vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

716 επισκέπτες, 3 χρήστες
thanos1071, Tem, sv8swi

Doubt is our product ή μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία...

Αποσυνδεδεμένος caros

  • *****
  • 1707
  • Φύλο: Άντρας
[justify]ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!: Ακολουθεί σεντόνι. Το παρακάτω κείμενο δεν περιέχει πληροφορίες για μοντάκια, ατμοποιητές, υγρά, βαμβακοσύρματα. Σοβαρός κίνδυνος να χάσετε το δέντρο και να δείτε το δάσος. Μην ποστάρετε ερωτήσεις εδώ για την αδικοχαμένη παραγγελία σας από Κίνα, αυτά σε άλλο νήμα τα έχουμε πει![/justify]

__________________________

[justify]Φτάσαμε πάλι και φέτος στο τέλος του χρόνου και στον ερχομό των Χριστουγέννων. Τις γιορτινες αυτές μέρες που πλησιάζουν είθισται να γίνεται από πολλούς ένας απολογισμός, μια αποδελτίωση, μια ενατένιση, να πλανάται μια φιλοσοφική διάθεση στον αέρα τελοσπάντων, γι΄αυτά που πέρασαν και γι΄ αυτά που έρχονται. Διαποτισμένος και εγώ από το πνεύμα των ημερών, αποφάσισα να δημοσιεύσω εδώ μια αναδρομή στο παρελθόν. Πείτε το ένα flashback, ένα blast from the past, μια ρετροσπεκτίβα, το φάντασμα των προηγούμενων Χριστουγέννων τελοσπάντων, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι (sic). [/justify]

[justify]Ένα βροχερό πρωϊνό λοιπόν το σωτήριο έτος 1969, στα γραφεία της εταιρείας Β&W - Brown & Williamson, τότε θυγατρική της ΒΑΤ (British American Tobacco) - στη μακρινή Μινεσσότα των ΗΠΑ, όλοι ήταν έτοιμοι για την παρουσίαση της τότε κατάστασης των δημόσιων σχέσεων της εταιρίας και μιας συνακόλουθης πρότασης για τις επόμενες κινήσεις της. Ο ομιλητής αφού πέρασε από όλους τους παριστάμενους μοιράζοντας αντίγραφα της παρουσίασης με τους σχετικούς πίνακες και γραφήματα, πήρε τη θέση του στο βήμα, ξερόβηξε, ήπιε λίγο νερό και ξεκίνησε την ομιλία του:[/justify]

[justify]«Αυτό που θέλουμε να κάνουμε αυτό το πρωινό είναι να ρίξουμε μια συνοπτική ματιά στο ερώτημα «κάπνισμα και υγεία» και κατόπιν να καταθέσουμε μια πρόταση σε σας για ένα πρόγραμμα της B&W για την αντιμετώπιση των αντικαπνιστικών δυνάμεων.[/justify]

[justify]Στον χρονολογικό πίνακα δραστηριοτήτων καπνίσματος και υγείας που βλέπετε πιστεύω ότι μπορούμε να δούμε το πως καταλήξαμε να γίνουμε μια βαλλόμενη και περιορισμένη βιομηχανία και πως η ομοσπονδιακή κυβέρνηση στράφηκε εναντίον μας. Συνοψίζοντας  τις αντικαπνιστικές δραστηριότητες νομίζω ότι μπορούμε να πούμε τα εξής:[/justify]

[justify]1. Κατάφεραν να μετατρέψουν μια απλή διάσταση απόψεων σε πλήρη καταδίκη και αυστηρές απαγορεύσεις.[/justify]
[justify]2. Οι προσπάθειές τους είναι επιθετικές ενώ οι δικές μας αμυντικές.[/justify]
[justify]3. Οι αντικαπνιστικές δραστηριότητες είναι οργανωμένες, σχεδόν σαν να αποτελούσαν μέρος κάποιου ευρύτερου σχεδίου.[/justify]
[justify]4. Οι παραπάνω δραστηριότητες γίνονται πιο επιθετικές και μας κάνουν μεγαλύτερη ζημιά όσο περνά ο χρόνος.[/justify]

[justify][…] Πιστεύω ότι οι αντικαπνιστικές δυνάμεις  μπορούν να χαρακτηριστούν ως αφοσιωμένοι οπορτουνιστές. Αντιδρούν γρήγορα και χωρίς καμία τάξη στον τύπο των πληροφοριών που χρησιμοποιούν για να πλήξουν τη βιομηχανία μας.[/justify]

[justify]Οι καπνιστικές δυνάμεις από την άλλη, και αναφέρομαι κυρίως στο Ινστιτούτο Καπνού (Tobacco Institute), φαίνεται πως αργούν να αντιδράσουν και το ύφος τους είναι κυρίως απολογητικό. Βέβαια έχει γίνει καλή δουλειά στον τομέα της πολιτικής και σαν βιομηχανία έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά στο να εμφανίζουμε επιστημονικές πληροφορίες που απαντούν στις αντικαπνιστικές απόψεις. Αναμφίβολα όμως αποδεικνυόμαστε ανίκανοι να κάνουμε γνωστή τη δική μας πλευρά , όσο καλή κι αν είναι, στα ΜΜΕ και στην κοινή γνώμη […][/justify]

[justify]Το όλο πρόβλημα της γνωστοποίησης της πλευράς μας στο ευρύ κοινό επισύρει το ερώτημα: «Πρέπει η B&W να πάρει κάποια ανεξάρτητη και μονομερή δράση για να αντιμετωπίσει τις αντικαπνιστικές δραστηριότητες;» και «μπορούμε να την υποστηρίξουμε οικονομικά;». Οι παρακάτω λόγοι νομίζω ότι δικαιολογούν μια τέτοια δράση:[/justify]

[justify]1. Περιορίζεται συνεχώς η εμπορική μας ελευθερία.[/justify]
[justify]2. Περιορίζεται η δυνατότητα πωλήσεων μας σε πανεπιστήμια και από μηχανήματα αυτόματης πώλησης.[/justify]
[justify]3. Τα προϊόντα μας σφραγίζονται με προειδοποιητικές ετικέτες.[/justify]
[justify]4. Η δυνατότητά μας να διαφημίζουμε δέχεται επίθεση από όλα τα μέτωπα και έχει περιοριστεί σημαντικά. Μιλώ για τον περιορισμό της διαφήμισής μας στην τηλεόραση, τον χαρακτηρισμό μας ως δημόσιος κίνδυνος και στον εντέλει καταδικασμό μας  από την κοινή γνώμη σε ανάλογο επίπεδο με την ύπαρξη πλαστικών και δασικών πυρκαγιών. Στο κοντινό μέλλον προβλέπεται και η απαγόρευση της διαφήμισης  από το ραδιόφωνο και συζητείται επίσης ο περιορισμός της διαφήμισής μας από τον Τύπο.[/justify]

[justify]Αναζητώντας λύση στα παραπάνω και στην βελτίωση της εικόνας των τσιγάρων έχω σκεφτεί  να αντιμετωπίσω το πρόβλημα σαν να επρόκειτο για μια καμπάνια προώθησης και διαφήμισης μιας νέας μάρκας. Ακολουθεί σχετικός πίνακας όπου αναφέρω τα βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ στο πρόβλημα «κάπνισμα και υγεία».[/justify]

[justify]Ως «καταναλωτή» έχω ορίσει όλο τον πληθυσμό, ως «προϊόν» έχω ορίσει την αμφιβολία, ως «μήνυμα» την υγεία, και ως «ανταγωνιστή» μας τα αντικαπνιστικά δεδομένα που υπάρχουν στο μυαλό της κοινής γνώμης.[/justify]

[justify]Έχουμε επιλέξει ως καταναλωτή όλο τον πληθυσμό για τους παρακάτω λόγους:[/justify]
[justify]1. Εκεί είναι που έχει εστιαστεί η παραπληροφόρηση για το κάπνισμα και την υγεία.[/justify]
[justify]2. Το Κονγκρέσο και οι ομοσπονδιακές υπηρεσίες ήδη αντιμετωπίζονται (dealt with) όσο το δυνατόν καλύτερα από το Ινστιτούτο Καπνού.[/justify]
[justify]3. Είναι λιγότερο εκτεθειμένος (ο πληθυσμός) στη θετική πλευρά του καπνίσματος και της υγείας.[/justify]
[justify]4. Αποτελεί τον κύριο παράγοντα (ο πληθυσμός)  που επηρεάζει το Κονγκρέσο και τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες. Χωρίς την υποστήριξη της κοινής γνώμης λίγα θα μπορούσαν να είχαν επιτευχθεί στην εκστρατεία κατά του καπνίσματος.[/justify]

[justify]Η αμφιβολία αποτελεί το προϊόν μας επειδή είναι το καλύτερο μέσο για να ανταγωνιστεί τον όγκο των δεδομένων που υπάρχει στο μυαλό της κοινής γνώμης. Αποτελεί επίσης το κατάλληλο μέσο για να δημιουργηθεί αμφισβήτηση. Στα εσωτερικά της βιομηχανίας μας η αμφισβήτηση υπάρχει. Όμως στην κοινή γνώμη υπάρχει μια ευρύτατη συναίνεση ότι τα τσιγάρα αποτελούν κίνδυνο για την υγεία. Αν κατορθώσουμε να δημιουργήσουμε αμφισβήτηση στο μυαλό της κοινής γνώμης, τότε θα υπάρξει η ευκαιρία να «περάσουμε» τα πραγματικά δεδομένα για το κάπνισμα και την υγεία. Βέβαια η αμφιβολία αποτελεί και το όριο του προϊόντος μας. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πάρουμε μια ξεκάθαρη θέση που να εναντιώνεται στις αντικαπνιστικές δυνάμεις και να πούμε ότι τα τσιγάρα συμβάλλουν στην καλή υγεία. Κανένα από τα δεδομένα που διαθέτουμε δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο.[/justify]

[justify]Η αλήθεια αποτελεί το μήνυμα μας επειδή η δύναμή της μπορεί να αντέξει τη σύγκρουση και να διατηρήσει την αμφισβήτηση. Εάν στις προσπάθειές μας υπέρ των τσιγάρων παρουσιάζουμε επαρκώς τεκμηριωμένα δεδομένα, μπορεί να επικρατήσει η αμφισβήτηση και να κινούμαστε πλέον με την αυτοπεποίθηση που δίνει το δικαιολογημένο ατομικό συμφέρον.[/justify]

[justify][…] Έτσι λοιπόν προτείνουμε σαν πρώτο βήμα στο άμεσο μέλλον την πραγματοποίηση επιστημονικών ερευνών ώστε να αναγνωριστούν συγκεκριμένα προβλήματα του καπνίσματος και της υγείας τέτοια, ώστε στη συνέχεια να μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε. [/justify]

[justify][…] Είναι κομβικής σημασίας να διαπιστώσουμε ποιος τύπος δεδομένων έχει επηρεάσει στο μεγαλύτερο βαθμό το κοινό των καπνιστών, ποιες μορφές κινδύνων υγείας δηλαδή γίνονται πλέον αποδεκτές από την κοινή γνώμη. Μια στατιστική έρευνα με λεπτομερές ερωτηματολόγιο θα ήταν απαραίτητη για κάτι τέτοιο. Επιπρόσθετα θα πρέπει να ανιχνευθούν οι αντιδράσεις του κοινού σε συγκεκριμένες αντικαπνιστικές απόψεις. Έτσι θα αποκαλύψουμε ποιες πληροφορίες ενδιαφέρουν περισσότερο το κοινό. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να προσαρμόσουμε (tailor) τις προσπαθειές μας με ακρίβεια ώστε να έχουν το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.[/justify]

[justify][…] Ένα τέτοιο σχέδιο θα συμπεριελάμβανε:[/justify]

[justify]1. Πηγές πληροφόρησης για το κάπνισμα και την υγεία.[/justify]
[justify]2. Επιλογή και «ξεσκαρτάρισμα» των πληροφοριών που εντέλει θα χρησιμοποιηθούν από την B&W.[/justify]
[justify]3. Ανάπτυξη νέων πληροφοριών για το κάπνισμα και την υγεία.[/justify]
[justify]4. Μέσα αντιμετώπισης και  απάντησης στα δημοσιεύματα  παραπληροφόρησης.[/justify]
[justify]5. Διαφορετικά κανάλια, εκτός από τη διαφήμιση, για τον επηρεασμό της κοινής γνώμης.[/justify]
[justify]6. Τρόπους για την υποστήριξη από την ευρύτερη καπνοβιομηχανία του παρόντος σχεδίου». […][/justify]

[justify]Δώστε βάση στα επιτονισμένα τμήματα του κειμένου (όχι ότι και τα υπόλοιπα δεν είναι σημαντικά βέβαια). Ολόκληρη η ομιλία - ντοκουμέντο εδώ[/justify]

[justify]Οποιαδήποτε ομοιότητα και συσχέτιση με τωρινές καταστάσεις και περιστατικά όχι μόνο είναι επιθυμητή αλλά και επιβάλλεται. Άλλωστε τα φαντάσματα των προηγούμενων Χριστουγέννων, των τωρινών και των επόμενων έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους. Είναι όλα τους φαντάσματα…[/justify]

[justify]Καλές γιορτές, καλή χρονιά και καλά μυαλά σε όλους![/justify]

Αποσυνδεδεμένος GRat

  • ****
  • 1444
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Doubt is our product ή μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία...
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 21:15 »
Προτείνω αλλαγή τίτλου σε "The protocols of the Elders of Βritish American Tobacco".

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Doubt is our product ή μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία...
« Απάντηση #2 στις: Δεκεμβρίου 05, 2017, 12:02 »
Πραγματικά πολύ καλό. Κάθε γραμμή του και Deja Vu...

Αποσυνδεδεμένος paloukaros

  • *****
  • 5211
  • Φύλο: Άντρας
  • Urge to P|U|R|G|E| ...
Απ: Doubt is our product ή μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία...
« Απάντηση #3 στις: Δεκεμβρίου 05, 2017, 12:27 »
Ευχαριστουμε για το σεντόνι :respect:

Αποσυνδεδεμένος majoragi

  • ***
  • 702
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Doubt is our product ή μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία...
« Απάντηση #4 στις: Δεκεμβρίου 05, 2017, 12:52 »
Πραγματικα πολυ καλο.
Οσο διαβαζα μου ερχονταν στο μυαλο ερευνες, βιβλια, αρθρα, αυτα που εχω διαβασει για το τσιγαρο, για τα φαρμακα, για τις κακες τροφες και τελος για το marketing.
Σεντονακι θα το πω :kafediavasma: το οποίο εχει απιστευτες αλήθειες που δεν αφορουν μονο το καπνισμα και την συγκεκριμενη βιομηχανια.


Και μια ερωτηση.
Θελω εναν dripper που δεν εχει ερθει στην Ελλαδα. Αν γραψουν δωρο λες να περασει απο το τελωνειο ?  :tongue-eyes: :dance: :diplom:


 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1023 104150 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 31, 2024, 19:58
από anetost
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 96243 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1822 321417 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 27, 2024, 15:10
από anetost
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4924 602235 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 24, 2024, 21:46
από thanoulis
Αγαπημένα SnV Shake and Vape 15 11586 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 23, 2024, 10:08
από Giorgos F
Άτμισμα στην Τουρκία [Νομοτεχνικά] 2 3096 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 21, 2024, 18:59
από goran
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2718 609788 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 20, 2024, 10:40
από anetost
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 1013 154967 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 16, 2024, 13:55
από Micha3L
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8845 1161895 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 14, 2024, 19:10
από treloneritis
BD PRO XT35 [Μπαταρίες για mod] 2 4350 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 12, 2024, 05:27
από memostrikas
Τι βαμβακι σας εδωσε την καλυτερη γευση σε mtl ατμοποιητη; Περιοχή νέων μελών 55 17704 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 23:13
από ipomonias
ΓΛΥΚΑ SnV ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ Shake and Vape 19 12507 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 17:53
από Barbapaidi