Δεν βρηκα καποιο νημα για αυτον τον αρκετα καλο και δημοφιλη ατμοποιητη, οποτε ανοιγω αυτο για να δωσω λυσεις σε κοινα προβληματα που παρουσιαζει καθως και να χει ενα δικο του μερος συζητησης.
1. Πολλοι λενε για
προβληματα στο μαυρο exo. Εχω το μαυρο και εβγαλε προβλημα με atomizer short και ohm να πηδανε παντου. Το προβλημα το ελυσα πολυ ευκολα αλλα δεν ξερω αν ειναι το ιδιο για ολα τα αλλα που εχουν προβλημα. Ενας ατμοποιητης δεν ειναι αρκετο δειγμα για συμπερασματα, εχω λογους ομως να πιστευω πως αυτο ειναι το προβλημα των μαυρων.
Λυση: Το προβλημα στο δικο μου ηταν το
peek insulator του πολου. Ηταν λιγο εκτος θεσης απο οσο πρεπει στο κουτι του, οποτε δεν μονωνει ολη την διαδρομη εσωτερικα απο το airflow chamber μεχρι την ακρη του πολου και εκανα short οταν αλλαζα deck. Εβγαλα λοιπον το deck και ξαναεβαλα το insulator και δεν εχει πλεον προβλημα. Απλα θελει προσοχη στο να κανει μονωση οταν βαζουμε deck. Αυτο ηταν το προβλημα στο δικο μου, ελπιζω η λυση να ειναι τοση ευκολη για ολους.
Υποθετω πως αυτο ειναι το προβλημα σε ολα τα μαυρα για δυο λογους. Α) Ειναι πιο λογικο η ijoy να εβαλε λανθασμενα τα insulators στην παραγωγη των μαυρων αντι να φταιει η αγωγιμοτητα του χρωματος που λενε οι περισσοτεροι. Β) Το προβλημα αναφερεται σχεδον παντα μετα την αλλαγη deck (που κουνιεται το insulator). Αν καποιος εχει προβλημα και τον βοηθησε αυτη η λυση ας το πει, μπορει οντως να φταιει κατι αλλο.
2. Το
juice flow control χαλαρωνει υπερβολικα πολυ ειτε με την χρηση, ειτε με πεσιματα.
Λυση: Ξεβιδωνουμε το deck απο την βαση, βγαζουμε το airflow ring και μενουμε μονο με την κυρια βαση. Η βαση αποτελειται απο δυο ενωμενα κομματια, το εσωτερικο μερος με σπειρωματα που βιδωνουν τα deck και το εξωτερικο που ειναι η βαση μας. Ο συνδιασμος των δυο κανει το juice flow control.
Σιγουρευτειτε πως βλεπετε την διαφορα στα δυο κομματια, εχει ασημι χρωμα το εσωτερικο κομματι* οποτε μονο στο μαυρο exo φαινεται ευκολα η διαφορα. Αυτο που θελουμε ειναι να πιεσουμε το εσωτερικο μερος προς τα κατω με αρκετη δυναμη ωστε να ξαναπαει στην "σφιχτη" θεση του. Οσο πιο πανω ειναι, τοσο πιο χαλαρο (με γυμνο ματι δεν φαινεται καμια διαφορα). Η πιο σφιχτη θεση του ειναι αυτη που ειχε μολις βγηκε απ'το κουτι -ισως ελαχιστα πιο σφιχτο-, δεν σφιγγει παραπανω οποτε μην το ζορισετε αδικα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το να πιεσουμε μονο το εσωτερικο μερος ειναι αρκετα δυσκολο διοτι δεν εξεχει. Εαν χαλασουν τα σπειρωματα ειναι αχρηστη η βαση μας (και ο ατμοποιητης). Οποτε δεν ακουμπαμε τα σπειρωματα με τα εργαλεια μας. Εχουμε πολυ λιγη και λεπτη επιφανεια χωρις τα σπειρωματα για να πιεσουμε και ειναι αρκετα ευκολο να χαλασει κατι αν δεν προσεχουμε. Προσωπικα χρησιμοποιησα μυτοτσιμπιδο υπο γωνια και το πιεσα μια-μια πλευρα για να κατεβει ολο. Αυτος ο τροπος γινεται μονο χωρις airflow ring. Το μυτοτσιμπιδο παντα με χαρτι κουζινας διπλωμενο στα σημεια επαφης ωστε να μην χαλασουμε τιποτα (και κανουμε αποιρα σημαδια). Αλλος τροπος ειναι να βιδωσουμε λιγο το διπλο deck και να χτυπησουμε με πλαστικο σφυρακι. Γενικα ειναι κατι πολυ ευκολο να φτιαξει αλλα θελει παρα πολυ προσοχη ειδικα την πρωτη φορα.
*Τα δυο κομματια της βασης φαινονται καθαρα
ΕΔΩ στην τερμα αριστερα εικονα. Το μεσα ασημι ειναι αυτο που θελουμε να πιεσουμε.
Συγχώνευση λόγω κανονισμού (ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ "ΝΕΟ ΘΕΜΑ" ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ)