Λοιπόν, έκατσα και είδα προσεκτικά το βίντεο και έχω να πω τα εξής:
α) Κονέκτορας. Επιτέλους έφυγε εκείνο το αίσχος το οποίο αποτελούσε την κορυφή του προηγούμενου και έγινε φλατ. Περιμένω να δω πολλούς κατασκευαστές ατμοποιητών να φτιάχνουν βάση η οποία θα μπαίνει υβριδικά στο καινούριο πρόβατο.
β) Μεγέθη μπαταριών. Επιτέλους, μπήκαν στο κλίμα των έξτρα επεκτάσεων και από ότι κατάλαβα θα συμπεριλαμβάνονται.
γ) Κουμπί. Προσωπικά, θα το προτιμούσα με τρία κουμπιά. Οκ, το μονοκομβιακό σύστημα είναι σήμα κατατεθέν οπότε οι "τσομπάνηδες" αγαλλιάζουν!
δ) Οθόνη. Καλώς ήλθατε στο 2014!!!
ε) Μενού. Σαφώς πιο εύκολο από την προηγούμενη έκδοση, στην οποία έπρεπε να θυμάσαι κωδικοποίηση κλικ σε στυλ adventure του 1990.
στ) Προφίλ. Με τόσες επιλέξιμες ρυθμίσεις, σίγουρα χρήσιμο.
ζ) Look. Για μένα πολύ πιο όμορφο από τον προκάτοχο. Πολύ πιο όμορφο. Χάνει στον τομέα status όμως, καθώς το προηγούμενο το αναγνώριζες από χιλιόμετρα μακριά. Προσωπικά αυτό μου αρέσει.
η) Νέες δυνατότητες. Αν και ο Phil δεν μας λέει αν έχει παλμικό ή σταθερό ρεύμα, θέλω να πιστεύω ότι παρέμειναν πιστοί στο σταθερό, αυτό άλλωστε ήταν και το ατού τους. Η δυνατότητα VW προσφέρεται επιτέλους και το Hotshot προσομοιάζει τζούρα μηχανικού σε ένα μικρό ποσοστό. Όσοι θεωρούν τα 20w ή 6v περιοριστικά, τότε ανήκουν στην κατηγορία cloud chasers και ας πάρουν τον RDA τους με τις τρύπες-μπουκαπόρτες και την 0,00275Ω αντίστασή τους με σύρμα μίας ίντσας μαζί με το μηχανικό τους και την μπαταρία με 85Α εκφόρτιση και να πάνε να παίξουν αλλού...
θ) Όσο και να μου αρέσουν τα παραπάνω, δεν θα χωνέψω ποτέ αυτή την παγκόσμια πατέντα που θέλει τη μπαταρία να έρχεται σε άμεση επαφή με την πλακέτα χωρίς να υπάρχει τίποτα ενδιάμεσα. Με συγχωρείτε οι απανταχού τσέλιγκες, αλλά αυτό και μόνο για μένα είναι αρκετό για να καταστρέψει όλη την αναβάθμιση που έγινε.
Πρέπει να διευκρινήσω άλλη μια φορά ότι δεν είμαι κάτοχος Προβάρι, ούτε καίγομαι να αποκτήσω. Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές, μια ευγενική προσφορά ενός κατόχου του, και το θεωρώ εξαιρετικό μοντ. Όταν είχε βγει η αρχική έκδοση, έπαιζε μόνο του. Τώρα όμως, η τεχνολογία του ητ έχει προχωρήσει τόσο πολύ που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Νέες πλακέτες φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, και το μόνο που έκανε η ProVape είναι να πάρει την παλιά πλακέτα, να της κάνει ένα overclock, να της ρίξει κάποια χαρακτηριστικά eVic και τη δυνατότητα αριστερόχειρα από το DNA, και να τη ρίξει σε ένα νέο σωλήνα. Πολύ φοβάμαι επίσης ότι η λιανική του στην Ευρώπη θα ξεπεράσει τα €250 και ίσως κατά πολύ, οπότε ο χρήστης ο οποίος είναι διατεθιμένος να διαθέσει αυτά τα χρήματα έχει και άλλες επιλογές. Θέμα γούστου φυσικά, κανείς δεν μπορεί να κρίνει που ο άλλος διαθέτει τα χρήματά του. Κάποιος ίσως έμπαινε στον πειρασμό να πει "Γιατί ρε ProVape δεν μου προσφέρεις απόσυρση του τωρινού μου προβατακίου με μία έκπτωση 15% στο καινούριο? Όλα τα υλικά του είναι ανακυκλώσιμα και έτσι κερδίζω και εγώ, και εσύ που θα έχεις έξτρα φθηνή πρώτη ύλη".
Και εδώ ερχόμαστε επιτέλους μπροστά σε μία αρνητική συνέπεια του ατμοχρηματιστηρίου. Η υψηλή μεταπωλητική αξία. Αν το P3 κοστίζει €250 το κέρδος με μια έκπτωση 15% θα ήταν €37,5. Αν μπορείς να πουλήσεις το Προβατάκι σου €80+, ποιος ο λόγος? Αν και προβλέπω ότι σε περίπτωση μεγάλης αποδοχής του καινούριου από τους ήδη οπαδούς του προβατακίου, οι τιμές μεταχειρισμένων 2,5 και πίσω θα πέσουν αρκετά.