To "ζουμί" της έρευνας είναι ότι το κοινό, ακόμα και σήμερα, δεν ξέρει ότι τι η.τ είναι πολύ λιγότερο επιβλαβές από το κανονικό.
Από τη στιγμή μάλιστα που οι κυβερνήσεις το τοποθετούν, με διάφορα restrictions, σημάνσεις κλπ, 'νοηματικά" ως απλό προιόν καπνού, το perception αυτό δύσκολα θα αλλάξει. Το μόνο που μπορεί να γίνει -ίσως στο μέλλον- είναι μια μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης.
Οι κυβερνήσεις δεν βλέπω να την κάνουν και δεν υπάρχει και μια μεγάλη εταιρεία που βλέπω ότι μπορεί να το κάνει ή να θέλει.
Κατά τη γνώμη μου πρέπει οι μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες (υγρών, συσκευών κλπ) να συνασπιστούν και να φτιάξουν ένα όργανο που με συνολική χρηματοδότηση θα κάνει αυτό ακριβώς (και πολλά άλλα, όπως lobbying κλπ)