Oυσιαστικά πρόκειται για μια πολύ απλή διαδικασία. Δεν χρειάζεσαι πένσα. Απλά βιδώνεις έναν ατμοποιητή eGo-T , eGo-C ή κάτι άλλο αντίστοιχο επάνω στην μπαταρία και τον μετακινείς λυγίζοντας ελαφρά προς διάφορες κατευθύνσεις με τρόπο ώστε να αφαιρεθεί το πρεσαριστό επάνω τμήμα της μπαταρίας (αυτό με το κουμπί). Τοποθετείς τον διακόπτη-κουμπί στη σωστή θέση και στη συνέχεια επανασυναρμολογείς την μπαταρία.
Λοιπόν, έχω να αναφέρω ένα καλό και ένα κακό. Το καλό είναι ότι κατάφερα να ανοίξω την μπαταρία, όπως είπε ο Tem. (με έναν want). Το κακό είναι ότι δεν μπορούσα με τίποτα να κάνω το διακόπτη να δουλέψει (προσπαθούσα να του αλλάξω θέση, να απελευθερωθεί ή ό,τι στο καλό είχε πάθει). Ε πάνω σ' αυτήν την προσπάθεια, τα καλωδιάκια (που ΔΕΝ είχα κόψει αρχικά), έτριψαν και βραχυκύκλωσαν (βγήκε λίγος καπνός, και μετά κόπηκε το ένα).

Πάει!! Υπέρ πίστεως και πατρίδας... (τώρα αν φτιάχνεται μετά και από αυτό, μπράβο της!)