Ίσως κάποια στιγμή να ασχοληθώ κ με τον τρόπο του [member=21779]treloneritis[/member] με το άνοιγμα των υγρών , αν κ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι έκανε ! 
Για αρχή, χαρά στην υπομονή σου να μπαίνεις σε οοοολη αυτή την διαδικασία του bottom filling. Εγώ θα την υιοθετήσω ΜΟΝΟ εάν & εφόσον αποφασίσω να διακόψω το άτμισμα.

.
Integra & Imperia είναι στο καθημερινό μου ροτέσιο & να σου πω προτιμώ τον Integra για το ότι τον βρίσκω πολύ πιό όμορφο αλλά & αφαιρετικό από τον Imperia, ως εραστής του "KISS" (keep It Simple Stupid) πρίνιπαλ .
Λοιπόν,στο ερώτημά σου:
1) Πάρε την καμινάδα στο χέρι & βάλε την με το κάτω μέρος της σε δραπανάκι (τύλιξέ το & με κάποιο πανάκι για να μην την "πληγώσουν" οι δαγκάνες του δράπανου).
2) Βάλε λίγη βαζελίνη ή VG στο άλλο άκρο όπως & στο εσωτερικό o-ring του καπακιού.
3) Πέρασε το καπάκι τώρα στην καμινάδα, σαν να είχες τον ατμοποιητή συναρμολογημένο δηλαδή & ήθελες να τον κλείσεις.
4) Δώσε στροφές στο δράπανο & άσε να "στρώσει" τις ανοχές του εσωτερικού o-ring του καπακιού.
Ενας,ακόμα πιό της υπομονής, τρόπος, είναι απλά να βάλεις στον ατμοποιητή ΑΝΑΠΟΔΑ το καπάκι (το πάνω κάτω, δηλαδή), με λιπασμένα τα μέρη που είπαμε & να το κάνεις χειροκίνητα. Να στροφάρεις δηλαδή το καπάκι στον άξονα της καμινάδας.
* Και με τους δύο τρόπους οι περιστροφές να γίνουν & κατά τις 2 φορές. Και δεξιόστροφα & αριστερόστροφα. Και εφόσον αντικαταστήσεις το ορινγκάκι του ντριπτί με χοντρότερο (εγώ το άλλακα με Kayfun Prime), δεν νομίζω να μην τα καταφέρεις να τον κάνεις απόλυτα λειτουργικό.