To χωραει κανονικα το kick , αλλα θα πρεπει με καποιο τροπο να γινει σταθερη η επαφη του αρνητικου πολου του kick με τη βεργα χαλκου του αρνητικου πολου του μοντ. Επισης θα πρεπει να μπει στο κατω μερος της μπαταριας , δηλαδη στον αρνητικο πολο. Αν δουλευει με τον αρνητικο πολο το kick , μπορει και να λειτουργισει. Δεν το εχω δοκιμασει ομως και δεν μπορω να γραψω κατι με 100% σιγουρια . Στο kick εχει στο πλαϊ μια προεξοχη που κανει κυκλωμα με το σωμα του μοντ . Αν αυτη η επαφη ειναι σε ξυλο , τοτε δεν θα κανει κυκλωμα ....... Οποτε θα πρεπει να μπει στον αρνητικο πολο , για να ακουμπα στη βεργα που παει στον διακοπτη , στον οποιο κλεινει και το κυκλωμα . Με 18500 χωραει σαν μεγεθος παντως. Το ελατηριο δεν ''καθεται''. Απλα στην αλλαγη μπαταριας , αν η καινουρια ειναι ελαχιστα πιο κοντη , δεν θα φτανει να κανει επαφη με τον κονεκτορα. Αυτο συμβαινει λογο των μικροδιαφορων στο μεγεθος των μπαταριων . Το ελατηριο ομως , δεν ειναι ελατηριο ..... Ειναι μια σταθερη επαφη απο χαλκο χωρις δυνατοτητα επαναφορας , γιατι δεν ειναι ελατηριο .... Η σκεψη ηταν τετοια ωστε να παρασχεται η ασφαλεια του ελατηριου σε μια τυχον κακια στιγμη κακης λειτουργιας (δηλαδη να υπαρχει συρρίκνωση και να αποκόπτεται η παροχη ρευματος), χωρις να υπαρχει ομως θεμα με την ασταθη λειτουργια ενος συνηθισμενου ελατηριου. Θα μπορουσε να ηταν δηλαδη μια σταθερη εξογκωμένη επαφη , αλλα δεν θα υπηρχε η δυνατοτητα της συρρικνωσης . Οποιος βεβαια θεωρει οτι μπορει να χειριστει ενα τετοιο μοντακι , δεν ειναι δυσκολο να αποκτησει σταθερη επαφη στο καπακι της μπαταριας ........