Παραθέτω αυτούσιο το άρθρο καθώς και τη διεύθυνση.
Είναι από την 1η Οκτωβρίου αλλά σήμερα έπεσε στην αντίληψή μου, και σχολίασα και αναλόγως (και ας μην φαίνεται ακόμα!)
"
Το ηλεκτρονικό τσιγάρο θα μπορούσε να σώσει ζωές ή να εθίσει μια ολόκληρη νέα γενιά στη νικοτίνη.
Υπάρχουν περίπου 44 εκατομμύρια καπνιστές στις ΗΠΑ, και σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), περίπου 1 στους 5 έχει δοκιμάσει το ηλεκτρονικό τσιγάρο. Απευθύνεται σε όποιον αναζητά την αίσθηση και την εντύπωση του καπνίσματος, αλλά θέλει να έχει τη δυνατότητα να καπνίσει σε εσωτερικό χώρο ακόμα και όταν βγαίνει με φίλους, χωρίς τα μειονεκτήματα του κοινωνικού στιγματισμού, της μυρωδιάς και των κίτρινων δοντιών. Για εκείνους που καπνίζουν ένα πακέτο καθημερινά, η αλλαγή στο ηλεκτρονικό τσιγάρο θα τους κοστίζει λιγότερο. Ελπίζουν, επίσης, ότι έτσι αποκτούν μια πιο υγιεινή συνήθεια.
Ένα μεγάλο μέρος της πρόωρης επιτυχίας του ηλεκτρονικού τσιγάρου οφείλεται στην σχεδόν πλήρη ελευθερία από τις νομοθετικές ρυθμίσεις, κάτι που έδωσε τη δυνατότητα σε πολλούς μικρομεσαίους επιχειρηματίες να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό τσιγάρο. Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει. Οι μεγάλες καπνοβιομηχανίες Lorillard, Reynolds American, Altria και British American Tobacco μόλις εισήλθαν στην αγορά. Και η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ προειδοποιεί ότι σκοπεύει να πραγματοποιήσει ελέγχους στη βιομηχανία των ηλεκτρονικών τσιγάρων τον Οκτώβριο.
Ειδικοί σε θέματα υγείας εδώ και χρόνια στιγματίζουν το κάπνισμα και το απαγόρευσαν σε δημόσιους χώρους. Τα ηλεκτρονικά τσιγάρα μπορούν να προσφέρουν την πρώτη ρεαλιστική πιθανότητα διαφυγής από τη θανατηφόρα νικοτίνη του καύσιμου τσιγάρου. Ωστόσο, με το ελκυστικό μάρκετινγκ και την αύρα της ασφάλειας, θα μπορούσαν να προσδώσουν εκ νέου γκλάμουρ στο κάπνισμα, αποθαρρύνοντας τους καπνιστές από τη διακοπή ή και, ακόμη χειρότερα, προσελκύοντας τους μη καπνιστές να ξεκινήσουν."
Web:
http://rizopoulospost.com/%CF%84%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%B3%CE%AC%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD-%CF%84/#axzz2iWqbNyyB