vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

183 επισκέπτες, 8 χρήστες
kourlis, mathimatikos1966, jajavax, bokostas, ZoeM, Tsai1711, Milarepa, chkontog

Vamo Mod vv/vw

Αποσυνδεδεμένος dimitra78

  • ***
  • 793
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2010 στις: Νοεμβρίου 07, 2013, 22:03 »
ωραια τα λες αλλα δεν σκαμπαζω γρι απο αυτα :laugh1:
απλα το σκεφτηκα ετσι και οντως σαν αποδοση με ικανοποιει μια χαρα,εστω και με μια μπαταρια! ετσι μου φαινεται εμενα τουλαχιστον :dontknow:

Αποσυνδεδεμένος gioupi

  • ***
  • 709
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2011 στις: Νοεμβρίου 07, 2013, 22:05 »
Στην ρυθμιση AVG/mean/NO1 το Vamo κανει πραγματι διαφορα.  Στην ΝΟ2 ειναι σαν το Evic. (IMO)

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2012 στις: Νοεμβρίου 07, 2013, 22:18 »
Ναι βρε παιδιά, δε διαφωνώ ότι το NO2 AVG είναι πιο δυνατό, αλλά δεν επηρρεάζει το Amp limit του μηχανήματος το πως τα μετράει.

Αν σε εξυπηρετεί κάτι συνέχισε να το κάνεις εννοείται, αλλά έστω για πείραμα,
βάλε έναν ατμοποιητή με μία 18350, που λες πως σου φαίνεται ψόφιο.
Ρύθμισε 6 V σε ΝΟ1.
Μετά αλλαγή σε ΝΟ2, πάλι 6 V.
(απλά βάλε 6 V κι όχι 10 Watt γιατί εκεί είναι το ταβάνι της ρύθμισης.)

Αποσυνδεδεμένος D KAPNAS

  • **
  • 255
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2013 στις: Νοεμβρίου 07, 2013, 22:29 »
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς κανει το No 1, συγκεκριμένα εγω το δουλεύω σταθερα 6 μήνες τωρα στο Νο2 RMS, το έβαλα τώρα με την συζητηση σας στο No 1 και βγάζει περισσότερο ατμό και κτύπημα χωρις καμένο, στα ίδια βολτ 3,8
η μπαταρία έχει 18350 π.χ. την ίδια διάρκεια?

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2014 στις: Νοεμβρίου 07, 2013, 22:43 »
Διαφορετικοί τρόποι 'μέτρησης' των βόλτ είναι.

Το RMS είναι πιο κοντά σε αυτό που θα έβγαζε μια απλή μπαταρία(/μηχανικό) στα ίδια volt, το AVG δίνει παραπάνω.

Στην ίδια ρύθμιση, τη μπαταρία θα τη φάει πιο γρήγορα σε AVG(No1).

Αποσυνδεδεμένος digitalis

  • **
  • 466
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2015 στις: Νοεμβρίου 07, 2013, 22:47 »
Εστω οτι το Vamo (ή το όποιο παλμικο μοντ) ειναι ενα αυτοκινητο.
Και εστω οτι αυτου του αυτοκινητου μπορουμε να του αλλαξουμε στο κοντερ τον τροπο που μετραει την ταχυτητα.
Ας πουμε λοιπον οτι:
στη ρυθμιση 1 ειναι τα μιλια ανα ωρα και
στη ρυθμιση 2 ειναι τα χιλιομετρα ανα ωρα.
Και ας εχουμε υπ'οψην μας οτι 1 μιλι ειναι ισο με 1,6 χιλιομετρα.

Ερωτηση λοιπον:
Ποτε τρεχει πιο πολυ το οχημα?
Οταν ειναι γυρισμενο σε μιλια ή οταν ειναι σε χιλιομετρα?

Απαντηση:
Οταν πατας πιο πολυ το γκαζι!  :tongue_smilie:

Αλλη ερωτηση λοιπον:
Παω με 60. Ειμαι καλα?

Απαντηση:
Ποιος ξερει?  ;D
Ποιο ειναι το οριο ταχυτητας εκει που τρεχεις?
Στο μερος του κοσμου που εισαι και τρεχεις με 60, τι μοναδα μετρησης της ταχυτητας εχουν?
Μιλια/ωρα ή χιλιομετρα/ωρα?
Και εσυ σε τι ρυθμιση το εχεις το κοντερ? Στην 1 ή στη 2?

Αν ειμαστε λοιπον στας Αμερικας και το οριο ειναι 60 τοτε:
αν εισαι στη ρυθμιση 1 εισαι μια χαρα γιατι οντως πας με 60 μιλια/ωρα
αν εισαι στη ρυθμιση 2 εισαι... κατωτερος των περιστασεων, μιας και πας με 37,5 περιπου μιλια/ωρα.

Αν εισαι στας Ευρωπας και εχεις λεφτα για βενζινη και το οριο ειναι 60 τοτε:
αν εισαι στη ρυθμιση 1 εισαι... " αδεια, διπλωμα, ασφαλεια παρακαλω... Γιατι τρεχατε με 96,5 χιλιομετρα/ωρα?"
αν εισαι στη ρυθμιση 2 εισαι μια χαρα.

Για να μην μας μπερδευουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων δεν εχουν επιλογη στη ρυθμιση των ταχυμετρων.
Το καθε αμαξι εχει την αναλογη μοναδα μετρησης στο ταχυμετρο, αναλογα με την χωρα που παει.

Το γιατι εχουν ρυθμιση του τροπου μετρησης οι κατασκευαστες μοντ, ειναι αλλη ιστορια που μετα απο λιγο καιρο θα ειναι μονο ιστορια, μιας και ολοι θα το εχουν εκει που πρεπει. Δηλ. στην RMS τιμη.

Δεν παει να πει οτι θα μας κυνηγαει κανενας αν το εχουμε σε AVG/MEAN γυρισμενο το μοντ, απλα δεν μπορει να γινει αμεση συγκριση (και κριση) μεγεθων και πραγματων οταν μετραμε με διαφορετικες μοναδες, οπως το παραδειγμα με το αυτοκινητο, ή μετραμε διαφορετικες παραμετρους, οπως στην περιπτωση μας ειναι η AVG/MEAN και η RMS τιμες ενος παλμικου ρευματος.
Η AVG/MEAN ειναι μια παραμετρος που, ναι μεν ειναι μετρησιμη, αλλα δεν ειναι συγκρισιμη με το συνεχες ρευμα.
Η RMS τιμη του παλμικου ρευματος ειναι η παραμετρος εκεινη που ειναι αμεσα συγκρισιμη με το συνεχες ρευμα.


 





Αποσυνδεδεμένος D KAPNAS

  • **
  • 255
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2016 στις: Νοεμβρίου 07, 2013, 22:54 »
κατατοπιστικότατος, εύγε! για τον παραλληλισμό :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος sensk3

  • ***
  • 858
  • Φύλο: Άντρας
  • Η πραγματικότητα ξεπερνάει την ανθρώπινη φαντασία!
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2017 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 00:08 »
Άρα, με βάση τα παραπάνω, αν βάλω στη μέγιστη επιλογή το Vamo, δλδ στα 15W, είτε είναι στη MEAN, είτε είναι σε RMS θα πάρω τι αποτέλεσμα?
Θα το κάνω λιανά με παράδειγμα:
Έχω επιλέξει MEAN και 8W. Παίρνω χ απόδοση που με ικανοποιεί, ενώ για να έχω το ίδιο αποτέλσμα σε RMS πρέπει να επιλέξω (πχ) 12W.
Επιλέγω τώρα MEAN και 11W, ενώ την ίδια αίσθηση παίρνω σε RMS και 15W.
Αν επιλέξω τώρα 15 στη ΜΕΑΝ τι γίνεται?

Οι απορίες μου προκύπτουν επειδή όντως ατμίζοντας στα 8W dct 1,5Ω (2χ18350) σε ΜΕΑΝ νοιώθω το Vamo δυνατό, ενώ ακόμη και στα 11W RMS είναι ακόμη αδύναμο και ισορροπεί ψηλότερα. Γι' αυτό λέω τελικά μήπως η RMS δεν φτάνει ποτέ τη δύναμη της MEAN? Τι δεν έχω καταλάβει?

Μήπως η διαφορά δεν είναι τι δείχνει η οθόνη, πραγματικό ή ψεύτικο, αλλά υπάρχει άλλος τρόπος που "κινείται" η ένταση? το ρεύμα? Δηλαδή μηπως πχ στη MEAN, αν το σκεφτούμε σαν κυματομορφή, κορυφώνει πιο ψηλά γι' αυτό μου δίνει την αίσθηση δύναμης, ενώ στην RMS δίνει πιο χαμηλή κορυφή αλλά πιο πολλές κορυφές? Συγγνώμη αν γράφω χοντροκομένα ή κουταμάρες, αλλά δεν είμαι ηλεκτρονικός και δεν καταλαβαίνω τι γίνεται...

Δεν με ενδιαφέρει τελικά τι γράφει η οθόνη, αλλά το τι δύναμη παίρνω που. Και τελικά τη δύναμη τη νοιώθω στη MEAN....γι' αυτό ρωτάω τι αποτέλεσμα θα πάρω αν βάλω και στις 2 περιπτώσεις 15W.....

ΥΓ Μόλις έκανα πείραμα στα 6W. Στη ΜΕΑΝ ατμίζω, στην RMS σχεδόν δεν ανάβει τη διπλή αντίσταση...

ΥΓ2 Το παράδειγμα του αυτ/του, το θεωρώ εν μέρη ατυχές. δεκτό ως προς μίλια/χλμ, αλλά όχι ως προς τα όρια ταχύτητας. Εδώ έχει να κάνει με την αίσθηση που μου δίνει, άρα στο αυτοκίνητο με το πόσο θέλω έγώ να τρέχω, πόσο γρήγορα θέλω να βλέπω τα δενδρα να περνάνε δίπλα μου. Άρα πατάω τέρμα το γκάζι. Και για να τρέχω περισσότερο επιλέγω μίλια (ΜΕΑΝ στη περίπτωσή μας)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 08, 2013, 00:17 από sensk3 »

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2018 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 00:20 »
Είναι μετρήσιμο με τα περισσότερα βολτόμετρα που μπαίνουν μεταξύ vamo και ατμοποιητή βασικά.
Βάλε Χ Watt/Volt Νο1, μετρά το, γύρνα σε Νο2 και ανέβαζε μέχρι να σου δώσει την ίδια μέτρηση που έδιναν τα Χ Watt/Volt του Νο1.

Αποσυνδεδεμένος sensk3

  • ***
  • 858
  • Φύλο: Άντρας
  • Η πραγματικότητα ξεπερνάει την ανθρώπινη φαντασία!
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2019 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 00:28 »
Έχω επιλέξει MEAN και 8W. Παίρνω χ απόδοση που με ικανοποιεί, ενώ για να έχω το ίδιο αποτέλσμα σε RMS πρέπει να επιλέξω (πχ) 12W.
Επιλέγω τώρα MEAN και 11W, ενώ την ίδια αίσθηση παίρνω σε RMS και 15W.
Αν επιλέξω τώρα 15 στη ΜΕΑΝ τι γίνεται?

Έστω οτι έδωσα αυτά τα νούμερα με μέτρηση από βολτόμετρο, το ερώτημα ισχύει αφού σε RMS δεν ανεβαίνει πάνω από 15W! Άρα την περισσότερη δύναμη θα την νοιώσω-εισπράξω σε 15W MEAN!!! Σωστά?

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2020 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 00:40 »
Χωρίς μετρήσεις δε μπορούμε να γνωρίζουμε.

Πολύ πιθανό να πάει παραπάνω απο 15W με 2*18350, αλλά το πραγματικό ερώτημα είναι τι θα δώσει σε 1.2Ω
αντίσταση ρυθμισμένο στα 6V MEAN αφού ήδη γνωρίζουμε οτι μπορεί να δώσει 30W σε RMS με αυτό το στήσιμο.

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2021 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 00:41 »
sensk3 bravo μεν, αλλά πρόσεξε τι παίζει...

Η κυματομορφή που λες είναι ολόδια. Αλλάζει μόνο ο τρόπος που υπολογίζει τα 6 V. (χωρίς χιλιόμετρα για να γίνω πιο κατανοητός)
Η κυματομορφή που ρυθμίζει το vamo είναι ένα στάνταρ pic στη μία μπαταρία, με σταθερή συχνότητα (33,3 hertz) αλλά μειώνοντας το χρόνο που μένει ανοιχτό. ψηλότερο pic στις δύο μπαταρίες διατηρώντας τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ίδια. 2 pcb στα συκώτια του.
Καθώς αρχικά στη κατασκευή παλμικών μοντ, ο στόχος ήταν να σου δείξουν αυτό που θα έπαιρνες από συνεχές ρεύμα η μέτρηση γινόταν με το μέσο όρο αυτού του ρεύματος. Αυτό βοηθά αν το pic είνια σε όλα το ίδιο, η συχνότητα επίσης, άρα όχι σε σχέση με τα μη παλμικά. Όσο ανέβαινες στα volt και πλησίαζες το pic του (στη μία μπαταρία του vamo νομίζω είναι 6 volt) τόσο η διαφορά μειωνόταν, αλλά πιο κάτω τα 3 Volt ήταν πιο "δυνατά". Έκανε λοιπόν κάποιος μετρήσεις και με μία πράξη που δε θυμάμαι (όχι το απλό μέσο) έβγαλε το RMS.
Αν λοιπόν το πείραμά σου το κάνεις με δύο μπαταρίες αναγκαστικά βάζεις και τον παράγοντα Amper limit.
Με δύο μπαταρίες, αυτό στο vamo είναι 5. Έχει ανώτατη ρύθμιση 6 Volt και ανώτατη ρύθμιση 15 Watt. Ρύθμιση όμως, όχι ικανότητα. Αυτό σημαίνει πως αν η αντίσταση σου απατεί περισσότερο από 6V για να γφτάσει τα 15 W που το έχεις ρυθμίσει θα το κάνει. Εκεί άντε μέτρα τα V τώρα μ,ε τον έναν και τον άλλο τρόπο, γίνεται μπέρδεμα.
Για αυτό το πείραμα που πρότεινα ήταν με ρύθμιση 6V, και μία μπαταρία. Ο λόγος είναι πως το Amp limit του είναι χαμηλότερο (σε δύο μπαταρίες βγαίνει just για 1,2 Ω που είναι κι η χαμηλότερη που παίζει με 6 V ) ώστε να δεις που σταματάει. Τα 15 Watt (ή όσα ) που λες κάνουν μόνα τους τα συκώτια του vamo μία μαθηματική πράξη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, για να σου δώσουν τα αντίστοιχα πράξης Volt, που σε δύο μπαταρίες για να βγάλεις νόημα πρέπει να έχεις τρεις ανθρώπους πίσω σου να κάνουν πράξεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 08, 2013, 00:49 από exispathi »

Αποσυνδεδεμένος digitalis

  • **
  • 466
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2022 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 01:08 »
Το παραδειγμα του αυτοκινητου ειναι μεν ατυχες αλλα οχι ετσι οπως το εννοεις.
Οτι κι αν επιλεξεις, ειτε μιλια ειτε χιλιομετρα το αμαξι θα παει οσο μπορει να παει απο το γκαζι του.
Αν η μεγιστη ταχυτητα του ειναι 100 μιλια/ωρα αυτο μεταφραζεται σε 160 χλμ/ωρα.
Αν επιλεξεις μιλια ή χλμ δεν αλλαζεις ιπποδυναμη στο αυτοκινητο.
Το τι βλεπεις στο κοντερ αλλαζεις.
Το ατυχες στο παραδειγμα ειναι στο οτι ενω μιλια και χλμ εχουν μια γραμμικη σχεση μεταξυ τους (1μιλι=1,6χλμ περιπου)
η MEAN/AVG και η RMS δεν εχουν αντιστοιχη γραμμικη αλλα (για να το πουμε λιγο απλα) οσο πιο χαμηλα ειναι η ταση που ρυθμιζουμε τοσο πιο πολυ απεχουν μεταξυ τους ενω οσο πλησιαζει η ταση που ρυθμιζουμε στα πανω ορια του μοντ τοσο πιο κοντα πλησιαζουν μεταξυ τους. Ας πουμε οτι δεν ειναι γραμμικη η σχεση τους αλλα κατι σαν λογαριθμικη.
Για την ιστορια, μαλλον η MEAN/AVG βαθμονομηση των παλμικων δεν εγινε επειδη ηθελαν να μας κοροιδεψουν (κι αλλο  :tongue_smilie: ) τα κινεζακια αλλα περισσοτερο απο ευκολια, λογω του οτι αυτη η ταση μπορει να μετρηθει καπως απο ενα απλο πολυμετρο. Ενω η rms μονο απο παλμογραφο.


Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • ****
  • 1249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2023 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 01:12 »
Εσείς καλά τα λέτε, αλλά εγω όσο διαβάζω μπερδεύομαι όλο και περισσότερο :laugh1:
Στο v5 τι γίνεται; Ποιό είναι default;

Sent from my Optimus G using Tapatalk Pro


Αποσυνδεδεμένος sensk3

  • ***
  • 858
  • Φύλο: Άντρας
  • Η πραγματικότητα ξεπερνάει την ανθρώπινη φαντασία!
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #2024 στις: Νοεμβρίου 08, 2013, 01:23 »
Αυτό ακριβώς που σε ικανοποιεί και μόνο!  ;) :))

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Vaporesso GEN MAX MOD [Ηλεκτρονικά mods] 0 82 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 16:43
από zamploutos
Geek Vape WENAX Q PRO [AIO (Όλα σε ένα)] 0 79 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 15:46
από zamploutos
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2709 601085 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 12:45
από Tem
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα ΑΡΩΜΑΤΑ. Βασικές πληροφορίες [Αρώματα] 1418 191027 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 06, 2024, 15:17
από chkontog
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8843 1152457 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 06, 2024, 13:52
από BigRed
Τι βαμβακι σας εδωσε την καλυτερη γευση σε mtl ατμοποιητη; Περιοχή νέων μελών 54 11471 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 05, 2024, 19:39
από treloneritis
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2123 346135 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 05, 2024, 06:24
από Κώστας Σιδέρης
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 1004 147690 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 04, 2024, 20:20
από Chris66
Vandy Vape BSKR Mini V3 MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 5 8413 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 03, 2024, 19:24
από Tem
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1486 209396 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 26, 2024, 04:18
από chkontog
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4709 545930 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 26, 2024, 02:10
από Mimhsdr
GALAXIES MTL RTA by Vapefly [Με φιτιλοαντίσταση] 91 33270 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 24, 2024, 19:01
από Giorgos F