vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

658 επισκέπτες, 2 χρήστες
lounik, Methodios

Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)

Αποσυνδεδεμένος atloupa

  • **
  • 497
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #105 στις: Ιουνίου 15, 2011, 04:06 »
Γεια σου Βαγγέλη ομορφάντρα! Έξοχο το video. Πρόσεχε μόνο τι λες για τους AC/DC.  :fight_knuppel:

Μπράβο και στα άλλα παιδιά (αν και δεν φτάσατε την οπτικοακουστική πανδαισία του Βαγγέλη). Φαίνεται πραγματικά καλή συσκευή. Το θέμα για μένα είναι το χαμηλό voltage των ego μπαταριών. Μια lr έκδοση είναι μάλλον μονόδρομος.

Αποσυνδεδεμένος Steamboy

  • *****
  • 2644
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari(Mini) v2 + Mini D.I.D.(special edition)
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #106 στις: Ιουνίου 15, 2011, 04:14 »
οταν λες χαμηλο voltage?γεια εξηγησου πιο λιτα αν σου ναι ευκολο γιατι με την ηλεκτρολογια δε κατεω κ πολλα(αντε μην αρχισω να μιλαω για mod pc hardcore gaming κ κοιτατε σαν εξωγηινοι χαχα-πλακιτσα:P )

Αποσυνδεδεμένος Tem

  • *****
  • 9656
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #107 στις: Ιουνίου 15, 2011, 08:20 »
Μπράβο σε όλους για τις πολύ καλές παρουσιάσεις  :thumpup:
Καταπληκτικός ο Βαγγέλης (SEB) με το video review.

Αποσυνδεδεμένος alex74

  • ***
  • 543
  • Φύλο: Άντρας
  • Assumption is the mother of all fuck ups
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #108 στις: Ιουνίου 15, 2011, 19:26 »
Καλησπέρα, ειμαι καινούργιος στο θέμα του HT και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι
Εχω πάρει το hybrid πρίν μια βδομάδα και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά ενώ με το ένα υγρό (ry3) έχω μια χαρά ατμό στο δεύτερο cartomizer έχω βάλει liquid dream και παρόλη τι χρήση άνω των 5 ώρων δεν το καταφέρνω με τίποτα να δώσει ικανοποιητική ποσότητα ατμού, επίσης μου διμιουργεί την αίσθηση ότι είναι ποιο σφηκτό στο ρούφηγμα.
Υπάρχει περίπτωση για τη διαφορά του ατμού (που είναι πολύ μεγάλη) να φταεί και το υγρό η μόνο ο cartomizer?

Στο θέμα με την φόρτιση τώρα πέφτουμε στο άλλο hobby μου οπότε οι παρακάτω πληροφορίες αν και αρκετά παλιές για τα σημερινά δεδωμένα είναι διασταυρωμένες και τσεκαρισμένες, αυτο που δεν αναφέρετε είναι το στρώσιμο της μπαταρίας, για μένα ο ποιο σωστός τρόπος είναι για τις 10-12 πρώτες χρήσης να ξαναμπαίνει στο ρεύμα πρίν πέσει κάτω απο το 50% τις χωρητικότητας της.

Στοιχεία ΛΙΘΙΟΥ-ΙΟΝΤΩΝ (Li-Io)
Το στοιχείο Λιθίου Ιόντων, έχει ένα θετικό ηλεκτρόδιο που περιέχει οξείδιο του λιθίου. Τα ιόντα του λιθίου μεταφέρονται κατά την φόρτιση ή την εκφόρτιση από το ένα στο άλλο ηλεκτρόδιο, μέσω ενός πορώδους διαχωριστικού φύλλου εμβαπτισμένου σε ηλεκτρολύτη.

Τα στοιχεία Li-Io έχουν ονομαστική τάση 3,7 V, και προσφέρονται σε ελάχιστα μεγέθη/χωρητικότητες.

Τα Li-Io ήταν μία μεγάλη εξέλιξη στον χώρο των ηλεκτρικών στοιχείων, και αρχικά θεωρήθηκαν πολύ καλή λύση από τους αερομοντελιστές μετά την κατάργηση των Tadiran, όταν όμως προσπάθησαν να τα χρησιμοποιήσουν για τροφοδοσία ηλεκτρικών μοτέρ, διεπίστωσαν τα εξής μειονεκτήματα:

    Δεν μπορούν να εκφορτιστούν με ρεύμα μεγαλύτερο από 2C.
    Για ασφάλεια από υπερβολικό ρεύμα φόρτισης, ή εκφόρτισης, πρέπει να έχουν ενσωματωμένο ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα προστασίας. Χωρίς αυτό το κύκλωμα η χρήση τους εγκυμονεί κινδύνους έκρηξης. Το κύκλωμα αυτό ανοίγει όποτε η τιμή του ρεύματος ξεπεράσει το ασφαλές όριο, αλλά δεν επανέρχεται (δεν ξανακλείνει) μόνο του, παρά μόνο αν αποσυνδεθεί πρώτα η μπαταρία από την κατανάλωση, και συνδεθεί εκ νέου.

Η φόρτιση των Li-Io γίνεται με ειδικο φορτιστή ή ειδικό πρόγραμμα σε σύνθετο φορτιστή. Δεν κάνει να χρησιμοποιηθεί για την φόρτισή τους πρόγραμμα για Li-Po, γιατί το τελευταίο δίνει μεγαλύτερη τάση από την επιτρεπόμενη για τα Li-Io (ενώ επιτρέπεται το αντίστροφο).

Φόρτιση
Οταν φεύγουν από το εργοστάσιο κατασκευής τους, οι Li-Po έχουν περίπου το 50% του φορτίου τους.

Τα στοιχεία Li-Io και Li-Po απαιτούν ειδικές παραμέτρους φόρτισης, που ΜΟΝΟ φορτιστές κατασκευασμένοι γι' αυτή την αποστολή (ή τα ειδικά προγράμματα Li-Io και Li-Po των σύνθετων φορτιστών) μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Η ασφαλέστερη τακτική είναι να ρυθμίζεις εσύ τις παραμέτρους φόρτισης στον φορτιστή (αριθμό στοιχείων και ρεύμα φόρτισης) και αυτός να ελέγχει αυτόματα τις παραμέτρους πριν αρχίσει την φόρτιση. Ο πλήρως αυτοματοποιημένος φορτιστής μπορεί να κάνει λάθος.

Η μέγιστη τάση φόρτισης ανά στοιχείο (σε σειρά) είναι 4,235V, και αυτό τα λέει όλα. Στην πράξη η τάση φόρτισης ορίζεται στα 4,2V ή στα 4,15V για περισσότερη ασφάλεια.

Αντίστοιχα, ο γενικός κανόνας ορίζει το μέγιστο ρεύμα φόρτισης στο 1C.
Αν οι τιμές της τάσης ή της έντασης κατά την φόρτιση είναι μεγαλύτερες από τις επιτρεπόμενες, υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης ενός ή περισσότερων στοιχείων. Η φλόγα που βγαίνει από ένα στοιχείο Li-Po θυμίζει βεγγαλικό και φθάνει τα 3-4 μέτρα.

Το ρεύμα φόρτισης αρχικά είναι 1C, αλλά μειώνεται βαθμηδόν καθώς η μπαταρία φορτίζεται, και όταν η τάση του στοιχείου φθάσει τα 4,2V, στο τέλος της φόρτισης η ένταση έχει πέσει στο 0,1-0,2C. Με αρχική ένταση το 1C η μπαταρία θα επανακτήσει το 90% της χωρητικότητάς της σε μία ώρα, ενώ το υπολοιπόμενο 10% απαιτεί 45-50 ακόμη λεπτά.

Φορτίζοντας με ρεύμα μεγαλύτερο από το επιτρεπόμενο, δεν θα κερδίσεις τόσο χρόνο που να αντισταθμίζει την αναμενόμενη μείωση της ζωής της μπαταρίας και της χωρητικότητά της, ή τον κίνδυνο ανάφλεξης των στοιχείων.

Μην αφήνεις μόνες τις μπαταρίες λιθίου σε φόρτιση. Να τις επιβλέπεις πολύ συχνά, και να τις αγγίζεις με το χέρι για να αισθανθείς την πιθανή αύξηση της θερμοκρασίας. Μη τις φορτίζεις μέσα στο μοντέλο. Στο σπίτι, τοποθέτησε την μπαταρία που φορτίζει μακρυά από εύφλεκτα υγρά, ή εύφλεκτα αντικείμενα, σε χώρο άκαυστο, και καλύτερα απομόνωσέ την σε ένα χώρο που θα φτιάξεις περιμετρικά με τούβλα, ή μέσα μεταλλικό κουτί, ή μέσα σε γυάλινο δοχείο.

Εάν περάσει ο προβλεπόμενος χρόνος φόρτισης και δεν έχει φορτίσει πλήρως η μπαταρία, σταμάτα την φόρτιση και θεώρησε την μπαταρία αυτή "εκτός χρήσης". Επίσης η φόρτιση πρέπει να σταματήσει οπωσδήποτε αν σύμφωνα με την ένδειξη του φορτιστή, έχει περάσει από αυτόν χωρητικότητα μεγαλύτερη από το 1,05C της μπαταρίας. Δηλαδή για μία εκφόρτισμένη μπαταρία 700mAh δεν πρέπει να περάσει περισσότερο από 735mAh. Τέλος αν φουσκώσει σημαίνει ότι έχει υπερφορτιστεί και πρέπει να χαρακτηριστεί "εκτός χρήσης".

Επειδή η τάση φόρτισης είναι πολύ κρίσιμη, κυκλοφορούν ειδικά κυκλώματα ελέγχου τάσης (προστασίας από υπέρταση) που παρεμβάλλονται στο κύκλωμα φόρτισης, όταν δεν εμπιστεύονται τον φορτιστή.

Εκφόρτιση

Οι διάφορες μάρκες ορίζουν διαφορετικές τιμές κατώτατης ασφαλούς τάσης για κάθε στοιχείο. Η εταιρεία Kokam ορίζει ότι τάση ενός εκφορτισμένου στοιχείου Li-Po, δεν πρέπει να πέσει πιό κάτω από 3,0V σε ηρεμία, ή από 2,5 V υπό φορτίο. Αν η τάση πέσει σε χαμηλότερες τιμές από αυτές που ορίζει η εταιρεία του στοιχείου, το στοιχείο θα χαλάσει.


Ο περιορισμός της έντασης εκφόρτισης ανά στοιχείο, μπορεί να ξεπεραστεί αν ενώσουμε δύο ή περισσότερα ίδια στοιχεία παράλληλα. Για παράδειγμα αν ένα στοιχείο μπορεί να εκφορτιστεί με ρεύμα 5Α,ενώνοντας δύο ίδια παράλληλα μπορούμε να πάρουμε ρεύμα 10Α, με τρία ίδια παράλληλα να πάρουμε ρεύμα 15Α,κ.ο.κ.

Οταν κάποια μπαταρία Li-Po εκφορτίζεται με ρεύμα πολύ μεγαλύτερο από ότι συνιστάται, για αρκετά λεπτά της ώρας η θερμοκρασία των στοιχείων θα ανέβει σε σημείο που μέσω μιάς χημικής αντίδρασης θα αυξηθεί η εσωτερική αντίσταση των στοιχείων.

Αποσυνδεδεμένος Steamboy

  • *****
  • 2644
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari(Mini) v2 + Mini D.I.D.(special edition)
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #109 στις: Ιουνίου 16, 2011, 02:25 »
Να μαι και παλι...:P
Αν κ δε ξερω που να συνεχισω να γραφω για το Hybrid τις παρατηρησεις μου θα το κανω μαλλον κ στα 2 θεματα που ειπαρχουν:P
Λοιπον,δευτερη μερα χρησης του κ ολα βαινουν καλως εως αψογα θα ομολογουσα.Η μπαταρια(1100mah) αν κ μονο εργοστασιακα φορτισμενη σταματησε να λειτουργει μετα απο 20ωρες συνεχως διαρκειας!!!Ο καρτο χρειαστηκε μια "επαναφορτηση" με υγρο κ ως τωρα κ αυτος λειτουργει απροβληματιστα κ συνολικα σαν η.τ. ως τωρα λειτουργει κανονικα κ πανω απ ολα χωρις διαρροες!

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #110 στις: Ιουνίου 16, 2011, 04:14 »
Να μαι και παλι... :P
Αν κ δε ξερω που να συνεχισω να γραφω για το Hybrid τις παρατηρησεις μου θα το κανω μαλλον κ στα 2 θεματα που ειπαρχουν:P [...]

Αυτό το θέμα είναι για τις επίσημες κριτικές (των μελών που πήραν το Hybrid για δοκιμή) και ερωτήσεις των μελών προς αυτούς. Εφόσον όμως θέλει κι άλλος να προσθέσει κάτι για το συγκεκριμένο μοντέλο, μπορεί να το κάνει εδώ.
Το άλλο θέμα είναι γενικά για τα μοντέλα αυτού του τύπου αλλά και για συγκρίσεις μεταξύ τους.

Ας μην ξεχνάμε ότι το παρόν θέμα δημιουργήθηκε για την κριτική του συγκεκριμένου μοντέλου (Hybrid) που παραχωρήθηκε ειδικά γι' αυτό το σκοπό στους δοκιμαστές του φόρουμ.

Και, επ' ευκαιρίας, προσπαθήστε να κρατηθείτε στο θέμα. Λίγα μηνύματα πριν, από μια ερώτηση για τη φόρτιση των μπαταριών του Hybrid καταλήξαμε να μιλάμε γενικά για μπαταρίες και φυσικούς τύπους. Όχι ότι δεν είναι χρήσιμοι αλλά και να τις αναζητήσει κανείς δεν πρόκειται να τις βρει ποτέ εδώ! Θα μπορούσαν να αποτελέσουν θέμα μόνες τους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τις αναζητήσουν στο καλάθι να τις αντιγράψουν και να φτιάξουν νέο θέμα στην ενότητα με τις μπαταρίες.

Αποσυνδεδεμένος Steamboy

  • *****
  • 2644
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari(Mini) v2 + Mini D.I.D.(special edition)
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #111 στις: Ιουνίου 16, 2011, 04:34 »
εγινε αρχηγε :P(διαφασε κ τ ανεκδοτα τα σπανε-ασχετο χαχα¨)

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #112 στις: Ιουνίου 16, 2011, 15:18 »
Τελικά η μία μπαταρία των 650 mAh, όντως παρέδωσε το πνεύμα και δεν παίζει καθόλου πλέον.
(Κακό αυτό) :( 
Σε συνεννόηση με τεχν. τμήμα της Nobacco, μου αποστέλλουν αύριο Παρασκευή καινούργια, καλυπτόμενη από εγγύηση και χωρίς καμία χρέωση κούριερ. Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ευγενέστατοι από τηλεφώνου, αλλά και εξυπηρετικότατοι.
(Καλό αυτό) :thumpup:
Φυσικά αυτό ισχύει και στο κατάστημα .Πήγαν δύο φίλοι και συνάδελφοι που "κόλλησαν" από μένα και μία κυρία από την εταιρία μπήκε στον κόπο να μου τηλεφωνήσει για να μου εξηγήσει ότι "δεν μπορούν να μου περάσουν την έκπτωση από αυτές τις αγορές σε μένα (λόγω φόρουμ)  γιατί απλά, έχουν γίνει σε άλλα ονόματα τα τιμολόγια"!!! Τέτοια εξυπηρέτηση οφείλω να ομολογήσω ότι λίγες φορές έχω συναντήσει, ακόμη και σε αγορές από το εξωτερικό. Ξέρω ότι μπορεί να παρεξηγηθώ για τυχόν "διαφήμιση λόγω σπόνσορα δοκιμής", γι αυτό σας λέω κι αυτό:
Επίσης, καλές εντυπώσεις έχω κι από άλλο ένα κατάστημα, (στο οποίο τα έχω ακουμπήσει χοντρά) απλά περιμένω να δω κι από αυτό τι θα γίνει σε περίπτωση αιτήματος "εγγύησης".
Τα καλά να λέγονται, όχι μόνο τα κακά.  ;) (περί εμπόρων- αντιπροσώπων εννοώ)

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #113 στις: Ιουνίου 17, 2011, 02:07 »
Extreme test που έλαβε χώρα απόψε το βράδυ:
Η (καλή μου) μπαταρία είχε άψογη συμπεριφορά και η αυτόματη λειτουργία έδειχνε ανεπηρέαστη σε πολύ θορυβώδες περιβάλλον (>110 db) και ριπές δυνατού ανέμου. :thumpup:
Η παραγωγή ατμού και η ένταση σε άρωμα και χτύπημα, έπεφτε δραστικά σε υψόμετρο μεγαλύτερο των 1000 μέτρων. (αν αυτό έχει για κάποιον ενδιαφέρον) :hmmm:


Ο ατμοποιητής (σε νορμάλ συνθήκες) έχω την εντύπωση ότι μέρα με τη μέρα βελτιώνεται σε απόδοση αρωμάτων και χτύπημα. :thumpup:   

Αποσυνδεδεμένος Steamboy

  • *****
  • 2644
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari(Mini) v2 + Mini D.I.D.(special edition)
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #114 στις: Ιουνίου 17, 2011, 02:27 »
Τελικά η μία μπαταρία των 650 mAh, όντως παρέδωσε το πνεύμα και δεν παίζει καθόλου πλέον.
(Κακό αυτό) :( 
Σε συνεννόηση με τεχν. τμήμα της Nobacco, μου αποστέλλουν αύριο Παρασκευή καινούργια, καλυπτόμενη από εγγύηση και χωρίς καμία χρέωση κούριερ. Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ευγενέστατοι από τηλεφώνου, αλλά και εξυπηρετικότατοι.
(Καλό αυτό) :thumpup:
Φυσικά αυτό ισχύει και στο κατάστημα .Πήγαν δύο φίλοι και συνάδελφοι που "κόλλησαν" από μένα και μία κυρία από την εταιρία μπήκε στον κόπο να μου τηλεφωνήσει για να μου εξηγήσει ότι "δεν μπορούν να μου περάσουν την έκπτωση από αυτές τις αγορές σε μένα (λόγω φόρουμ)  γιατί απλά, έχουν γίνει σε άλλα ονόματα τα τιμολόγια"!!! Τέτοια εξυπηρέτηση οφείλω να ομολογήσω ότι λίγες φορές έχω συναντήσει, ακόμη και σε αγορές από το εξωτερικό. Ξέρω ότι μπορεί να παρεξηγηθώ για τυχόν "διαφήμιση λόγω σπόνσορα δοκιμής", γι αυτό σας λέω κι αυτό:
Επίσης, καλές εντυπώσεις έχω κι από άλλο ένα κατάστημα, (στο οποίο τα έχω ακουμπήσει χοντρά) απλά περιμένω να δω κι από αυτό τι θα γίνει σε περίπτωση αιτήματος "εγγύησης".
Τα καλά να λέγονται, όχι μόνο τα κακά.  ;) (περί εμπόρων- αντιπροσώπων εννοώ)

Μιας κ αναφερεστε ολοι στην αγορα του Hybrid εχω μια απορια γιατι αγοραζεται το starter kit με την μπαταρια των 650mah ενω με τα ιδια λεφτα περνεις των 1100mah?!?Γιατι οι 650mah γενικως δεν εχουν μεγαλη ζωη κ δεν εχουν κ μεγαλη διαρκεια λειτουργιας!

Αποσυνδεδεμένος Steamboy

  • *****
  • 2644
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari(Mini) v2 + Mini D.I.D.(special edition)
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #115 στις: Ιουνίου 17, 2011, 02:28 »
Extreme test που έλαβε χώρα απόψε το βράδυ:
Η (καλή μου) μπαταρία είχε άψογη συμπεριφορά και η αυτόματη λειτουργία έδειχνε ανεπηρέαστη σε πολύ θορυβώδες περιβάλλον (>110 db) και ριπές δυνατού ανέμου. :thumpup:
Η παραγωγή ατμού και η ένταση σε άρωμα και χτύπημα, έπεφτε δραστικά σε υψόμετρο μεγαλύτερο των 1000 μέτρων. (αν αυτό έχει για κάποιον ενδιαφέρον) :hmmm:


Ο ατμοποιητής (σε νορμάλ συνθήκες) έχω την εντύπωση ότι μέρα με τη μέρα βελτιώνεται σε απόδοση αρωμάτων και χτύπημα. :thumpup:   

Βαγγο?απο θεμα διαρροης?ειχες κανα προβλημα?

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #116 στις: Ιουνίου 17, 2011, 02:40 »
Φίλε Steamboy,
το πακέτο για το review που μας διέθεσε η Nobacco ήταν με τις μπαταρίες των 650 mAh. Σε αίτημά μου για αντικατάσταση της χαλασμένης 650άρας (εγγύηση) με 900άρα πληρώνοντας τη διαφορά της τιμής, μου είπαν ότι δεν είχαν ακόμη διαθέσιμες σαν έξτρα 900άρες.
Από διαρροές, προς το παρόν όλα είναι άψογα και, αν θες τη γνώμη μου, βλέποντας τα σωθικά του καρτο εδώ, ούτε πρόκειται να έχει τέτοιο θέμα...

Αποσυνδεδεμένος Steamboy

  • *****
  • 2644
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari(Mini) v2 + Mini D.I.D.(special edition)
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #117 στις: Ιουνίου 17, 2011, 03:10 »
Μμμ σαν διαθεσημοτητα μπαταριες (1100 ή 900) δεν υπαρχουν το ξερω αλλα στην σελιδα τους σου εχουν να διαλεξεις αναμεσα σε μπαταρια 650 ή 1100 για το πακετο review!100% αυτο γιατι το πακετο το χω κ γω!

Αποσυνδεδεμένος xristosxat

  • *
  • 84
  • Φύλο: Άντρας
  • Οτι του φανει του λολοστεφανη....
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #118 στις: Ιουνίου 17, 2011, 11:14 »
Δε ξερω τη λετε εσεις για τις 650αρες μπαταριες αλλα εγω το εχω στα χερια μου απο τη τεταρτη το απογευμα ειναι παρασκευη πρωι και ακομα εχει μπαταρια. κουβαλαω τη δευτερη μαζι μη ξεμεινω και δε τελειωνει.
Και υγρο η δε παιρνει πολυ μετα τη πρωτη φορα η δε τελειωνει και αυτο ευκολα. Και επειδη ειμαι και νεος ατμιστης. Αν τελειωσει το υγρο μειωνετε ο ατμος; απο εκει θα το καταλαβω; Γιατι του εβαλα υγρο ξανα χωρις να εχει αλλαξει η γευση του η να εχει μειωθει ο ατμος...

Αποσυνδεδεμένος alex74

  • ***
  • 543
  • Φύλο: Άντρας
  • Assumption is the mother of all fuck ups
Απ: Nobacco Hybrid (ΕΠΙΣΗΜΟ REVIEW)
« Απάντηση #119 στις: Ιουνίου 17, 2011, 11:22 »
Γενικά οι μπαταρίες και σε μένα αντέχουν πολύ αλλά αυτό που μου την έχει δώσει στα νεύρα είναι ότι τα καινούργια cartomizer θέλουν πάνω απο δύο μέρες συνεχώμενη χρήση μέχρι να δουλέψουν σωστά και να φέρουν καλή ποσότητα αρώματος και ατμού.
Πολύ φοβάμαι ότι θα το πετάξω αν συνεχίσει έτσι η κατάσταση, είναι τραγικά απελπιστικό να παιδεύεσαι δύο μέρες κάθε φορά που θέλεις να αλλάξεις υγρό η σου έχει χαλάσει κάποιο απο τα παλιά.
Προσωπικά παρατήρησα ότι με έντονη ροή αέρα στο εσωτερικό έρχετε σε λίγο καλύτερη κατάσταση αλλά και πάλι θέλει πολύ ρούφηγμα ακόμα!
Υπάρχει καμία λύση για αυτό βρέ παιδιά η κάτι κάνω λάθος?

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359763 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 991 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114184 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450000 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110649 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374707 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328070 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1061 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6420 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15277 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29332 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99880 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F