vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Twitter

Ασφάλεια μηχανικών mods

Αποσυνδεδεμένος John-mojito

  • **
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • keep calm and vape on
Ασφάλεια μηχανικών mods
« στις: Απριλίου 18, 2014, 13:15 »
καλησπερα,εβαλα καταλαθος αναποδα την μπαταρια στο μοντακι μου και εκανα 2 κλικ και μετα κτλβα και την αλλαξα.υπαρχει κανενα θεμα τωρα ..?

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 18, 2014, 13:27 »
Σε μηχανικο κανενα

Αποσυνδεδεμένος John-mojito

  • **
  • 131
  • Φύλο: Άντρας
  • keep calm and vape on
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 18, 2014, 13:28 »
 :thumpup:


 Παρακαλούμε μην δημοσιεύετε μηνύματα μόνο με φατσούλες, +1000 κτλ.. Πατήστε μόνο το κουμπάκι Bravo δεξιά από τον τίτλο του μηνύματος ή αν έχετε να πείτε κάτι σχετικό με το θέμα, γράψτε και δυο λόγια γι' αυτό. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του φόρουμ: Μηνύματα χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο θα σβήνονται

 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 18, 2014, 18:10 από camber »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 18, 2014, 13:58 »
Στο Nemesis clone , η Panasonic CGR 18650 CH με '' βυζι '' , ειναι λιγο μεγαλητερη απο αυτο που θελω εγω και ετσι τη βαζω αναποδα για να χωραει στο μοντ ακριβως.


Αυτο που εχουμε στην περιπτωση αυτη εναι το εξης :


                                    π.χ.
Οταν η μπαταρια ειναι κανονικα , το ρευμα θα παει στην αντ/ση απο αριστερα προς τα δεξια .
Οταν η μπαταρια ειναι αναποδα , το ρευμα θα παει στην αντ/ση απο δεξια προς τα αριστερα .


Δεν εχεις λοιπον καποιο προβλημα αφου δεν υπαρχει καποιο ηλεκτρονικο κυκ/μα που να εχει εισοδο και εξοδο ρευματος ( + και - ) , απλα αλλαζεις την πολικοτητα του κυκλωματος που διμιουργεις με το μοντ και την αντ/ση σου (πηγη - μπαταρια / αγωγος - μοντ / πηνιο - αντ/ση )

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 18, 2014, 19:50 »
Τα μηχανικά mod θα δουλέψουν χωρίς πρόβλημα όπως και να βάλουμε την μπαταρία. Είναι όμως λάθος να τη βάζουμε ανάποδα γιατί μειώνουμε δραματικά την - ούτως ή άλλως - μικρή ασφάλεια που παρέχουν τα μηχανικά.

Το εξωτερικό μέρος μιας μπαταρίας είναι ο αρνητικός πόλος και καλύπτεται με τη μονωτική μεμβράνη που αφήνει ανοικτά μόνο το κάτω μέρος. Το επάνω μέρος είναι ο θετικός πόλος και είναι μονωμένος από τον αρνητικό.

Στα μηχανικά mod ο σωλήνας είναι ο αρνητικός πόλος. Ο θετικός είναι μονωμένος από το υπόλοιπο σώμα.

Αν για κάποιο λόγο φθαρεί ή σχιστεί το μονωτικό περίβλημα της μπαταρίας τότε:

1. Αν η μπαταρία είναι σωστά τοποθετημένη, ο αρνητικός πόλος θα κάνει σώμα με το σωλήνα του mod που όμως είναι κι αυτός αρνητικός. Θα παρακαμφθεί οποιαδήποτε προστασία έχει η μπαταρία ή το mod αλλά ΔΕΝ θα γίνει βραχυκύκλωμα.

2. Αν η μπαταρία είναι ανάποδα τότε το σώμα του mod θα είναι το + οπότε θα βραχυκυκλώσει με το - της μπαταρίας. Κι εδώ θα παρακαμφθεί οποιαδήποτε προστασία και υπάρχουν πιθανότητες για έκρηξη ή φωτιά ανάλογα με τον τύπο της μπαταρίας.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 18, 2014, 19:57 »
Σωστοτατος .

Και 'γω αυτο που κανω το κανω για να χωραει αυτη και μόνο η μπαταρια και το παιδι απλα ρωτησε αν εχει απο δω και περα προβλημα με το λαθος που εκανε.

Αυτο που ποσταρες φυσικα ειναι σωστο και λαθος μου που δεν αναφερα αυτη την πλευρα των πραγματων........ :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος Leon72

  • **
  • 201
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 18, 2014, 20:00 »
Τα μηχανικά mod θα δουλέψουν χωρίς πρόβλημα όπως και να βάλουμε την μπαταρία. Είναι όμως λάθος να τη βάζουμε ανάποδα γιατί μειώνουμε δραματικά την - ούτως ή άλλως - μικρή ασφάλεια που παρέχουν τα μηχανικά.

....

1. Αν η μπαταρία είναι σωστά τοποθετημένη, ο αρνητικός πόλος θα κάνει σώμα με το σωλήνα του mod που όμως είναι κι αυτός αρνητικός. Θα παρακαμφθεί οποιαδήποτε προστασία έχει η μπαταρία ή το mod αλλά ΔΕΝ θα γίνει βραχυκύκλωμα.

2. Αν η μπαταρία είναι ανάποδα τότε το σώμα του mod θα είναι το + οπότε θα βραχυκυκλώσει με το - της μπαταρίας. Κι εδώ θα παρακαμφθεί οποιαδήποτε προστασία και υπάρχουν πιθανότητες για έκρηξη ή φωτιά ανάλογα με τον τύπο της μπαταρίας.


Δεν καταλαβαίνω γιατί μειώνεται η ασφάλεια στα μηχανικά, αν τοποθετηθεί ανάποδα η μπαταρία. Είχα την εντύπωση ότι είναι εντελώς το ίδιο!


Να σημειώσουμε ότι τα 1 και 2 ισχύουν για κουμπί/διακόπτη μεταξύ θετικού πόλου και ατμοποιητή -> κουμπί πάνω
Αν έχουμε κουμπί κάτω (επαφή στον αρνητικό) ισχύουν τα ακριβως αντίστροφα....

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #7 στις: Απριλίου 18, 2014, 20:39 »
Αν η μπαταρία είναι ανάποδα θα προκληθεί βραχυκύκλωμα είτε ο διακόπτης είναι επάνω είτε κάτω.

Αν το Mod έχει το κουμπί επάνω τότε θα υπάρχει βραχυκύκλωμα ανεξάρτητα αν ο διακόπτης είναι πατημένος. Αν το Mod έχει το κουμπί κάτω θα προκληθεί βραχυκύκλωμα όταν πατήσουμε το διακόπτη.

Αν η μπαταρία είναι σωστά τοποθετημένη, το mod με τον διακόπτη επάνω θα λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα (απλά δεν θα δουλεύουν οι προστασίες του αν χρειαστούν). Αν ο διακόπτης είναι κάτω τότε το mod θα είναι μόνιμα αναμμένο ανεξάρτητα αν πατάμε το διακόπτη αλλά δεν θα υπάρχει βραχυκύκλωμα.




Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #8 στις: Απριλίου 19, 2014, 15:00 »
Oπως ειπα και πιο πανω , λαθος μου που δεν το ειπα αυτο , αλλα ηταν απλα η ερωτηση '' αν εχει πλεον προβλημα η μπαταρια ''.

Σαν παραδειγμα για οτι εχει πει ο Camper στο τελευταιο ποστ στο τελος ,
(  Αν ο διακόπτης είναι κάτω τότε το mod θα είναι μόνιμα αναμμένο ανεξάρτητα αν πατάμε το διακόπτη αλλά δεν θα υπάρχει βραχυκύκλωμα.  )
να θυμησω μοναχα οτι ειναι κατι σαν αυτο που σημβαινει με το Caravela clone , που το κουμπι δεν εχει καποιο O-ring και αν η μπαταρια ειναι απο αυτες που το μονοτικο δεν κατεβαινει να διπλωσει κατω στον πατο της μπαταριας , δουλευει συνεχεια χωρις να πατας το κουμπι , γιατι το περιβλημα του κουμπιου , ερχεται σε επαφη με τον αρνητικο πολο της μπαταριας και επομενως μπορει να περασει το ρευμα .








Αποσυνδεδεμένος Leon72

  • **
  • 201
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #9 στις: Απριλίου 19, 2014, 21:48 »
Ακριβως το ιδιο θεμα και εγω με κλωνο chi you.
Κατα τα αλλα ειναι ακριβως οπως τα λεει ο camBer (camPer ειναι ο.... κατασκηνωτης  ;D)
Καλη Ανασταση παιδια!

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #10 στις: Απριλίου 19, 2014, 21:57 »


Παει του αλλαξα ονομα .   Παλι καλα που δεν τον ειπα - Cluber - :laugh1:

Τωρα και 'γω ψαχνω να βρω ενα συλικονακι να το βαλω στο κουμπι του Caracarvela για να μην μπαινει στον -- αυτοματο --

Ειναι σημαντικο παντως , να τα προσεχουμε αυτα .

Καλο Πασχα και καλη ανασταση παιδες.


Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #11 στις: Απριλίου 19, 2014, 21:57 »
Όπως είπε και ο Βασίλης αν σε μηχανικό κουμπί δεν υπάρχει μονωτικό και βάλει κάποιος την
μπαταρία ανάποδα, αμέσως θα κάνει επαφή και βραχυκύκλωμα. Θα ανεβάσει θερμοκρασία η μπαταρία
και το mod θα ζεματάει. Είμαι παθόν με τον κλώνο caravela , ευτυχώς που είχα aw imr μπαταρία
παρόλο που την έβαλα και σε σωστή θέση, βρήκε μια σχισμή στο μονωτικό της μπαταρίας και έγινε
ότι έγινε  :yes:

Αποσυνδεδεμένος Vagelis Grav

  • *
  • 31
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 22, 2014, 01:16 »
  Καλησπέρα,
 Έχω ένα sigelei #23 εδώ και 2-3 βδομάδες. Άτμιζω όλες αυτές τις μέρες και όλα καλά, μέχρι σήμερα.
 Θέλω να αναφέρω ότι ατμίζω με εργοστασιακό ατμο και όχι επισκευάσμο.  Η μπαταρίες που χρησιμοποιώ είναι EH 18350 IMR. Πριν λίγο λοιπόν έκανα ένα refill στον ατμο  (killer) και τον ξαναβιδώνω επάνω στον Κινέζο. Πατάω κουμπί, ρουφάω, τίποτα. Πιάνω το καπάκι της μπαταρίας και ήταν αρκετά ζεστό. Αμέσως ξεβιδώνω το καπάκι και βγάζω την μπαταρία η οποία όμως δεν έχει ιδιαίτερη θερμοκρασία. Παρατηρώ το ελατήριο από το καπάκι όμως το οποίο έχει “κάτσει” αρκετά και έχει αλλάξει χρώμα στα μεσαία σπειρώματα. Από κίτρινο σε μαύρο και κοκκινωπό (σαν οξειδωμένο –κάπως-). Δεν ξαναέβαλα την μπαταρία βέβαια και συνέχισα με μία e-go για σιγουριά.
 Τι έγινε εδώ τώρα? :dontknow: [size=78%][/size] Να αλλάξω ένα ελατήριο στο κάτω καπάκι, να αλλάξω mod ή φταίει κάτι άλλο? Ρωτάω γιατί δεν έχω και εμπειρία γενικά, αλλά τα βασικά πράγματα που πρέπει να προσέχω πίστευα πως τα είχα διαβάσει [size=78%][/color][/size] :confused1:

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 22, 2014, 01:33 »
O καλύτερος σύντροφος ενός μηχανικού mod είναι το πολύμετρο. Ή τουλάχιστον ένα ωμόμετρο κι ένα βολτόμετρο. Χωρίς αυτά είσαι στο σκοτάδι όσον αφορά τις βλάβες αλλά και τη βέλτιστη λειτουργία του.

Καταρχήν θα πρέπει να δεις αν βραχυκυκλώνει η αντίσταση του ατμοποιητή. Όμως αφού τον έβαλες σε ego και δουλεύει το πρόβλημα δεν είναι εκεί.

Έλεγξε το μονωτικό στο σπείρωμα 510 του mod. Πιθανόν να έχει σκιστεί ή φθαρεί και ακουμπάει ο θετικός πόλος στο σώμα του mod.
Έλεγξε τη μπαταρία για τυχόν φθορές/σκισίματα στην προστατευτική μεμβράνη.
Τέλος έλεγξε το μονωτικό του κουμπιού για τυχόν φθορές.

Αποσυνδεδεμένος Vagelis Grav

  • *
  • 31
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ασφάλεια μηχανικών mods
« Απάντηση #14 στις: Ιουνίου 22, 2014, 01:37 »
Μία εικόνα για να δείτε το αποτέλεσμα. Δεν ξέρω κατά πόσο φαίνεται βέβαια εδώ!


Το 510 σπείρωμα είναι οκ. Το μονοτικό του δεν έχει φθορές.
Η μπαταρία είναι και αυτή οκ.
Το μονωτικό του κουμπιού τώρα. Εδώ δεν έχω πρόσβαση 100% στο κουμπί. Το μόνο που μπορώ να δω είναι οι πόλοι του οι οποίοι είναι οκ στη μόνωση τους.
Μία καλή λύση μάλλον είναι να το πετάξω και να πάρω κάτι σε ηλεκτρονικό. Βέβαια κατέληξα σε μηχανικό για την απλότητα και το σχετικά μικρό μέγεθος. Μήπως να πάω σε κάποιο άλλο μηχανικό. Τεσπα αυτό είναι και λίγο εκτός θέματος τώρα.


Συγχώνευση συνεχόμενων πόστς
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 22, 2014, 09:39 από Giannis Pap »

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 80 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 107 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 20474 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 280336 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207822 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 65361 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 173892 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312524 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 13690 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124532 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93444 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4138 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix