Συνέχεια από την ΠροεπισκόπησηΜου στειλανε απο heavengifts.com (
http://www.heavengifts.com/Aspire-Nautilus-X.html) να κανω παρουσιαση τον πολυαναμενομενο Nautilus X. Αληθεια, θα μπορει να σταθει ανταξιος του προκατοχου του, που πολυ νεοι και μη ατμιστες εχουν τιμησει; Ισως και ο προηγουμενος, να ειναι αυτος που κατα βαθος μυησε τοσο πολυ κοσμο στο να γυρισει στο ατμισμα.
Προς το παρον, δεν μπορουν να βγουν πολλα συμπερασματα, καθως υπαρχει μονο μια αντισταση κατα την κυκλοφορια του. Αυτη ειναι στα 1.5Ω, απο 14W εως 22W. Οταν βγουν κι αλλες με το καλο, σιγουρα θα μπορουμε να εχουμε μια πολυ καλυτερη αποψη.
Μερικα απο τα
χαρακτηριστικα του:
- Φτιαγμενος απο ατσαλι
- Πυρεξ τζαμι
- 45 χιλιοστα υψος
- 22 χιλιοστα διαμετρος
- 2ml χωρητικοτητα
- Γεμιζει απο επανω
- Ρυθμιση αερα απο επανω
Για οσους ενδιαφερονται, εχω βαλει και ενα μικρο βιντεακι παρακατω.
Η συσκευασιαΗ συσκευασια του, ειναι διαφορετικη απο οτι εχουμε δει μεχρι τωρα. Μπορω να πω οτι ειναι η πιο ομορφη πλαστικη συσκευασια που εχω δει. Για δωρακι ειναι οτι πρεπει! Δινει και εναν αλλο αερα, πιο ποιοτικης και προσεγμενης κατασκευης.
Τα περιεχομεναΜέσα, θα βρουμε τον ατμοποιητη, με μια αντισταση ηδη φορεμενη, μια ανταλλακτικη και ενα ανταλλακτικο τζαμι. Απλη συσκευασια, χωρις πολλα πολλα. Οχι οτι χρειαζομαστε και τιποτα αλλο.
Η αντιστασηΗ ανστισταση, εχει μια φιλοσοφια σε στυλ Cubis. Ο αερας μπαινει απο επανω, κατεβαινει στην αντισταση και μετα ανεβαινει παλι επανω. Στην πραξη, δουλευει αψογα, χωρις τις μπουρμπουληθρες του Cubis κατα το γεμισμα. Να το πρωτο θετικο.
Σαν κατασκευη, ειναι λιγο παραξενη, απ οτι φαινεται και απο τις φωτογραφιες. Τωρα, το πως ειναι μεσα, μονο απο το σχεδιαγραμμα προς το παρον μπορουμε να καταλαβουμε. Σημασια βεβαια εχει, οτι δουλευει σωστα και ουτε πιτσιλαει υγρο, ουτε μπουρμπουληθρες.
Οι τρυπες εισαγωγης υγρου ειναι αρκετα μεγαλες, οποτε δεν υπαρχει προβλημα ουτε με 100% VG.
Σαν γευση, εχει καλυτερη σιγουρα απο τις κεφαλες του πρωτου Nautilus, αλλα θελει αρκετα watt για να βγαλει γευση. Τουλαχιστον 18W θα ελεγα.
Ο ατμποιητηςΑυτα εδω ειναι τα μερη του ατμοποιητη. Ολα κι ολα ειναι πεντε, οποτε οποιαδηποτε εργασια καθαρισμου ειναι παρα πολυ απλη και γρηγορη. Η αλλαγη της αντιστασης δεν μπορει να γινει οταν το τανκ ειναι γεματο, παρ ολο που δεν εχει καποια τρυπα απο κατω.
Το drip tip δυστυχως δεν αλλαζει, οποτε θα πρεπει αναγκαστικα να εχουμε το πλαστικο που ερχεται μαζι με τον ατμποιητη. Αυτο δεν ειναι και τοσο καλο, μιας και ειναι αρκετα μεγαλο και επιρεαζει σιγουρα το στυλ τζουρας που θελουμε, το οποιο ειναι τσιγαρισιο.
Το γεμισμα, γινεται απο επανω, ξεβιδωνοντας το πανω μερος του ατμποποιητη. Αυτο ελειπε βεβαια, στις μερες μας, να το κανανε να γεμιζει απο κατω.
Η ρυθμιση αερα γινεται απο πανω, με μια ροδελα πανω στο καπακι, την οποια γυρναμε. Δυστυχως γυρναει παρα πολυ ευκολα και αυτο ειναι πολυ σπαστικο. Οσο για την ρυθμιση, ειναι δυσκολο να πετυχεις σφιχτη τζουρα, και στο τερμα ανοιχτο ειναι υπερβολικα αερατος για τσιγαρισιες. Βεβαια, για πνευμονικες δεν κανει, ουτε λογος εννοειται. Στην φωτογραφια κατω εχω σημειωσει με πρασινο βελακι την ροδελα και με κοκκινο την τρυπα εισαγωγης αερα. Ακομη, δειτε και το βιντεακι σχετικα με την εισαγωγη αερα.
Πανω σε modΠανω στο VTC mini, που δεν εχει και το πιο βαθυ σπειρωμα 510, βιδωνει γαντι, οποτε κατα 99% δεν θα εχετε το παραμικρο προβλημα με οποιδηποτε ατμοποιητη.
Τα συν και τα πλην+ Καλη ποιοτητα κατασκευης
+ Καλη γευση, αλλα σε ψηλα watt
+ Φυσιολογικη παραγωγη ατμου, οποτε μπορει να ατμιστει παντου, με σεβασμο παντα
+ Ευκολο γεμισμα
+ Δυνατοτητα ατμισματος ακομη με παχυρευστα υγρα (100% VG)
+ Καθολου διαρροες (αν εχεις, κατι εχεις κανει πολυ στραβα)
+ Καθεται αψογα πανω στα περισσοτερα mod
+ Η αντισταση δεν κανει μπουρμπουληθρες, ουτε πεταει υγρο
- Το τανκ πρεπει να ειναι αδειο για να αλλαχτει η αντισταση
- Η ρυθμιση αερα ειναι για τα πανηγυρια
- Η χωρητικοτητα ειναι μικρη (δεν φταιει η εταιρια)
- Δεν εχει ανταλλακτικα o-ring στην συσκευασια
- Δεν αλλαζει το drip tip