Νόμος του marketing: Δεν είναι ΠΟΤΕ αρκετό. Για υπερβολικό, ούτε λόγος.
Το άτμισμα και τα περιφερειακά του, είναι ένα ακόμα καταναλωτικό προϊόν. Όπως είναι τα συσκευασμένα κρουασάν. Απευθύνεται φυσικά σε διαφορετικό κοινό. Το ότι η στροφή και η τάση προς αυτό έχει ως θετική "παρενέργεια" τη διακοπή του καπνίσματος, μόνο καλό μπορεί να είναι.
Τώρα, όσον αφορά τις αγορές μας. Υπάρχει και ο ατμιστής ο οποίος έχει κατασταλάξει στον εξοπλισμό του και που και που κάνει "διορθωτικές" κινήσεις, υπάρχει και ο ατμιστής ο οποίος θέλει να έχει τα πάντα για τον οποιονδήποτε λόγο. Η Purge δεν απευθύνεται στον πρώτο. Η aspire δεν απευθύνεται στον δεύτερο. Η ατμιστική αγορά, δεν είναι ένα flat και μονοκόμματο πράγμα. Έχει διαβαθμίσεις. Και η προσφορά θα ακολουθεί πάντα τη ζήτηση. Όσο υπάρχουν ατμιστές με διάθεση να χαλάσουν χρήμα, τόσο θα υπάρχουν και εταιρείες με διάθεση να τους απαλλάξουν από αυτό το χρήμα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι ο ένας έχει δίκιο και ο άλλος άδικο.
Έχει και τα κακά του αυτό. Πάμπολλες οι περιπτώσεις που ατμοποιητές ή μοντάκια ακόμα και χιλιάδων ευρώ βγήκαν μάπα αλλά όσοι τα πήραν τα έχουν Θεούς γιατί πολύ απλά πρέπει να υποστηρίξουν την κίνησή τους και να διατηρήσουν τη μεταπωλητική τους αξία. Όλοι έχουμε παραδείγματα από τέτοιο εξοπλισμό.
Το να μπλέξεις σε ένα τριπάκι τέτοιο, είναι καθαρά δική σου επιλογή. Κανένας δεν υποχρεώνει κανέναν να κυκλοφοράει με εξοπλισμό από δύο χιλιάρικα. Αν τώρα αυτός το θέλει γιατί το έχει και ο Μήτσος και τι θα πούνε για μένα στην ατμοσυνάντηση που θα έχω τον πιο φτηνό εξοπλισμό και δεν θα με παίζουνε τα άλλα τα παιδάκια, είναι μια άλλη ιστορία πονεμένη.
Για να μην το κουράζω άλλο, οι επιλογές του καθενός καθώς και οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτές, είναι δικές του και μόνο.