΟΥ -LIPO χαρακτηρίζοντσι παγκοσμίως ως ασταθής τύπος μπαταριών λόγο πολύ υψηλής χωρητικότητσε και αυξημένου ρυθμού φόρτισης.
παρα πολυ σοβαρο και πρωτίστως ευτυχως που εισαι οκ και που ησουνα σπιτι....τωρα μπορουμε να παμε στα αλλα.......απο που πηρες την μπαταρια?αν δεν κανω λαθος ειναι 3 ημερων οσο και εσυ ατμιστρια ε? ειναι καποια γνωστη μαρκα?δική μου ήταν η μπαταρία ;D
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
o χριστός ρε παιδιά..... πάλι καλά που δεν έγινε καμιά πιο σοβαρή ζημιά....
Κρύστα....αυτό ανάμεσα στο φορτιστή και την κεφαλή της μπαταρίας τι είναι;;;;
εννοείται οτι το είχες βγάλει όταν τη φόρτιζες, έτσι;;;;
πραγματικά δεν ξέρω....προσωπικά δεν αφήνω ποτέ δαχτυλίδι (ego sleeve δλδ.) πάνω σε μπαταρία που φορτίζεται....
κάνα παλαιότερο μέλος ή συντονιστής, καμιά ιδέα;;;;
οχι, δεν το εβγαλα, και ουτε ηξερα οτι εννοειται, ασε που το δαχτυλιδι βιδωνει εξωτερικα και δεν ακουμπαει πουθενα, μονο στο πλαστικο του φορτιστη, και φανταζομαι οτι ειναι και απο το ιδιο ανοξειδωτο μεταλλο που εχει η μπαταρια σε εκεινο το σημειο..
λαθος??
πραγματικά δεν ξέρω....προσωπικά δεν αφήνω ποτέ δαχτυλίδι (ego sleeve δλδ.) πάνω σε μπαταρία που φορτίζεται....
κάνα παλαιότερο μέλος ή συντονιστής, καμιά ιδέα;;;;
Κρύστα μπορεί το δαχτυλίδι να μην αφήνει να φεύγει θερμότητα που πιθανόν να δημιουργείται από την φόρτιση...λέω εγώ τώρα....
:dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow:
Έχω την εντύπωση ότι μου διέφυγε αλλά πόσο καιρό είχες τη μπαταρία?
Υπάρχουν δυο περιπτώσεις, να φορτίζει τη μπαταρία το ASIC εσωτερικά στη μπαταρία σου που ελέγχει και τα κλικ και προστασίες κλπ. Αυτό συνήθως ζεσταίνεται καθώς η τάση περνάει μέσα από MOSFET εσωτερικό στο ολοκληρωμένο η εξωτερικό. Όπως και να έχει ζεσταίνεται. Υπάρχει περίπτωση από υγρό το οποίο έχει κυλίσει μέσα στην πλακέτα να προκαλέσει προβλήματα στη λειτουργία του.
Η άλλη είναι να έχει χαλάσει ο "φορτιστής που δεν είναι φορτιστής αλλά συγκριτής τάσης". Εκείνο το ματσούκι που βάζεις στην USB με το led. Στην περίπτωση που η μπαταρία σου λειτουργεί με ASIC τότε απλά ο "φορτιστής που δεν είναι φορτιστής αλλά συγκριτής τάσης" δίνει 5V και μετράει την πτώση τάσης ώστε να σου αλλάξει χρώμα το led μόλις έχεις μικρή πτώση τάσης (φουλ μπαταρία άρα και χαμηλή κατανάλωση). Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις αν βάλεις ένα πολύμετρο και μετρήσεις την τάση του "φορτιστή που δεν είναι φορτιστής αλλά συγκριτής τάσης" Αν σου βγάζει 5 είναι "φορτιστής που δεν είναι φορτιστής αλλά συγκριτής τάσης" και αν σου βγάζει 4.2V είναι...... Φορτιστής. Δεν θυμάμαι καλά πως λειτουργούν οι e-Go.
Αν είναι κανονικός φορτιστής λόγω παλαιότητας της μπαταρίας μπορεί να έχει ξεπεράσει τους κύκλους φόρτισης της και αυτό οδηγεί σε διάφορα. ΗΗΗΗ να έχει πάθει ζημιά η πλακετίτσα από όπου περνά η τάση/ρεύμα φόρτισης.
Όπως και να έχει δεν έχω ιδέα.
Το δαχτυλίδι είναι μεταλλικό? Δύσκολο να προκαλέσει πρόβλημα.
Αν είχες υγρά μπαταρίας το πιθανότερο είναι να είχες μια μπαταρία αυτοκινήτου πάνω σου και θα το καταλάβεις από τις τρύπες στα χέρια σου και στα ρούχα σου. Οπότε μάλλον και αυτό αποκλείεται.
Κάτι ξέχασα τώρα αλλά κόλλησα.
Το θυμήθηκα.
Αν έχεις ανάγκη να μάθεις τι έγινε κράτα τα και κάποια στιγμή αν τύχει από Ευκαρπία φέρτα να τα ΧΩΣΟΥΜΕ στον αναλυτή, μικροσκόπια κλπ κλπ να σου πω ακριβώς από που ξεκίνησε.
Πάντως δεν εχω καταλάβει γιατι το ήτ εχει τόσα θέματα , και ενώ έχουν βγει ταμπλετ γεια σας, και ατμο σίδερα, και μιξερ και καυστηρες επίσης γεια σας..Δεν γίνεσαι εκνευριστική. Αν είχα πάθει αυτό που έπαθες θα ήμουν... εκνευριστικότερος! ;D
Γιατι το ηλεκτρονικό τσιγάρο μου φαίνεται μη τελειοποιημενο, ακριβό (χωρις πιστοποιήσεις κτλ) και βλέπω να γίνεται πολυ θέμα για τα ολα του.. (Αντιστάσεις, βόλ, υγρά, κτλ κτλ)
Εχω πάθει πλάκα ποσο πολυ με βοήθησε μεχρι στιγμής να παρατησω το κτ
Αλλα πραγματικά θα ήθελα να ήταν πιο απλα τα πράματα.
Μπορεί να γίνομαι εκνευριστική , αλλα έτσι νοιώθω .
Κανένα πρόσθετο δεν αφήνουμε, για να γίνεται άριστη επαφή
Συμφωνώ. Μάλλον το δαχτυλίδι δεν είναι από υλικό που αντέχει σε μεγάλες θερμοκρασίες.
Το ερώτημα είναι από πού προήλθαν αυτές...
Ρε παιδια παλι καλα που δεν επαθε τπτ η κοπελα να λεμε. Εγω πρεπει να μαι πολυ τυχερος που τις αφηνω μερες να φορτιζουν :o
Sent from my Nexus S using Tapatalk
χθες βραδυ αγωρασα μια μπαταρεια απο καταστημα στη κυπρο ego-c twist και δεν υπηρχε στο αποθεμα μπαταρια απο joytech και μου εδωσε μια απο microcig μου ειπε ειναι και 10 ευρο πιο φτινη αλλα τι δουλια τις την κανει..
δουλευε για 1, 1,5 ωρα και ηθελε φορτισμα 2 φορες τη φωρτισα,
παιδια μετα που την ξαναπερνο σαν τη δουλευα αναψε μια λαμπα κοκκινη και αρχισε να βγαζει απο το κουμπακι που πατας να ατμισει και απο κατω που ειναι το twist πολλυ καπνο για διαρκεια 2 λεπτα και μετα που σταματησε εκρουζε η μπαταρεια.. αυτο ειναι η εκριξη που λεμε?
οφειλεται λογο οτι απο το εργοστασιο συνδεθηκε ο θετικοσ με αρνιτικοσ πολοσ απο λαθοσ κατασκευαστη η οι μπαταριες του κατασκευαστη να μην ειναι καλες γιατι στη σελιδα τις microcig αν ετυχε καπιος να δει μια μπαταρεια ειναι 6 δολαρια περιπου και η joyetech ειναι 14 δολλαρια χονδρικος? εχω μπαταρειες ovale kai joyetech πανω απο 1 χρονο και ποτε δεν το ειδα αυτο ουσε σε οπιους ξερω επαθαν κατι τετιο.
για την ζημιά που μπορεί να πάθει κάποιος από πιθανή έκρηξη/φωτιά..πλεον θεωρω απιθανη την εκρηξη/φωτια και ο λογος ειναι οτι ο ατμοποιητης ηταν γεματος(χωραει πανω απο 3μλ)και η μπαταρια ηταν πατημενη τοση ωρα οση χρειαζοταν για να καταναλωσει τα 3 μλ και οση ωρα χρειαζοταν για να καψει τα πλαστικα του Ιαττυ τα οποια ειναι αρκετα σκληρα και χοντρα για να λιωσουν.
Sent from my Optimus G using Tapatalk Pro
Ελπίζω να μην τσουρουφλίστηκες! :oΟυτε καν ενιωσα την θερμοκρασια και ο λογος ηταν οτι το μοντ ηταν σε μπουφαν εργασιας με προδιαγραφες για πετροχημικα.(Δεν καιγεται,δεν παιρναει ρευμα,προστασια απο θερμοτητα και χημικα)ισως αν δεν ηταν εκει να το ειχα παρει χαμπαρι νωριτερα!
(http://3.bp.blogspot.com/-kIhX1whM0pw/Tz0lcHyvPQI/AAAAAAABK6Y/vWPwA4fKHoc/s320/ilektroniko-300x225.jpg)Ο άτυχος άνδρας από την Πενζακόλα της Φλόριντα προσπαθούσε να πάρει τη δόση του με την συσκευή, η μπαταρία του εξερράξη, χωρίς να είναι σαφής η αιτία, αναφέρει το Associated Press.Αποτέλεσμα ήταν ο σοβαρός τραυματισμός του, με μερικό ακρωτηριασμό της γλώσσας, απώλεια αρκετών από τα εμπρός δόντια σε άνω και κάτω γνάθο και εγκαύματα στο πρόσωπο.Ένας από τους άνδρες της Πυροσβεστικής που επιλήφθηκαν της υπόθεσης, περιέγραψε το συμβάν, σαν ένα μπουκάλι-βόμβα που έσκασε μέσα στο στόμα του.http://sarotiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_3589.html (http://sarotiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_3589.html)
... και να γράψουν οι εφημερίδες μετά για το πόσο θανάσιμα επικίνδυνη είναι η χρήση ηλεκτρικού ρεύματος στην καθημερινότητά μας...
http://www.topontiki.gr/article/160547/exerragi-ilektroniko-tsigaro-kai-afise-sovara-traymatismeno-enan-34hrono-sklires
πριν λιγο καιρο μου εστειλαν καποιοι φιλοι αυτο το αρθρο.
στο αρθρο αυτο διευκρινιζει οτι ο τυπος χρησημοποιουσε μια e-fest και οτι την ειχε σε τσεπη χωρις sleeve πιθανον μαζι με τα κλειδι του.οκ μεχρι εδω?γιατι δεν εξηγουν οτι οι efest ειναι τα ελλατωματικα προιοντα τις samsung και της LG με ενα απλο re-branding και οτι οι μπαταριες μπορει να βραχυκυκλωσουν εαν μπουν "παρεα" με αλλα μεταλλικα αντικειμενα στην τσεπη....γιατι απλα δεν λενε οτι ο χρηστης εκανε μ@##κία, με συγχωρειτε για την εκφραση, και αφηνει να εννοηθει οτι ετσι ξαφνικα συνεβει
αυτα τα αρθρα ειναι απλα τρομοκρατια για τους ανυποψιαστους
Αποψη σας καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε μπαταρια;Οταν η αποδοση ειναι κατωτερη και αδειαζουν γρηγορα.
Σε Nemesis μηχανικό, κάποιες στιγμές μου καιγόταν το χέρι, πατώντας το κουμπί.΄
Ήταν από μπαταρίες που με το βάλε - βγάλε, είχε φθαρεί το κάλυμμά τους.
Μου έχουν "σκάσει" μπαταρίες 2 φορές, η μία σε θήκη στο αυτοκίνητο, όπου την είχα ρίξει μαζί με κλειδιά, και μία στην τσέπη μου, πάλι μαζί με πολλά κλειδιά, και οδηγώντας και μηχανάκι αυτή τη φορά.
Αυτή η τελευταία φορά, μου άφησε σημάδι αριστερά στην κοιλιά, αρκετά μεγάλο.
Δεν μου έφταιγαν οι μπαταρίες λοιπόν, απλά η αμέλεια η δική μου.
Πλέον σε κουτάκι μεταφοράς και όλα καλά..
Για να εκραγει μια μπαταρια λιθιου η οποια εχει υποστει βραχυκύκλωμα χρειαζονται τουλαχιστον 2 μ 2,30 λεπτα..δίνοντας συμπτωματα οπως καπνος ,χασιμο υγρων, υψηλες θερμοκρασιες κλπ ..πως γινεται καποιος που το εχει στην τσεπη του η ακομα χειροτερα στο χερι του να μη τα καταλαβαινει? και επειδη δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου
https://www.youtube.com/watch?v=ZTzEHsJVZhA&feature=youtu.be
Τα ηλεκτρονια ειναι αρνητικα φορτισμενα και οι δυναμεις απώθησης που ασκουνται μεταξυ τους , ειναι εξοπραγματικα τεραστιες .Το καταλαβαίνω πως δεν είμαι σε φόρουμ φυσικής, αλλά λίγη αυτοσυγκράτηση στο πληκτρολόγιο δεν βλάπτει.
Το ηλεκτρικο ρευμα στην ουσια ειναι η κινηση των ηλεκτρονιων , λογο της απωθησης μεταξυ τους .
Αυτη η απωθηση δημιουργει κινηση και ετσι εχουμε ..... κινηση ηλεκτρικου ρευματος .
Για να καταλαβετε το μεγεθος , θα αναφερω οτι η ταχυτητα του ρευματος ειναι μεγαλυτερη και απο την ταχυτητα του φωτος .
Αυτη η τοσο εντονη κινηση των ηλεκτρονιων για να σταματησει θα πρεπει να περασει καποια ωρα .
Στη διαρκεια που τα ηλεκτρονια ειναι σε κινηση , η θερμοκρασια συνεχιζει την ανοδικη της πορεια .
http://www.alfavita.gr/arthron/cern-xeperastike-i-tahytita-toy-fotosαυτό ήταν λάθος στη μέτρηση απο την ερευνητικη ομάδα πριν.. 6-7 χρονια και το πηρανε πισω αμεσα. Το οτι αναπαράγεται κατα καιρους ειναι ενα απο τα "καλά" του internet. Ας μεινουμε στα ατμιστικά όμως και στην ασφαλεια των μπαταριων :)