Αγαπητοί tzifos_f1 και Απόστολε,
α) Το πρώτο πράγμα που θέλω να διευκρινήσω είναι πως (όπως έχουμε ξαναπεί και άλλες φορές), εκτός από διαχειριστές, συντονιστές κλπ. είμαστε και απλά μέλη. Ατμιστές όπως κι εσείς, με ανησυχίες, προβλήματα, αναποδιές, ερωτήσεις, απαντήσεις κλπ. Όταν φοράμε το "Συντονιστικό" μας καπέλο γράφουμε με πράσινα έντονα γράμματα για να είναι διακριτό πως πρόκειται για συντονιστικό μήνυμα. Σε κάθε άλλη περίπτωση γράφουμε ως απλά μέλη που δικαιούμαστε κι εμείς γνώμης όπως όλοι. Τέλος να πως πως εγώ προσωπικά είμαι απλά "τοπικός" συντονιστής σε κάποια νήματα, και όπως βλέπετε σ' αυτό εδώ δεν είμαι. Θα ήθελα λοιπόν να με αντιμετωπίζετε ως ένα απλό μέλος όπως κι εσείς.
β) Όσον αφορά το δικό μου σχόλιο, επιτρέψτε μου να διευκρινήσω δυο πράγματα: Το ποιοί είναι οι ψωνισμένοι νόμιζα πως ήταν αυτονόητο (λάθος μου), πάντως σίγουρα ΔΕΝ είστε εσείς ως πελάτες των προϊόντων GG. Όσο για το
ένα παληκάρι παραπάνω που έβγαλε τον πόνο του, δεν είναι καθόλου ένα, είναι πολλά, το νήμα έχει 1290 σχόλια και ΔΕΝ είναι διθυραμβικά όλα. Σωστά; Επίσης αυτό είναι μόνο ΕΝΑ από τα νήματα για τα προϊόντα του GG, που παίζει να είναι και ο μόνος κατασκευαστής που σνομπάρει με τέτοιον τρόπο το φόρουμ (για να μην χρησιμοποιήσω άλλη λέξη) και γράφει κανονικά τους υπάρχοντες πελάτες του. Υπάρχουν πολλά νήματα, ματάκια έχουμε όλοι, ας πάμε να διαβάσουμε το τί λεγεται και το ξανασυζητάμε αν διαφωνείτε.
γ) Ας μιλήσουμε λίγο και για την λέξη που κάνει τζιζ, το "κορόιδα". Δεν απευθύνθηκα σε κανέναν προσωπικά. Αν κάποιος νιώθει πως είναι τέτοιο (κορόιδο), ίσως, λέω ΙΣΩΣ, θα έπρεπε να το ψάξει και να αναρωτηθεί γιατί. Αν όχι, εύγε! Ειλικρινά! Δεν αφορά εσάς ο χαρακτηρισμός! Και δεν κάνω πλάκα αυτή τη στιγμή.
Κορόιδο έχω υπάρξει κι εγώ στη ζωή μου, ίσως και όλοι μας, κάθε φορά που κάποιος "πρόδωσε" τις προσδοκίες μας, ή αθέτησε τις υποσχέσεις του, ή μας έδωσε κάτι άλλο από αυτό που έπρεπε, ή, ή, ή... Και μέχρι εδώ αυτό είναι αποδεκτό, είναι μέσα στο παιχνίδι της ζωής. Πραγματικά κορόιδα γινόμαστε όταν συμβαίνουν αυτά κατ' επανάληψη, μας τα υποδεικνύουν, ενίοτε μας τα αποδεικνύουν κιόλας, αλλά όχι... εμείς εκεί... πιστοί τιμητές, οι άλλοι είναι κακοί και ζηλόφθονοι, και θέλουν το κακό μας. Με συγχωρείτε παιδιά, αλλά εγώ δεν...
δ) Κανένα κακό δεν βρίσκω στο να αρέσουν σε κάποιον τα GG. Ίσως και σε μένα να αρέσουν και να μην το λέω. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα προϊόντα. Αυτά είναι, όπως είναι, έχουν δοκιμαστεί (τα περισσότερα), έχουν γραφτεί γνώμες και εμπειρίες γι αυτά, έχουν διαγράψει μια συγκεκριμένη πορεία στην αγορά, και ο καθένας αποφασίζει αν θέλει να τα κατέχει ή όχι. Αυτό με το οποίο έχω πρόβλημα είναι τα γύρω γύρω. Όλα τα υπόλοιπα που συνοδεύουν ένα προϊόν στη διάρκεια της ζωής του, marketing, λανσάρισμα, περιεχόμενα, κόστος, service, after sales, you name it... Και για να μην δαιμονοποιούμε, προφανώς και δεν είναι μόνο τα προϊόντα του συγκεκριμένου κατασκευαστή που πάσχουν (χοντρά) στα περισσότερα από αυτά. Αλλά εδώ είμαστε στο νήμα του Τηλέμαχου, κι όχι της Fasttech, οπότε για τον Τηλέμαχο θα μιλήσουμε, και ίσως κατ' επέκτασιν και για τον κατασκευαστή του.
Καλύτερα τώρα;