Ε μην τον εκθέσεις κιόλας τον άνθρωπο.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι τα κόστη τα οποία θα καλείται να επωμιστεί ο κατασκευαστής ή εισαγωγέας στις ΗΠΑ με το καινούριο νομικό πλαίσιο, είναι τόσο μεγάλα που δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει απόσβεση ποτέ. Η σχέση ρίσκου - απόδοσης είναι εξαιρετικά δυσμενής και τα τρέχοντα κεφάλαια κίνησης που απαιτούνται, είναι δυσανάλογα του κέρδους. Η πρόβλεψή μου είναι ότι θα κλείσουν πολλές εταιρείες (με τους σαβούρες να εξαφανίζονται σε dt), άλλες τόσες με μέτρια έκθεση στην παγκόσμια αγορά θα μεταφέρουν τις δραστηριότητες εκτός ΗΠΑ και θα στηριχθούν σε άλλες αγορές, και λιγότερες από πέντε, καλά εδραιωμένες εταιρείες, θα συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους ως έχει.
Για τη Halo, έχω την εντύπωση ότι τα πράγματα δεν θα είναι τόσο ρόδινα. Αν με ρώταγες πέντε χρόνια πριν, με σιγουριά θα σου έλεγα ότι θα είναι η μόνη που θα επιβίωνε. Κάποτε το Τριμπέκα ήταν το σημείο αναφοράς όλου του ατμόκοσμου, και δικαίως. Βάλε την εμφάνιση πολλών εταιριών με καλές κινήσεις παγκοσμίως, βάλε και την σίγουρη κατ' εμέ αλλαγή του Τριμπέκα (ουδεμία σχέση έχει αυτό που ατμίζουμε σήμερα με το υγρό του '13 και πίσω), βάλε και κάτι απελπιστικά υγρά τα οποία έχει κυκλοφορήσει σε διάφορες φάσεις, δεν τους βλέπω να μένουν στο πανηγύρι...