Μετά από αρκετές μέρες συμβίωση με το νέο istick 40W που μου έστειλε η
cvapor.com νομίζω ότι ήρθε η ώρα για την παρουσίασή του.
Καταρχήν, τα
τεχνικά του χαρακτηριστικά1-40W, δέχεται αντιστάσεις 0.05-1 ομ σε tc mode και 0.15-3.5ohm σε vw mode
Εχει ενσωματωμένη μπαταρία 2600mah και εύρος λειτουργίας tc 100-315oC/200-600oF
Χρώματα: μαύρο, μπλε, ασημί, γκρι
Διαστάσεις 36.2, 22.3, 77.3
Πόλος ρυθμιζόμενος ατσάλινος.
Το sn είναι χαραγμένο στο πάνω μέρος του, δίπλα από την υποδοχή για το λουράκι λαιμού.
Στο κάτω μέρος υπάρχει ο usb φορτιστής. Καλώδιο και φορτιστή περιλαμβάνει η πλήρης έκδοση.
Σε σχέση με το 30ρι, οι οπτικές αλλαγές είναι οι εξής:στρογγυλό κουμπί, ελάχιστα πιο φαρδύ και πλατύ, τα κουμπιά δεν είναι τοποθετημένα κάτω από τον ατμοποιητή, αλλά απέναντι. Τέλος, η οθόνη στο 40ρι είναι πιο σκοτεινή.
Λειτουργίες:5 γρήγορα πατήματα το fire για να ανοίξει και να κλείσει
ταυτόχρονο πάτημα fire + < για λειτουργία stealth, όπου η οθόνη δεν ανάβει όταν ατμίζουμε
ΜΕ ανοιχτή την μπαταρία, ταυτόχρονο πάτημα <+> για να κλειδώσουν τα πλήκτρα
Με κλειστή τη μπαταρία το ίδιο για να αλλάξει η οθόνη για δεξιόχειρες ή αριστερόχειρες.
Παρατεταμένο πάτημα του κεντρικού κουμπιού για αλλαγή TC/VW
Με τα < > ανεβοκατεβάζουμε βατ ή βαθμούς C/F
Με > και fire ταυτόχρονα και παρατεταμένα κλειδώνουμε ή ξεκλειδώνουμε την αντίσταση.
Προστασίες: βραχυκυκλώματος, cut off 10 δευτερολέπτων, υψηλής θερμοκρασίας μοντ, χαμηλής μπαταρίας, υψηλής θερμοκρασίας ατμοποιητή.
Ατμίζοντας: Καταρχήν, σε σχέση με το dna40 είναι πολύ πιο βολικό για τον χρήστη και εύκολο στη λειτουργία του. Με ένα πάτημα κουμπιών γίνονται τα πάντα. Αλλαγή mode, αύξηση μείωση βατ και βαθμών, κλείδωμα ξεκλείδωμα ατμοποιητή. Αντίθετα, στο dna40 πρέπει να κλειδώσουμε με 5 κλικ και να ξεκλειδώσουμε πριν από κάθε σχεδόν ρύθμιση.
Βέβαια στο dna μπορούμε να συνρυθμίσουμε τα βατ μαζί με τους βαθμούς, δλδ να δώσουμε 230ο πχ αλλά με όριο τα 15 βατ. στο στικάκι, αυτόματα το μέγιστο όριο των βατ στην λειτουργία tc είναι 40.
Το κυρίως θέμα όμως είναι πώς δουλεύει η πλακέτα.
Και πάλι θα κάνω παρένθεση, καλές οι lipo των φτηνών στικ, αλλά τώρα μιλάμε για σοβαρή αντιμετώπιση με 40 βατ και καταπονήσεις tc. Η διαφορά των 400mah δεν γίνεται αντιληπτή. Πέραν τούτου όμως, το μοντ το δουλεύω αυστηρά σε νορμάλ βατ και σπάνια το καταπονώ με 30ρια και πιο πάνω βατ. Αν όμως το έκανα σε μόνιμη βάση, θα άλλαζα την μπαταρία του με μια LG imr ή παρόμοια.
Πώς δουλεύει λοιπον η πλακέτα;Εξαιρετικά για την τιμή του.
Καλά, συγκριτικά με ένα κορυφαίο dna40, όπου γίνονται εμφανείς οι διαφορές κόστους κατασκευής.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι τον ίδιο ατμοποιητή αν τον κάνω βόλτες μεταξύ istick40-dna40 παρατηρώ τα εξής:
συνήθως η ανάγνωση των Ohm συμφωνεί. Ελάχιστες φορές βρήκε μικροδιαφορές.
Και στα δυο μοντ, κάποιες φορές που βάζω τον ατμοποιητή με ξεκλείδωτη την αντίσταση, δεν μου βγάζει ερώτηση αν είναι ο ίδιος ή άλλος (και στα δυο μοντ)
Στους βαθμούς, πάντα το istick πρέπει να δουλεύει ένα 10% πιο ψηλά για το ίδιο αποτέλεσμα.
Σε VW mode οι διαφορές είναι οριακά υπέρ του dna40
Σε σχέση με το istick30, το 40ρι δίνει οριακά καλύτερα ρεύματα στο VW. Δλδ πιο δυνατά.
Στο τεστ του στεγνού βαμβακιού, τη μια φορά το dna40 το έβγαλε λευκό, την άλλη ελαφρώς καφετί. Το istick έβγαλε και τις δυο φορές κιτρινωπό το βαμβάκι.
Οταν το υγρό αδειάσει και τα δυο κόβουν το ίδιο την παροχή ρεύματος στο ελάχιστο.
Θεματάκια: κατά διαστήματα τρώει κάποια σκαλώματα και παίζει ασθενικά τον ατμοποιητή δείχνοντας ότι έπιασε το όριο θερμοκρασίας στα 2''. Αν δεν το κάνει λόγω άδειου τανκ, θέλει αφαίρεση κι επανατοποθέτηση του ατμοποιητή. Προσοχή, όσο παλιώνει η αντίσταση, θέλουν τσίμπημα οι βαθμοί για να αποδίδει το ίδιο. Το παρατήρησα και στο dna, αλλά ίσως λίγο περισσότερο στο στικάκι. Ισως είναι αδυναμία της πλακέτας ή του πόλου, πάντως είναι κάτι που πατώντας το > λύνεται σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Την αντίσταση την κλειδώνω, αλλά δεν παρατήρησα θέματα με ξεκλείδωτη αντίσταση, εκτός αν βγάλω και ξαναβάλω ζεστό τον ατμοποιητή, κάτι που βέβαια δεν ενδείκνυται.
Τα τεστ τα έκανα με eviva και KL+. Ο KL+ δουλεύει καλά με tc, ο eviva απογειώνεται. Δοκίμασα και με goblin minι αλλά δε μου άρεσε το αποτέλεσμα.
Γενικά, η γεύση βελτιώνεται σε tc νομίζω και το άτμισμα είναι πιο βελούδινο.
Συμπερασματικά:100% αξίζει κάθε σεντς του, όσο κι αν παραμένει ένα generic mod σε λειτουργίες tc/vw.
Αυτό που αντισταθμίζει τη μη κορυφαία λειτουργία του είναι το πραγματικά πολύ μικρό μέγεθος και η ευκολία χρήσης του, λόγω της απλότητας χειρισμού του. Με το dna υποφέρω κάθε φορά που θέλω να αλλάξω 5 βαθμούς τη θερμοκρασία ή να αλλάξω τον tc ατμοποιητή με έναν απλό.
Στο στικάκι οι διαδικασίες αυτές είναι εντελώς συνοπτικές, κάτι ελκύει τον χρήστη.
Περίμενα να πιάσω στα χέρια μου ένα καλό vw μοντάκι, χωρίς κορυφαίες αποδόσεις, αλλά ξαφνιάστηκα όταν είδα ότι το tc δουλεύει καλά.
Αν κάποιος δεν επιθυμεί μεγάλο σε όγκο μοντ ή διπλή μπαταρία ή κορυφαία πλακέτα, θα το βολευτεί πραγματικά. Αν μάλιστα αλλάξει την μπαταρία του, θα μπορεί πολύ άνετα να το χρησιμοποιεί με subohm στο vw ή με αρκετά ψηλές θερμοκρασίες σε tc.
https://www.youtube.com/watch?v=ZkFr7hiFioE&feature=youtu.be