Αντιμετωπίζω πρόβλημα τροφοδοσίας μέσα σε τανκ.
- Έχω κάνει διάφορες δοκιμές και με έτοιμες αλλά και με δικές μου αντιστάσεις. Έχω παρακολουθήσει προσεκτικά το video του septero και έχω τοποθετήσει το κεραμικό με τέτοιο τρόπο ώστε τα φιτίλια να μην κλείνουν τις οπές.
- Έχω δοκιμάσει για ώρα τον ατμοποιητή εκτός τανκ χωρίς κανένα πρόβλημα. Τον γέμιζα με υγρό όσο το δυνατόν περίσσότερο από τα πλαινά τοιχώματα και όχι ντριπάροντας πάνω στην αντίσταση έτσι ώστε να τσεκάρω ότι δεν πνίγεται το φιτίλι στα κεραμικά ή την αντίσταση. Εκτός τανκ παίζει τέλεια.
- Με την τοποθέτηση σε τανκ, πριν ξεκινήσω να τον χρησιμοποιώ έχω φροντίσει ώστε να υπάρχει το απαραίτητο υγρό στα φιτίλια.
Με την τοποθέτηση στο τανκ, όσο και να ανοίξω την τρύπα τροφοδοσίας, κάνει εμφάνιση το καμμένο πολύ συχνά. Υπάρχει κάτι που πιθανώς δεν έχω σκεφτεί και προτείνετε να δοκιμάσω;
Να σημειώσω οτι τα υγρά μου είναι DIY 50/50, η αντίσταση 1.8Ohm και παίζω με προβάρι στα 3.4 Volt.
Έπειτα από κουβέντα με τον Septero, μου πρότεινε να δοκιμάσω χωρίς θηλιά και αντί αυτής να έχω αντιδιαμετρικά από 2 φιτίλια να κατεβαίνουν προς τα κάτω.
Δοκιμή 1
Αφαίρεση θηλιάς και χρήση 4 φιτιλιών προς το τανκ.
Αποτέλεσμα: Απείρως καλύτερο από πριν με το στεγνό/καμμένο όμως να κάνει την εμφάνισή του.
Δοκιμή 2
Όπως και στη δοκιμή 1 αλλά με κοντύτερα φιτίλια από ότι αυτά προκύπτουν βάσει του tip του Septero για το μέγεθος φιτιλιών στο βίντεό του.
Αποτέλεσμα: Μέχρι στιγμής άψογο χωρίς προβλήματα τροφοδοσίας ακόμη και σε παρανοικά αργόσυρτο άτμισμα με συνεχείς τζούρες.
Υ.γ. Δεν ξέρω αν έτσι θα έπρεπε να είναι, αλλά η λειτουργία του σε dripping είναι πολύ πιο "δυνατή" απ' ότι σε τανκ, με περισσότερη παραγωγή ατμού και χτύπημα.
Επανέρχομαι, γιατί πραγματικά έχω παλέψει να βρω πως θα το κάνω να δουλέψει σωστά, με μερικά συμπεράσματα.
Όπως έγραψα παραπάνω το πρώτο βήμα που έκανα ήταν η χρήση τεσσάρων φιτιλιών προς τα κάτω χωρις χρήση θηλιάς. Αυτό έλυσε ένα πρόβλημα αλλά μερικώς και θα εξηγήσω τι εννοώ.
Αρχικά με τη θηλιά είχα καλή λειτουργία με έντονο ατμό και πάρα πολλά στεγνώματα/καμμένα. Με τα 4 φιτίλια τα στεγνώματα εξαφανίστηκαν αλλά η λειτουργία του ατμοποιητή δεν ήταν όπως θα έπρεπε (γι αυτό έγραφα παραπάνω ότι σε drip mode παίζει καλύτερα.) καθώς υπολειτουργόυσε.
Το πρόβλημα λοιπόν εντοπίστηκε και είναι κάτι που αρκετοί από εδώ κάνοντας τις δοκιμές τους, ενδεχομένως να μην αλλάξουν ποτέ:
Το πρόβλημα μου ήταν το ΤΕΡΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ.Έκλεισα τις τρύπες μέχρι περίπου τη μέση με αποτέλεσμα ο ατμοποιητής να απογειωθεί. Η πολύ σφιχτή τζούρα έγινε νορμαλ, η τροφοδοσία άψογη και ο καπνός έγινε άπειρος.
Το τέρμα ανοιχτό σε χρήση με προβάρι, εκτός από την τροφοδοσία υγρού, επηρρεάζει και την τροφοδοσία αέρα, καθώς όσο περισσότερο ανοίγουν οι τρύπες για τα υγρά, τόσο περισσότερο θάβεται η τρύπα του αερα μέσα στον adaptor του προβάρι, δυσκολεύοντας την τροφοδοσία.
Ομολογώ ότι ο killer μέσα σε τανκ με έχει παιδέψει περισσότερο από κάθε άλλο επισκευάσιμο, αλλά έχοντάς τον δουλέψει σωστά τις πρώτες ημέρες και ξέροντας ότι όταν δουλεύει σωστά, παίζει ΑΨΟΓΑ, δεν υπήρχε περίπτωση να τα παρατήσω.
Ελπίζω η εμπειρία μου να βοηθήσει αρκετούς με όμοιο πρόβλημα με εμένα, αν και ειδικά τα θέματα τροφοδοσίας είναι μια εντελώς σχετική υπόθεση που εξαρτάται από υγρά, είδος τανκ και Mod (ειδικά στο σημείο της εισαγωγής αέρα στον adaptor του mod.).
Απο την στιγμη που ενημερωθηκε το μελος για επιλυση του προβληματος,η συνεχεια των εντυπωσεων-πληροφοριων μεταφερθηκαν στο νημα που συμμετεχουν μονο μελη του φορουμ και μπορουν να ανταλλαξουν αποψεις. Παιδιά, οι πίνακες εμπόρων δεν είναι για διαλόγους μεταξύ των μελών, αλλά για διαλόγους (ερωτήσεις απαντήσεις κτλ.) με τον κατασκευαστή. διαβάστε κι εδώ: http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,6.msg519377.html#msg519377
Αν θέλετε να γράψετε κριτικές και εντυπώσεις, συμβουλές κτλ. γράψτε, στην περιοχή των μελών στο ανάλογο θέμα που έχει ανοιχτεί εκεί: Killer 705