Shadockan, μιας και λέγαμε για τις hmeng , μηδενισα και μέτρησα με το vtc σήμερα, σε tc με subtank ni200 , 210c στα 20w, μου έβγαλε, 1383 time , 479 puffs ..
Ναι φιλε μου.
Τι θελεις να μου πεις μ' αυτο δηλαδη ;;;
Μακαρι να ειναι καλη η μπαταρια και να πετυχες καλο στοιχειο.
Το θεμα ομως δεν ειναι αν ειναι καλη η Hmeg , αλλα το αν ολες οι Hmeg ειναι καλες......
Και 'γω εχω μπαταριες οι οποιες δεν ειναι κατασκευαστων και ειναι καλες , αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολες ειναι καλες.
Οπως φυσικα το οτι θα βρεθει μια σκαρτη , δε σημαινει οτι ολες ειναι σκαρτες.
Σημασια φιλε μου εχει να αγοραζουμε μπαταριες που ειναι κατασκευαστων , για το λογο οτι ποτε δεν ξερεις ποιο ακριβως στοιχειο υπαρχει μεσα.
Για παραδειγμα η Efest 2900 , γραφει οτι εχει 20Amps , αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν εχει σκαρτα 10 Amps.
Aυτο ειναι το σημαντικο σε μια αγορα μας και οχι το αν γραφουν στις ετικετες τους 30-40-600 Amps....
Eρωτηση ενος συνατμιστη , που θεωρω οτι καλο ειναι να απαντηθει σε νημα μπαταριων .
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,26798.msg938482.html#msg938482Φιλε μου
Angelo , εχεις δουλεψει τις μπαταριες αυτες ;;;
Στα 10-20-30-.....100 Amperes , αν τραβηξεις ρευμα απο αυτες τις μπαταριες , θα εχουν καλυτερη αποδοση μεχρι τα 3.90 V το πολυ ή και καθολου.
Απο 'κει και κατω , οι μπαταριες περισσοτερων mAh ,
αλλα και με αναλογα Amperes , μπορουν λογο μεγαλυτερης χωρητικοτητας να κρατησουν την αποδοση τους σε υψηλότερο επιπεδο ,
απλα γιατι δεν αδειαζουν τοσο γρηγορα λογο περισσοτερων mAh και αρκετων Amperes , που καθιστουν αυτες τις μπαταριες στο τελος πιο αποδοτικες.
Θεωρητικα , μπορει οι μπαταριες των θεωρητικων και παλι 30 Amps , να φαινεται βαση μαθηματικων οτι ειναι ικανες να λειτουργησουν με τετοιο τροπο , αλλα στην πραγματικοτητα αυτο δεν ειναι εφικτο φιλε μου.
Δεν ειναι εφικτο , γιατι θα αδειασουν σε χρονο μηδεν .
Τα Amps που αναφερουν οι ετικετες ειτε ειναι 10 , ειτε 20 , ειτε 30 , ειναι η αναφορα στην ανωτερη ικανοτητα του στοιχειου και οχι τα Amps με τα οποια η μπαταρια θα εχει την πιο ασφαλη και καλυτερη για την υγεια της λειτουργια.
Καμια μπαταρια 18650 σημερα δεν ειναι ικανη να δωσει 70-80-...100 Watts .
Τοσα Watts μπορουν πολλες μπαταριες να δωσουν (μικρες και μεγαλες) , αλλα το θεμα ειναι να δωσουν αυτα τα Watts , εχοντας και καποια διαρκεια.
Το να παρει καποιος 5-10 Τζουρες , δε σημαινει οτι η μπαταρια ειναι και ικανη για τετοιο φορτιο.....
Παραδειγμα :
http://dampfakkus.de/akkuvergleich.php?akku1=592&akku2=586&akku3=485&akku4=375&akku5=283&akku6=76&a=5Μεχρι τα 5 Amps , βλεπεις οτι σε καμια περιπτωση δεν μπορει μια μπαταρια των 30 Amps αλλα με 2000mah να φτασει την αποδοση δυναμης και διαρκειας που εχει μια μπαταρια των 20 Amps , αλλα με 3000mAh.
Στα 30 Amps θα εχει καλυτερη αποδοση η Sony VT 4 για παραδειγμα , αλλα θα ειναι για λιγο.
Αν προσεξεις , θα δεις οτι εκει που τελειωνει η VTC 4 , απο κατω γραφει 1300mAh στα 3.0 Volts
Δε νομιζεις και 'συ οτι δεν αξιζει κατι τετοιο βρε φιλε.....;;;;
Τελος παντων , εγω αυτη τη γνωμη εχω μετα απο πολλες παραλλαγες στο στυλ ατμισματος και πολλες δοκιμες με διαφορες μπαταριες .
Αν εσυ θελεις να ατμισεις με τον τροπο αυτο , καλα κανεις και μακαρι να το ευχαριστηθεις φιλε μου.
Αν μου επιτρεπεις ομως , θα ηθελα να σου δωσω μια συμβουλη :
Προσεχε τη θερμοκρασια της μπαταριας και οταν νοιωσεις να υπαρχει διαρροη στο σωμα του μοντ , προσεχε γιατι καπου εχεις βραχυκυκλωμα αν εισαι σε μηχανικο μοντακι , αλλα το σημαντικοτερο ειναι οτι η μπαταρια με τον τροπο αυτο , προειδοποιει για το οτι δεν δουλευει σε κατασκευαστικα στανταρτς.