Το Kabuki tank είναι ένας ατμοποιητής αμερικάνικης κατασκευής από τον Zen (
House of Hybrids), γνωστό modder από τους ατμοποιητές Zenesis και το mod ZNA. Εδώ που τα λέμε δεν είναι ακριβώς ατμοποιητής ολοκληρωμένος, μιας και ο κατασκευαστής δεν έχει φτιάξει δικές του αντιστάσεις για το μοντέλο του αλλά χρησιμοποιεί τις αντιστάσεις (κεφαλές) από τον Aspire Nautilus. Είναι δηλαδή ένα άλλο κοστούμι για τις κεφαλές του Ναυτίλου.
Χαρακτηριστικά:
Χωρητικότητα: 3ml
Ύψος: 37 mm (χωρίς το επιστόμιο)
Διάμετρος: 22mm
Tank: Γυάλινο Fused quartz
Υλικό 316L stainless steel
Ρυθμιζόμενη είσοδος αέρα
Παίρνει επιστόμια συμβατά με 510
Ως φαν του Ναυτίλου για την αθόρυβη και απροβλημάτιστη λειτουργία του, έψαχνα για κάτι ανάλογο, γιατί μετά μετά από τόσους μήνες συμβίωσης τον είχα βαρεθεί. Βασικά από την αρχή το μόνο που δε μου άρεσε στον Ναυτίλο ήταν το σχήμα του. Σαν καντήλι μοιάζει
Κανένα άλλο παράπονο.
Μόλις λοιπόν είδα τον Kabuki σε
κλώνο, είπα να μη χάσω την ευκαιρία να τον δοκιμάσω. Ο
αυθεντικός είναι πανάκριβος, κοντά στα 90 ευρώ! Ο κλώνος, κοντά στα 10! Αν και
αναφέρομαι στον κλώνο, δεν άνοιξα το θέμα στους κλώνους γιατί εκεί βάζουμε μόνο επισκευάσιμους ως τώρα. Περίπτωση κιόλας να βγάλει κάποιος κλώνο ενός ατμοποιητή "της σειράς" για τσιγαρίσιες τζούρες που παίρνει έτοιμες αντιστάσεις! Αλλά με τέτοια τιμή, ήταν επόμενο.
Και λέγοντας "με τέτοια τιμή" θέλω να πω ότι υπάρχουν, αν όχι στην ίδια τιμή, ακόμα και φτηνότεροι ποιοτικοί επισκευάσιμοι ατμοποιητές από modders που αποτελούνται από ένα κάρο λυόμενα κομμάτια (deck, βιδάκια, καμπάνες και άλλα τέτοια που βρίσκουμε στους επισκευάσιμους). Ο συγκεκριμένος είναι μια απλή κατασκευή με μόνο 3 κομμάτια (βάση, γυάλινο τανκ και καπάκι). Άντε 5 να βάλουμε και το επιστόμιο. και τη βιδούλα της ρύθμισης αέρα, πάνω στην οποία βιδώνονται οι αντιστάσεις του Ναυτίλου. Σόρι: 7, γιατί είναι και τα δύο όρινγκ.
Στη συσκευασία έχει επίσης και μια πλαστική βάση (το πρώτο κομμάτι στην πρώτη φωτογραφία της κορφής) η οποία δεν ξέρω σε τι χρησιμεύει, μιας και δεν είναι ατμοποιητής που θα στήσουμε αντίσταση πάνω του. Έτοιμες κεφαλές παίρνει! Επίσης υπάρχει ένα μικρό κλειδάκι άλεν για τη ρύθμιση του αέρα, δυο ανταλλακτικά βιδάκια της ρύθμισης του αέρα σε περίπτωση που χαθούν και δύο ανταλλακτικά όρινγκ.
Για να βάλουμε την κεφαλή, ξεβιδώνουμε τη βάση όπως στον Ναυτίλο και επίσης γεμίζουμε από κάτω όπως στον Ναυτίλο. Η διαδικασία φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο όπως μας τη δείχνει ο ίδιος ο κατασκευαστής.
Α! Και μια πληροφορία που θα ξεχνούσα: Για τους κατόχους των νεότερων Provari, υπάρχει και έκδοση με το φαρδύ σπείρωμα στον κονέκτορα που βιδώνει μόνο πάνω στα Provari. Εγώ δεν έχω Provari, οπότε πήρα την έκδοση με το σπείρωμα 510.
Εντυπώσεις:
Πρέπει να πω ότι είναι μέρα με τη νύχτα από άποψης design σε σχέση με τον Ναυτίλο. Παρακάτω τους βλέπουμε δίπλα δίπλα. Πρώτα ο Ναυτίλος και δίπλα ο Kabuki. Τους έβαλα και το ίδιο ακριβώς επιστόμιο για να φαίνεται και η διαφορά στο ύψος.
Επίσης, όπως ανέφερα και στο θέμα του Eleaf iStick Pico, ταιριάζει τέλεια πάνω του:
Η ρύθμιση του αέρα είναι πιο μπελαλίδικη από του Ναυτίλου. Ο Ναυτίλος έχει 4 τρύπες διαφορετικού διαμετρήματος και διαλέγεις αυτή που σου αρέσει. Η μικρή με πιο σφιχτή τζούρα, η μεγάλη πιο αεράτη κτλ.
Στο Kabuki όμως η τρύπα εισαγωγής αέρα είναι
μόνο μία, αρκετά
μεγαλύτερη από την πιο μεγάλη του Ναυτίλου, και ρυθμίζεται με το
βιδάκι, με κεφαλή άλεν, που είναι στα αριστερά της, σε διπλανή τρύπα. Αυτό για να πω την αλήθεια δε με ενόχλησε καθόλου. Κι όταν λέω καθόλου, το εννοώ, γιατί και στον Ναυτίλο είχα βρει τη ρύθμιση της αρεσκείας μου για την εισαγωγή του αέρα και δεν ασχολήθηκα ξανά παρά μόνον αν ξέφευγε από τη θέση της. Εδώ, στον Kabuki, έχει και ένα συν: από τη στιγμή που ρυθμίστηκε, δεν κουνιέται ρούπι από εκεί χωρίς το κλειδάκι.
Πώς ατμίζει; Θα 'λεγα το ίδιο καλά όπως ο Ναυτίλος, ίσως και ένα κλικ καλύτερα γιατί έχεις περισσότερες επιλογές στη ρύθμιση του αέρα με τη ρύθμιση της βίδας. Ίσως να είναι και ένα κλικ πιο θορυβώδης ο Kabuki. Πολύ μικρή η διαφορά όμως. Αυτό εξαρτάται από το πόσο ανοιχτή είναι η εισαγωγή του αέρα. Παρά τη μεγαλύτερη εισαγωγή του αέρα δεν νομίζω ότι κάνει για πνευμονικές. Ακόμα κι αν αφαιρέσετε τελείως το βιδάκι, θα έχετε μια πολύ αεράτη τσιγαρίσια τζούρα. Για πνευμονική όμως θα σας φανεί λίγο ζόρικη.
Προβλήματα: Μόνο
ένα, και μου τη σπάει
. Αν ξέρει κάποιος τη λύση, ας μου την πει: Δεν κατάφερα ούτε μια φορά να τον γεμίσω χωρίς να γεμίσω υγρά στο τραπέζι. Με το που αρχίζω να ξεβιδώνω τη βάση (αναποδογυρισμένο, με τη βάση στο πάνω μέρος), αρχίζει αμέσως να δακρύζει από κάτω στο καπάκι. Μερικές φορές έχω την εντύπωση ότι το όρινγκ της βάσης είναι πιο σφιχτό και όπως ξεβιδώνει η βάση και απομακρύνεται από το κομμάτι που τη συγκρατεί, παρασέρνει μαζί της και το τζάμι γιατί μάλλον το κάτω όρινγκ δεν είναι τόσο σφιχτό. Έβαλα υγρό στο πάνω όρινγκ για να γλιστράει αλλά δεν είδα διαφορά. Πάλι είχα διαρροές τη στιγμή του γεμίσματος. Προσπάθησα να συγκρατήσω καπάκι και τζάμι μαζί, αλλά πάλι τα ίδια. Άλλες φορές πάλι η διαρροή φαίνεται να είναι στην είσοδο του επιστομίου. Μπορεί όπως βγαίνει η αντίσταση μαζί με τη βάση, να στάζει στο τούνελ του αέρα και καταλήγει στην έξοδο του επιστομίου. Δεν ξέρω...
Ίσως ο αυθεντικός να μην έχει αυτό το προβληματάκι.
Από τη στιγμή βέβαια που γεμίσετε και σκουπίσετε το τανκ, δεν πρόκειται να ξαναδείτε ίχνος διαρροής. Είναι το ίδιο θεόστεγνος όσο και ο Ναυτίλος.
Το άλλο δεν το αναφέρω ως ελάττωμα, γιατί το ήξερα πριν τον αγοράσω: Δε χωράει τα 5,5, ml που χωράει ο Ναυτίλος. Το αναφέρω όμως στα αρνητικά, εφόσον γίνεται σύγκριση.
Θετικά: Ντιζάιν, ποιότητα κατασκευής, άτμισμα.
Αρνητικά: Μικρότερη χωρητικότητα υγρού από τον Ναυτίλο, μικρο-διαρροές κατά το γέμισμα (και μόνο).