Οι IMR ειναι ασφαλους χημειας και θα γινει αυτο που λες.
Με μπαταριες οπως αυτες οι ΕΗ , καποιο ειδος ασφαλειας θα ηταν περιττο , γιατι η ιδια η μπαταρια εχει τσιπακι προστασιας στον αρνητικο πολο .
Αν ομως κοιτας τις μπαταριες αυτες γιατι ειδες τα 1200mAh , να ξερεις οτι οι IMR AW και Efest , εχουν καλυτερη αποδωση και πιο πολλα mAh .
Το 1200 mAh δεν ειναι αληθεια. Το πολυ πολυ να ειναι κοντα στα 700 mAh .
Ναι , οι IMR εχουν μικροτερες εσωτερικες αντ/σεις και αποδιδουν πιο καλα παντα και παντου. Ειτε σε μηχανικο , ειτε σε ηλεκ/κο μοντακι.
Το kick δουλευει πιο καλα με IMR. Oταν πεσει η ταση της μπαταριας κατω απο τα 4 Volts και εσυ εχεις το Kick σε ρυθμηση που θα δινει πανω απο 4 Volts , μια μπαταρια με προστασια δεν θα σου δωσει ρευμα και το Kick θα διαβαζει αδυναμια μπαταριας και δεν θα δουλευει σωστα εως και καθολου.
Το bug απλα σου δινει μια εξτρα προστασια εναντι βραχ/τος. Ειτε ειναι IMR , ειτε ICR , θα παρεις αναλογα με τις απωλειες αυτο που μπορει να σου δωσει η μπαταρια.
Δεν ειναι καποιο ηλεκτρονικο κυκλωμα , απλα μια ασφαλεια που μετα απο καποιο αρηθμο Amperes , σταματα να κανει επαφη με τον αρνητικο πολο της μπαταριας.
Αν τωρα ξεκινας τις '' σπιτικες '' αντ/σεις , ενα Kick ή ενα bug αν δεν εχεις καποιο VV/VW που να μπορει να μετρησει αντ/σεις , οτι και να παρεις απο αυτα τα δυο , καλο ειναι.
Με το VV/VW , μπορεις να δεις αν εχεις κανει σωστα την αντ/ση σου. Αν δωσει ρευμα , τοτε ειναι καλη η αντ/ση.
Αν ομως δεν σου δωσει ρευμα , ψαξε στην αντ/ση σου αν εχεις καποιο βραχ/μα ήγ αν κατι αλλο στο μοντ δεν ειναι οπως θα επρεπε να ειναι........