Aυτο ακριβως σου γραφω.
Οι μπαταριες NCR B , ειναι ικανες για 15W.
Αντε για χατιρι δικο σου να πανε μεχρι τα 18W.
Η τιμη της αντιστασης δεν παιζει ρολο για πλακετες step down οπως η πλακετα του VTC mini.
Οποτε κοιταμε μονο τα Watts .
Η NCR B εχει ικανοτητα μικρη σε αποδοση ποσοτητας ρευματος και αυτο θα φανει αμεσως μολις ζητηθει μεγαλυτερη ποσοτητα ρευματος απο αυτη που ειναι ικανη να δωσει .
Θα φανει ομως με ενα απογοητευτικο τροπο οπως το ..... weack battery ή οπως αλλιως δειχνει μια πλακετα την αδυναμια της μπαταριας να αποδωσει το φορτιο που χρειαζεται για να εχουμε την αποδοση που θελουμε .
Αυτο ομως δεν εχει σχεση με την τιμη των Ωμ .
Δεν εχει σχεση ουτε με το παχος ή το μηκος του συρματος .
Ειναι καθαρα θεμα ικανοτητας αποδοσης ποσοτητας ρευματος της μπαταριας .
Για να εχουμε πολλα Watts , χρειαζομαστε μεγαλη ποσοτητα ρευματος .
Αν η μπαταρια μας δεν ειναι ικανη να αποδωσει μεγαλη ποσοτητα ρευματος , τοτε δεν θα μπορουμε να εχουμε πολλα Watts και η πλακετα θα διαβασει την αδυναμια αυτη....
***** Η αναφορα μου στο συρμα , εγινε γιατι θα πρεπει να καταλαβουμε μερικα πραγματα οσο αφορα τη λειτουργια του ρευματος σε σχεση με τη θερμοκρασια που αναπτύσσεται σε ενα αγωγο (συρμα). *****Οσο πιο χοντρο ειναι το συρμα , τοσο μικροτερη ειναι η αντισταση του κατα την πορεια του ρευματος .
Το μεγεθος της αντιστασης του αγωγου ως προς την πορεια του ρευματος , τη μετραμε με τα Ωμ.
Οσο μικροτερη ειναι η αντισταση ενος αγωγου , τοσο μικροτερα θα ειναι και τα Ωμ .
ΟΜΩΣ , οσο πιο χοντρο ειναι το συρμα , τοσο μικροτερη θα ειναι και η θερμοκρασια που θα αναπτυχθει , γιατι στο χοντρο συρμα δεν εχουμε συσσωρευση ρευματος .
Αφου δεν εχουμε συσσωρευση ρευματος , δεν θα εχουμε και ανοδο θερμοκρασιας.
Η ανοδος της θερμοκρασιας ειναι και η αιτια της ατμοποιησης .
Απο τη στιγμη που η θερμοκρασια ειναι μικρη , αντίστοιχα και το ατμιστικο αποτελεσμα θα ειναι υποτονικο.
Αρα το να εχουμε μικρες αντιστασεις (αρα και αντιστασεις με χοντρο συρμα) , δεν ειναι συνώνυμο της καλης αποδοσης .
Θα πρεπει οι αντιστασεις μας να ειναι ικανες να μας δωσουν αυτο που θελουμε ετσι οπως το θελουμε .
Χρησιμοποιωντας πιο λεπτο συρμα , θα μπορεις να εχεις το αποτελεσμα που θελεις με λιγοτερα Watts , απλα γιατι στο λεπτοτερο συρμα θα εχεις πιο ευκολη και τις περισσοτερες των περιπτωσεων κατα πολυ μεγαλυτερη θερμοκρασια στα ιδια Watts .
Aρα απο τη στιγμη που θα εχεις μεγαλη θερμοκρασια και ικανοποιητικο αποτελεσμα με λιγοτερα Watts , τοτε και η καταναλωση ενεργειας θα ειναι μικροτερη , γιατι θα ζητας μικροτερη ποσοτητα ρευματος απο τη μπαταρια .
Με συρματα 0.20 - 0.25mm , θα μπορεσεις να ανεβασεις καπου στα 15-20W και θα εχεις αρκετα καλο αποτελεσμα χωρις να εχεις καμενο.
Εκει θα δεις οτι και οι μπαταριες σου θα ειναι πολυ πιο αποδοτικες , γιατι δεν θα ζοριζονται ωστε να δωσουν ποσοτητα ρευματος περαν των δυνατοτητων τους .
Ειναι μεγαλα κεφαλαια του ατμισματος οι αντιστασεις και οι μπαταριες
Καλύπτουν το μεγαλυτερο μερος του ατμισματος οσο αφορα τη σωστη λειτουργια του εξοπλισμου μας και δυστυχως θα πρεπει να υπαρξει διαβασμα και ασχολια ωστε να καταλαβει καποιος ακριβως τι και πως να το κανει .
Η ασχολια , και το ''ψαξιμο'' ομως , ποτε δεν βγηκαν σε κακο .....
Οι εταιριες λενε οτι αυτο πρεπει να δουλευει ετσι .....
Αυτο ειναι λαθος .
Τα παντα δουλευουν οπως εμεις θελουμε και τα παντα δουλευουν με τα παντα .
Αρκει να ξερει ή να μαθει καποιος τον τροπο .............
Αρα και το οτι οι κεφαλες που εχεις , ειναι λαθος να πιστευεις οτι δουλευουν σωστα στα ταδε Watts .....
Aν φτιαξουμε αντιστασεις με λεπτοτερο συρμα στα ιδια Ωμ που ηδη εχεις , θα χρειαζομαστε λιγοτερα Watts για να εχουμε την ιδια λειτουργια .
Αντιθετα αν φτιαξουμε αντιστασεις σαν αυτες που εχεις , αλλα με πιο χοντρο συρμα , τοτε θα χρειαζεσαι και περισσοτερα Watts για να παρεις το αποτελεσμα που θελεις ...........
Υ.Γ.
Η συνεχεια στο επομενο τευχος .................