vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

489 επισκέπτες, 7 χρήστες
Tem, Dafy Atm, thanos1071, dallaskdp, Milarepa, lagoudakis, sv8swi

Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Σε κάθε περίπτωση, είτε αφορά αντίσταση ατμοποιητη, είτε δοσολογία υγρών, είτε σωστή χρήση συσκευής, είτε οτιδήποτε, πάντα να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή/παρασκευαστη. Και στην προκειμένη περίπτωση, αφου η αντίσταση γράφει εύρος λειτουργίας 13-16W, αυτά είναι τα σωστά watt.

Με την ευκαιρία, ποιοι είναι οι γνωστοί πίνακες;

Αποσυνδεδεμένος Zelatini

  • **
  • 233
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όλα είναι δρόμος...
Να  στο 4:40 έχει έναν τέτοιο πίνακα. Βέβαια εάν το δούμε ολόκληρο για 1,8 αντίσταση τα 13 watt χωρίς να λαβω υποψιν τα volt ειναι οκ! Στο 5:50 όμως πάνω από 9watt για την ίδια αντίσταση σε βγαζει φάουλ!!! Μπορείς να μου εξηγήσεις; ... Βραδυάτικο;  ;D
Πλακα κανω... Οποιος ξερει απαντα αλλιως δεν ζοριζομαι θα το αφησω στα 13. Καμμενο δεν παίρνω αρα όλα οκ!

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Τα volt δε σε νοιαζουν όταν χρησιμοποιείς ηλεκτρονικό mod, μην τα ξανασκεφτεις.

Τα πινακακια είναι τελείως μπακαλιστικα. Άλλα watt θέλει μια μόνη αντίσταση, αλλα μια διπλή, αλλα μια clapton κλπ, όλες στα ίδια Ωμ.
Στο πινακακι που βλέπεις στο βίντεο, δείχνει πράσινο, δηλαδή σωστή ρύθμιση, για αντίσταση 1.8Ω από 5W έως 30W. Σου βάζω στοίχημα πως δεν μπορεί να δουλέψει, όχι στα 30W, ούτε στα 20-25W η 1.8Ω του Nautilus. :D

Άρα, όπως είπα και πιο πριν, μην διαβάζεις πινακακια, ότι γράφει ο κατασκευαστής πάνω στην αντίσταση είναι το σωστό. Και αν δε γράφει, εδώ είμαστε να σε κατευθυνουμε.

Αποσυνδεδεμένος Nick74

  • ***
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • Η γνωση ειναι δυναμη
Να στο 4:40 έχει έναν τέτοιο πίνακα. Βέβαια εάν το δούμε ολόκληρο για 1,8 αντίσταση τα 13 watt χωρίς να λαβω υποψιν τα volt ειναι οκ! Στο 5:50 όμως πάνω από 9watt για την ίδια αντίσταση σε βγαζει φάουλ!!! Μπορείς να μου εξηγήσεις; ... Βραδυάτικο; ;D Πλακα κανω... Οποιος ξερει απαντα αλλιως δεν ζοριζομαι θα το αφησω στα 13. Καμμενο δεν παίρνω αρα όλα οκ!

οταν ειχα εργοστασιακους επαιρνα κατι κεφαλες που γραφαν 8-20w... αν τους εριχνες πανω απο 12 αντε το πολυ 13 ειχες πιο πολυ καμμενο απο πυροσβεστη της ΝΥ την 11η Σεπτεμβριου...
Ξεκινα απο χαμηλα -οσο πιο χαμηλα μπορεις- δοκιμαζε και ανεβαινε σιγα σιγα. Εκει που σε ικανοποιει χωρις να παιρνεις αλλοιωση κλειδωνεις κι εισαι οκ.
Επισεις οτι δε λαμβανεις υπ οψη σου τα βολτ ειναι θετικο και εισαι σε καλο δρομο ;)

Αποσυνδεδεμένος JoeBarTeam

  • *****
  • 2478
  • 01.11.2015 00:00
[justify]Αυτό κι αν είναι θεματάρα. Δύσκολο, απαιτεί προσοχή και μία σχετική μελέτη, εύκολα μπορεί ν' ατμίσω λάθος ακόμα και για μήνες (έχω πολλά λάθη μέχρι σήμερα).[/justify]

[justify]Προσωπικά, ατμίζω απ' την αρχή σε ελάχιστα βατ. Αρχικά γιατί ήθελα αυτονομία (η παλιά αίσθηση καπνιστή πως πρέπει να έχω απόθεμα τσιγάρων). Γρήγορα όμως βρήκα απόλαυση και δεν αλλάζω πεδίο.[/justify]

[justify]Είμαι στα 7 – 8w, κι όταν κάτι δεν πάει καλά π.χ. αν έχω την αίσθηση όχι καλής απόδοσης (είτε το υγρό δεν ατμοποιείται σωστά, είτε ο ατμοποιητής δεν είναι για τόσο χαμηλά επίπεδα ισχύος, είτε το υγρό, είτε το σύρμα κ.ο.κ.), τότε ανεβαίνω αλλά με μισή καρδιά.[/justify]

[justify]Τα χαμηλά βατ πιστεύω πως πολλές φορές αδικούνται εξίσου με τα πάρα πολλά, μπορείς να πάρεις τρελή γεύση, και χτύπημα, ακόμα και αξιοπρεπέστατο ντουμάνι. Τώρα, είμαι σε αναζήτηση ακόμα μικρότερης ισχύος σε σημείο να είμαι οριακά να βάλω καλαμάκι κι ομπρελίτσα.  [/justify]

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Mε αφορμη μια (χωρις κανενα λογο ) παρεξηγηση σε ενα νημα που τελικα εκλεισε και δεν προλαβα να ποσταρω αυτο που εγραψα , θα το ποσταρω εδω γιατι βλεπω οτι ακομα και σημερα μετα απο τοσες και τοσες αναφορες πανω στο θεμα Volts - Watts - Ohms - Amperes , υπαρχει πολυ μεγαλη παραπληροφορηση και κανεις δεν κανει τον κοπο να εξηγησει το τι και το πως και ετσι μετραμε τα πραγματα με λαθος τροπο ........
Μεγαλο λαθος και δυστυχως μεγαλο και κακο σχολειο ειναι οι συμβουλες και οι γνωμες ανθρωπων που δεν κατεχουν και πολλα πραγματα και μεταφερουν κουβεντες αλλων χωρις τεκμηρίωση.
Αυτο το μεγαλο και κακο σχολειο ειναι το Facebook , οπου δεν υπαρχει καποια συγκεντρωμενη και σωστη γνωση και ο καθενας γραφει οτι να 'ναι.
Συγνωμη για τον τονο μου , αλλα το να δω καποιον να κανει ντουμανια , δε σημαινει οτι ειναι και ατομο που ξερει το τι και το πως.
Απλα κανει κατι....
Ολοι οι οδηγοι δεν ξερουν και τι ειναι ενας κινητήρας..............

Παμε λοιπον και ζητω συγνωμη για τον τονο μου και παλι.  Δεν ειμαι αυστηρος με κανενα και δεν γραφω οτι γραφω για κανενα.

Ταση.

Θα φερω ενα παραδειγμα που ειναι κατανοητο για τον καθενα.
Εχουμε μια βρυση που μας δινει τα Α΄ λιτρα νερου.
Στο στομιο της βρυσης εχουμε μια πιεση απο την προσπαθεια του νερου να μπει μεσα στο λαστιχο .
Στην αρχη του λαστιχου θα εχουμε πιεση , αλλα στο τελος του λαστιχου η πιεση αυτη θα ειναι διαφορετικη.
Αυτο θα το δουμε γιατι μερος της πιεσης αυτης θα χαθει απο την αντισταση του αγωγου (λαστιχο) ως προς την κινηση του νερου (τριβη) , λογο του μηκους του αγωγου (μηκος) .
Στον στενο αυτο αγωγο , το νερο θα εχει μεγαλη πιεση σε ολο το μηκος του αγωγου , γιατι θα γεμιζει τον αγωγο αυτο στο επακρο .

Αν αλλαξουμε τον αγωγο και βαλουμε ενα με εσωτερικη διαμετρο μεγαλυτερη , τοτε θα δουμε μικροτερη πιεση στην εισαγωγη του νερου στον αγωγο και ετσι θα εχουμε και μικροτερη ταχυτητα και πιεση σε ολο το μηκος του αγωγου (λαστιχο) , καυως και στην εξοδο του απο το λαστιχο.

Παμε τωρα και στο συρμα.
Εχουμε λοιπον ενα λεπτο συρμα και δινουμε την ταδε ποσοτητα ρευματος (C) .
Αυτη η ποσοτητα ρευματος , στο στενο συρμα θα μας δειξει οτι δεν μπορει να περασει ευκολα απο το λεπτο συρμα και θα υπαρχει συσσωρευση στο συρμα.
Λογο του οτι θα δουμε αυτη τη συσσωρευση ρευματος στο λεπτο συρμα , θα δουμε και το συρμα να πρωνει πολυ γρηγορα λογο αυτης της πιεσης που παραγεται απο την αντισταση του αγωγου ως προς την πορεια του ρευματος (που λεγαμε και πιο πανω).
Αυτη η αντισταση του αγωγου ως προς την πορεια του ρευματος , τη βλεπουμε καθε μερα στους ατμοποιητες μας με την ονομασια Ωμ (Ohms).
Σε ενα λεπτο συρμα θα δουμε μεγαλη αντισταση ως προς την πορεια του ρευματος , ενω σε ενα χοντρο συρμα θα δουμε μικροτερη  .
Και παλι ομως δεν ειναι απλα τα πραγματα.....
Οσο χοντροτερο ειναι το συρμα , παρα τη μικροτερη αντισταση του , θα χρειαζεται και παραπανω ποσοτητα ρευματος ωστε θα θερμανθει .
Για να φτασει λοιπον ενα χοντρο συρμα το επιπεδο θερμοκρασιας που μπορει να πιασει ενα λεπτο συρμα , θα χρειαστει να του δωσουμε μεγαλυτερη ποσοτητα ρευματος για να μπορεσει να υπαρξει οσο γινεται μεγαλυτερη συσσωρευση ρευματος και να εχουμε περισσοτερη θερμοκρασια.
Αυτο θα δημιουργησει και μεγαλυτερη ταση στο κυκλωμα.
Θα δουμε δηλαδη μεγαλυτερη πιεση.

Δεν θελω να κουρασω παραπανω (το αρχηκο ποστ χαθηκε οταν εκλεισε το νημα VOLTS) και σαν αποτελεσμα απο ολο αυτο , μπορουμε να ονομασουμε την ταση με μια πολυ απλη και ευκολη λεξη.........

ΤΑΣΗ = ΠΙΕΣΗ

Υπαρχουν πολλα ακομα που ειχα γραψει και μπορουμε να το συνεχισουμε με οποιον θελει.

Ζητω και παλι συγνωμη για το υφος μου στην αρχη του ποστ.
--- '' Δεν την ειπα και δεν θα την πω σε κανενα ''---

Αποσυνδεδεμένος savo

  • *****
  • 1548
  • Φύλο: Άντρας
Λοιπόν επειδή κάποια στιγμή το αναπαρήγαγα αυτό με τα volts και το εύρος τους και στην πορεία διαβάζοντας παραδείγματα σαν το δικό σου καταλάβα καλύτερα τα πράγματα.
Το θέμα είναι ότι όταν ακουγόταν αυτό για το εύρος, ΔΕΝ ήταν γενικός κανόνας των απανταχού αντιστάσεων και συρμάτων κλπ. Λεγόταν υποτίθεται για τις πολύ μικρές σε ωμική αντίσταση εργοστασιακές κεφαλές τύπου 1,6 και πάνω που το συρματάκι είναι μια στάλα και με μεγάλη "πίεση" θα προκαλούσε ζημιά στο σύρμα.
Δεν ξέρω πως ξεκίνησε η ιστορία με τα βολτ πιθανότατα επειδή τα δείχβουν τα μοντάκια φάτσα κάρτα και επειδή  κάποιοι (πωλητές ίσως??) βαρέθηκαν να εξηγήσουν  καλύτερα σε έναν νεοεισερχόμενο τα τερτίπια του ρεύματος.

Προφανώς και δεν ειπώθηκε σε κάποιον που παίζει με κλάπτον κλπ επειδή σίγουρα θα κατάλαβε και μόνος του (καλή ώρα ) :-[ ότι δεν λέει τίποτα να πάει πάνω από 6 volt φεριπήν αναλογώς και  της αντίστασης που έχει στήσει.

Αρα ναι μάλλον και έτσι πως τα λένε οι γνώστες του πράγματος δεν θα έπρεπε να υπήρχε αυτή η ένδειξη στις οθόνες.

Όσο δεν διάβασα στο σχολείο τα έχω διαβάσει τώρα στα γεράματα για τα ρεύματα.


Αποσυνδεδεμένος Kωστας Τ.

  • **
  • 295
  • Φύλο: Άντρας
κλειδωσε το αλλο θεμα και δεν προλαβα
να σε ευχαριστησω Βασιλη για τις επεξηγησεις.
να σαι καλα. :thumpup: :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • ****
  • 1249
  • Φύλο: Άντρας

Δεν ξέρω πως ξεκίνησε η ιστορία με τα βολτ

Στις ομάδες στο φεισμπουκ λόγο ημιμάθειας της πλειοψηφίας.
Κάποιος διάβασε την έρευνα που είχε γίνει με τους ce4 κάποτε και μας έδειξε ότι μετά τα "4,τόσα" βολτ τραβάς καμένο και τις χ-ψ ουσίες. Μετά για κάποιο λόγο έβγαλε το συμπέρασμα ότι μετά τα 4.2 βολτ "είναι βλαβερό" και φυσικά όταν δεν έχεις ιδέα, βρίσκεις και άλλα επιχειρήματα να στηρίξεις την "λογική" σου.
Ένας άλλος πχ έλεγε ότι "προφανώς είναι έτσι, αφού και οι μπαταρίες 4.2 βολτ δίνουν γεμάτες".. Και άλλα τέτοια μαργαριτάρια επιχειρήματα φυσικά.

Το κορυφαίο από τα σχόλια που διάβασα από συζητήσεις τρίτων στο φβ πάνω στο θέμα ( γιατί δικες μου αστείες ιστορίες εχω πολλές ) ήταν μια από τις πολλές φορές που ο Βασίλης προσπαθούσε να δώσει στον κόσμο να καταλάβει ότι λέει χαζομάρες και να βοηθήσει.
Γράφει κλασσικά ο καψερός ένα σχόλιο άψογο παρόμοιο με τα παραπάνω και απλοποιημένο έτσι ώστε να το καταλαβαίνουν και δελφίνια. Εξηγούσε τα πάντα απλά και ωραία.
Και γυρνάει ο "τύπος με τα 4.2 βολτ" και του λέει το θεϊκό "ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ....." :laugh1: :laugh1:
Ακόμα το σκέφτομαι και γελάω ;D

Αποσυνδεδεμένος margo

  • **
  • 276
  • Φύλο: Γυναίκα
Τωρα τελευταια ατμιζω στα 5 με οριο τα 6,5 w. Mετα χανω τη γευση. Αποτελεσμα, ν αλλαζω κεφαλες πρωι βραδυ. Δεν ξερω αν παιζει ρόλο, οι αντιστάσεις μου ειναι μεταξύ 1.05 και 1.40 ωμ το πολύ. Συρματα: ειτε 32mm ειτε 35 mm, το ιδιο αποτέλεσμα. Χαίρομαι βεβαια που κατέβηκα εστω και άθελα μου τόσο, ειναι φασαρια η συχνή αλλαγή αντιστάσεων αλλα το προτιμώ για χάρη της γεύσης.
Τώρα αν οι ειδικοί θεωρούν οτι κατι δεν κάνω καλά ας μου το επισημάνουν. Όσο και να διαβάζω περι ηλεκτρολογικών δεν προκειται να τα εννοήσω παντως. Αντε για λίγο τα κατανοώ και μετά μπερδευομαι πιο πολυ. Το παράδοξο ειναι οτι κανω το ιδιο στησιμο που πριν ενα δυο μηνες δουλευε με 10 ως 14w..και απο υγρα συμβαινει με ολα, σκετη vg, 50/50, διαφορες μαρκες βάσεων..
Σπειρες απο 4 ως 5 σε πυρήνα 2,4. Αμπερ κατα μεσο ορο 02.00.
Με προβληματιζουν ακομα δυο πραγματα εκτος του μήπως δεν κανω κατι σωστά..
Το ενα ειναι οτι εγινε καπως κουραστικη η τζούρα και το άλλο οπως ειπα πριν φοβαμαι οτι καποια στιγμη θα με κουράσει αυτο με καθε λιγο και αλλαγή αντίστασης..ακομα και βαμβάκι μονο ν αλλάξω αντε να της δώσω λιγων ωρών ζωή ακομα.
Εκτιμω τη γνώμη σας

Στάλθηκε από το X5pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Στο αλλο νημα ο camber εγραψε κατι το οποιο το βλεπαμε καποτε συχνα....
Καποιοι ''κολλημενοι'' πουλουσαν προϊοντα που ουτε κι αυτοι δεν ηξεραν τι ειναι και πως ειναι και σαν συμβουλη ελεγαν να μη πανε πανω απο τα 5 V.
Δεν ελεγαν ομως το γιατι...
Αυτο δεν σταματησε ποτε.
Ακομα και σημερα αυτο λενε πολλοι σε νεους ατμιστες.
Στο facebook θα το δεις πολλες φορες απο καποιους που τα ξερουν ολα και αν τους πεις και κατι για να βοηθησεις , θα σε πουν και .... μακακα....
Εχουμε γραψει πολλοι απο εδω μεσα οτι δεν παιζουν ρολο τα Volts και αυτο δεν ειναι μονο κουβεντες.
Δεν παιζουν ρολο , αλλα δεν μπορουμε απλα να πουμε μονο αυτο και τερμα.....
Υπαρχει εξηγηση και την αναφερουμε παντα.
Αν παρουμε ενα συρμα και κανουμε δυο αντιστασεις με διαφορετικη Ωμικη τιμη , θα δουμε οτι σε Watts δεν θα υπαρχει διαφορα στο ατμισμα.
Η πλακετα θα τροποποιησει την ποσοτητα ρευματος και θα παραχθουν τα Amperes που χρειαζονται ωστε να μας δωσει τα Watts που εχουμε ρυθμισει .
Αν παρουμε τωρα τις ιδιες αντιστασεις και της δουλεψουμε σε ρυθμιζη Volts , θα δουμε οτι δεν θα δουλεψει το ρευμα με τον ιδιο τροπο και ετσι δεν θα εχουμε το ιδιο αποτελεσμα , γιατι στη ρυθμηση αυτη δεν αλλαζει η ποσοτητα του ρευματος που απαιτειται ωστε να παρουμε το αποτελεσμα που θελουμε .
Θα δωσει απλα την ποσοτητα που αντιστοιχεί στην ταση που εχουμε ρυθμισει και ετσι το αποτελεσμα δεν θα ειναι το ιδιο.

Η παλκετα θα διαβασει το συρμα και θα διαφοροποιησει αυτο που θα δωσει.
Δεν μπορει να διαβασει το μεγεθος (παχος - μηκος ) του συρματος , αλλα θα ''καταλαβει'' τι συρμα εχουμε απο την Ωμικη τιμη.
Δεν ειναι και τοσο απλο δηλαδη οπως φαινεται ή οπως το κανουμε να φαινεται ή οπως ευκολα βγαινει απο ενα στομα που απλα το λεει για να πει κατι.

Τα Volts ειναι η πιεση του ρευματος στην αρχη και στο τελος ενος αγωγου - στην αρχη και το τελος ενος κυκλωματος , στην αρχη και στο τελος μιας πηγης ενεργειας κλπ. κλπ. κλπ.

Αν παρουμε ενα μηχανικο που ειναι απλο να το εξηγησει καποιος , θα δουμε τα εξης :
Το ρευμα φευγει απο τον αρνητικο πολο της μπαταριας με ταση 4.20V.

Περπαταει στο σωμα του μοντ και φτανει στον αρνητικο πολο.
Απο 'κει θα περασει στο πηνιο που δημιουργει αντισταση στην πορεια του ρευματος και εμεις το λεμε ''αντισταση''.
Μετα θα παει στον θετικο πολο και απο 'κει θα καταληξει και παλι στη μπαταρια μεσο του θετικου της πολου , με σκοπο να παει και παλι στον αρνητικο και να κανει ξανα την ιδια πορεια.
Ολο αυτο ειναι ενα κυκλωμα στο οποιο τα ηλεκτρονια περπατανε με τρομερη ταχυτητα.
Αυτο το κυκλωμα δημιουργει καποια αντισταση στην πορεια του ρευματος , η οποια δεν ειναι μονο το συρμα που εμεις λεμε αντισταση.
Ειναι ολοκληρο το σωμα του μοντ , οι πολοι , το συρμα , οι ενωσεις , οι σπειρες του μοντ , οι επαφες......
Ολα αυτα δημιουργουν αντιστασεις στην πορεια του ρευματος και ετσι οταν φευγει το ρευμα απο τον αρνητικο με ταση 4.20V , σε μια αντισταση 0.50 Ωμ θα δουμε στους πολους καπου στα 3.5 - 3.7 Volts.
Αυτη η ταση ειναι και η πιεση του ρευματος στο ολο κυκλωμα μαζι με τις απωλειες.


Σε ηλεκτρ/κο μοντακι θα δουμε την ιδια κινηση του ρευματος , αλλα εδω το ρευμα θα περασει απο την παλκετα , η οποια θα κανει τα μαγικα της και ετσι τα 3.6V που θα εχει το κυκλωμα μαζι με τις απωλειες , η πλακετα λογο του οτι εχει ενα συστημα που λεγεται ''ανορθωτης τασης'' , θα κανει το ρευμα που τραβαει ετσι οπως εμεις εχουμε ρυθμισει.

Ολα αυτα ομως , θα γινουν λογο του οτι η μπαταρια μεταβιβάζει ενα ποσο ρευματος στην πλακετα .
Η παλκετα αν εμεις ζητησουμε πιο εντονο αποτελεσμα , θα τραβηξει περισσοτερο ρευμα σαν ποσοτητα.
Ετσι αν εγω ζητησω παραπανω Volts , στην ουσια η μπαταρια τραβαει παραπανω ποσοτητα (C) για να μας δωσει αυτο που θελουμε.
Εδω τωρα εχουμε τα εξης :
Τραβοντας παραπανω ποσοτητα ρευματος , η πλακετα εχει τη δυνατοτητα να αυξησει την ισχυ του κυκλωματος και της αποδοσης.
Θα μας δειξει την ενταση που θα εχει το ρευμα με τη μοναδα των Amperes και την ισχυ που θα παραχθει με τη μοναδα των Watts.
Θα δουμε και τα Volts να αλλαζουν και να ανεβαινουν , αλλα αυτο ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ......
Ειναι απλα η ένδειξη απο την  πιεση που ασκειται απο το ρευμα στο κυκλωμα (αρχη - τελος) , λογο της μεγαλυτερης εντασης που θα εχει το ρευμα απο τα Amperes και τα Watts.

Aκομα και οταν ρυθμιζαμε τα Volts στα Lava , U-Z-V max , Provari κ.α. , στην ουσια ρυθμιζαμε την ποσοτητα του ρευματος , με την οποια η παλκετα αλλαζε τα Watts.

Mεχρι το πρωι μπορουμε να γραφουμε διαφορα και παλι δεν θα τελειωσουμε.......
Ειναι δυστυχως παρα πολλα αυτα που παιζουν ρολο και δε γινεται με μια κουβεντα να ειπωθούν ολα.
Ο ηλεκτρισμός ειναι ενα συνολο παραμετρων , που δεν μπορεις απλα να αλλαξεις αυτο χωρις να αλλαξει το αλλο.
Το θεμα ομως ειναι οτι τα Volts ειναι η πιεση που ασκειται σε δυο σημεια και για το λογο αυτο λεγεται ''διαφορα δυναμικου''.
Αν ειχε επιδραση στο ατμισμα θα ειχε αλλη ονομασια......
Στο νερο θα δουμε οτι απο την πολυ πιεση το λαστιχο μπορει να σπασει.
Το ιδιο και 'δω με το συρμα.  Απο την πολυ πιεση θα κοπει.
Θα κοπει γιατι το ρευμα θα παραγει μεγαλη  θερμοκρασια και θα το λιωσει.
Αυτη τη θερμοκρασια (η αιτια που ατμιζουμε ειναι η θερμοκρασια) , θα τη δουμε να ανεβαινει , απλα γιατι η ποσοτητα του ρευματος θα ειναι μεγαλη για να χωρεσει στο συρμα και ετσι θα εχουμε συσσωρευση , τριβη , αυξηση θερμοκρασιας.
Αν το συρμα ειναι χοντρο , θα δουμε οτι δεν θα ανεβασει τοσο ευκολα θερμοκρασια.
Αρα θα χρειαστουμε περισσοτερη ποσοτητα ρευματος για να δημιουργησουμε αυτη τη συσσωρευση και να εχουμε αναλογη θερμοκρασια.
Θα εχουμε ομως και μικροτερη αντισταση και ετσι η διαφορα της πιεσης απο το ενα σημειο στο αλλο , θα ειναι μικροτερη γιατι στο χοντρο συρμα περναει περισσοτερη ποσοτητα ρευματος και ετσι βλεπουμε μικροτερα Volts με μικροτερη Ωμικη αντισταση.

....................... μπλα μπλα μπλα............ σταματηστε με............


margo ,
μηπως κατι δεν περιγραφεις σωστα  ;;;;
Καπου δεν μου κολλαει οτι ατμιζεις με 6.5W και συρμα 32αρι στα 1.40Ωμ.
Mηπως ηθελες να γραψεις 6.5 Volts ????
Αν ηθελες να γραψεις Volts , τοτε εισαι στα 25 Watts και ολα κολλανε.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 20, 2016, 03:03 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος s-volcan

  • *
  • 11
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα είναι Τρόμος
Αν παρουμε ενα συρμα και κανουμε δυο αντιστασεις με διαφορετικη Ωμικη τιμη , θα δουμε οτι σε Watts δεν θα υπαρχει διαφορα στο ατμισμα.: :confused1: :confused1: :confused1:

Αποσυνδεδεμένος margo

  • **
  • 276
  • Φύλο: Γυναίκα
Οχι μονο σε w αναφερόμουν, οχι βολτ σιγουρο αυτο. Ουτε εμενα μου κολλαει , αλλα δεν μπορω να εντοπισω ποιο. Παντως γευση εχω , αν και δεν δοκιμασα αλλους ατμο, με τον ιδιο κανω συγκριση πάντα. Γρίφος!

Στάλθηκε από το X5pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Ναι......  :)

Τωρα που το ξαναβλεπω , μαλλον δεν το εγραψα σωστα.
Αν παρουμε ενα συρμα 0.32mm και κανουμε δυο αντιστασεις η μια στα 0.5Ωμ και η αλλη στο 1.00 Ωμ και ατμισουμε στα ιδια Watts , διαφορα στο ατμισμα δεν θα υπαρξει.............

margo ,
μπορει και λογο ωρας καπου να μη καταλαβαινω και τα παντα σωστα.
Παντως με τετοια αντισταση και τετοιο συρμα , στα Watts αυτα δεν ατμιζεις.
Αντε να βγαλεις ιχνος ατμου....
Εκτως κι αν εισαι πααααρα πολυ light ατμιστρια , οποτε να το δεχτω....
Μπορει ομως και 'γω να μην εχω καταλαβει κατι ...

Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
Αν παρουμε ενα συρμα και κανουμε δυο αντιστασεις με διαφορετικη Ωμικη τιμη , θα δουμε οτι σε Watts δεν θα υπαρχει διαφορα στο ατμισμα.: :confused1: :confused1: :confused1:

Κατσε γιατι εχει περασει και η ωρα.............. :tongue_smilie: :))

Αν παρουμε το ιδιο συρμα και κανουμε διαφορετικες αντιστασεις σαν Ωμ , τοτε η πλακετα θα διαφοροποιησει τα δεδομενα ετσι ωστε να μας δωσει την ιδια ενταση ατμισματος , αρα και το ιδιο αποτελεσμα .

Ακομα και διαφορετικο συρμα να εχουμε ομως  και παλι αυτο θα γινει.
Αν εχουμε σταθερα τα Watts , θα εχουμε ιδιο αποτελεσμα .

Οχι ομως το ενα συρμα 40αρι και το αλλο 20αρι στα 50W............... :tongue_smilie:
Εκει θα φαμε καμενο για να προσεξουμε την επομενη φορα........ :laugh1:

Αποσυνδεδεμένος margo

  • **
  • 276
  • Φύλο: Γυναίκα
Καλα σιγουρα η ωρα φταιει..:))) και γω δεν κατάλαβα τιποτα:)) light ατμιστρια δεν ειμαι παντως..heavy ναι. Τη γευση κυνηγούσα..αρχισα να στρωνω συρμα στσ 5w ενω κάποτε αρχιζα στα 8 και εδτρωνε στα 12w.  Κι αυτο ηταν...απο τοτε..στα 6,5  μου λεει..κσιρος ν αλλαξεις αντίσταση..να τρελαθω?

Στάλθηκε από το X5pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1023 104115 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 31, 2024, 19:58
από anetost
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 96194 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1822 321367 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 27, 2024, 15:10
από anetost
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4924 602207 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 24, 2024, 21:46
από thanoulis
Αγαπημένα SnV Shake and Vape 15 11572 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 23, 2024, 10:08
από Giorgos F
Άτμισμα στην Τουρκία [Νομοτεχνικά] 2 3093 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 21, 2024, 18:59
από goran
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2718 609733 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 20, 2024, 10:40
από anetost
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 1013 154961 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 16, 2024, 13:55
από Micha3L
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8845 1161813 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 14, 2024, 19:10
από treloneritis
BD PRO XT35 [Μπαταρίες για mod] 2 4347 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 12, 2024, 05:27
από memostrikas
Τι βαμβακι σας εδωσε την καλυτερη γευση σε mtl ατμοποιητη; Περιοχή νέων μελών 55 17692 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 23:13
από ipomonias
ΓΛΥΚΑ SnV ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ Shake and Vape 19 12502 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 17:53
από Barbapaidi