Χωρίς να είμαι ο κατασκευαστής ή έστω γνώστης του αντικειμένου, θα σου πω το εξής που μου έρχεται βάσει της δικής μου λογικής. Η υποπίεση που κάνει τον ατμοποιητή να λειτουργεί απαιτεί αυτές τις τρύπες, αυτό το μέγεθος δηλαδή. Αν ανοίξεις τις τρύπες αλλάζεις την υποπίεση, πιθανόν σε σημείο μη λειτουργικό, με αποτέλεσμα το υγρό να εισρεύσει με βία στην καμπάνα και τελικό αποτέλεσμα να τα πάρεις στα χέρια.
Το καινούργιο τανκ που έχει μεγαλύτερη τρύπα έχει και διαφορετικό δακτυλίδι afc για να ισοσταθμίσει αυτή την αλλαγή, για να μην αναφέρω και πιθανές αλλαγές στην όλη μορφή του τανκ (δεν έχω το παλιό για να συγκρίνω), ώστε να μην δημιουργείται πρόβλημα.
Πάντως αν έχεις υγρό για πέταμα και το τανκ θα πάει έτσι κι αλλιώς στα αζήτητα, θα σου έλεγα give it a try και πες και σε άλλους που πιθανώς να τους ενδιαφέρει να κάνουν ένα τέτοιο μαστόρεμα. Αν όχι, περίμενε καλύτερα το νέο τανκ.