Ερώτηση. Από που προκύπτει ότι ο πόλος είναι χάλκινος; Τουλάχιστον στο δικό μου δεν φαίνεται τέτοιος. Δεν αποκλείεται βέβαια, να το διόρθωσαν στη δεύτερη παρτίδα. Ρυθμιζόμενος, ατσάλι δείχνει, και έχει να ρυθμιστεί με κατσαβίδι για ατμοποιητές που ίσως έχουν μακρύ σπείρωμα. (Δεν το δοκίμασα).
Στις λίγες ώρες που το έχω, το δοκίμασα με Νικέλιο, κανθαλ και SS, διαπίστωσα στο κανθάλ απόκλιση στην αντίσταση της τάξης του -0,16 και στο SS -0,10. (Σύγκριση με ωμόμετρο). Στο Νικέλιο, μέτρηση αντίστασηςμε EVIC VT 0,13, μέτρηση με ωμόμετρο 0,17, μέτρηση με TESLA 0,11.
To Fire, ομολογώ ότι βολεύει, ακόμα και αν το έχεις συνηθίσει στα πλάγια. Τις πρώτες δύο φορές βέβαια, πάτησα ταυτόχρονα το up και το down.
Ίσως κάποιους παραξενέψει η μετάβαση σε TC. Κλείνεις το μοντ και πατάς ταυτόχρονα το up και το down. Σε bypass πηγαίνει αφού ανεβάσεις τα βαττς στα 60 και πατήσεις άλλη μία φορά το up.
Σε μαύρο χρώμα που το πήρα, δεν αφήνει ίχνος δαχτυλιάς. Στην παλάμη βολεύεται μια χαρά και φαίνεται σχεδόν μόνο ο ατμοποιητής και το πάνω μέρος του μοντ . Πολύ καλή είναι και η κούρμπα. Η οθόνη, μικρή αλλά ευδιάκριτη. Πάνω από δέκα δευτερόλεπτα, βγάζει ένδειξη long smοking.
Για αυτονομία και για χρόνο φόρτισης, θα ενημερώσω.
Και επειδή θα με ρωτήσετε, το πήρα από ecig Αιγάλεω. Ο Στέλιος πάντα εξυπηρετικός και ευγενικός.
edit: Χρόνος πλήρους φόρτισης 2 ώρες.