Δοκιμασα εχθες συρμα SS 0,25 317L σε 2αρι πυρήνα 0,6 ωμ στο I με ενταση στο1, αποτελεσμα χαλια πολυ καυτος ατμος και σε καποιες περιπτώσεις μου έφερνε υποψια καμενου, ολα αυτα σε φαινομενο, καποια προταση για συρμα που μπορουμε να χρησιμοποιησουμε σε επησκευασιμο με την αναβαθμιση cc εχει καποιος???
Δεν έχω provari και δεν νομίζω να αποκτήσω και ποτέ εδώ που τα λέμε...αλλά όσοι έχουν διαβάσει κατά καιρούς τί γράφω, ξέρουν οτι μου τη "δίνει" ο έλεγχος θερμοκρασίας...με την καλή έννοια...
Βλέποντας λοιπόν τον έλεγχο σύρματος...δεν μπορούσα παρά να ασχοληθώ λίιιγο παραπάνω απο όσο θα ήθελα...
Απο όσο διάβασα στο manual και απο όσα είπε και ο microchip που για πρώτη φορά τα κατάλαβα με τη μία χωρίς να τα ξαναδιαβάσω πολλές φορές, μάλλον για τύπο σύρματος θα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις το H αν όχι το G. Το G ίσως να σου έκανε σε επίπεδο 7 αν και υποψιάζομαι θα είχες υποτονικό αποτέλεσμα. Μόνο με δοκιμές θα το έβρισκες και με τη μέθοδο
ανακάλυψης και όχι
ανίχνευσης (κατά την ελληνική μετάφραση) σύρματος που περιγράφει το manual! Μακάρι να ήταν ανίχνευσης και να γινόταν και αυτόματα...
Για μένα, ίσως το ανάποδο σε αυτή τη μέθοδο να ήταν καλύτερο...δεν νομίζω ότι χρειάζεται να φτάσεις να πάρεις καμένο για να ανακαλύψεις το σύρμα σου...καλύτερα να ξεκινήσεις με το να έχεις υποτονικό άτμισμα το οποίο σιγά σιγά θα ανεβαίνει...
Προσωπικά πιστεύω ότι η διαδικασία της μεθόδου της ανακάλυψης σύρματος είναι αστεία και θα έπρεπε να ονομαστεί σε "σου δίνω πολύπλοκες ρυθμίσεις και σε κοιτάω κρυφά που παιδεύεσαι και γελάω".
Βλέπω και καταλαβαίνω και εγώ ότι αν ο τύπος σύρματος είναι όντως το TCR, το Α είναι πολύ μικρό και αντιστοιχεί ίσως σε σύρματα Nichrome αφού στο manual λέει ότι το Kanthal δεν υποστηρίζεται...
Τέλος, αν όντως δουλεύει έτσι όλο αυτό, τότε η provari στο κύκλωμά της καταλαβαίνει πολύ μικρές μεταβολές της αντίστασης και μπορεί και δουλεύει. Απο ότι φαίνεται όλο αυτό λειτουργεί μέχρι σύρμα ατσαλιού που έχει και το μικρότερο TCR απο όλα τα γνωστά σύρματα για έλεγχο θερμοκρασίας. Δεν έχω καμία εμπειρία απο provari και δεν ξέρω πόσο πολύπλοκη είναι γενικότερα, αλλά αν πρέπει να ξέρεις τα βασικά για τον έλεγχο θερμοκρασίας, τα του TCR, τις συμπεριφορές των διάφορων συρμάτων σε όλο αυτό και ταυτόχρονα να μαντεύεις κιόλας για να δουλέψεις τον έλεγχο σύρματος τότε...
Εδώ παιδευόμαστε τόσο καιρό με το ατσάλι στον κανονικό έλεγχο θερμοκρασίας...
ΥΓ. Όλο αυτό μου μοιάζει σαν την πρώτη προσπάθεια που θα έβλεπε κανείς για έλεγχο θερμοκρασίας, πριν βγούν όλα αυτά τα σύρματα και είχαμε μέχρι το ατσάλι, όπου χωρίς κανένα σταθερό δεδομένο και μαντεύοντας ρυθμίσεις έχουμε ίσως την ικανοποίηση ότι ελέγχουμε το ατμιστικό αποτέλεσμα... Θα μου φαινόταν πιο λογικό να το έβλεπα λοιπόν αυτό πριν 2-3 χρόνια σαν μια πρώτη προσπάθεια όντως, παρά τώρα που έχουμε κάποιες σταθερές και στάνταρ ρυθμίσεις για τον έλεγχο θερμοκρασίας. Εκτός αν πέφτουμε τόσο έξω πια και η provari έχει κάνει κάτι διαφορετικό απο τις υποθέσεις μας και δεν χρησιμοποιεί τελικά TCR ή θερμοκρασίες. Αν είναι έτσι τότε τσάμπα το σεντόνι...