Και ΤΣΟΥΠ! δραττόμενος της απουσίας (μάλλον τουαλέτα) του ειδικού, θα απαντήσω εγώ.
Ο ειδικός θα έρθει μόλις τελειώσει, να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα.
Η ισορροπημένη φόρτιση των λιθιομπαταριών είναι μεγάλο κεφάλαιο με πολλές βρώμικες παραγράφους.
Ο τυπικός balance charger, δεν φορτίζει την κάθε μπαταρία χωριστά.
Όλες μαζί τις φορτίζει και όταν η φόρτιση φτάσει κοντά στη λήξη, ελέγχει αν υπάρχουν μπαταρίες κάτω από την τάση λήξης της φόρτισης και εκφορτίζει όσες μπαταρίες φορτίστηκαν και μετά τις ξαναφορτίζει όλες και μετά ελέγχει και ξεφορτίζει … και μπορεί να πάρει πολλές ώρες και στο τέλος μπορεί να μην καταφέρει να τις ισορροπήσει.
Έχει να κάνει με την πολύ μικρή ποσότητα ρεύματος με την οποία εκφορτίζει για να μην ανεβάσει μεγάλη θερμοκρασία, καθώς και με την γρήγορη αντίδραση του φορτιστή στις μεταβολές τάσης , ενάντια στην πολύ αργή αντίδραση των μπαταριών στην ένδειξη της πραγματικής τους τάσης μετά από φόρτιση ή εκφόρτιση.
Ως αντιστάθμισμα εμείς οι ατμιστές χρησιμοποιούμε παντρεμένες μπαταρίες αγορασμένες δίδυμες, ώστε να μην χρειαστεί να υποβάλει τις μπαταρίες μας σε τέτοιο εξευτελισμό ο φορτιστής ή να είναι ελάχιστος ο εξευτελισμός.
Φροντίζουμε πριν τις βάλουμε για πρώτη φορά στο μοντ, να τις φορτίσουμε μία μία στον ίδιο φορτιστή.
Αν ο φορτιστής μπορεί να τις φορτίσει όλες ταυτόχρονα, εμείς προτιμάμε να τις φορτίσουμε μία μία στο ίδιο κανάλι του φορτιστή.
Θα πάρει κάμποση ώρα, αλλά θα γίνει μόνο μία φορά στην διάρκεια ζωής των μπαταριών ή του μοντ, όποιο έρθει πρώτο.
Αυτό το κάνουμε γιατί και οι δίδυμες μπορεί να έχουν διαφορά στην τάση.
Πριν τα κάνουμε όλα αυτά, με την αγορά των μπαταριών, μετράμε την τάση τους με πολύμετρο της προκοπής.
Αν έχουν διαφορές μεγαλύτερες από μισό δέκατο του βολτ, θεωρούμε ότι δεν είναι δίδυμες και δεν τις παντρεύουμε.
Το πάντρεμα είναι εύκολο και έχει αναλυθεί πολλάκις.
Η αγορά ίδιων διδύμων δεν είναι πάντα εύκολο και δεν έχει αναλυθεί πολλάκις.
Αν πας στο ατμομάγαζο για μπαταρίες χωρίς πολύμετρο στο χέρι, είσαι οφσάιντ από χέρι.
Στην εύλογη δε μας αποπατείς ρε νταλάρα αντίδρασή σου, θα απαντήσω τόσα μονομπάταρα εκεί έξω, που έμπλεξες παιδάκι μου, η μάνα σου το ξέρει;
Και αν δεν σου φτάνει η αυτονομία, υπάρχουν PowerBank, που δεν έχουν αναλυθεί πολλάκις δεν γνωρίζω γιατί.
Δεν τελειώσαμε!
Συν το χρόνο, όσο δίδυμες κι αν είναι και όσο πετυχημένο γάμο και αν τους κάναμε, θα αρχίσουν να ζητάνε διαζύγιο.
Συμβαίνει σε όλους τους γάμους.
Εκεί αναλαμβάνει ο φορτιστής του μοντ, ώστε οι διαμαρτυρίες τους να πατάσσονται εν τη γενέσει, πριν λάβουν διαστάσεις διαζυγίου.
Τελειώνοντας με τα γενικά, σε πολυμπάταρα μοντ, στέλνουμε τις μπαταρίες για ανακύκλωση νωρίτερα απότι σε μονομπάταρα.
Μπαίνοντας λίγο στο θέμα μας, πριν αγοράσουμε πολυμπάταρο μοντ, οφείλουμε να ενημερωθούμε αν έχει χωριστή ένδειξη για κάθε μπαταρία και αν αυτή δουλεύει.
Επειδή είναι θέμα ασφάλειας, οι ριβιούερς (κατ ελάχιστο) βάζουν μπαταρίες με διαφορετικές τάσεις και ελέγχουν την αξιοπιστία των ενδείξεων του μοντ.
Α καλό ε;
Πρωτίστως ελέγχουν το αυτονόητο. Αν μία από τις μπαταρίες έπιασε την cutoff τάση, αν το μοντ θα σταματήσει να ατμίζει.
Αν πας στο ατμομάγαζο για πολυμπάταρο μοντ χωρίς μπαταρίες με διαφορετικές τάσεις στο χέρι, είσαι οφσάιντ από χέρι.
Υπάρχει η vivere pericolosamente λύση, να φορτίζεις σε εξωτερικό φορτιστή.
Οι μπαταρίες θα περνάν μέρος της ζωής τους στα χέρια σου.
Μπαίνοντας για τα καλά στο θέμα μας, δεν έχω το Primo 2.0.
Το manual γράφει για παντρεμένες υψηλής εκφόρτισης, ρεύμα έως 2Α, νέας τεχνολογίας balanced charging.
Οι ριβιούερς (από τα λίγα που ξεφύλλισα στο youtube), δεν σκέφτηκαν καν να βάλουν 2 μπαταρίες διαφορετικής τάσης.
Περιμένοντας τον αρμόδιο που πιθανό να έχει δοκιμάσει Primo 2.0