Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

366 επισκέπτες, 7 χρήστες
flhti, Tem, Mulder, thanos1071, John K, I.P, erikofutami

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Αποστολέας Θέμα: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες  (Αναγνώστηκε 1306984 φορές)

Αποσυνδεδεμένος makis206

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Σεπ 2011
  • Τόπος: Πλέον Ηράκλειο
  • Μηνύματα: 3529
  • Φύλο: Άντρας
Κι άλλη μια ερώτηση από μένα για όσους τυχερούς προμηθευτήκαμε τον opus, όταν τους κάνουμε το quick test σε τι νούμερο πρέπει να φτάσουν για να έρθουν σε επαφή με τον κύλινδρο ανακύκλωσης μπαταριών; Είναι εκεί γύρω στο 80; Τα θυμάμαι καλά;
Ξέρει κάποιος και το νούμερο της αντίστασης που αφαιρούμε απ' τον φορτιστή;

Έχω μια efest (από τις τελευταίες που αγόρασα ) που γράφει άλλα ντ'άλλων σε κάθε τέτοιο τεστ, τη μια βγάζει 50, την άλλη 85, μετά κατεβαίνει ξανά στα 60, χαμός.
Όσες lg hg2 και vtc5 και vtc6 διαθέτω βρίσκονται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα (πάντα σύμφωνα με τον opus ) και δεν παρουσιάζουν τέτοιες διακυμάνσεις στα tests. Αρχίζω να πιστεύω ότι στην efest οι μετρήσεις της επηρεάζονται από το πολύ χοντρό κάλυμμα που τους βάζουν, από διάρκεια και επιδόσεις στα μοντάκια τα πάει κατά πολύ καλά πάντως κι έχει χρησιμοποιηθεί λιγότερο απ' όλες τις άλλες.. εκτός κι αν πέσαμε σε φόλα ασχέτως ότι ο έλεγχος αυθεντικότητας την βγάζει κυρία.. :D

Αποσυνδεδεμένος 30SmokingYears

  • Ανθυπομέλος
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Μαρ 2013
  • Τόπος: Νέα Σμύρνη
  • Μηνύματα: 1732
  • Φύλο: Άντρας
  • Everything you can imagine is real (Pablo Picasso)
Καλημέρα.

Εδώ το video για τον Opus, από τον αγαπητό camber:


Αποσυνδεδεμένος Doubt

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Οκτ 2014
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 2816
  • Φύλο: Άντρας
Πριν ξυπνήσουν οι βούδες, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως ακριβώς μετράμε με το πολύμετρο και τι νούμερα θέλουμε να δούμε?

Γιατί πολύμετρο μεν έχω, ιδέα πως δουλεύει, δεεεεεεν έχω :-[

Αποσυνδεδεμένος makis206

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Σεπ 2011
  • Τόπος: Πλέον Ηράκλειο
  • Μηνύματα: 3529
  • Φύλο: Άντρας


Καλημέρα.
Εδώ το video για τον Opus, από τον αγαπητό camber:

Κατατοπιστικότατο Θανάση (με θερμές ευχαριστίες γι' ακόμα μια φορά στον camber ), το είχα ξαναδεί αλλά δεν είχα δώσει τόση βάση στα νούμερα της εσωτερικής αντίστασης του φορτιστή. Για να έχουμε έναν μπούσουλα όμως με τις μπαταρίες πότε τις πάμε για ανακύκλωση, όταν "γράψουν" περίπου στα 110 δηλαδή (-30 του φορτιστή ίσον 80 ) ή δεν υπάρχει κανόνας για το νούμερο αυτό;
Μιλάμε πάντα για μπαταρίες που χρησιμοποιούμε στα μοντάκια μας σήμερα, δεν ξέρω αν ισχύουν τα ίδια και για άλλου τύπου.. :)


Αποσυνδεδεμένος 30SmokingYears

  • Ανθυπομέλος
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Μαρ 2013
  • Τόπος: Νέα Σμύρνη
  • Μηνύματα: 1732
  • Φύλο: Άντρας
  • Everything you can imagine is real (Pablo Picasso)
Ίσως να μπορούσε να μας βοηθήσει περισσότερο ο ίδιος ο camber, ώστε να "σταντάρουμε" κάποια νούμερα.

Αποσυνδεδεμένος modivin

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 3672
  • Φύλο: Άντρας
.

Δεν εννοούσα αυτό. Δεν είμαι ΤΟΣΟ άσχετος. Στην συγκεκριμένη περίπτωση της μπαταρίας μας ρωτάω, τι νούμερα είναι οκ και τι όχι.

Αποσυνδεδεμένος chief79

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Απρ 2014
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 517
  • Φύλο: Άντρας
Χωρις να παιρνω και ορκο,
αν οι μπαταριες πεφτουν κατω 
απο 4.17 V μετα απο πληρη φορτιση, ειναι σημαδι οτι
αρχιζουν και "γερνανε" , φλερταροντας
επικυνδυνα με την ανακυκλωση.

Αποσυνδεδεμένος modivin

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 3672
  • Φύλο: Άντρας
Έχω μπαταρίες 2 ετών, 1,5 έτους και καινούργιες με 3 φορτίσεις.

Παίρνω 4.14, 4.15 και 4.16 αντίστοιχα.

Σημείωση: Ενδέχεται να μην διαθέτω το καλύτερο πολύμετρο του γαλαξία.

Αποσυνδεδεμένος camber

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 3892
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Πριν ξυπνήσουν οι βούδες, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως ακριβώς μετράμε με το πολύμετρο και τι νούμερα θέλουμε να δούμε?

Γιατί πολύμετρο μεν έχω, ιδέα πως δουλεύει, δεεεεεεν έχω :-[
Θα χρειαστείς μια αντίσταση 4Ω 5W με όσο το δυνατό μεγαλύτερη ακρίβεια.
1. Μετράς με το πολύμετρο την αντίσταση για να δεις πόσο είναι πραγματικά. Η ακριβεια παίζει οπότε αν έχεις αγοράσει αντίσταση με 10% ακρίβεια αυτή μπορεί να είναι 3.6Ω. Ας ονομάσουμε αυτή την αντίσταση R.
2. Μετράς τα volt της μπαταρίας σε ανοικτό κύκλωμα χωρίς φορτίο. Δηλαδή απλά βάζεις του ακροδέκτες του πολύμετρου στο + και - της μπαταρίας. Ας ονομάσουμε αυτή την τάση Vo
3. Συνδέεις στα άκρα της μπαταρίας την αντίσταση και μετράς ξανά την τάση. Ας ονομάσουμε αυτή την τάση VL. Η μέτρηση αυτή θα πρέπει να γίνει πολύ γρήγορα αλλιώς η μπαταρία θα αποφορτιστεί από το φορτίο και η μέτρηση θα είναι εσφαλμένη. 2-3 δευτερόλεπτα είναι καλά.
4. Χρησιμοποιείς τον τύπο Rint = (Vo-VL)*R/VL.
Παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε ότι η μπαταρία σε ανοικτό κύκλωμα είναι 4.2V και υπό φορτίο 4Ω είναι 4.18V.
Τότε Rint = ( 4.20-4.18 ) * 4 / 4.18 = 0.019Ω ή αλλιώς η εσωτερική αντίσταση είναι 19mΩ. Αυτό το νούμερο το συγκρίνεις με την εσωτερική αντίσταση που δηλώνει ο κατασκευαστής.

Επειδή η εσωτερική αντίσταση μια πλήρως φορτισμένης και μιας αποφορτισμένης μπαταρίας είναι διαφορετικές, καλό είναι να μετράμε την μπαταρία φορτισμένη ώστε να έχουμε ένα σταθερό σημείο αναφοράς.

Με το πολύμετρο μπορούμε να μετρήσουμε μόνο την ηλεκτρική εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας. Όμως η μπαταρία έχει και άεργη αντίσταση επειδή δεν αποδίδει ενέργεια με καθαρά ηλεκτρικό τρόπο αλλά με ηλεκτροχημικό (όπως ο άνθρωπος). Για να μετρήσουμε τη σύνθετη αντίσταση (ηλεκτρική+άεργη) χρειαζόμαστε εναλλασσόμενο ρεύμα κι αυτό δεν μπορεί να γίνει με πολύμετρο. Οι κατασκευαστές μετρούν τη σύνθετη αντίσταση με εναλλασσόμενο ρεύμα 1kHz και αυτή είναι συνήθως η εσωτερική αντίσταση που αναφέρουν στις προδιαγραφές τους.

Και οι 2 μετρήσεις πάντως είναι σωστές.

Δεν υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ εσωτερικής αντίστασης και χωρητικότητας. Μόνο η άεργη αντίσταση σχετίζεται με τη χωρητικότητα αλλά αυτή είναι μόνο ένα μέρος της συνολικής εσωτερικής αντίστασης. Μπορεί η μπαταρία μας να έχει χάσει 20-30% της αρχικής χωρητικότητας και η εσωτερική αντίσταση να έχει μεγαλώσει ελάχιστα μόνο.

Είναι σημαντικό όμως να παρακολουθείται η εσωτερική αντίσταση καθώς μπορεί να μας δείξει πιθανά προβλήματα ασφάλειας παρόλο που η χωρητικότητα βρίσκεται σε ικανοποιητικά ακόμη επίπεδα. Θα έλεγα ότι εσωτερική αντίσταση αυξημένη κατά 50% δείχνει προβληματική μπαταρία.

Αυτό που μας ενδιαφέρει πάντως πριν πετάξουμε τη μπαταρία μας είναι η χωρητικότητα. Νομίζω ότι όταν πέσει στο 70% της αρχικής χωρητικότητας οδεύει προς ανακύκλωση.



Αποσυνδεδεμένος modivin

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 3672
  • Φύλο: Άντρας
Αυτό που μας ενδιαφέρει πάντως πριν πετάξουμε τη μπαταρία μας είναι η χωρητικότητα. Νομίζω ότι όταν πέσει στο 70% της αρχικής χωρητικότητας οδεύει προς ανακύκλωση.

Που αυτήν, αν δεν κάνω λάθος, είναι δύσκολο να μετρήσουμε?

Αποσυνδεδεμένος camber

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 3892
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Εξαρτάται. Ο πιο εύκολος τρόπος μέτρησης είναι η αίσθηση. Αν η μπαταρία κρατούσε 10 ώρες καινούργια και τώρα 7 μάλλον ήρθε η ώρα της. Συνήθως η ταλαιπωρημένη μπαταρία θα έχει και ανεβασμένη εσωτερική αντίσταση οπότε μεγαλύτερη πτώση τάσης υπό φορτίο και άρα ακόμη μικρότερη αυτονομία.

Αν θέλουμε οπωσδήποτε να μετρήσουμε τη χωρητικότητα με όργανα, ο πιο απλός και φθηνός τρόπος είναι με κάποιο φορτιστή/αναλυτή σαν τον Opus.
Σημαντικό η ανάλυση της μπαταρίας να γίνεται κατά την αποφόρτιση και όχι κατά τη φόρτιση.

Ας πούμε ο XTAR VC4 μας δείχνει τα mAh μόνο κατά τη φόρτιση οπότε δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστος για να μας δείξει μια γερασμένη μπαταρία. Μια τέτοια μπαταρία θα έχει και αυξημένη εσωτερική αντίσταση. Επομένως αρκετό από το ρεύμα φόρτισης που θα στέλνει ο VC4 θα σπαταλιέται υπό μορφή θερμότητας στην εσωτερική αντίσταση και δεν θα καταλήγει στην μπαταρία. Σαν αποτέλεσμα μπορεί ο VC4 να μας δείχνει μια γερασμένη LG HG2 με χωρητικότητα 3300mAh δηλαδή πιο υγιή και από καινούργια!

Αποσυνδεδεμένος modivin

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 3672
  • Φύλο: Άντρας
Ναι αυτό εννοούσα δύσκολο :D

Δυστυχώς έμαθα την ύπαρξη του OPUS την ώρα που ο D4 μου ήταν in transit, και δεν μπορώ να δικαιολογήσω αγορά δεύτερου φορτιστή τώρα.

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • e-high ατμιστής
  • ****
  • Join Date: Φεβ 2013
  • Τόπος: Αθήνα ΕΠΕ
  • Μηνύματα: 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Αν δεν μπορείς να δικαιολογήσεις φορτιστή επειδή θα είναι ο δεύτερος, αλλά μπορείς να δικαιολογήσεις εσωτερικοαντιστασόμετρο, μπορείς να αγοράσεις το SM8124.



Είναι αρκετά καλό και ακριβές για τα λεφτά του.
Μετράει την εσωτερική αντίσταση σε εναλλασσόμενο συχνότητας 1ΚΗz, όπως οι κατασκευαστές.
Είναι η δεύτερη μέθοδος μέτρησης, όπως έγραψε ο camber.
Όταν μετράς με αυτή τη μέθοδο, δεν θα λες εσωτερική αντίσταση, αλλά impedance άμα λάχει. 8)
(Κάπως πρέπει να δικαιολογήσεις τα χρήματα που πέταξες.)
Επειδή με οποιαδήποτε μέθοδο και αν μετρήσεις και τον ντρίπερ σου από κάτω να βαράς, τα νούμερα ποτέ δεν θα ταυτιστούν με του κατασκευαστή (όπως και της χωρητικότητας), έχει νόημα η σύγκριση και όχι το απόλυτο νούμερο.
Πόσο ήταν όταν την αγόρασες και πόσο τώρα.
(Φροντίζεις να μετράς με την ίδια μέθοδο και τον ίδιο επακριβώς τρόπο.)
Δε νομίζω να υπάρχει ένας άνθρωπος σε αυτόν τον πλανήτη που να αντικατέστησε μπαταρία επειδή μέτρησε εσωαντίσταση και δεν του άρεσε το νούμερο.
Και με μέτρηση χωρητικότητας αμφιβάλω, αλλά κρατάω επιφύλαξη.
Στην ατμοσυνάντηση όμως θα μας κουφάνεις!

Αποσυνδεδεμένος ChristosN

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Μαΐ 2017
  • Τόπος: Γαλάτσι
  • Μηνύματα: 180
  • Φύλο: Άντρας
Με πολύμετρο δεν μπορούμε να μετρήσουμε την εσωτερική αντίσταση; Αν όχι άμεσα έστω έμμεσα (V,I).

Αποσυνδεδεμένος modivin

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 3672
  • Φύλο: Άντρας
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουν 26, 2017, 16:38 από Cruiser79 »

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων [Νομοτεχνικά] 35 3401 Τελευταίο μήνυμα Απρ 25, 2025, 19:26
από ThioVag
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1479 393095 Τελευταίο μήνυμα Απρ 23, 2025, 20:29
από tony1976
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1836 377143 Τελευταίο μήνυμα Απρ 22, 2025, 18:10
από tony1976
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1494 262366 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 17:00
από elr4cs
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4713 724192 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 14:53
από geoliol
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1724 265015 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 05:33
από Perry
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4935 685992 Τελευταίο μήνυμα Απρ 07, 2025, 22:31
από Doubt
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 846 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos
Καινουριος στο ατμισμα. Γνωμη για μονης χρησης τυπου Blu, Vuse και αλλα. Γενικά για τις συσκευές ατμίσματος 1 1674 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 09:22
από gstamatos
Omerta Liquids Shake and Vape 35 22724 Τελευταίο μήνυμα Απρ 02, 2025, 13:23
από Antiprosopos
ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ – Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΙΣΜΑΤΟΣ Θέματα υγείας 7 2701 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 30, 2025, 19:03
από Σταύρος 63
Αυτοπαρουσίαση μελών ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Κανονισμοί - ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μελών 3462 891652 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 27, 2025, 22:40
από kostas.