vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Μπαταριες για τα mod μας....Ποιες ειναι ασφαλεις? Ποιες οι διαφορες τους?

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Εψαχνα καιρο να βρω τις Keeppower αυτες .


Eυχαριστωωωωωω.............. :D :respect: :respect: :respect:


Και στο εξωτερικο λενε πολυ καλες κουβεντες για τις Keeppower.  Eιναι μια εταιρια που μπορει να αγοραζει μπαταριες και να τις πουλαει σα δικες της,αλλα δεν κρυβει  απο που αγοραζει και μεχρι τωρα εχει φτιαξει καλο ονομα.


Στις 18650 μαλιστα (με τις οποιες εχω σχεσεις..... :))  , οι υπολοιπες ειναι πολυ μικρες για 'μενα) , ολες τους οι μπαταριες ειναι τα καλυτερα στοιχεια των μεγαλων κατασκευαστων.


Ειναι μια απο τις εταιριες που η Panasonic , η Sony , η LG και η Samsung (απ' οτι εχω διαβασει) , δεχονται παραγγελειες και αλλαζουν αναλογα με τις προτιμήσεις της , τα δεδομενα καποιων μπαταριων οσο αφορα την αποδωση της.


Θα προσπαθησω να βρω Flat , γιατι και 'γω τετοιες θελω Petra.

Αποσυνδεδεμένος chillo

  • *****
  • 1638
  • Φύλο: Άντρας
κάποτε ορκιζόμασταν στις sanyo για το long life  το λεγόμενο, πλέον δε ξέρω τι γίνεται, ειδικά αφου έχει αγοραστει απο την πανασονικ. Μια σαφή τακτική της πανασονικ,  ήταν να κατεβάσει τις χωρητικότητες, αυξάνοντας τον χρόνο ζωής (PRO εκδόσεις ή καπως έτσι), ενώ oi μεγάλες , έβγαζαν τον χρόνο δύσκολά, αντε +2-3 μηνες το πολυ
ειμαι λοιπον της εντύπωσης πως όταν μιλάμε  για τετοιες αποδόσεις ή/και απαιτήσεις, οι 4 βαριά 5 μήνες ειναι αρκετα καλός χρόνος για να αρχίσει να πέφτει μια μπαταρία, όχι όμως και να ψοφάει , υποθέτω.... αλλα ούτε και -50%. Αυτά απο αυτοματισμους που εχω ασχοληθει στο παρελθόν
εχουμε κάποια περισσότερα στοιχεια σχετικά για το ηλ. τσιγάρο; δε θα πρέπει να διαφέρουν πολύ , αλλα η άμεση επαφή με τις μπαταρίες στο ητ, δίνε καλό δειγμα
βέβαια οι απαίτήσεις στο ητ ολο και αυξάνονται..
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2014, 04:00 από chillo »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Καμια εταιρια δεν φτιαχνει μπαταριες για το η.τ.
Ολες οι εταιριες , κατασκευαζουν μπαταριες για διαφορα εργαλεια , αυτοκινητα , pack υπολογιστων ......κλπ. κλπ. κλπ.
Για παραδειγμα , κομπρεσερ με μπαταριες Li-Ion το οποιο χρειαζεται πολυ δυναμη , μεσα ειχε τις Panasonic CGR 18650 CH.
Ειχε 10 τετοιες μπαταριες μεσα .
Το Tesla , ειναι ενα ηλεκτρικο αυτ/το.  Ζωη παιρνει απο κυψελλες μπαταριων Li-Ion σαν αυτες που εχουμε ολοι μας.
Η προηγουμενη γενια ηταν με τις NCR 18650 B 3400mAh
Τωρα η Panasonic εχει κατασκευασει μπαταρια των 11-12 Αmperes με 3600 mAh. Την NCR 18650 G.
Hδη ειναι στην αγορα σαν Obtronic και σαν Keeppower.  Οχι ομως ακομα σαν Panasonic.
Oταν τελειωσουν με την Tesla και κανουν κατι αλλο , τοτε μαλλον θα τις δουμε και στην αγορα σαν Panasonic και μαλιστα με καλυτερη τιμη απ' οτι τωρα που στοιχίζουν καπου στα 20 $ η μια........... :o


Εχω δυο χρονια δυο Panasonic CGR 18650 CH αγορασμενες απο το Atmistique και αν δεν υπηρχαν στην αγορα μπαταριες σαν τις Sony VTC5 - LG Chem HE2 (αντε να δουμε τι θα ειναι και η ΗΕ4) - Samsung 25R , οι οποιες δινουν λιιιγο παραπανω δυναμη με τις ιδιες αντ/σεις και λιγα  περισσοτερα mAh μεχρι τα 3.3 V (μιλαμε για πολυ λιγα παραπανω) , μπορει και να μην ειχα κοιταξει αλλες μπαταριες.
Τοσο καλες μου βγηκανε.
Στο θεμα πτωσης αποδωσης ,τοτε που της αγορασα με καθαρο μοντακι και 1.0 Ωμ αντ/ση , απο 4.20 V στις αρχες μου εδιναν 3.92 V.
Τωρα εχω 3.85-3.87 V.
Νομιζω δεν ειναι αξιο λογου να μιλαμε για πτωση μπαταριας μετα απο δυο χρονια , οταν εχω τετοια αποδωση.
Ασχετα με τα νουμερα ομως , σημασια εχει οτι οταν βαζω σημερα μεσα στο μοντ την CGR CH , ακουω την αντ/ση απο το διπλα δωματιο........... :tongue_smilie: 8) :)) .............που λεει ο λογος   ;D
Νομιζω βεβαια οτι πολυ σημαντικο ρολο εχει στο θεμα και ο φορτιστης.  O καλυτερος που ειχα ηταν ο Pila , ο οποιος μετα απο δικια μου χαζη κινηση   :idiot1:  , εγινε βιδες.
Και ο Xtar ομως τα πηγε πολυ καλα (μετα εγινε δωρο σε νεο ατμ/στη)
Τωρα με τους Nitecore , μπορω να πω οτι ειναι καλοι φορτιστες για τη δουλεια που εμεις τους θελουμε.
Επόμενος προσπαθω να ειναι και παλι καποιος αναλογος του Pila ή κατι σαν τον OPUS που εχει ανεμιστηρα και καθ' ολη τη διαρκεια της φορτωσης , η μπαταρια αν δεν ειναι κρυα , ειναι σε πολυ χαμηλοτερη θερμοκρασια απ' οτι σε αλλους φορτιστες απλους.
Το μεγαλο ομως και το πιο κυριο σημειο οσο αφορα τη ζωη μιας μπαταριας , ειναι και το πιο απλο θεμα που εχουμε καθε μερα ολοι μας.


------------------------------------ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΤΜΟΠΟΙΗΣΗΣ-----------------------------------


Θα δουμε τη ζωη της μπαταριας μας να χανεται μερα με τη μερα αν κανουμε αντ/σεις που στρεσαρουν τις μπαταριες.

Μιλαμε για 0.2 εως 0.8 Ωμ αντ/σεις , σα να ειναι κατι απλο και ασημαντο.
                                                                        ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ


Αν κανουμε αντ/σεις μεχρι 1.5 Ωμ και πανω με μπαταριες απλες ή  πολλών Amperes  , θα δουμε οτι η πτωση τασης που εχουν , ειναι σχεδον μηδαμινη.
Αυτο σημαινει οτι οι μπαταριες πολυ απλα δεν ζοριζονται καθολου να μας δωσουν ρευμα.
Αν ομως κανουμε 0.5 Ωμ , αυτο που λεμε πτωση τασης θα ειναι τρομερα μεγαλυτερη. 

Η θερμοκρασια που ειναι και ενας απο τους βασικοτερους εχθρους για τις μπαταριες μας , θα ειναι σχεδον ανυπαρκτη με 1.5Ωμ και με 0.5 Ωμ δεν θα μπορουμε να πιασουμε το μοντακι.
Απλα να το σκεφτουμε , θα φτασουμε στο συμπερασμα οτι οι extra sub ohm αντ/σεις , ειναι απλα κακιστες για τις μπαταριες μας.     Αυτα σε μηχ/κο μοντ

Σε vv/vw  και παλι εχουμε μια πλακετα που για να ανταπεξελθει στις τρελες απο αποψη λειτουργικοτητας αντ/σεις μας , πιεζουμε την πλακετα στα ορια της και οπως εχουμε δει ολοι μας , εκτος απο τη θερμοκρασια που απαγαγεται απο τον ατμ/τη και ζεσταίνεται το μοντακι , βλεπουμε και θερμοκρασια στην ιδια την πλακετα.
Αρα αφου εχουμε εκει θερμοκρασια , θα εχουμε και στην μπαταρια.

Οταν μια πλακετα ρουφαει την μπαταρια , εχουμε μια κινηση του ρευματος που εχει σα διαδρομη αρνητικός-αντ/ση-θετικος-αρνητικος-αντ/ση-θετικος....κλπ. κλπ. κλπ.
Αυτη η κινηση , οπως και οποιαδηποτε κινηση στον κοσμο μας , εχει ενα ειδος τρυβης.   Γνωστο ειναι οτι η τρυβη εχει ως παράγογο την θερμοκρασια.
Οι μπαταριες μας εχουν εσωτερικη αντ/ση.   Οποτε αντ/ση + τρυβη = θερμοκρασια. 
Και παλι δηλαδη εχουμε τον παραγοντα θερμοκρασια , παρολο που σε VV/VW λεμε οτι κουμαντο κανει η πλακετα.

Αφου το ρευμα κανει την ιδια σχετικα διαδρομη , το αποτελεσμα και παλι θα ειναι η θερμοκρασια.
Αυτο πιστευω ειναι και ο μεγαλυτερος εχθρος των μπαταριων μας.   Η θερμοκρασια...........
Οποτε (αυτο καταλαβα εγω) , οταν εχω μια μπαταρια που με 3 Amperes αντ/ση και σε  τεστ σου λεει οτι εχει 2.045 mAh και 7.5 εργατοωρες χρησης μεχρι τα 3.3 V και στα χερια μου με την υπεροχη ντουμανιαρα αντ/ση των 0.2-0.5 Ωμ δουλευει το πολυ 4 ωρες και μαλιστα χωρις να το καταλαβω μου εχει πεσει στα 2.6 V , τοτε σιγουρα εχω κανει κατι κακο στην μπαταρια μου.
Τι στιγμη που απο τα 3.0 V παταω το κουμπι και χαίρομαι με τη δυναμη που μου δινει , η πτωση τασης ειναι τετοια που το στοιχειο μου εχει κατεβει πολυ κατω απο τα 2.5Volts.
Μπορει η LG HE2 και η Samsung 25R να λενε οτι τα στοιχεια τους κατεβαινουν μεχρι τα 2 Volts χωρις προβλημα και μετα ξαναφορτιζουν κανονικα , αλλα στις προδιαγραφες των προϊοντων τους (των μπαταριων δηλαδη) , σαν κατωτερο οριο εχουν τα 2.5 Volts.
Οταν ρουφαμε με βια ολο το ρευμα απο την μπαταρια , αυτη θα πρεπει να εχει επιστροφη τοσο γρηγορη , που θα πρεπει να μην εχει καθολου εσωτερικη αντ/ση.
Μεχρι τωρα αυτο το λεμε C (Coulomb). Eιναι η μοναδα που μετραμε (να το πω απλα) με τι ταχυτητα το ρευμα φευγει απο το στοιχειο και με τι ταχυτητα επανερχεται. 
Στο DNA θα δουμε οτι την ωρα της τζουρας , το εικονιδιο της μπαταριας αδειαζει και μετα απο λιγο ξαναγεμίζει.
Εχουμε δηλαδη ανακτηση ενεργειας.
Σαν παραδειγμα:
Σε μια μπαταρια των 2C αυτο θα κανει 15 δευτερα για να συμβει , ενω σε μια μπαταρια των 15C θα το δουμε σε 5 δευτερα.
Με την μπαταρια των 2C θα δουμε πολυ γρηγορα μεγαλη θερμοκρασια και πολυ γρηγορα μειωση αποδωσης.
Με την μπαταρια των 15 C θα δουμε οτι θα μπορει να δωσει ρευμα με πολυ καλο αποτελεσμα , ακομα και να μην εχει ''επιστρεψει'' ολο το ρευμα.
Αρα τα πολλα Amperes και τα πολλα C ειναι καλα.  Ναι ειναι καλα ,αλλα θα πρεπει να κανουμε και σωστη χρηση , γιατι βλεποντας την αποδωση της μπαταριας μας , θελουμε ακομα πιο πολυ δυναμη.  Αποτελεσμα να κανουμε ασχημα πραγματα , που σαν αντικτυπο τελικα του λαθους χειρισμου , ειναι η κακη ζωη της καλης μπαταριας μας...............

Οποιος βαρεθει να το διαβασει ....... του δίνω δίκιο................... ;D :laugh1:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2014, 17:48 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος petra

  • *****
  • 5198
  • Φύλο: Γυναίκα
  • big sister's watching you!
Οχι μόνο το διάβασα όλο, αλλά θα δώσω και θερμά συγχαρητήρια.  :thank_you2: Τέτοια ποστ είναι θησαυρός για το φορουμ και μακάρι όλοι να είχαν τέτοιες γνώσεις και μεράκι να τις μοιράζουν απλόχερα σαν εσένα. Μετά από τόσες γκρίνιες που διαβάζω τις τελευταίες ημέρες, βλέπω αυτό το μήνυμα και χαίρομαι.
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι όντως η πανασόνικ που αναφέρεις είναι περίφημη μπαταρία.
Opus φορτιστές βρήκα στην gearbest, έστειλα πμ στο κατάστημα και μου απάντησαν ότι είναι ο νο1 σε πωλήσεις φορτιστής τους. Μετά με ενημέρωσε συνατμιστής ότι όντως είναι κορυφαίοι και τώρα βλέπω και εσένα να τους αναφέρεις.



Αποσυνδεδεμένος petra

  • *****
  • 5198
  • Φύλο: Γυναίκα
  • big sister's watching you!
minimum order quantity 200 για το ένα λινκ, 300 για το άλλο.
Θα χρειαστείς τόσες;

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
shadokan, πραγματικά είσαι γκουρού στα power cells!

Απλός, κατανοητός και ουσιώδης! Για να μην αναφέρω ξανά το πόσο ταλιμπανισμό θεωρώ τη χρήση αντιστάσεων κάτω από 1Ω.

Μία απορία έχω, που μπορεί να είναι και off: θεωρείς ότι το ίδιο καταπονείται μπαταρία/πλακέτα με τη χρήση μονής αντίστασης 0,75Ω και παράλληλης διπλής (2*1,5Ω)?

Αποσυνδεδεμένος chillo

  • *****
  • 1638
  • Φύλο: Άντρας
αυτo που εννοούσα ήταν πως απλά στους αυτοματισμους και στις ιδιες μπαταριες θα ζητήσεις 4Α μια φορά στον χρόνο ίσως, στην ενεργοποίση κάποιου ρελε και τετοιες καταστάσεις, το υπολοιπο μονο ένα read ειναι και ειναι  αμελητέο και την ξαναφορτίζεις και σε 3 μηνες σε κάποιες περιπτώσεις. Εδώ ειναι διαφορετικά, κάποιος μπορει να ζητάει συνέχεια 5-6Α κάπου τόσο δεν ειναι ο μέσος όρος στα νεα VV?
μετά βίας με άφησε η πεθερα μου να το διαβασω, διαφωτιστικό κειμενο !  :thumpup:   σου ειμαστε ευγνώμονες shadokan!
*(όπως και σε όλους που μας δίνουν πληροφορίες για το χόμπι μας!)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2014, 23:02 από chillo »

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Μία απορία έχω, που μπορεί να είναι και off: θεωρείς ότι το ίδιο καταπονείται μπαταρία/πλακέτα με τη χρήση μονής αντίστασης 0,75Ω και παράλληλης διπλής (2*1,5Ω)?

Η καταπονηση της μπαταριες εξαρταται απο το ρευμα που ζηταμε να μας δωσει ανα πασα στιγμη.
Αν στις δυο περιπτωσεις το ρευμα ειναι το ιδιο (που ειναι), τοτε η καταπονηση ειναι η ιδια.
Δεν εχει σημασια ποσες αντιστασεις υπαρχουν, αρκει η συνολικη να ειναι η ιδια.

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Μπράβο για το σεντόνι Shadockan.

Δύο απορίες.

...
Οταν ρουφαμε με βια ολο το ρευμα απο την μπαταρια , αυτη θα πρεπει να εχει επιστροφη τοσο γρηγορη , που θα πρεπει να μην εχει καθολου εσωτερικη αντ/ση.
Μεχρι τωρα αυτο το λεμε C (Coulomb). Eιναι η μοναδα που μετραμε (να το πω απλα) με τι ταχυτητα το ρευμα φευγει απο το στοιχειο και με τι ταχυτητα επανερχεται.
...

Το Coulomb είναι μονάδα μέτρησης ηλ. φορτίου. Πώς συνδέεται αυτό με το ρυθμό εκφόρτισης αφού γνωρίζουμε ότι εξαρτάται απ'την εσωτερική αντίσταση και τη "χημεία" του στοιχείου της μπαταρίας; (το αναφέρεις κι εσύ πιο πάνω, εκεί που λες για τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται)
Μήπως το "C" αφορά κάποιο συντελεστή που δεν έχει σχέση με τα Coulomb; :hmmm:


...
Οποτε (αυτο καταλαβα εγω) , οταν εχω μια μπαταρια που με 3 Amperes αντ/ση και σε  τεστ σου λεει οτι εχει 2.045 mAh ...
...

Εδώ σ'έχασα... :dontknow:

Αποσυνδεδεμένος gstriftos

  • **
  • 200
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλιά έστριβά τσιγάρα,τώρα αντιστάσεις..
To C εξ' όσων γνωρίζω δεν σημαίνει Coulomb(όσον αφορά αυτό που βλέπουμε στις μπαταρίες) αλλά Capacity(χωρητικότητα).
Ο αριθμός δίπλα δείχνει το πολλαπλάσιο επί την χωρητικότητας της όπου η μπαταρία μπορεί να αποφορτίζει ασφαλώς.


Παράδειγμά:
[/size]4.2 volt 2000mAh -10C
2000 milliamps = 2 amps
2 Amps x 10 = 20 amps continuous discharge

[/size]

Αποσυνδεδεμένος seth2769

  • **
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Cran e-liquis Russia SPB
Το Κουλόμπ είναι η μονάδα μέτρησης για το ηλεκτρικό φορτίο και το σύμβολό της είναι το C.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας

Leon 72Αυτές shado λες να είναι fake?http://www.alibaba.com/product-detail/NCR18650G-3600mah-high-capacity-for-panasonic_163499998.htmlhttp://www.alibaba.com/product-detail/Authentic-NCR18650G-18650-3600mah-for-Panasonic_164139871.html

Μεχρι τωρα φιλε μου δεν την ειχα δει σε μαγαζι.  Κατι πηρε το ματι μου οτι η Tesla εκανε καινουρια συνεργασια με την Samsung.
Οποτε δεν ειναι καθολου παραξενο να τη δουμε πλεον και στην αγορα , αν τελειωσε η συνεργασια τους ή αν εχουν βγαλει κατι αλλο.Απ' οτι βλεπω ομως εχει και κολλησεις στον θετικο πολο. Οποτε μπορει να ηταν σε καποιο pack μπαταριων ή κατι αντιστοιχο και ετσι αυτο μπορει να σημαινει οτι ειναι πραγματι Panasonic NCR 18650 G 3600 mAh.

Προσωπικα παντως , δεν εχω πεσει σε σκαρτες Panasonic. Μπορει βεβαια αυτο να εγινε γιατι οι αγορες μου ηταν απο σωστα μαγαζια που προσεχουν τι βαζουν στα ραφια τους...........


Το C ειναι Coulomb.
Πηρε το ονομα του απο τον Coulomb.
Στο διεθνες συστημα SI , το C ειναι η μοναδα μετρισης του ηλεκτρικου ρευματος.  1 Coulomb είναι η ποσότητα του ηλεκτρικού φορτίου που θα περασει απο εναν αγωγο μεσα σε ενα δευτερολεπτο με ενταση ενος Αμπερ.Το Coulomb , ειναι η μοναδα μετρισης που μας λεει πόσο ηλεκτρικο ρευμα περναει απο καποιο αγωγο , σε χρονο ενος δευτερολεπτου.  1 C=1 A1

Vangos
Μπράβο για το σεντόνι Shadockan.

Δύο απορίες.

Το Coulomb είναι μονάδα μέτρησης ηλ. φορτίου. Πώς συνδέεται αυτό με το ρυθμό εκφόρτισης αφού γνωρίζουμε ότι εξαρτάται απ'την εσωτερική αντίσταση και τη "χημεία" του στοιχείου της μπαταρίας; (το αναφέρεις κι εσύ πιο πάνω, εκεί που λες για τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται)
Μήπως το "C" αφορά κάποιο συντελεστή που δεν έχει σχέση με τα Coulomb; :hmmm:



Oσο μικροτερη ειναι η εσωτερικη αντ/ση μιας μπαταριας , τοσο πιο γρηγορα θα ''περπατησει'' το ρευμα κατα την εξοδο και την εισοδο του στην μπαταρια .To Coulomb ειναι μοναδα μετρισης του ηλεκτρικου ρευματος ως προς τον χρονο απαλλαγης της μπαταριας.
Δηλαδη πόσο ηλεκτρικο ρευμα , με ποση ενταση και σε πόσο χρονο.  Ειναι μοναδα που μας δειχνει το ηλεκ/κο ρευμα σε σχεση με τον χρονο.
Εδώ σ'έχασα... :dontknow: 
Μιλαω για την Keeppower 2500 η οποια με αντ/ση των 3 Αμπερ (+- 1.0 - 1.3 Ωμ) , μπορει ανετα καποιος να ατμισει ακομα και πανω απο 7  ωρες με καταναλωση 12+- ml την ημερα.  Τοσο περιπου ειναι και η δικη μου συχνοτητα ατμισματος.
Δεν λεω οτι κανω 12 + ml με μια μπαταρια...αλλα καπου 7-8 ωρες  με βγαζει με τη συχνοτητα που ατμιζω η LG HE2

To Coulomb κφραζει και τη χωρητικοτητα , αλλα καπως διαφορετικα.
Το Αμπερώριο είναι πρακτική μοναδα μετρισης του ηλεκτρικου φορτιου και εκφράζει τη ποσότητα ηλεκτρικού φορτίου που μεταφέρεται από ένα αγωγό όταν διαρρέεται από ρεύμα έντασης ενός Αμπερ σε χρόνο μιας ώρας. Ισούται με 3600 Κουλομπ, το οποίο αντιστοιχεί σε ένα αμπέρ ανά δευτερόλεπτο.Έτσι λέγοντας για παράδειγμα ότι μια μπαταρια, περιέχει 100 αμπερώρια σημαίνει πως μπορεί να δώσει ηλεκτρικό ρεύμα ενός αμπέρ επί 100 ώρες, ή 10 αμπέρ σε 10 ώρες, ή και 100 αμπέρ σε 1 ώρα.
Αν λοιπον τραβηξουμε 10 Αμπερ απο μια μπαταρια , θα τελειωσει σε 10 ωρες.
Αν τραβήξουμε 100 Αμπερ απο την ιδια μπαταρια , θα τελειωσει σε 1 ωρα.

1 αμπέρ αναπαριστά τον ρυθμό 1 κουλόμπ (coulomb: C) ανά δευτερόλεπτο,Το αμπέρ, ως θεμελιώδης μονάδα στο Διεθνές Σύστημα (μαζί με το μέτρο, το δευτερόλεπτο και το χιλιόγραμμο), ορίζεται χωρίς αναφορά στο μέγεθος του ηλεκτρικού φορτίου. Αντίθετα η μονάδα μέτρησης του ηλεκτρικού φορτίου, δηλαδή το κουλόμπ, είναι αυτή που ορίζεται με βάση το ηλεκτρικό ρεύμα. Για την ακρίβεια ένα κουλόμπ ορίζεται ως το φορτίο (ποσότητα) που μετατοπίζεται από ρεύμα 1 Α σε χρονικό διάστημα ενός δευτερολέπτου
Αν η μπαταρια μας δεν ειναι ικανη να δωσει αυτα τα Αμπερ με τετοιο ρυθμο (C) , τοτε θα εχουμε αναπτυξη θερμοκρασιας λογο του οτι η κινηση του ρευματος θα ειναι περαν των προδιαγραφων της και το ρευμα θα βρησκει αντισταση ως προς την κινηση του.Αν ειναι ομως τετοια η κατασκευη της που μπορει να επιτρεψει ''γρηγορη'' αποφορτιση και ''γρηγορη'' ανακτηση ενεργειας , τοτε θα εχουμε χαμηλη εσωτερικη αντ/ση , αρα και μικροτερη θερμοκρασια.Οποτε , αναλογα πόσο γρηγορη επιτρεπομενη κινηση ηλεκτρικου ρευματος εχουμε σε μια μπαταρια , θα εχουμε και τα αναλογα Coulomb.  Λιγα ή πολλα δηλαδη και παντα σε σχεση με το υλικο κατασκευης της μπαταριας.Αν ειναι δηλαδη IMR που απο την κατασκευη τους και απο τα υλικα τους εχουν μικρες εσωτερικες αντ/σεις , τοτε και τα Coulomb της μπαταριας θα ειναι πολλα.
Γιωργο (gstriftos) , ελπιζω να εχω καλυψει και 'σενα φιλε.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 07, 2014, 04:15 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος Leon72

  • **
  • 201
  • Φύλο: Άντρας
minimum order quantity 200 για το ένα λινκ, 300 για το άλλο.
Θα χρειαστείς τόσες;
Το θέμα είναι να βγουν στην αγορά πέτρα - και αν είναι original σημαίνει ότι σύντομα θα τις δούμε να πουλιούνται και σε ποσότητες λιανικής.


@shadockan
Μάλλον λοιπόν θα είναι σύντομα διαθέσιμες!!!!!!!!  :) :) :) :)

1.5 Οhm για μηχανικό μπορεί να είναι safe για την μπαταρία αλλά απο ισχύ ζορίζει λίγο το θέμα.

Εγώ που σκοπεύω να χρησιμοποιήσω μηχανικό με aw 18490 μια αντίσταση ας πούμε των 1.2 δεν θα είναι οκ?  :confused1:

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 209 29980 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 11:57
από kpoul
KUMA ULTON RTA clone [Κλώνοι επισκευάσιμων] 147 56719 Τελευταίο μήνυμα Δεκεμβρίου 02, 2024, 19:08
από Mensanos
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2925 452809 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 28, 2024, 19:10
από billythekid
BP Mods Warhammer (18650) [Ηλεκτρονικά mods] 5 6295 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 25, 2024, 23:29
από Ksp
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 362139 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1412 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 115300 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 112133 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 377318 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 329841 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1381 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6909 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos