Με ένα καλό μηχανικό mod με καλή μπαταρία
και ατμοποιητή περίπου στα 1,7Ω
ατμίζεις περίφημα μέχρι η μπαταρία να φτάσει 3,6-3.5 volt
Υ.Γ.: με τον όρο "αθάνατα" εννοώ οτι δεν είναι τόσο εύθραυστα όσο τα ηλεκτρονικά (πλακέτες- μπουτον)
και με ένα καθάρισμα θα δουλεύουν για χρόνια
γιατί είναι μια απλή ατσάλινη κατασκευη χωρίς ηλεκτρονικά μέρη
επίσης στα τελευτάια καταργήθηκαν τα ελατήρια
Το οτι πολλα mods δεν εχουν ελατηριο,δεν ειναι και το καλυτερο.
Ειχε δουλεια να κανει εκει το ελατηριο.
Στα καινουρια,λενε οτι ειναι καλυτερα να δουλευουν μονο με imr. Γιατι; Μονο για θεματα αποδοσης; Δεν νομιζω.
Δεν λεω οτι το ενα ειναι καλο και το αλλο οχι.Απλα για χαρη της αποδοση,βαδιζουμε σε δυσκολα μονοπατια με τον τροπο αυτο.
αυτο με τις απωλειες ισχυει και στα ηλεκτρονικα μοντακια και απλα δεν ειναι ορατη λογω αυξομειωσης τασης???
Ναι φιλε μου. Και τα ηλεκ/κα εχουν απωλειες,αλλα εκει θα το δεις στην διαρκεια της μπαταριας.
Δλδ για να καλυψει την απωλεια το mod,ζηταει απο την μπαταρια πιο πολλα mah και ετσι την ''τρωει'' πιο γρηγορα.
Συγχώνευση συνεχόμενων πόστς