vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Joyetech eVic

Αποσυνδεδεμένος prof

  • **
  • 353
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1410 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2013, 21:39 »
Χρειάζομαι τα φώτα σας ...
Ξαφνικά το evic μου το οποίο δουλεύω σχεδόν αποκλειστικά με τον RSST και το killer άρχισε να βγάζει το μήνυμα "Βλάβη ατμοποιητή" (ελληνικό firmware 1.4) και φυσικά να μην δουλεύει. Το ανοιγόκλεισα, έβαλα άλλη μπαταρία, καθάρισα καλά πόλους και σπειρώματα, ξαναέστησα και τους δύο άτμο, ανεβοκατέβασα θετικούς πόλους. Τα ίδια. Μία στις τόσες αναγνωρίζει στιγμιαία την αντίσταση και μετά το ίδιο μύνημα. Το περίεργο είναι ότι οι δύο αυτοί ατμο δουλεύουν σε όσες ego μπαταρίες έχω αλλά και όσους (6-7) άλλους clearo/atmo έβαλα στο evic δουλεύουν κανονικά.

Το μόνο που σκεφτόμαι από Δευτέρα είναι βάλω έναν αντάπτορα στο evic μπας και γίνει τίποτα.

Καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει ;
Στα τονισμένα εννοείς ότι έπαιξες με τους θετικούς πόλους του ατμοποιητή ή τον θετικό πόλο του εβικ? Με ένα μικρό κατσαβιδάκι "παίξει" λίγο τον θετικό πόλο του εβικ. Ίσως έχει συμπιεστεί και δεν κάνει καλή επαφή. Και φυσικά αυτό δεν είναι ελάττωμα του εβικ αλλά του χ ατμοποιητή που προεξέχει πολύ ο πόλος του. Είχα βιδώσει τον ντρίπερ στο Wizard Evolved και που είπε "τσεκ ατομιζαιρ". Δεν έφταιγε το μοντ αλλά ο πόλος του ντρίπερ είχε μπει πολύ μέσα. Θεωρώ ότι αν πάιξεις λίγο τον πόλο (θα κάνει ένα υπόκωφο "κλικ" μόλις ξεσκαλώσει) και βάλεις αντάπτορα δεν θα έχει πρόβλημα. Εγώ κοντά 4 μήνες και 30.000 τζούρες (σχεδόν πάντα με αντάπτορα) δεν είχα κανένα πρόβλημα με το εβικ. Το ίδιο φυσικά πρόβλημα (με σκαλωμένο θετικό πόλο του μοντ) έχει αναφερθεί και στο νήμα του Προβάρι όπως και άλλων μοντς.

Για τα υπόλοιπα περί "αδύναμου" και "ανακριβές" έχω γράψει πολλάκις τι πιστεύω για το εβικ. Και τώρα που ατμίζω με dna20 πάλι τα ίδια πιστεύω. Για το 80-90% των ατμιστών το εβικ είναι μία "καλή" συσκευή. Γιατί το 80-90% (μην κρίνετε από το φόρουμ και όσους γράφουμε και ενημερωνόμαστε. Πηγαίνετε σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού τσιγάρου καθίστε κανά μισάωρο, να ακούσετε απορίες και σκέψεις. Δεν εννοώ "Χαζές". Εννοώ μη κατοχή ειδικών γνώσεων) δεν ξέρει καν τι είναι τα αμπερ και γιατί ενδεχομένως να χρειαστεί παραπάνω από 2.5Α και 11βατ. Όμως θα εκτιμήσει:

- το πλήρες πακέτο πώλησης.
- την καλή τιμή. Μιλάω για την τωρινή τιμή των 75 περίπου ευρώ που έχει μέσα μπαταρία των 12 ευρώ και φορτιστή. Γιατί για 120-130 είναι ακριβό.
- την γκατζετοειδή προσέγγιση στο ΗΤ
- την μοναδική και πλούσια οθόνη.
- την ευκολία να ατμίζει στο γραφείο και στο αυτοκίνητο και να ατμίζει ταυτόχρονα. Έτσι γλυτώνεις και τα λεφτά από δεύτερη μπαταρία. Περίπου ένα τρίμηνο ήμουν μόνο με την μαμά μπαταρία.
- τα στατιστικά στον υπολογιστή. Τα μλ είναι καλύτερος δείκτης αλλά γιατί να μην έχω και άλλα αφού μπορώ?

Τα αρνητικά του εβικ (για τον μέσο καπνιστή πάντα) για μένα είναι δύο:

- ευαίσθητες σπείρες. Λύνεται με έναν αντάπτορα μόνιμα. Ο οποίος λύνει και το πρόβλημα των διαρροών και τον φόβο μην περάσει υγρό στο μοντ.
- ευαισθησία σε πεσίματα. Μία φορά μου έπεσε και άντεξε. Σε άλλον όμως μπορεί να σπάσει η οθόνη ή η κεφάλη. Αυτά συμβαίνουν. Σε αλλον πέφτει το τηλέφωνο και δεν παθαίνει τίποτα και σε άλλον πέφτει και σπάει η οθόνη. Δλδ το μοντ δεν πρέπει να το προσέχουμε? Όσο προσέχω το τηλέφωνο μου προσέχω και το μοντ.

Χάρισα σε μία φίλη το εβικ (σχεδόν το χάρισα γιατί θέλω να το έχω ως ανάμνηση. Θα το κρατήσει για όσο θέλει) και το πρώτο που της είπα είναι για τις σπείρες. Μόλις είδε την οθόνη και το μενού το κρατούσε λες και ήταν το Iphone7. Γιατί ΔΕΝ ήξερε καν ότι υπάρχουν βατ, οθόνες και usb στο ΗΤ. Σε φίλους έβλεπε κάτι "μικρά" μου έλεγε και ότι όλο της γκρίνιαζαν που δεν κρατάει η μπαταρία και δεν είναι "δυνατό" κλπ. Ήδη 2 μέρες όλο γουστάρει και πιο πολύ. Και είναι βαριά καπνίστρια.

Το εβικ σίγουρα είναι ψοφίμι μπροστά σε ένα μηχανικό ή στο προβάρι. Αλλά είναι "δυνατό" μπροστά σε κάτι άλλα ΗΤσιγαροειδή. Για αυτό και προσωπικά το θεωρώ "καλό". Γιατί μπορεί να είναι ανακριβές και αδύναμο αλλά το όλο "πακέτο" είναι ένα "συν" στο να σε κρατήσει μακριά από το κτ. Εμένα προσωπικά με βοήθησε αυτή η γκατζετάδικη πλευρά του πολύ. Το πακέτο με το κάμελ σιγά σιγά δεν μου προσέφερε ενδιαφέρον. Δεν προσπάθησα δλδ να ατμίζω και να μην καπνίζω. Για καμιά 10αριά μέρες έκανα παράλληλα. Μου άρεσε ο ατμός, μου άρεσε και το εβικ οπότε άντε γεια καμήλα. Φυσικά αν κάποιος προχωρήσει σε βατ, αμπέρ κλπ μετά από 2-3-5-10 μήνες ας πάει σε κάτι πιο δυνατό. Το μισό ECF βρίζει το εβικ αλλά το άλλο μισό το υπερασπίζεται. Και οι δύο έχουν ισχυρά επιχειρήματα. Και για μένα εκεί είναι και η μαγκιά του...

Ααα ξέχασα. Αυτό με την αντίσταση, δεν νομίζω ότι φταίει το εβικ. Η αντίσταση μεταβάλλεται όσο ατμίζουμε. Σε μένα ότι λέει το πολύμετρο λέει και το εβικ.

Αποσυνδεδεμένος vladimirus

  • **
  • 413
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1411 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2013, 21:57 »
prof είσαι professor !!!!  :respect: :respect: :thumpup: :thumpup:

μ'ένα κατσαβιδάκι σήκωσα γύρω-γύρω τον πόλο του evic , δεν ακούστηκε κάτι αλλά αμέσως δούλεψε. Από κάτω ο πόλος έχει ελατήριο ; Μήπως να το σηκώσω κι άλλο ;

Αποσυνδεδεμένος tengu

  • **
  • 145
  • Φύλο: Άντρας
  • ΜΑΡΙΟΣ
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1412 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2013, 22:00 »
καλο ειναι να μην ξεχναμε που ''μαθαμε να οδηγουμε'' , μπορει να εχουμε αλλαξει καμια δεκαρια ''αυτοκινητα'' μεχρι τωρα
και να βλεπουμε ''σαραβαλα'' τα πρωτα μας αλλα εκει μαθαμε, και ο σκοπος ειναι να ''οδηγουμε''......

Αποσυνδεδεμένος prof

  • **
  • 353
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1413 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2013, 22:05 »
....Από κάτω ο πόλος έχει ελατήριο ; Μήπως να το σηκώσω κι άλλο ;
Νομίζω δεν έχει ελατήριο. Ίσως να έχει σε άλλα, αλλά στα περισσότερα έχει ένα σκληρό πλαστικό που παίζει τον ρόλο της "ανάρτησης". Και επειδή αναπτύσονται θερμοκρασίες εκεί μπορεί να σκαλώσει όπως σε σένα τώρα. Για να καταλάβεις στο περίπου κοίτα αυτή τη φωτό:



Και τώρα κοίτα κάτω δεξιά που είναι ο πόλος του μοντ από τη μέσα πλευρά (δεν φαίνεται καλά αλλά γύρω από το κίτρινο στη μέση έχει ένα πλαστικό άσπρο σκληρό. Στο συγκεκριμένο ξεβιδώνει το πάνω κομμάτι του πόλου και έτσι φαίνεται. Στο εβικ δεν ξεβιδώνει (απλά καμιά φορά βγαίνει μόνος του, αν σου πέσει!!  :)) Αλλά είπαμε. Και η Μόνικα η Μπελούτσι έχει κουσούρια και αυτή...). Φυσικά σε άλλα μοντ θα έβλεπες π.χ. καλώδια κολλημένα απευθείας. Μια ιδέα να πάρεις.



Θα πρότεινα να μην το σκαλίσεις άλλο. Αφού παίζει είσαι οκ. Αν σύντομα ξαναρχίσει να χάνει επαφή το ξανασκαλίζεις..

Αποσυνδεδεμένος vladimirus

  • **
  • 413
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1414 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2013, 22:11 »
κατάλαβα. δεν πρέπει να έχει κάτι σαν ελατήριο. ίσως έτσι εξηγείται γιατί η μπαταρία από πάνω δεν ήταν τελείως επίπεδη . Και να φανταστείς ότι είμαι πολύ προσεκτικός στο βίδωμα του άτμο. Αλλά ο rsst μου την έκανε (δλδ εγώ με τον rsst). Δεν το πειράζω αφού δουλεύει  :yes: .
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!

Αποσυνδεδεμένος ksakis

  • **
  • 355
  • Φύλο: Άντρας
  • PAOK , my childrem,my linux, & my Stratocaster κλπ
    • KSakiS Web
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1415 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 23:13 »
prof είσαι professor !!!!  :respect: :respect: :thumpup: :thumpup:

μ'ένα κατσαβιδάκι σήκωσα γύρω-γύρω τον πόλο του evic , δεν ακούστηκε κάτι αλλά αμέσως δούλεψε. Από κάτω ο πόλος έχει ελατήριο ; Μήπως να το σηκώσω κι άλλο ;
όχι, δεν έχει ελατήριο, μπορεί να το χαλάσεις αν το τραβάς συνέχεια. να ξυλώσεις την κόλληση που έχει στο πίσω μέρος του πόλου.

Αποσυνδεδεμένος Panos40

  • **
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • Θέλω να μάθω για το η.τ.
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1416 στις: Οκτωβρίου 07, 2013, 21:16 »
Τώρα παρατήρησα κάτι στον evic. Είτε τον έχω στα 3.7v είτε στα 5v το χτύπημα είναι το ίδιο. Παλιά κάποια στιγμή όταν ανέβαζα σταδιακά τα volt το φυτίλι μύριζε και ήξερα πως μέχρι εκεί είναι η αντοχή του. Τώρα δεν μυρίζει είτε είναι στα 3.7 είτε στα 5. Τα έπαιξε η μόντα μέσα σε 5 μήνες; :o :hmmm:

Αποσυνδεδεμένος prof

  • **
  • 353
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1417 στις: Οκτωβρίου 07, 2013, 21:46 »
To eVic έχει όριο τα 2.5Α ή τα 5V. ¨Οποιο έρθει πρώτο. Τώρα με αντίσταση 2.4 και το Ι=V/R στο νου, βγαίνει για τα 3.7V Ι=1.5Α και για τα 5V I=2.1. Οπότε θεωρητικά είσαι μέσα στα όρια του εβικ. Το πιο πιθανό είναι αυτό που είχες συνηθίσει να έδινε περισσότερα από όσα έγραφε. Φυσικά μπορεί να παίζει το eVic να δίνει λιγότερα από όσα γράφει (αν και αν εξαιρέσεις το άνω άκρο (1-2βατ πριν το πάνω όριο) το εβικ δίνει ένα κλικ παραπάνω από τα αναγραφόμενα) ή και τα δύο.

Υποθέτω ότι έχεις αναβαθμίσει στην 1.4 το eVic?

Αποσυνδεδεμένος Panos40

  • **
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • Θέλω να μάθω για το η.τ.
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1418 στις: Οκτωβρίου 07, 2013, 22:39 »
Ο Evic μάλλον τα έφτυσε. Είτε τον έχω στα 3.7v είτε στα 5v το χτύπημα είναι το ίδιο. Πριν ένα μήνα που τον είχα ανεβάσει στα 4.2 δούλευε. Τώρα τίποτα....Και δεν είναι τίποτα άλλο είναι πως ούτε μου έχει πέσει ποτέ, τον πρόσεχα πάρα πολύ και μέσα σε 5 μήνες παρέδωσε το πνεύμα. Α! μου κάνει και το εξής. Εκεί που δείχνει πόσο μπαταρία έμεινε πάει στο μηδέν και ανεβαίνει σταδιακά στο 100 μέχρι να το κλείσω και να τον ανοίξω για να σταματήσει να μετράει μόνος του  :thumpdown: Σπάνια τον δούλευα πάνω από 3.7v. Είδα στα ελληνικα eshops και η κεφαλή του evic πάει στα 60 ευρώ. Δεν παραγγέλνω άλλους 2 vamo καλύτερα; 90 ευρώ πεταμένα. :angry_orange:

Αποσυνδεδεμένος prof

  • **
  • 353
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1419 στις: Οκτωβρίου 07, 2013, 22:44 »
Το πιθανότερο είναι ότι τα έπαιξε η μπαταρία σου και όχι το εβικ. Αν έχεις μία καινούρια δοκίμασε την. Αν δεν έχεις αγόρασε. Χαμένη δεν θα πάει άλλωστε.

Αποσυνδεδεμένος alex66

  • *
  • 96
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1420 στις: Οκτωβρίου 08, 2013, 00:12 »
μια χαρα μου φανηκε σε εργοστασιακα μοντελα τυπου ce4 κλπ.σε επισκευασιμους δυσκολευεται πολυ.
ακριβο για την ποιοτητα κατασκευης του

Αποσυνδεδεμένος ksakis

  • **
  • 355
  • Φύλο: Άντρας
  • PAOK , my childrem,my linux, & my Stratocaster κλπ
    • KSakiS Web
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1421 στις: Οκτωβρίου 11, 2013, 09:02 »
Ο Evic μάλλον τα έφτυσε. Είτε τον έχω στα 3.7v είτε στα 5v το χτύπημα είναι το ίδιο. Πριν ένα μήνα που τον είχα ανεβάσει στα 4.2 δούλευε. Τώρα τίποτα....Και δεν είναι τίποτα άλλο είναι πως ούτε μου έχει πέσει ποτέ, τον πρόσεχα πάρα πολύ και μέσα σε 5 μήνες παρέδωσε το πνεύμα. Α! μου κάνει και το εξής. Εκεί που δείχνει πόσο μπαταρία έμεινε πάει στο μηδέν και ανεβαίνει σταδιακά στο 100 μέχρι να το κλείσω και να τον ανοίξω για να σταματήσει να μετράει μόνος του  :thumpdown: Σπάνια τον δούλευα πάνω από 3.7v. Είδα στα ελληνικα eshops και η κεφαλή του evic πάει στα 60 ευρώ. Δεν παραγγέλνω άλλους 2 vamo καλύτερα; 90 ευρώ πεταμένα. :angry_orange:
Για άλλαξε τη μπαταρία να δεις, θα το ξανακάνει και με άλλη μπαταρία; αυτό που λες είναι σύμπτωμα κακής/παλιάς/χαλασμένης μπαταρίας. Αυτο όσον αφορά το ανεβοκατέβασμα της μπαταρίας που λες. όσον αφορά το τι σου δίνει με τα 3,7 ή 4,2 που λες, τι αντίσταση έχεις πάνω; αλλά εκτός την αντίσταση, πάλι και αυτό μπορεί να οφείλεται σε κακή μπαταρία που αδειάζει γρήγορα.

Αποσυνδεδεμένος Bensoz

  • **
  • 128
  • Φύλο: Άντρας
  • It's kinf of FUN to do the impossible
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1422 στις: Οκτωβρίου 11, 2013, 11:50 »
Συνφωνω μπαταρια σιγουρα επισησ ασε τα  volt γυρνα το σε watt με την νεα μπαταρια !

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk now Free


Αποσυνδεδεμένος vladimirus

  • **
  • 413
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1423 στις: Οκτωβρίου 15, 2013, 23:40 »
Τελικά ο πόλος τα έπαιξε τελείως. Τον σηκώνω με ένα κατσαβιδάκι , βάζω άτμο και σε λίγο δεν τον αναγνωρίζει. Βγάζω άτμο και βλέπω ότι ο πόλος είναι πάλι πατημένος. Και με adaptor τα ίδια.  >:( :(

Αποσυνδεδεμένος Vamire

  • *****
  • 1539
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech eVic
« Απάντηση #1424 στις: Οκτωβρίου 16, 2013, 00:09 »
καιρός για αλλο mod απέφυγε κινέζικο.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8842 1151776 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 05, 2024, 19:44
από treloneritis
Τι βαμβακι σας εδωσε την καλυτερη γευση σε mtl ατμοποιητη; Περιοχή νέων μελών 54 11151 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 05, 2024, 19:39
από treloneritis
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2123 345752 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 05, 2024, 06:24
από Κώστας Σιδέρης
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 1004 147415 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 04, 2024, 20:20
από Chris66
Vandy Vape BSKR Mini V3 MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 5 8150 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 03, 2024, 19:24
από Tem
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1486 209019 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 26, 2024, 04:18
από chkontog
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4709 545310 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 26, 2024, 02:10
από Mimhsdr
GALAXIES MTL RTA by Vapefly [Με φιτιλοαντίσταση] 91 33000 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 24, 2024, 19:01
από Giorgos F
KUMA ULTON RTA clone [Κλώνοι επισκευάσιμων] 146 52590 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 24, 2024, 18:33
από Tem
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2708 600589 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 24, 2024, 18:30
από Giorgos F
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τις ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΥΓΡΩΝ. Βασικές πληροφορίες Ιδιοκατασκευές υγρών 4301 361052 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 20, 2024, 14:18
από BigRed
Ατμιστική - ταξιδιωτική εμπειρία στο εξωτερικό [Άτμισμα δημοσίως] 18 13443 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 19, 2024, 14:27
από Antiprosopos