Mε αρκετή καθυστέρηση είπα να παρουσιάσω ένα μοντάκι που ενώ έχω καιρό στα χέρια μου, από την πρώτη στιγμή το πήρα με στραβό μάτι κι απέφευγα να το δουλέψω αρκετά ώστε να εξοικειωθώ με τα καλά του και τα στραβά του. Iσως η παρουσίαση να βοηθήσει κάποιους νέους στο χώρο, ίσως να πέσει η τιμή του με την κυκλοφορία του νέου μοντέλου και να αποτελέσει μια καλή αγορά.
Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά νομίζω ότι είναι γνωστά:
7-75W, λειτουργίες VW και TC με ni200 & Ti, 3.6-7V (VW) 1-7V (TC ή joule, όπως το αποκαλεί η εταιρία) 10-50J, 1-25A, 0.2-3ohm (VW) 0.05-0.3Ohm (TC) 100-300oC/212-572oF, με το τσιπ SX130H της YIHI. Δέχεται μονή αποσπώμενη μπαταρία και έχει
διαστάσεις 78X40X25Στις λειτουργίες του περιλαμβάνονται επίσης προστασίες από χαμηλά ομ ατμοποιητή, χαμηλά ή ψηλά βολτ μπαταρίας, ανάποδη μπαταρία, βραχυκύκλωμα και υπερθέρμανση.
Ο πόλος του είναι
αυτορυθμιζόμενος 510, διαθέτει
μαγνητικό πορτάκι μπαταρίας, στη συσκευασία περιλαμβάνεται μια βολική θήκη σιλικόνης.
Τέλος, διαθέτει δικό του καλώδιο φόρτισης, όχι micro USB όπως τα άλλα, αλλά με καρφάκι, όπως κάποια παλιά ΝΟΚΙΑ αν θυμάμαι σωστά.
Εχουν γραφτεί αρκετά γι΄αυτό το μοντ, θα είμαι σύντομη. Στο μενού μπαίνει κάποιος με 5 κλικ. Με τον ίδιο τρόπο κλειδώνει και ξεκλειδώνει το μοντ. Με ξεκλείδωτο το μοντ, 5 κλικ εμφανίζουν system off. Αν πατήσετε το +, το μοντάκι κλείνει. Αν ξαναπατήσετε το power, σκρολάρουν τα μενού vw/tc, oC/oF, βαθμών θερμοκρασίας, Ti/ni200, EXIT. Με το + γίνεται η επιλογή και με +και- ρυθμίζεται η θερμοκρασία.
Στη λειτουργία TC μπορεί ο χρήστης να ρυθμίσει πόσα βατ… συγνώμη, joule μπορεί να δώσει ως μάξιμουμ το μοντάκι για να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία. Καθόλου κακό.
Bάζοντας ατμοποιητή και πατώντας + και – μαζί, η οθόνη δείχνει την αντίσταση του ατμοποιητή. Τα καλά του μοντ; Στιβαρό
Ισχυρό
Καλή απόδοση σε VW χωρίς πτώσεις ισχύος (το δούλεψα ως 50 βατ με διπλή αντίσταση sub)
Εξτρά θήκη σιλικόνης
Καλή απόδοση σε Ni200, εξαιρετική σε τιτάνιο με έλεγχο θερμοκρασίας.
Καλή διαχείριση μπαταρίας.
Βολική και λειτουργική η χρήση ορίου joule στη λειτουργία TC
Η οθόνη του φωτίζει σαν φάρος. Το χρησιμοποιησα στο σκοτάδι σαν φακό για να ανέβω σκάλες.
Η μαγνητική θήκη κλείνει καλά και με σιγουριά
Ο πόλος του παίζει τα πάντα.
Τα στραβά του;Η τάση του να διαφοροποιηθεί ως κάτι το ξεχωριστό είναι η πηγή όλων των στραβών του. Να τα πάρουμε ένα ένα..
Ο φορτιστής του είναι tragic. Micro usb όλος ο κόσμος, καρφάκι η Yihi. Oύτε καν μπήκα στον κόπο να το βγάλω από το κουτάκι του το καλώδιο. Άλλη δουλειά δεν είχαμε, να το σέρνουμε μαζί μας. Κυκλοφορούν στο χώρο μου καλώδια micro usb, αν θέλει κάτι φόρτιση, φορτίζει από κει. Αν δεν είναι συμβατό, δεν φορτίζει. Κι αν αυτό το κάνει δυσλειτουργικό, παίρνει δρόμο. (για την ιστορία, φροντίζω να φορτίζω από τον φορτιστή)
Οι μπαταρίες στα μοντ είθισται να μπαίνουν με τον θετικό πόλο προς τα πάνω. Όχι… εδώ πρέπει να μπαίνει ανάποδα. Γιατί; Μα επειδή όλοι οι άλλοι το κάνουν αλλιώς.
Το σύστημα πατώ το fire κι αντί να κλείσω το μοντ, το ξαναπατώ και μπαίνω στο μενού είναι άλλη μια πρωτοτυπία της εταιρίας. Εχω αρκετά μοντ και δε θέλω να διαβάζω μάνουαλ για να τα λειτουργήσω. Θέλω να λειτουργούν όλα με την ίδια λογική. Δεν είναι βέβαια τόσο κακό στην τελική, συνηθίζεται. Μπροστά στο απόλυτο tragic του dna40, είναι απλό πταίσμα
Εψαχνα το μοντ όντως σίγουρη ότι περίσσεψαν πυρότουβλα από θερμοσυσσωρευτές παλαιού τύπου στην Κίνα και τα έσπασαν κομματάκια να τα βάλουν στο μοντάκι για μόνωση. Είναι
απίστευτα βαρύ για το μέγεθός του το d2.
Για το μέγεθος θα πω κλασικά πως ό,τι είναι μεγαλύτερο από istick40 μου φαίνεται μεγάλο, αλλά αντικειμενικά δεν είναι πολύ μεγάλο, αλλά ούτε και μικρό για μοντ μονής μπαταρίας.
Βαρύ λοιπον, μεγάλο για το χέρι μου και με σκληρά κουμπιά. Πιάνω μετά το στικάκι και το παλιό μου dna και μου φαίνονται πουπουλα.
Για τη βαφή του διάβασα διάφορα, σε μένα πάντως δεν έχει ξεφτίσει, ίσως επειδή το έχω πάντα στη θήκη του.
Δεν κάνει step down σε VW mod, για όσους ενδιαφέρονται να παίξουν πχ 1.5 ομ στα 8 βατ ή διπλή αντίσταση 0.6 ομ στα 20 βατ.
Σε όλα τα μοντάκια βλέπεις την αντίσταση στην οθόνη μαζί με τα βολτ/βατ/μπαταρία/βαθμούς. Όχι σ΄αυτό. Είπαμε, αυτό το κάνουν οι άλλοι. Εμείς εδώ στην pioneer/yihi θα το κάνουμε ανάποδα. Θέλεις να δεις σε τι ομ έστησες; Πάτα τα +,-. Στην οθόνη θα βλέπεις τι αντίσταση έχει εκείνη τη στιγμή ο ατμοποιητής. Σε VW λειτουργία οι διαφοροποιήσεις είναι μικρές, σε TC μεγάλες. Τώρα πόσο ακριβείς είναι οι μετρήσεις των αντιστάσεων;
Το έχω δει σε απανωτές μετρήσεις του ίδιου ατμοποιητή να δίνει διαφορετικές μετρήσεις (φαίνεται και στο βίντεο) Τα συμπεράσματα δικά σας.
Αντικειμενικά δεν είναι κακό μοντάκι, αλλά δεν έχει κι εκεινο το κατιτίς που θα το κάνει must. Λίγο οι πρωτοτυπίες του τσιπ, λίγο το θέμα με τις αντιστάσεις και το stepdown... με χάλασαν. Σε μια καλή τιμή όμως, αξίζει τον κόπο, τη στιγμή που δίνει τουλάχιστον ισχυρό ρεύμα. Για τους λάτρεις του τιτανίου η κατάσταση είναι καλύτερη, μια κι αυτό είναι το δυνατό του σημείο. Δουλεύει καλά και δουλεύει στα χαμηλά, χωρίς να ξελιγώνει την μπαταρία.