vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

eGo-C Twist Battery

Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #285 στις: Ιουλίου 16, 2012, 19:44 »
Δεν έχεις εγγύηση ? συνήθως για μπαταρίες είναι 3 μήνες   :hmmm:

Αποσυνδεδεμένος arisagras

  • **
  • 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #286 στις: Ιουλίου 16, 2012, 21:44 »
αυτη που τα επαιξε?? ενος μηνα μπαταρια ειναι θα την παω αυριο εκει που την πηρα να δω τι θα μου πουμε,πιστευω να την αλλαξουν :confused1:

Αποσυνδεδεμένος arisagras

  • **
  • 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #287 στις: Ιουλίου 17, 2012, 14:08 »
κομπλε η μπαταρια αντικατασταση με καινουργια :thumpup: :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος geomos

  • **
  • 114
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #288 στις: Ιουλίου 18, 2012, 10:17 »
Καλημερα σε ολους! Κλεινω 2 μερες με την καινουρια μου ego c twist 650 mah. Τη δουλευω με joy egoc nr και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος. Μεχρι τωρα εχω καταληξει οτι η ρυθμιση στα 4v ειναι η βελτιστη τοσο για αποφυγη καμμενου οσο και για διαρκεια χρησης.
Επισης επιβεβαιωνω την σταθεροτητα της εως την πληρη αποφορτιση. Εμφανιστηκε μια μικρη πτωση αποδοσης 3-4 τζουρες πριν αναψει το λαμπακι και αδειασει εντελως. Γενικα πολυ αξιολογη αγορα!!

Αποσυνδεδεμένος SAL

  • **
  • 116
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #289 στις: Ιουλίου 18, 2012, 11:05 »
 Μετά από ενάμιση μήνα καθημερινής χρήσης ήρθε η ώρα να κάνω την κριτική μου για την  Joyetech eGo-C Twist XL (1000mAh).
 


Μια πρώτη ματιά

 Η αγορά έγινε από εξωτερικό σε τιμή λίγο κάτω από 20 ευρώ. Από Ελλάδα  θα την προμηθευτεί κάποιος σε παραπλήσιες τιμές (τα μέλη του φόρουμ ίσως και φτηνότερα).
Σε σχέση με τις απλές Jyetech ίδιας χωρητικότητας, η twist είναι μόλις 3-4 ευρώ ακριβότερη. Αυτό είναι εντυπωσιακό, αν σκεφτεί κανείς ότι ένα "ego booster" –που κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά- πωλείται γύρω στα 50 ευρώ!   
Η twist έχει εγγύηση 6 μηνών, αρκετά μεγαλύτερη από ότι έχουμε συνηθίσει για τέτοιου τύπου μπαταρίες. Έκδοση passthrough δεν υπάρχει γιατί τον χώρο της USB θύρας στην βάση της τον καταλαμβάνει πλέον ο ρυθμιστής τάσης.Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα βγάζοντας την μπαταρία από το πακέτο ήταν το μήκος της. Είναι 2 εκατοστά μακρύτερη από μια απλή 1000άρα ego και μάλλον θα αποθαρύνει τους ατμιστές που θέλουν κάτι διακριτικό στα χέρια τους. Αν βέβαια ατμίζεις με την μπαταρία μέσα στην παλάμη, όπως εγώ, δεν σε ενοχλεί. Το δεύτερο πράγμα που θα προσέξεις είναι η περιστρεφόμενη βάση της μπαταρίας που χρησιμεύει για να ρυθμίζεις την τάση της. Κατα τα άλλα δεν διαφέρει σε τίποτα από μια απλή ego.




Βασικές λειτουργίες


Η φόρτιση της γίνεται με τον απλό φορτιστή για ego μπαταρίες. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 3 ώρες και 15 λεπτά. Η μπαταρία έχει προστασία βραχυκυκλώματος, κόφτη τζούρας 10 δευτερόλεπτα και αυτόματη απενεργοποίηση όταν χρειάζεται φόρτιση.
Το κουμπί της έχει την ίδια αίσθηση με τις προηγούμενες μπαταρίες της Joyetech και υποστηρίζει το γνωστό μας κλείδωμα-ξεκλείδωμα με 5-κλικ. Βγάζει λευκό φωτάκι όταν λειτουργεί, το οποίο δεν αλλάζει μέχρι η μπαταρία να εκφορτιστεί πλήρως. Απουσιάζει δηλαδή η ένδειξη επιπέδου φόρτισης με βάση το χρώμα, ένα πολύ βολικό χαρακτηριστικό που συναντάμε στις Joyetech προηγούμενης γενίας (Η απλή ego-c άλλαζε το φωτάκι από άσπρο σε γαλάζιο και μετά σε μπλέ για να ξέρει ο χρήστης πόση ζωή έχει ακόμη η μπαταρία του). Αυτό είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό, γιατί όπως θα δούμε παρακάτω η απόδοση της twist είναι αρκετά σταθερή και επομένως εμπειρικά πολύ δύσκολα μπορείς καταλάβεις το επίπεδο φόρτισης. Επίσης, ούτε με πολύμετρο βγάζεις άκρη, καθώς θα δεις την έξοδο του booster και όχι την πραγματική τάση της μπαταρίας λιθίου. Συμβουλή: αν έχεις μια twist ξεχασμένη στο συρτάρι, φέρσου της σαν να είναι αφόρτιση.
 Η ρύθμιση της τάσης γίνεται περιστρέφοντας την βάση-πόμολο της μπαταρίας. Αριστερόστροφα μειώνουμε την τάση (μέχρι τα 3,2 volt), δεξιόστροφα την αυξάνουμε (μέχρι τα 4.,8 volt). Αν περάσαμε πρόσφατα στην Σχολή Ικάρων μπορούμε ίσως και να διακρίνουμε τις χαραγμένες διαβαθμίσεις σε βήματα των 0,2 volt. Για τους υπόλοιπους προτείνεται πολύ καλός φωτισμός (ή μεγενθυντικός φακός), αν θέλουν ακρίβεια στην ρύθμιση. Το καλό είναι ότι στην πράξη δεν χρειάζεται να "δεις" την ρύθμιση, απλά το κάνεις διαισθητικά: λιγότερο χτύπημα -αριστερά, περισσότερο χτύπημα -δεξιά.
Η αίσθηση χρήσης του "πόμολου" θυμίζει επιλογή σταθμού σε αναλογικό ραδιοφωνάκι. Αρχικά δεν πίστευα ότι αντέχει σε κακομεταχείριση. Μετα από πάνω από ένα μήνα εντατικής χρήσης, όμως, λειτουργεί σαν καινούριο. Έχει λίγο τζόγο, οπότε είσαι πάντα στο ±0,1 volt. Επίσης, τα βήματα των 0,2 volt είναι μόνο για την ευκολία του χρήστη. Μπορείς να επιλέξεις και ενδιάμεσες τιμές τάσης, π.χ. 4,3 κεντράρωντας την κουκίδα μεταξύ των γραμμών για τα 4,2 και 4,4 volt. Θεωρητικά πάντα, γιατί είπαμε: εδώ δεν βλέπουμε καλα-καλά τις γραμμούλες, θα βρούμε την μεσοκάθετο με κανόνα και διαβήτη;
Αφού ξεπεράσουμε τους φιλοσοφικούς μας ενδοιασμούς, κάνουμε αυτό για το οποίο πληρώσαμε. Κουμπώνουμε ατμοποιητή της αρεσκείας μας, γυρνάμε τον επιλογέα τάσης κατά βούληση και ατμίζουμε...




Ατμιστική απόλαυση


Σαν γνήσιος eGo-ιστής, το συρτάρι μου είναι γεμάτο ατμο/καρτο που παίζουν σε μπαταρίες ego (3,3-3,7 volt). Ας δούμε αν τα βρήκανε με την καινούρια τους συμβία:

 
  • Smoktech dual coil μετρημένο 1,6Ω, Στα 3,6 volt: γεύση και χτύπημα φρεσκοφορτισμένης ego (4,2 volt χωρίς φορτίο).
    Στα 3,8 volt: το χτύπημα γίνεται εξαιρετικό χωρίς αλλοίωση γεύσης. Ιδανικό σημείο για ολοήμερο άτμισμα.
    Στα 4,0 volt: δυνατό χτύπημα μεν, αλλά με αλλοίωση γεύσης, όχι ευχάριστο άτμισμα για τα γούστα μου.
  • Boge 510D XXL μετρημένο 2.3Ω  Πάλι ξεκινώντας από τα 3.6βολτ ανέβηκα, ψάχνοντας το ιδανικό για μένα σημείο. Στo boge κατέληξα στα 4,2 volt για ιδανικό χτύπημα-γεύση.
  • CE4+ μετρημένο 2.2Ω  Εδώ ατύχησα. Ξεκίνησα πάλι στα 3.6 όπου και ...κατέληξα. Στα 3,8 ερχόταν συχνά-πυκνά καμμένο, οπότε...
   


Μετρήσεις υπό φορτίο

Η Twist δίνει μέγιστο ρεύμα 2,4-2,5Α (amperage limit) όταν είναι πλήρως φορτισμένη, με κάποιες προϋποθέσεις που θα αναλυθούν παρακάτω. Μια πρώτη εικόνα λοιπόν για την τάση υπό φορτίο που μπορεί να δώσει ανάλογα με την αντίσταση του ατμοποιητή είναι η εξής

  R(Ω)  Vload(V)
1,4    3,5
1,5    3,6
1,6    3,8
1,7    4,1
1,8    4,3
1,9    4,6
2,0+  4,8


Όσο εκφορτίζεται, όμως, το διαθέσιμο μέγιστο ρεύμα μειώνεται ομαλά προς τα 2,1-2,2Α. Αποτέλεσμα μικρότερη τάση στην έξοδο. Το πόσο μικρότερη εξαρτάται από την αντίσταση. Για να έχω λοιπόν μια καλύτερη εικόνα του πώς συμπεριφέρεται η twist κατά την εκφόρτισή της με διάφορες τιμές αντίστασης χρειάστηκε λίγο παραπάνω δουλειά:
Χρησιμοποίησα τρία καρτο με αντιπροσωπευτικές αντιστάσεις 1,6Ω (Smoktech DCT), 2,3Ω (Boge) και 3,0Ω ("κομμένο" DCT).
Έβαλα την (αφόρτιστη) twist στον φορτιστή για 20 λεπτά, που αντιστοιχεί σε επίπεδο φόρτισης περίπου 15%, και πήρα μετρήσεις.
Στη συνέχεια συνέχισα την φόρτιση για ακόμα 70 λεπτα, ώστε να φτάσει περίπου στο 50% φόρτισης και ξαναπήρα μετρήσεις.
Τέλος, ξαναματαπήρα μετρήσεις με την twist πλήρως φορτισμένη.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έκανα την ίδια διαδικασία και με μια noname ego-T 1100mah ώστε να υπάρχει σύγκριση, δεδομένου ότι η twist απευθύνεται σε χρήστες ego μπαταριών.
(οι τζούρες-μετρήσεις είναι 3-4 δευτερολέπτων. Η επισήμανση θα αποκτήσει νόημα παρακάτω)




Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι σε DCT 1,6Ω η αφόρτιστη twist έχει ίδια απόδοση με μια φρεσκοφορτισμένη απλή ego. Ακολουθεί και το διάγραμμα με την εκφόρτιση μόνο της twist για τις συγκεκριμένες αντιστάσεις.


 
 

Παρατηρώντας ότι η twist συνεργάζεται καλύτερα με ατμοποιητές τουλάχιστον 2,3-2,4Ω ώστε να εκμεταλλευόμαστε πλήρως το εύρος μέχρι τα 4,8 volt, κάπου εδώ θα έφτανα, λογικά, στο τέλος αυτής της κριτικής. Αντί όμως να απολαύσω με την ησυχία μου τα σχόλια του τύπου "γιατί ασχολείσαι τόσο και γράφεις τόσα για κάτι τόσο...", έπεσα θύμα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ...



Τζούρα vs. Watt


Καταγράφοντας τις παραπάνω μετρήσεις, μερικές φορές παρατήρησα ότι η ένδειξη του πολυμέτρου έπαιρνε μετά από λίγο τον κατήφορο. Αυτό συνέβαινε στην 2η ή 3η συνεχόμενη μέτρηση που έκανα για επιβεβαίωση και ειδικά στις μετρήσεις που δούλευε φουλ το booster. Και τότε θυμήθηκα το διάγραμμα tης Joyetech και τις συνθήκες μέτρησης:


 



Στη συνθήκη [1] (R=2,2Ω) καταλήξαμε (σχεδόν) και εμεις στο προηγούμενο κομμάτι της κριτικής, ως την ιδανική παρέα της twist. Οπότε δεν είναι "τυχαία" η επιλογή της συγκεκριμένης αντίστασης. Μήπως δεν είναι τυχαίο και το [3],[4] που αναφέρεται σε τζούρες των 4 δευτερολέπτων με διάλειμμα 5 δευτερολέπτων?
Για να μην τα πολυλογώ (αργά το θυμήθηκα) τα νούμερα (τζούρες 4" με διάλειμμα 5") δεν είναι τυχαία και είναι αυστηρή προϋπόθεση για να "βγει" το συγκεκριμένο διάγραμμα για R=2,2Ω.
Αν π.χ αυξήσουμε την διάρκεια τζούρας στα 6" (διατηρώντας όλα τα άλλα ίδια) θα "γονατίσουμε" την twist, και μετά την 3η-4η εισπνοή η τάση θα μένει σταθερή για μόλις 2" και μετά θα πέφτει απότομα (αν επιμείνουμε μάλιστα, τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα). Παρόμοια παρενέργεια έχουμε και αν ελαττώσουμε το χρονικό διάστημα μεταξύ των εισπνοών, πχ. από 5" σε 3".
Οι δυο αυτοί παράγοντες είναι απόλυτα συσχετισμένοι. Αν θέλουμε τζούρα σταθερής τάσης μεγαλύτερης διάρκειας, μπορούμε να το πετύχουμε αυξάνοντας το μεσοδιάστημα "ξεκούρασης". Αν θέλουμε συχνότερες τζούρες θα πρέπει να μειώσουμε την διάρκειά τους. Ενδεικτικά για DCT 1,6Ω στην μέγιστη τάση, αν θέλουμε σωστές τζούρες 5 δευτερολέπτων θα πρέπει να αφήνουμε μεσοδιάστημα περίπου 30 δευτερολέπτων.Απλά πράματα.
Εικάζω ότι η συγκεκριμένη συμπεριφορά της twist δεν είναι αδυναμία του boost κυκλώματος, αλλά μάλλον οφείλεται στην αδυναμία της μπαταρίας λιθίου να "οδηγήσει" το κύκλωμα με μεγάλα ρεύματα για ικανοποιητικό χρονικό διάστημα.
Δεν θεωρώ, πάντως, ότι το συγκεκριμένο ψεγάδι μειώνει την λειτουργικότητα της twist για τον μέσο ατμιστή, ο οποίος στην πράξη δεν θα καταλάβει ποτέ την συγκεκριμένη αδυναμία διατήρησης τάσης. Από περιέργεια και μόνο θέλησα να ποσοτικοποιήσω την αδυναμία αυτή και τα αποτελέσματά μου περιγράφω παρακάτω.
 Για να μην πολυλογώ (πάλι), η συγκεκριμένη αδυναμία εξαρτάται από τα watt που ατμίζουμε. Όσο περισσότερα watt, τόσο μικρότερες συνεχόμενες σωστές τζούρες θα κάνουμε (ή αντίστοιχα, τόσο μεγαλύτερα πρέπει να είναι τα χρονικά διαστήματα μεταξύ τους). Το "γλυκό σημείο", μετά από πολλές μετρήσεις, το υπολόγισα περίπου στα 8,5 watt. Μέχρι εκεί σχεδόν κανένας ατμιστής δεν θα μπορέσει να αναπαράξει το πρόβλημα, εκτός αν το προσπαθήσει εσκεμμένα (μάλλον αφού διαβάσει αυτή την κριτική). Από εκεί και πάνω το πρόβλημα χειροτερεύει σταδιακά μέχρι που γίνεται ενοχλητικό, ίσως και απαγορευτικό για κάποιους. 




Η πρόταση μου σε νούμερα


 Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω (και όταν λέμε όλα, εννοούμε ολα) θα δώσω 2 πίνακες όπου προτείνω τρόπους για την αρμονική συνύπαρξη με την twist χωρίς παρατράγουδα. O πρώτος απευθύνεται σε όσους συνεννοούνται με volt και ο δεύτερος στους θιασώτες των watt. Στην ουσία συνδυάζω
 
  • τον περιορισμό των 4,8 volt
  • την παρατηρούμενη  πτώση τάσης κατά την εκφόρτιση
  • και τον (υποκειμενικό) περιορισμό των 8,5 watt


Πρακτικός κανόνας: προσθέτεις τον μαγικό αριθμό 2.1 στην τιμή της αντίστασης και βρίσκεις την μέγιστη ρύθμιση της twist για απόλυτα σταθερό άτμισμα, (από την αρχή μέχρι το τέλος). Εννοείται ότι αν επιλέξεις χαμηλότερη τάση πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις.

 


Παρατηρούμε ότι το εύρος των τιμών των βέλτιστων αντιστάσεων έχει κέντρο τα 2,2Ω που "συμπτωματικά" είναι η τιμή που επέλεξε η Joyetech για το παραδειγματικό διάγραμμα εκφόρτισης. Τυχαίο;
 


Αυτονομία


Προφανώς δεν υπάρχει ένα μαγικό νούμερο, η αυτονομία της twist σε σχέση με την απλή ego εξαρτάται από τα watt που ατμίζεις, καθώς το κύκλωμα φάνηκε να έχει πολύ μικρές απώλειες. Π.χ. στον DCT 1,6Ω στα 3,6 volt η twist κρατάει σχεδόν όσο και η απλή (ίσως 5% με 10% λιγότερο). Αν την ανεβάσεις στα 4,0 volt θα κρατάει κάπου 30-35% λιγότερο. Αν βέβαια την κατεβάσεις στα 3.2 volt θα κρατάει περισσότερο. Όλα είναι σχετικά.
Εμένα μου έδινε σε νορμάλ άτμισμα (DCT 1,6Ω@3,8V) περίπου 25% λιγότερο.
Σε ml αυτό μεταφράζεται ως εξής: Με την απλή ego άτμιζα 1,5-1,6ml ενώ με την twist 1,1-1,4ml ανά φόρτιση. Σε χρόνο ατμίσματος, έπεφτα από τις 7-8 ώρες στις 5-6 ώρες ανά φόρτιση.
Όταν όμως την ζόριζα (συχνές τζούρες στα μέγιστα watt) η αυτονομία μειωνόταν πολύ παραπάνω, μάλλον λόγω του "γονατίσματος" που περιέγραψα προηγουμένως. Φυσικά και η εξ' αρχής μικρή χωρητικότητα των 1000mAh δεν βοηθά. Και μάλλον η εκδοση των 650mAh εμένα, προσωπικά, δεν θα μου έφτανε για έναν 3ωρο καφέ.   
 


Ποιότητα κατασκευής


Μετά από 1,5 μήνα συνεχούς χρήσης (50-60 φορτίσεις) η twist δεν έχει βγάλει κάποιο ελάττωμα, δείχνοντας να έχει την αξιοπιστία των προηγούμενων μοντέλων της Joyetech. Η μόνη διαφορά της από μια εντελώς καινούρια είναι μια υποτυπώδης οξείδωση στην περιστρεφόμενη βάση της η οποία οφείλεται μάλλον στη θάλασσα και την μεγάλη υγρασία στον τόπο που την χρησιμοποιώ. Για σύγκριση, σε αντίστοιχο χρονικό διάστημα και συνθήκες χρήσης, οι δυο no-name ego που έχω, παρουσίασαν δύο αποκολλήσεις καλωδίου (στον θετικό πόλο και στην πλακέτα), πολύ έντονη οξείδωση τόσο στην βάση τους όσο και στον θετικό πόλο, καθώς και μια καθίζηση του θετικού πόλου της μιας εκ των δύο (καθημερινό τσιμπιδάκι). Μια Joyetech ego-c που χρησιμοποιώ έχει εμφανίσει ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα με την twist (ελαφριά αλλοίωση-οξείδωση της βάσης).

   




Βαθμολογία


Απόδοση (40% της τελικής) 7
Λειτουργικότητα (25% της τελικής) 8
Ποιότητα κατασκευής (25% της τελικής) 9
Τιμή (10% της τελικής) 9
ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 8
 
 
Σύνοψη

Η κυκλοφορία της twist καθιστά ξεπερασμένες όλες τις μπαταρίες τύπου ego. Δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να μην την επιλέξεις σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Σε εισάγει με ικανοποιητικό τρόπο στον κόσμο του VV  χωρίς να ζητά μάλιστα περισσότερα χρήματα. Η μικρή αυτή επανάσταση στο η.τ. μαζικής παραγωγής είναι μονόδρομος και για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

 Τα καλά
Διάρκεια εγγύησης
Ποιότητα κατασκευής
Τάση υπό φορτίο (για τον μέσο ατμιστή)
Ατμιστική αναβάθμιση σε σχέση με την απλή ego
Τιμή
 
Τα κακά
Απουσία ένδειξης επιπέδου φόρτισης
Αυτονομία
Τάση υπό φορτίο (για τον απαιτητικό ατμιστή)
 
...και τα μέτρια
Μήκος
Ακρίβεια στην ρύθμιση της τάσης
 
 
 ...και το video


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQqjcs4gw00[/youtube]
 

Αποσυνδεδεμένος Steamboy

  • *****
  • 2644
  • Φύλο: Άντρας
  • Provari(Mini) v2 + Mini D.I.D.(special edition)
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #290 στις: Ιουλίου 18, 2012, 12:46 »
Πάρα πολύ καλή παρουσίαση, μπράβο :thumpup:
Το μόνο που με προβλημάτισε ελαφρώς ήταν αυτό... "Σε ml αυτό μεταφράζεται ως εξής: Με την απλή ego άτμιζα 1,5-1,6ml ενώ με την twist 1,1-1,4ml ανά φόρτιση. Σε χρόνο ατμίσματος, έπεφτα από τις 7-8 ώρες στις 5-6 ώρες ανά φόρτιση.
Όταν όμως την ζόριζα (συχνές τζούρες στα μέγιστα watt) η αυτονομία μειωνόταν πολύ παραπάνω, μάλλον λόγω του "γονατίσματος" που περιέγραψα προηγουμένως. Φυσικά και η εξ' αρχής μικρή χωρητικότητα των 1000mAh δεν βοηθά. Και μάλλον η εκδοση των 650mAh εμένα, προσωπικά, δεν θα μου έφτανε για έναν 3ωρο καφέ."

Και με έβαλε σε σκέψη πως μάλλον δεν είναι 1000mah πραγματικά αλλά λιγότερο!
Παίζουν βέβαια ρόλο πολλά, αλλά το να μη κρατήσει πάνω από 5ώρες μοιάζει υπερβολικό όταν τα ml που αναφέρονται ως κατανάλωση σε αυτό το χρόνο είναι ελάχιστα και αυτό σημαίνει μη έντονη χρήση.
Αν κάποιος δηλαδή ατμίζει στα 4Volts με αντίσταση 1.7-1.9 Ohms κανονικά θα πρέπει να κρατήσει και σχεδόν μισή ως και μέρα, με  βάση τα mah αλλά και αναλόγως φυσικά τη χρήση (εντατική ή μη έντονη)!

Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #291 στις: Ιουλίου 18, 2012, 12:56 »
Με άτμισμα 1 - 1,1 ml ότι και να χεις θα σου κρατάει όχι μία αλλά 2,3 μέρες ακόμα και μια απλή
650 αρα . Με άτμισμα 4 - 5 ml πόσο θα κρατήσει είναι το ζητούμενο ! αν ατμίζεις στα 4 Volts
και με ατμοποιητές γύρω στα 2 - 2,5 Ω που πιστεύω είναι η πλειοψηφία, γιατί αν την έχεις για να
ατμίζεις στα 3,5 Volts και με ατμοποιητές στα 3 Ω δεν έχει νόημα να είναι VV  :yes:

Αποσυνδεδεμένος SAL

  • **
  • 116
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #292 στις: Ιουλίου 18, 2012, 13:26 »
Δεν είναι θέμα μαϊμού χωρητικότητας. Όταν ματσάρω τα βολτ της twist με αυτά μιας απλής ego, έχω την ίδια αυτονομία. Mάλλον τα χαρακτηριστικά εκφόρτισης της ενσωματωμένης μπαταρίας λιθίου δεν είναι επαρκή. Όταν ο ατμοποιητής τραβάει π.χ. ισχύ 4,5V*2A=9W η μπαταρία πρέπει να τη δώσει έχοντας χαμηλότερη τάση απο 4,5 . Άρα πρέπει να δώσει μεγαλύτερα ρεύματα. Και ως γνωστόν τα μεγαλύτερα ρεύματα "κλέβουν" mah.
Οι τιμές σε ml/ώρες έχουν συγκριτική αξία μόνο. Τα ml είναι για dct, οι ώρες για συνεχές άτμισμα (πιο συνεχές δεν γίνεται). Σε ce4+ η κατανάλωση εκτοξεύεται, πιθανότατα να είναι τριπλάσια, απλά δεν έχω ακριβή νούμερα γιατί τον χρησιμοποιώ περιστασιακά. H twist μου έχει κρατήσει και ολόκληρη μέρα αλλά αυτό δεν λέει κάτι από μόνο του.

Αποσυνδεδεμένος Theoh

  • *
  • 16
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #293 στις: Ιουλίου 18, 2012, 14:31 »
Εντυπωσιακή ανάλυση από SAL. Bravo και στα λόγια, αλλά και στο "κουμπάκι"!
Όσο για την Twist, ως κάτοχος της 650mAh, προς το παρόν απολύτως ικανοποιημένος συγκρίνοντας την με τις απλές ego. Αξίζει.

Αποσυνδεδεμένος savvis66

  • *
  • 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Carto με λεμόνι στο μπαλκόνι κ' η pg μου φουντώνει
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #294 στις: Ιουλίου 18, 2012, 15:10 »
Χίλια μπράβο στον sal και καλοάτμιστη να μου είναι καθώς την απόκτησα πρόσφατα.Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #295 στις: Ιουλίου 18, 2012, 15:21 »
Ενα μεγαλο συγχαρητηριο κι απο μενα SAL  :)

H μπαταρια αυτή για τα λεφτα και το μεγεθος της απλά σκίζει.

Αποσυνδεδεμένος tolis33

  • *
  • 73
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #296 στις: Ιουλίου 18, 2012, 16:38 »
Δεν εχω  διαβασει πιο αναλυτικη κ εμπεριστατωμενη κριτικη...!!!μπραβο sal!!εχω μια βδομαδα την twist 650mah,πρωτες εντυπωσεις θετικοτατες κ ηδη σκεφτομαι κ για δευτερη...

Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #297 στις: Ιουλίου 18, 2012, 16:56 »
Σήμερα έσπασα καταλάθος το knob στην βάση και η μπαταρία σταμάτησε να λειτουργεί. Έχει επιχειρήσει κάποιος εγχείρηση;

Yamaha R1

Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #298 στις: Ιουλίου 18, 2012, 17:07 »
Δεν εχω  διαβασει πιο αναλυτικη κ εμπεριστατωμενη κριτικη...!!!μπραβο sal!!εχω μια βδομαδα την twist 650mah,πρωτες εντυπωσεις θετικοτατες κ ηδη σκεφτομαι κ για δευτερη...

Όντως και εγώ μια βδομάδα την έχω την twist 650mah  , και έχει πολύ καλά αποτελέσματα !!! :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος drum

  • *****
  • 5371
  • Φύλο: Άντρας
Απ: eGo-C Twist Battery
« Απάντηση #299 στις: Ιουλίου 18, 2012, 17:15 »
Συγχαρητήρια για την παρουσίαση.
μια βδομάδα κ εγώ με την 650 κ ευχαριστημένος αρκετά.
σύντομα θα πάω κ για μια δεύτερη.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359881 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1001 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114238 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450074 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110716 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374785 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328165 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1070 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6433 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15289 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29355 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99927 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F