Το Kayfil "εδράζεται" σε τρία σημεία μέσα στον lite+. Στο στενό του σημείο εισέρχεται εσωτερικά στην καμινάδα. Στο αμέσως επόμενο εισέρχεται στην κεντρική τρύπα του top cup ενώ ταυτόχρονα πρέπει και να στεγανοποιεί το τανκ ώστε να μην φεύγουν τα υγρά με το τανκ γυρισμένο ανάποδα.
Το τρίτο και φαρδύτερο μέρος του kayfil απλώς "κουμπώνει" κατά κάποιο τρόπο σε όλο τον χώρο που "φιλοξενεί" το drip tip.
Τώρα όλα τα παραπάνω πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα -ώστε να υπάρξει άμεση στεγανοποίηση του τανκ ακριβώς τη στιγμή που σηκώνεται η καμπάνα με την καμινάδα και το deck δηλαδή- και σε αυτό μόνο με τις σωστές αποστάσεις (από λεπτό σε πιο χοντρό μέρος του εργαλείου δηλαδή ) επιτυγχάνεται.
Ίσως όμως και να δουλέψει το παραπάνω εργαλείο αν και δύσκολο το κόβω, δεν έχει τόσο μεγάλη απόσταση σε ένα σταθερό "φάρδος/διάμετρο" όσο έχει το kayfil στο μεσαίο του "μέρος" δηλαδή.
Δείτε πως δουλεύει το kayfil και θα καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ.
Edit: το παραπάνω εργαλείο για το στρίψιμο των αντιστάσεων ΔΕΝ δουλεύει για τον απλούστατο λόγο ότι το φαρδύτερο "στρογγυλό" σημείο του είναι τα 3.5mm. Ο Kayfun στο top cup έχει αρκετά μεγαλύτερη τρύπα οπότε δεν μπορεί και να τον στεγανοποιήσει.. Μόλις το δοκίμασα.
Και μόλις μέτρησα το πάχος της καμινάδας (όσο πρέπει να γίνει και το μεγάλο μέρος του kayfil δηλαδή ) το οποίο ανέρχεται στα 5mm.
Η τρύπα της καμινάδας (και το πιο στενό σημείο του kayfil παράλληλα ) θα πρέπει να γίνει 4mm, (ίσως και ελάχιστα στενότερο, 3.9 ας πούμε μιας και το 4άρι περνάει οριακά.)
Το πλάτος της τρύπας του drip tip (και το φαρδυτερο μέρος του kayfil - εκτός της "βάσης" του που παραμένει έξω απ τον ατμοποιητή ) το μετράω στα 8.5mm περίπου. Θεωρώ ότι και στα 8mm θα λειτουργήσει σωστά μιας και η στεγανοποίηση θα δουλέψει στο σημείο των 5mm.
Όλα τα παραπάνω τα μέτρησα με χάρακα (φαίνονται πολύ σωστά όμως ) εκτός τα 4mm της εσωτερικής διαμέτρου της καμινάδας που το τσέκαρα πολύ εύκολα με έναν 4άρη πυρήνα από το coil master..
Αν πάρω και το παχύμετρο απλώς θα καταφέρω να επιβεβαιώσω περισσότερο τα παραπάνω αν και η μόνη μου "ανησυχία' είναι το 8.5mm που δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο εντέλει..
Edit2: Λοιπόν έκατσα με τον χάρακα, μέτρησα διάφορα σημεία του ατμοποιητή κι έφτιαξα το παρακάτω μπακαλίστικο.
Κατά 99% μας κάνει.
Δύο "μελανά" σημεία.
-Τα 4mm πάνω πάνω που ίσως χρειαστεί να γίνουν 3.9 στο τέλος ώστε να εισέρχεται λίγο πιο ευκολα το συγκεκριμένο μέρος στην καμινάδα.
-Τα 8.2 ή 8.3 του κάτω μέρους που εισέρχεται στη θέση του drip tip.
Δεν μπορώ να βρω ξεκάθαρα το φάρδος του σημείου εκεί αλλά μετρώντας και το κάτω μέρος του drip tip, συνυπολογίζοντας και το φάρδος που προσθέτουν τα orings, νομίζω ότι τα 8.3mm θα είναι καλά. Δεν χρειάζεται να εφάπτεται σφιχτά το σημείο στο top cup, ίσα ίσα να εφαρμόζει χρειάζεται ώστε να κρατάει σταθερά όρθιο το τανκ για να το γεμίσουμε με υγρό.
Το τέρμα κάτω σημείο το κάνουμε όσο θέλουμε εμείς αφού δεν εισέρχεται στον ατμοποιητή, η βάση του kayfil είναι ουσιαστικά.
Τα 40mm μήκους του μεσαίου μέρους λογικά θα λειτουργήσουν μια χαρά.
Μια τελευταία λεπτομέρεια - αν προχωρήσει κάποιος σε κατασκευή του τελικά. Καλό θα είναι ειδικά το μεσαίο μέρος των 40x5mm να γίνει ιδιαίτερα λείο. Θα εισέρχεται συνέχεια στο oring του top cup, δεν θέλουμε να μας το χαλάσει πριν την ώρα του..
Click-->Έγινε συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων<--Click...και μια λίγο πιο κατατοπιστική ζωγραφιά.