κύριε Κώστα...κύριε Κώστα,
να πω κι εγώ;;;;
Πήρα κι εγώ το μονδάκιον αυτό και το είχα κάποιες μερούλες προς δοκιμήν.
Μα πόσο ήθελα να δοκιμάσω ένα dna40!!! Παρακαλούσα βέβαια να μην είναι ένα από αυτά με τα γνωστά θεματάκια... Ευτυχώς δεν ήταν.
Να το πάμε ανάποδα λοιπον, μια και το ξεκίνησες εσύ;
Πρώτα οι παρατηρήσεις, μετά τα τεχνικά. Λοιπον, το μοντ σαν πλακέτα πυροβολάει!Δυνατό, αλλά με απαλά ρεύματα και εξαιρετική διαχείριση μπαταρίας.
Σε TC mode ατμίζει απολαυστικά, με ελάχιστα σκαλώματα (καμιά φορά διαβάζει λάθος την αντίσταση αν το βάλεις και το ξαναβάλεις κρύο - αυτό βέβαια είναι θέμα πόλου και μόνωσής του) και σπάνια θα χρειαστεί να βγάλουμε και να ξαναβάλουμε τον ατμοποιητή επειδή ατμίζει ασθενικά. Τελείωσε το υγρό; Κόβεται και η παροχή ρεύματος στο ελάχιστο. Σε σχέση με το στικάκι βάζω πάντα 15-30 βαθμούς λιγότερους για το ίδιο αποτέλεσμα.
Σε VW mode δεν καταλαβαίνει τίποτα, ακόμη και με πολλά βατ και διπλή αντίσταση subohm.
Λίγο πολύ γνωστά τα της evolv, το θέμα είναι τι adaptation έκανε η HCigar, που είναι καλό, με κάποια περιθώρια βελτιώσεων (αυτό με τον πόλο ή τις καλωδιώσεις) Μπορεί να επηρεάζεται και από παρεμβολές, δεν ξέρω, αλλά έτυχε 2-3 φορές να βάλω ατμοποιητή 0.14 και να τον διαβάσει προσωρινά 0.16 ή 0.18.
Θέμα με τη λειτουργία ξεκλείδωτου ατμοποιητή δεν είχα όσες φορές τον λειτούργησα έτσι.
Η οθόνη είναι τεράστια και φωτεινή σαν φάρος.
Πάντως τα παραπονάκια μου τα είχα με το μοντάκι. Δεν τα βρήκα όλα ρόδινα. Καταρχήν, μου ήρθε το μοντ με το καπάκι της μπαταρίας κακογυαλισμένο κι έτρεχα με σόδες μαγειρικής να το συνεφέρω. Γιατί αυτό, δεν το κατάλαβα ποτέ.
Μετά, τα πήρα με το μέγεθός του. Με δεδομένο ότι τη στιγμή της παραγγελίας είχε 170 ζεστά δολαριάκια, πραγματικά δεν περίμενα ένα
τόσο μεγάλο κουτί - άσχετα με τις τσαχπινιές στο δέσιμο των υλικών και τα όμορφα χαράγματα. Το να πετάξει ένα καλό τσιπ σε ένα τεράστιο κουτί η Ηcigar, όπως έκανε με το mini 30w και να το πουλάει φτηνά στα 45 δολάρια, το δέχομαι. Φτηνό είναι, πού να κάθεσαι να εφευρίσκεις τρόπους να μειώσεις τον όγκο του! Αλλά να το κάνει αυτό σε μοντ που λιανική δεν το βρήκα κάτω από 120$, το θεώρησα πολύ κακό. Δεν είναι τεράστια η πλακέτα, δεν είναι τεράστια η μπαταρία. Αν δείτε τη φωτό διπλα στο στικάκι, θα καταλάβετε πόσο στο γόνατο σχεδιάστηκε με βάση την εξοικονόμηση χώρου. Η ίδια εταιρία, για το dna200 με τη διπλή μπαταρία, έχει αναλογικά πολύ μικρή διαφορά μεγέθους μεταξύ των δυο κουτιών. Αυτή ήταν η μεγάλη μου ένσταση σχετικά με το μοντ και ο λόγος που τελικά προτίμησα να παραμείνω με το ταπεινό στικάκι, που μπορεί να μην πυροβολάει έτσι, αλλά τουλάχιστον δεν με ενοχλεί στο χέρι και δεν τραβάει περίεργα βλέμματα (κοριτσάκι είναι, κανείς δεν περιμένει να με δει με μπαζούκας ή τούβλο στο χέρι)
Βέβαια η τιμή έπεσε (στα μουλωχτά)
Κουπόνι από την gearbest για 97$, όποιος θέλει να του το ψυθιρίσω στο αυτί, στέλνει πμ. Επίσημα δεν μπορεί να βγάλει την τιμή στον αέρα η εταιρία.
Βέβαια.... το επιθυμητό μέγεθος μιας συσκευής είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και κατανοητό ότι για πολλούς, ο μεγάλος όγκος σημαίνει ανθεκτικότητα και στιβαρότητα στην κατασκευή. Επίσης, σε ανδρικά χεράκια δε δείχνει τεράστιο, απλά ... μπαμπάτσικο
8.7Χ4.7Χ2.4. Υπάρχουν και μεγαλύτερα μοντ, οκ!
Η δεύτερη ένστασή μου είχε να κάνει με την
περιπλοκότητα χειρισμού της πλακέτας από την evolv. Αυτά βέβαια είναι γνωστά από καιρό, οπότε τα αναφέρω εν συντομία:
Ακόμη και για να κατεβάσεις 5 βαθμούς τη θερμοκρασία χρειάζονται πολλάαααα κλικ.
Κλειδώνεις με 5 κλικ το μοντ. Πατάς και κρατάς τα +,-. Μετά από λίγο μπορείς να ανεβοκατεβάσεις τη θερμοκρασία. Μετά πατάς μια φορά το fire για να αποδεκτεί τη ρύθμιση και μετά το πατάς άλλες 5 για να ξεκλειδώσει. Ουυυφφφ!!!! Κι αν δε σου αρέσει το αποτέλεσμα και θέλεις να την ανεβάσεις άλλους 5 βαθμούς; Φτου κι από την αρχή. (Καλόμαθα στο στικάκι, όπου 5 βαθμού πάνω είναι ένα κλικ στο >)
Θέλεις να αλλάξεις Mode σε vw?
5 κλικ για κλείδωμα. Πατάς και κρατάς τα +,-. Τερματίζεις τους κελσίου, πιάνεις φαρενάιτ, τους τερματίζεις κι εμφανίζεται το OFF. πατάς το fire για αποδοχή μια φορά και άλλες 5 για ξεκλείδωμα. Ευτυχώς για να ανεβοκατεβάσεις τα βατ, αρκουν τα πλήκτρα +,- χωρίς άλλους συνδυασμούς.
Μα είναι ζωή αυτή;;; Με το στικάκι στο άλλο χέρι, πατάω απλά το κουμπί ανάμεσα στο < και > και γυρνάει σε VW και το αντίστροφο.
Τεσπα... γνωστά αυτά.... λιγότερο γνωστό ότι αν ατμίζατε σε vw στα 11 βατ και ξεχάσατε εκεί τη ρύθμιση πριν γυρίσετε σε TC.... θα βγάλετε κάλους στα δάχτυλα! Σε TC και στα 11 βατ, ουσιαστικά λέτε στο μοντάκι να βρει τρόπο να ανεβάσει θερμοκρασία πχ 230ο χωρίς να ανεβεί ποτέ πάνω από τα 11. Κάτι που μπορεί και να μην το καταφέρει και να ατμίζετε υποτονικά χωρίς να καταλαβαίνετε το γιατί. Τι;;;; να ξαναγυρίσετε σε VW για να ανεβάσετε τα βατ και μετά ξανά σε TC? Δεν φτιάχνετε μια φασολάδα καλύτερα; πιο λίγο θα σας πάρει (σε χύτρα)
Τελείωσα με την γκρίνια.... και η φεράρι θέλει πιο συχνό σέρβις και παρκάρισμα σε κλειστό πάρκινγκ, αλλά δεν είδα κανέναν κάτοχό της να παραπονιέται. Πολύ καλό είναι το μοντάκι και αντιμετωπίστε τη διαδικασία αλλαγής θερμοκρασίας ως ... ιεροτελεστία. Αισιοδοξώ ότι στα χεράκια του Κώστα θα συνεχίσει να δουλεύει για πολύ μετά από τότε που το δικό μου στικάκι 40 θα μας έχει αφήσει χρόνους. Και φρονώ ότι το ίδιο θα το χαρούνε και όλοι όσοι θα το πάρουν.
Διότι αντικειμενικά είναι καλό και ξεκάθαρο στη λειτουργία του. Θα σου δώσει τα βατ και τη θερμοκρασία που θέλεις, θα διαχειριστεί σωστά τη μπαταρία, θα έχει αρκετό μέταλλο γύρω από τα ευαίσθητα σημεία για να τα προστατέψει και έχει την μπαταρία σε ξεχωριστό διαμέρισμα από την πλακέτα, για να μη ζεσταίνεται εύκολα. Με την μυστική τιμή αξίζει τα λεφτά του. Αλλά θα έπρεπε να το κάνουν πιο μικρό!!!!
Πάμε τώρα στα τυπικάβατ 1-40, βολτ 1-9, αντιστάσεις σε TC 0.1 ως 1, σε VW 0.16-3.5 ομ
φοράει τη βερσιόν 5 του dna40, είναι συμβατό με σύρματα ni200 στο tc
Ρυθμιζόμενος πόλος, μεγάλη φωτεινή οθόνη, στερεώσεις χωρίς κόλλα, μια γενικότερη τακτική της HCIGAR, ενσωματωμένος usb φορτιστής με λειτουργία passthrough, αλλαγή οθονης για αριστερόχειρες και λειτουργία stealth mode συν μια σειρά από προστασίες: βραχυκύκλωμα, ανάποδη μπαταρία, χαμηλό βολτάζ, υψηλή θερμοκρασία στο μοντ ή τον ατμοποιητή.
Στη συσκευασία θα βρείτε ένα πανέμορφο καλώδιο φόρτισης, που τυλίγεται σε ένα στρογγυλό κουτάκι και ένα νόμισμα με το SN πάνω για να ξεβιδώνετε το καπάκι της μπαταρίας. Θεωρώ ότι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για να πάρετε καρότσι στο σούπερ μάρκετ, αλλά δεν παίρνω κι όρκο. Το καπάκι της μπαταρίας ξεβιδώνει και με νόμισμα αλλά και με το νύχι, αν δεν το σφίξατε πολύ.
Ο ατμοποιητής βιδώνει flush, λίγη προσοχή όμως μην γρατζουνίσετε το μοντ. Αφήστε και καμιά φυράδα από κάτω του.
Μην το ξεχάσω... καλές μπαταρίες! 20Α συνεχόμενα, λιθίου 18650. Και όχι τίποτα παλιατζούρες από πρόπερσι, ζορίζονται στο μοντάκι λόγω tc και ξελιγώνονται γρηγορότερα από ότι σε λίγα βατ σε vw. Αν μάλιστα το δουλεύετε μόνιμα στα 40βατ, εννοείται ότι θέλει καλές ΚΑΙ καινούριες μπαταρίες.
Αν ξέχασα κάτι, θα συμπληρώΞω σε επόμενο ποστ.
ΥΓ Οσοι έχετε eviva, θα πάθετε ένα κατιτίς με το vt40. Αυτά τα δυο ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά και ο eviva απογειώθηκε από την ευτυχία του. Και σε TC και σε VW.... Στο tc ειδικά ήταν "βελούδο"Το μονδάκιον ταξίδεψα στας χείρας μου
απ' εδώhttps://www.youtube.com/watch?v=t2i0zzmUgL4&feature=youtu.be