Liitokala 5000mAh 20A
Ijoy 4200mAh 20A
(Aναμεσα στις δυο , θα διαλεγα και τις δυο.....

)
Η Liitokala , ειναι η BAK 26650 5000 και αυτος ειναι ο λογος που θα τη διαλεγα αναμεσα στις δυο αυτες μπαταριες .
Η ΒΑΚ εξαλλου ειναι μια απο τις κατασκευαστριες εταιριες που εχουν καλη πορεια και σταθερη εξελιξη απο το 2001 και μετα .
Δεν εχει κανει τη μεγαλη αισθηση στο χωρο των μπαταριων , αλλα η συνεργασια με τις BMW και Chrysler και η χρηση των μπαταριων της απο δυο τοσο μεγαλες εταιριες του χωρου που συμβάλουν στην εξελιξη της ηλεκτροαυτοκινησης , ειναι κατι που ολες οι εταιριες θα ηθελαν στο ενεργητικο τους .
Η χρηση των μπαταριων της σε διαφορες κατασκευες ηλεκτροκινησης και η συμμετοχή της σε διαστημικα συστηματα , για 'μενα προσωπικα ειναι κατι που μου δινει μια αισθηση ασφαλειας και ειναι προτιμότερο να ξερω τι εχω στα χερια μου σε σχεση με μια κατασκευη που δεν ξερω απο που κραταει η σκούφια της ....
Η ΒΑΚ ειναι μια απο τις καλες εταιριες κατασκευης μπαταριων που συνεχως αναπτύσσεται .
Δεν εχει το κυρος και το γόητρο των δυο μεγαλων κατασκευαστων της Κορεας , αλλα μεχρι τωρα εχει δωσει αρκετα καλα δειγματα .
Τις περισσοτερες φορες θα δουμε προϊοντα της στα Κινεζικα και Κορεατικα οχηματα μικροτερης αξιας απο τις γνωστες BMW και Chrysler με τις οποιες εχει συνεγρασια , αλλα κι αυτο ειναι μια διαδρομη που δηλωνει οτι η εταιρια εχει αποκτησει πελατες και λογικα θελει και την ενδιαφερει να κανει καλο ονομα στην αγορα και αυτο ειναι εφικτο μονο με σοβαρες και σωστες κατασκευες .......
Φυσικα δε βαζω την Ijoy σε δευτερη μοιρα , γιατι μεχρι τωρα στα τεστς δειχνει να εχει παρα πολυ καλη αποδοση , ομως μερικες μπαταριες της Efest και καθε Efest, ζουνε και εργαζονται με τρελες αποφορτισεις απο το 2013 , αλλα οι περισσοτερες εχουν παραδωσει πνευμα μεσα σε πολυ μικρο διαστημα και μαλιστα σε μερικες περιτωσεις με ασχημο τροπο ......
Αρα καλυτερα να εχουμε ακομα και λιγο κατωτερη αποδοση απο καποια μπαταρια , παρα να ψαχνουμε να βρουμε τι έφταιξε ....
---*** Για να ξεκαθαρισουμε ομως και ενα αλλο θεματακι σε σχεση με την αποδοση καποιων μπαταριων και συγκεκριμενα με την αποδοση των ΜΝΚΕ ..... :
Οι πιο πανω μπαταριες αυτη τη στιγμη δειχνουν να εχουν ανωτερη αποδοση απο τις υπολοιπες της αγορας .
Αυτες ειναι οι πιο αποδοτικες βαση δοκιμων απο ατομα που τις μετρησανε .
Τις μετρησανε βεβαια με διαφορετικα μηχανηματα και οι γνωμες τους ειναι βαση των αποτελεσματων που ειδαν.
Επισημο φυσικα δεν ειναι τιποτα και προσωπικα δεν εχω γνωμη , γιατι πολυ απλα δεν τις εχω στην κατοχη μου.
Και να τις ειχα ομως , το μονο που θα μπορουσα να κανω θα ηταν να της μετρησω και 'γω ..... , με αλλο μηχανημα και θα ειχα και 'γω καποιο αποτελεσμα ......... αλλο .......
Το αν ειναι σχεδον ιδια τα αποτελεσματα ή οχι μεταξυ εμου και των αλλων ..., μικρο ρολο παιζει .....
Απο τη στιγμη που δεν ξερουμε τον κατασκευαστη και δεν εχουμε καποιο εντυπο με τα τεχνικα χαρακτηριστικα αυτων των μπαταριων
απο τον ιδιο τον κατασκευαστη , δεν μπορουμε να ξερουμε ποσα ακριβως ειναι τα Amperes που μπορει να αποδωσει μια τετοια μπαταρια , αρα δεν εχουμε κατι σιγουρο και εγκυρο .
Εχουμε μονο καποια αποτελεσματα απο το Μιτσο , που μετρησε μια μπαταρια με το μηχανημα Super Dish 55 ........

Αυτο και μονο .......... ΑΥΤΟ .........
Οι τρεις μπαταριες 26650 της ΜΝΚΕ ( G=3300 , K=3500 , H=3800 ) , απο την ιδια την εταιρια χαρακτηριζονται σαν μπαταριες ικανες για αποδοση στα 15Α , αλλα το οριο που θετει η εταιρια σαν θερμοκρασια αποφορτισης , ειναι οι 20-60 °C.
Δηλαδη τα Amps αυτα θα αποδοθουν μεσα στο οριο αυτο.
Δεν ειναι στους 80+°C , στους οποιους εχουμε ορισει ΕΜΕΙΣ οι ατμιστες και δηθεν τεστερς μπαταριων .
Η ικανοτητα των μπαταριων της ΜΝΚΕ σαν
ανωτερη αποδοση εντασης ρευματος , απο την ιδια την εταιρια οριζεται μεχρι τα 60Α.
Αυτη η αποδοση ομως ειναι
Η ΑΝΩΤΕΡΗ.....
Ειναι δηλαδη σα να οδηγουμε το αυτοκινητο μας στα τερματα ..... Αραγε ποσο θα αντεξει ;;;;
Υπηρχε και μια παλια των 4000mAh την οποια κατείχα και δυστυχως δε θυμαμαι τον τυπο της και ηταν η μοναδικη που η ΜΝΚΕ την ονομαζε 20 Amps μπαταρια .
Εχει σταματησει η παραγωγη της και μονο κατοπιν παραγγελιας μπορει καποιος να την αποκτησει πλεον.
Την ειδα και στη Fasttech ομως .
Αυτο ειναι και το μοναδικο που ξερω για τη μπαταρια αυτη.
Σε προσωπικο επιπεδο παντα , ειδα πτωση τασης στα 3.40 Volts στο Νemesis 30 με αποφορτιση στα 17 Amps και αυτο δηλωνει οτι το στοιχειο ειναι ικανο για αποδοση 20 Amps.
Η δηλωση της εταιριας για τετοια αποφορτιση ειναι τα σχεδον 3800mAh στα 2.5 V και εγω ειδα 3700+mAh , επομενως θεωρω οτι η μπαταρια ηταν αληθινή .....
Η ανοδος της θερμοκρασιας ομως ηταν λιγο πανω απο τους 60°C (64°C) , αρα μπορω να την αποκαλεσω μπαταρια των 20 Amps.
To κακο με τη μπαταρια αυτη ειναι οτι ανηκει σε προηγουμενης τεχνοτροπιας κατασκευη και απο τα 3.6 V ηταν καθαρη και αισθητη η αδυναμια αποδοσης ειτε σε μηχανικο , ειτε σε ηλεκτρονικο μοντακι . ***---
Η 5200 γενικα ..... :
Οι 5200 δεν εχουν μεγαλη εσωτερικη αντισταση (αν δεν κανω λαθος ειναι κατω των 20mOhm) , αλλα ειναι μεγαλες σαν μπαταριες και ετσι εχουμε χαμηλοτερη αποδοση σε σχεση με τις 3500-4200mAh.
Παμε και παλι στα αυτοκινητα ........
Εκτος του Nissan Skyline και του Mazda RX7 , κανενας
κοινος κινητηρας δεν μπορει να ανεβασει πολλες στροφες εχοντας μεγαλα κυβικα .........
Υπαρχει μεγαλη διαδρομη στο εμβολο του κινητηρα και ετσι χανουμε ταχυτητα κινησης και αμεσότητα αποδοσης .
Απλο το παραδειγμα και
οχι σε αμεση σχεση με το τι ακριβως ισχυει στις μπαταριες , αλλα σαν εικονα πιστευω οτι ηταν κατανοητο και το πιο απλο παραδειγμα για τη σχεση μεγεθους , διαρκειας και αποδοσης .
Eτσι λοιπον εχουμε και μια μπαταρια με μεγαλα mAh και βαση της μεχρι τωρα σε 'μας γνωστης τεχνολογιας κατασκευης των Li-Ion , πολλα mAh και πολλα Amperes στο ιδιο στοιχειο ............ , δεν ειναι δυνατον να συνυπάρξουν .........
Εχουμε λοιπον μια μπαταρια των 5200mAh η οποια ειναι ικανη για 15Α αποδοση εντασης ρευματος , η οποια ειναι αρκετη για 25 + Watts , αλλα δεν ειναι ικανη για περισσοτερα απο 30 Watts κατα τη γνωμη μου.
Απο τα Watts αυτα και πανω , οι μικροτερες οπως καποια 4200mAh για παραδειγμα θα εχει καλυτερη αποδοση...
Bεβαια τωρα πλεον με τις πλακετες DNA 200 / 75 και Dicodes , απο τη στιγμη που μπορουμε να ρυθμισουμε την αποκοπη της μπαταριας ακομα και στα 2.00 Volts , η 5200 μετα τα 3.30 Volts εχει πολυ διαρκεια ακομα και ετσι θα δουμε αρκετα μεγαλυτερη διαρκεια απο την 4200 , μεχρι τα 10 Amperes αποφορτιση.
Οπως γινεται και με τις 18650 δηλαδη , οταν μιλαμε για μια Sony VTC6 σε σχεση με την Sony VTC5A για παραδειγα , οπου και εχουμε καπου στα 2900+mAh για τη VTC6 ενω για τη VTC5A θα δουμε σχεδον 2400mAh διαρκεια , με αποφορτιση στα 20 Amps μεχρι τα 2.5 Volts .
Οι 26650 δεν ειναι πιο δυνατες ή πιο αποδοτικες απο τις 18650 .
Αντιθετα οι 18650 εχουν πολυ μεγαλυτερη εξελιξη .
Η δημιουργια των 26650 δεν ειχε και δεν εχει στοχο την αποδοση εντασης , αλλα τη μεγαλυτερη χωρητικότητα.
Λογο αυτης της χωρητικοτητας και εχοντας την ιδια αποδοση εντασης , οι 26650 εχουν και την ικανοτητα να διατηρουν την ενταση αυτη του ρευματος για περισσοτερη ωρα , λογο μεγαλυτερης χωρητικοτητας .
Κατι αναλογο δηλαδη αναμεσα σε μια 1500mAh 20Α και μια 3000mAh 20Α.
Οταν αγοραζει ομως καποιος μια 26650 , θα πρεπει να κοιταξει τις διαστασεις γιατι δεν ειναι ολες κατασκευασμενες βαση κοινως αποδεκτων διαστασεων.
Η Liitokala που αναφερω για παραδειγμα ειναι 26,66mm , ενω οι πιο πολλες μπαταριες , ειναι καπου στα 26,03 - 26,06mm.
Πολλες απο τις 26650 ομως και ιδιαιτερα οι στενες , εχουν μεγαλυτερο υψος.
Οποτε εκει χρειαζεται λιγο προσοχη οταν αγοραζουμε 26650.
Συχνα βλεπουμε ερωτηση ''Ποια ειναι η καλυτερη 18650 ή ποια ειναι η καλυτερη 26650'' .
Η καλυτερη ειναι αυτη που θα καλυψει τις αναγκες του καθενα στη χαμηλοτερη τιμη.
Η καλυτερη ειναι μια ΙΜR ή μια ΜΝC αν θελουμε μεγαλη αποδοση δυναμης , αλλα η καλυτερη ειναι και η NCA αν θελουμε μεγαλη διαρκεια .
Αναλογα λοιπον το ατμιστικο στυλ καποιου ατμιστη , υπαρχουν πολλες μπαταριες ωστε να καλυφθούν ολα τα γουστα .
Αν καποιος ατμιζει μεχρι τα 20 Watts , τοτε μπορει να καλυφθει και με μια NCA των 10 - 15 Α.
Αν ατμιζει σε περισσοτερα απο τα 20 Watts , τοτε θα χρειαστει καποια IMR ή καποια NMC που ειναι ικανες για μεγαλυτερες αποφορτισεις .
Σε μηχανικο μοντακι βεβαια καλυτερο ειναι να λειτουργουμε μπαταριες IMR ή μπαταριες NMC , ενω σε ηλεκτρονικο δεν παιζει μεγαλο ρολο αυτο....
Σε ηλεκτρονικο εχουμε την πλακετα που μπορει να διαχειριστει την ενεργεια και ετσι υπαρχει ασφαλεια για καθε στραβη που μπορει να προκληθει απο λαθος χειρισμο ή λογο καποιας κακης λειτουργιας απο το ιδιο το στοιχειο.
Οταν βεβαια εχουμε ηλεκτρονικο ή μηχανικο μοντακι με δυο ή περισσοτερες μπαταριες , ΟΤΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ , Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΛΕΟΝ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ IMR , ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝCA.....
Εκει αναγκαστικά το καλυτερο ειναι η λειτουργια των IMR και NMC για να εχουμε οσο το δυνατον μικροτερη μεταβολη λειτουργιας και πιο ήπια αντιδραση αν κατι παει στραβα .
Οι μαρκες ....:
Αν ειναι Liitokala , Keeppower , AWT ή Ijoy ......... τα κυρια θεματα που θα πρεπει να καλυφθουν, ειναι το θεμα της ασφαλειας και το θεμα της αποδοσης.
Στο θεμα της ασφαλειας μπορουμε να ειμαστε περισσοτερο σιγουροι μονο αγοραζοντας κατι που υπαρχει αποδειξη για το τι ειναι , ενω για το δευτερο θεμα θα πρεπει να ξερουμε τι ειναι αυτο που ζηταμε ......
Υπαρχουν κι αλλα θεματα που μπορουμε να εξετασουμε και να φερουμε γνωμη και σε ενα ποστ δεν ειναι δυνατον να τα καλυψουμε ΟΛΑ ..............