Όσα αφορούν τα χαρακτηριστικά ατμίσματος της συσκευής, εκτός από αυτά που έχω αναφέρει στο αρχικό μήνυμά μου
εδώ, και όσα έχουν γραφτεί από τους συνδοκιμαστές (αλλά και άλλα μέλη του φόρουμ που έσπευσαν να το αγοράσουν) με έχουν υπερκαλύψει και είναι πέραν του δεόντος ικανοποιητικά. (Ούτε σε περιοδικά αυτοκινήτου τέτοια...τεστ ντράιβ)
Τελευταία σχόλια από την Ακαδημία Ατμοσομελιέ Vangos:
(Υγρό δοκιμής: VG ecopure rich medium 80% +latakia 5% +vanilla bourbon 5% + 10% νερό. Δεν είχα πάντα αυτό μέσα , απλά δείνω μια τυπική αναλογία που χρησιμοποιώ συνήθως)
Οι διπλές-τριπλές τζούρες, που είναι οι αγαπημένες μου , δείχνουν να είναι αγαπημένες
και του Hybrid. Στο κόψιμο δε, ανάμεσα στις αλλεπάληλες τζούρες, εξέρχεται ατμός απο τις οπές αερισμού του καρτο και για τους μή σχετικούς με το άτμισμα είναι αρκετά εντυπωσιακό- ψαρωτικό. Με αυτή τη διαδικασία, μειώνεται και η «ξηρή» αίσθηση που δείνει αρχικά ο ατμός του Hybrid, ενώ γίνεται πιό πλούσιος σε άρωμα που τυλίγει ουρανίσκο και πίσω μέρος της γλώσσας , χωρίς να «λιγώνει».
Με τη συγκεκριμένη μείξη υγρών, γεύτηκα κάποιο «τσιμπηματάκι» που μου θύμησε την αίσθηση που αφήνει η ... μπύρα Kaiser!!!
(Τί λέει ο άνθρωπας!!!)
Συμφωνώ ότι έχει ήπιο χτύπημα , απλά προσωπικά που θέλω ν’απεξαρτηθώ από την νικοτίνη και έχω αρχίσει να κάνω υγρά με περίπου 8mgr πλέον (τα medium ecopure στο 50% δλδ), προτιμώ στο συγκεκριμένο ζήτημα το eGo-Τ “B” γιατί φέρνει πιο «έξω» τα αρώματα. Είναι πιό «Ναργιλές» το eGo-Τ «Β».
Το Hybrid θα το συνιστούσα σε όποιον θα ήθελε να δοκιμάσει δυνατές σε νικοτίνη καπνιστικές γεύσεις, για να κόψει το κ.τ. , χωρίς να του πετάγονται τα μάτια έξω απ’το «χτύπημα» και ο φάρυγγας απ’το μπάφιασμα (μπουφ-γκούχου).
Φυσικά , ακόμη η συσκευή μου είναι στο «στρώσιμο» και κάθε ώρα βελτιώνεται σε συμπεριφορά ατμού και ξηρότητας, αλλά όσο αφορά τα αρώματα έχει σχετικά μικρή διαφορά πλέον που πέρασε το 24ωρο.
Επίσης μου άρεσε ένα κολπάκι που ανακάλυψα τυχαία. Αντί για διπλές τζούρες, μπορούμε με μια μακρόσυρτη των 2’’-3’’, ν’ανοιγοκλείνουμε τη τρυπούλα του λεντ σαν να παίζουμε φλογέρα!!!
(τα ...κλαρίνα απαγορεύτηκαν στο φόρουμ, γι αυτό άλλαξα και άβαταρ από αντίδραση)
Δε θα γράψω άλλα ...γευσιγνωστικά, άλλωστε είναι καθαρά υποκειμενικά αυτά.
Μόνο αν έχω πρόβλημα (καμμένο- διαρροή) θα επανέρθω στο ατμογευστικό θέμα.
Α, ναι καμμένο φέρνει μόνο μετά από τέσσερις επαναλαμβανόμενες τζούρες των 6’’ (με batt. safety cut off) και όχι έντονο!!!
Θα περιοριστώ στα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά του, καθώς και τα υπέρ και κατά που συναντώ στη δική μου συσκευή.
-Βάρος συσκευής: 43gr με 650mAh μπαταρία χωρίς υγρό
(εμ, μόνο τα κινητά μας ενδιαφέρει αν κουβαλώντας τα μας βαραίνουν!!?)
-Διάρκεια αργής φόρτισης: 4,5 ώρες
-Αυτονομία μπαταρίας: 7 ώρες κατά μ.ο.(650mAh)
-Αυτονομία 3ml υγρού: 10+ ώρες
Τα δύο τελευταία , τα βάζω στα
ΥΠΕΡ:
(επίσης)
Οικονομική συσκευή σε υγρά.
Απροβλημάτιστη λειτουργία.
Κομψή (παρ’όλο το μέγεθος) εμφάνιση. Μπορεί να θεωρείται λίγο χαρντκορ για γυναίκες αλλά δεν είναι άσχημο.
Μαλακό στόμιο με καλή αίσθηση (στις φρουτένιες γεύσεις, μου’ρχόταν να το φάω)
Χωρητικότητα υπερπλήρωσης-υπερχείλισης δεξαμενής >3.5ml
Πανεύκολη πλήρωση υγρού.
Ακόμη, παρατήρησα και κάποια
ΚΑΤΑ:
Ακριβώς λόγω του τελευταίου πλεονεκτήματος, μπορεί να ξεχαστεί ο χρήστης και να μην αποσυνδέσει την μπαταρία. Και, σε αυτόματη μπαταρία, είναι το τελευταίο που θα ήθελε κανείς να βρεί έστω και λίγο υγρό λόγω υπερχείλισης.
Άρα (το λέει και στο μάνιουαλ )
Παντα αποσυνδέουμε (ξεβιδώνουμε) την μπαταρία για έστω και μια σταγόνα συμπλήρωμα.Σύνδεση μπαταρίας –καρτο με βίδωμα μόνο μιας στροφής. Αυτό σημαίνει συναρμογή με
μόνο μιάμιση σπείρα. Παρ'όλη την αίσθηση της σταθερότητας που δίνει τώρα που είναι καινούργιο, πόσα βίδω-ξεβίδω θ’αντέξει για φορτίσεις και συμπληρώματα υγρών? (Ελπίζω πολλά).
Για να μην αναφέρω τυχόν μικροπτώσεις ή ζορίσματα εντός τσέπης (την κωλότσεπη καλό θα είναι να την ...ξεχάσετε για το Hybrid)
Αυτά από μένα και τα ξαναλέμε.