Εδώ, υπάρχει μια αξιολόγηση, που λέει ότι η 5200 δεν ανταποκρίνεται στις εργοστασιακές προδιαγραφές: http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?413482-Test-Review-of-AWT-IMR26650-5200mAh-%28Red%29-2015
Υ.Γ. Και για την 4500 υπάρχουν ενστάσεις: https://www.e-cigarette-forum.com/forum/threads/anybody-try-these-batts-yet-awt-imr-26650.624725/
Και για το λογο αυτο ακριβως γραφω συνεχεια οτι δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι ποτε για το αν αυτο που αγοραζουμε , ειναι ακριβως αυτο που γραφει η ετικετα.
Και για τις δυο μπαατριες υπαρχουν αναφορες οτι δεν ειναι καλη , αλλα υπαρχουν και αναφορες οτι ειναι μια απο τις καλυτερες.
Οποτε με αυτες τις εταιριες , πιο πολυ ειναι στοιχημα η αγορα τους.
Εγραψα και πιο παλια , οτι καποιες εταιριες μπορει και να βαζουν χερι στις μπαταριες.....
Υπηρξαν αναφορες στο παρελθον , οτι εχει μπει χερι και εχει αφαιρεθεί καποια μεμβρανη ασφαλειας απο μπαταρια , με αποτελεσμα να εχει καλυτερη αποδοση η μπαταρια , αλλα την ιδια στιγμη η ασφαλεια που προσφαιρει μια μπαταρια IMR ή NMC , οπως ειναι φυσικο χανεται.
Η καλυτερη προταση βαση της διαγωγης των εταιριων , αφου δεν ξερουμε ποιο στοιχειο εχουν αυτες οι μπαταριες μεσα , πιστευω οτι ειναι η αγορα μιας Keeppower.
Οχι γιατι ειναι καλυτερη απο τις υπολοιπες , αλλα γιατι μεχρι σημερα η ΚΡ , δεν εχει δωσει κακο παραδειγμα .
Kαλημέρα.
Θα ήθελα να ρωτήσω τους πιο ειδικούς στις μπαταρίες για μηχανικό (σωλήνα) όπως το Nemesis, τί μπαταρία 18650 μπορώ να χρησιμοποιήσω για να έχω όσο το δυνατόν περισσότερη ασφάλεια;
Θα ατμίζω με αντιστάσεις που οι τιμές τους θα κυμαίνονται από 1 έως 1,2 Οhm με σύρμα Kanthal A1 0,32mm.
Έχω τις LG HE4, LG HG2, Samsung 25R και τις LG MJ1
Mήπως πρέπει να αγοράσω άλλου τύπου μπαταρίες π.χ. με προστασία κλπ.;
Εκτος απο την MJ1 , ολες οι υπολοιπες ειναι ασφαλους χημειας και δεν υπαρχει διαφορα στο αν θα τις βαλεις σε VV/VW ή μηχανικο.
Ολα δουλευουν με ολα .
Ακομα και η MJ1 , αλλα εδω δεν θελουμε ανοδο θερμοκρασιας και προσπαθουμε να κανουμε οσο το δυνατον πιο καθαρη δουλεια στο στησιμο του ατμ/τη.
Να μην υπαρχουν μικρα κομματια συρματος που δεν βλεπουμε και κατα λαθος ειναι μεσα στο χωρο της αντ/σης , γιατι ειναι πολυ ευκολο να γινει βραχυκυκλωμα.
Να μη χρησημοποιουμε χαμηλες αντιστασεις με τετοιου ειδους μπαταριες , γιατι εσωτερικα της μπαταριας με μεγαλες αποφορτισεις , δεν μπορουμε να ξερουμε τι γινεται....
Υπαρχουν προστασιες με υπερυψωμένο πολο , αλλα υπαρχουν και μπαταριες με υπερυψωμενο πολο χωρις προστασια .
Μπαταριες προστασιας ειναι οι ICR και οι NCA.
Αυτες τις μπαταριες , το να τις βαλεις σε μηχανικο ειναι ακυρο...., οπως και σε ηλεκτρονικο γιατι θα κοβει το ρευμα η προστασια...
Σε μηχανικο , λογο της προστασιας , θα υπαρχουν μεγαλες απωλειες .
Αρα το ρευμα που θα παει στον ατμοποποιητη , θα ειναι ασθενες.
Αν κατεβασεις αντισταση στα ορια που επιτρεπει τη κινηση του ρευματος η προστασια , τοτε δεν θα παρεις ουτε τζουρα , γιατι η προστασια θα διαβαζει βιαιη αποφορτιση και ετσι θα κοβει το ρευμα.
Στην ουσια η προστασια ειναι για να μην αποφορτιστει εντελως η μπαταρια και για να κοβει το ρευμα σε βραχυκυκλωμα με οριο καποια Amperes.
Αν η αντισταση σου θελει περισσοτερα Amps , τοτεη μπαταρια , απλα δεν θα δωσει ρευμα.
Μικρη ικανοτητα εντασης , μικρη ικανοτητα αποδοσης μεγαλης ποσοτητας ρευματος , επικινδυνες αν δεν ειναι 100% σωστο το καλυμμα.
Δεν ειμαι αθωος και δεν κανω παντα το σωστο....
Εχω χρησημοποιησει τετοιες μπαταριες και μαλιστα εκανα και ολα οσα γραφω πιο πανω.....αναποδα....
Δεν υπαρχει ομως καμια ασφαλεια .... και στην τελικη , να ατμισουμε δεν θελουμε;;;;;
Αγοραζω μια ασφαλους χημειας και τελος........
Τρυφωνα , το 090.. ξεχασες....χαχαχαχα