Θα είναι διαθέσιμο σε μερικές ημέρες.UpdateOver-currents and short-circuits are almost unavoidable when working with rebuildable atomizers and mechanical mods. Usually caused by bad atomizer resistor set-ups, shorted wires and wrong connections, sustained over-current conditions always lead to battery overheating and, under extreme conditions, battery and equipment damage. Make-break contacts in mechanical mods are among the first components that may show signs of degradation after a sustained, hard short-circuit.
VV/VW mods usually include dedicated over-current protection that acts fast to interrupt current flow if a fault occurs. However, mechanical devices usually score quite low in terms of safety — since they are designed to be simple / rebuildable, they usually come without any protection circuitry at all.
Collapsible springs, which are often used to provide a basic level of short-circuit / overheating safety, are too slow to prevent battery and equipment damage, since they react only after the battery has already overheated. High-drain IMR batteries, which are the de-facto standard for use with mech mods, come with no integrated protection circuit boards. This leaves us with very few options for protecting our gear and minimizing the risks of battery and equipment failure.
Resettable polymeric fuses have been around for quite a while – they provide an easy means of secondary over-current protection, which is fast enough to prevent component and battery damage. These fuses do not ‘burn’ like the traditional ones – they use a polymeric element that interrupts the circuit during an over-current condition.
A characteristic property of polymeric fuses is that the tripping time depends on the current and the ambient temperature. These devices operate with a relatively static resistance and almost linear voltage drop characteristic at currents lower than a threshold current. Above that threshold, the resistance of such a device increases progressively faster with higher current values. Therefore, proper component selection is key to ensuring a good balance of performance and safety. Additionally, since the response of a PTC device depends on the short-circuit current, using a high drain battery with a low internal resistance and high discharge rate actually ensures that the device will trip faster.
The Bug, designed and manufactured by Atmizone, houses a carefully-selected, high-amp polymeric fuse. The device is rated for operation up to 7 A at 40 degrees Celsius and has been designed to trip in about a couple hundred milliseconds when hard-shorting a low-resistance mod powered by a high quality IMR battery. The device will also trip within a few seconds when conducting currents above 8 A.
Practically, this means that the Bug can be used with atomizer resistances down to 0.6 Ohms, introducing a resistance in the range of 20-30 mOhms — lower than the internal resistance of an AW IMR. Typical voltage drop values are 0.05 V at 2 A, 0.12 V at 5 A and 0.18 V at 7 A.
Thanks to its compact size (D=18.3mm, L=~5mm) and no polarity requirements, the Bug can be used with all telescopic mods and possibly a few fixed-length mods with some extra tube space.
It can be used in the Roller as a replacement of the collapsible spring for:
added safety,
extra performance,
zero maintenance, thanks to its silver-plated top and bottom contacts.
The Bug will be available in a few days — more info and pics are on the way!
Google μετάφρασηOver-ρεύματα και βραχυκυκλώματα είναι σχεδόν αναπόφευκτη, όταν ασχολούνται με rebuildable ψεκαστήρες και μηχανικά mods. Συνήθως προκαλείται από την κακή ιδρύσεις-atomizer αντίσταση, βραχυκύκλωμα καλωδίων και λάθος συνδέσεις, υπέστη πάνω-τρέχουσες συνθήκες πάντα να οδηγήσει σε υπερθέρμανση της μπαταρίας και, κάτω από ακραίες συνθήκες, μπαταρία και ζημιά στον εξοπλισμό. Make-διακόψουν τις επαφές με μηχανικά mods είναι από τα πρώτα στοιχεία που μπορεί να δείξει σημάδια υποβάθμισης μετά από μια παρατεταμένη, σκληρή βραχυκύκλωμα.
VV / VW mods περιλαμβάνουν συνήθως αφιερωμένη πάνω-τρέχουσα προστασία που δρα γρήγορα για να διακόψει τη ροή ρεύματος σε περίπτωση σφάλματος. Ωστόσο, μηχανικές συσκευές που συνήθως πετυχαίνουν αρκετά χαμηλά στον τομέα της ασφάλειας -, διότι είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι απλή / rebuildable, συνήθως έρχονται χωρίς καμία κύκλωμα προστασίας σε όλα.
Αναδιπλούμενο ελατήρια, τα οποία συχνά χρησιμοποιούνται για να παρέχουν ένα βασικό επίπεδο βραχυκύκλωμα / υπερθέρμανσης ασφάλειας, είναι πολύ αργά για την πρόληψη της μπαταρίας και ζημιά στον εξοπλισμό, δεδομένου ότι αντιδρούν μόνο αφού η μπαταρία έχει υπερθερμανθεί. High-διαρροή μπαταρίες IMR, που είναι το de facto πρότυπο για χρήση με μηχανικό mods, έρχονται χωρίς ολοκληρωμένα κυκλώματα προστασίας. Αυτό μας αφήνει με πολύ λίγες επιλογές για την προστασία των εργαλείων μας και την ελαχιστοποίηση των κινδύνων της μπαταρίας και βλάβη του εξοπλισμού.
Resettable πολυμερή ασφάλειες ήταν γύρω για αρκετό διάστημα - που παρέχουν έναν εύκολο τρόπο της δευτεροβάθμιας πάνω-τρέχουσα προστασία, η οποία είναι αρκετά γρήγορος για να αποτρέψει τα κατασκευαστικά στοιχεία και ζημιά στην μπαταρία. Αυτές οι ασφάλειες δεν «καίγονται», όπως τα παραδοσιακά αυτά - που χρησιμοποιούν ένα πολυμερές στοιχείο που διακόπτει το κύκλωμα Κατά τη διάρκεια μιας τρέχουσας κατάστασης.
Μια χαρακτηριστική ιδιότητα των πολυμερών ασφάλειες είναι ότι ο χρόνος ενεργοποίησης εξαρτάται από την τρέχουσα και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Αυτές οι συσκευές λειτουργούν με μια σχετικά στατική αντίσταση και σχεδόν γραμμική χαρακτηριστική πτώση τάσης στα ρεύματα χαμηλότερη από ένα κατώτατο όριο ρεύματος. Πάνω από αυτό το όριο, η αντίσταση μιας τέτοιας συσκευής αυξάνει προοδευτικά ταχύτερα με υψηλότερες τιμές ρεύματος. Ως εκ τούτου, η σωστή επιλογή των εξαρτημάτων είναι το κλειδί για να εξασφαλιστεί μια καλή ισορροπία μεταξύ της απόδοσης και της ασφάλειας. Επιπλέον, δεδομένου ότι η απόκριση μιας συσκευής PTC εξαρτάται από το ρεύμα βραχυκυκλώματος, χρησιμοποιώντας μια μπαταρία υψηλής αποστράγγισης με χαμηλή εσωτερική αντίσταση και υψηλή ταχύτητα εκκένωσης στην πραγματικότητα διασφαλίζει ότι η συσκευή θα ταξίδι γρηγορότερα.
Το Bug, έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την Atmizone, στεγάζει ένα προσεκτικά επιλεγμένο, υψηλής amp πολυμερή ασφάλεια. Η συσκευή για λειτουργία μέχρι 7 Α στους 40 βαθμούς Κελσίου και έχει σχεδιαστεί για να το ταξίδι σε περίπου ένα ζευγάρι εκατό χιλιοστά του δευτερολέπτου, όταν σκληρά βραχυκυκλώματος μια χαμηλής αντίστασης mod τροφοδοτείται από μια μπαταρία υψηλής ποιότητας IMR. Η συσκευή θα είναι επίσης το ταξίδι μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, κατά τη διεξαγωγή ρεύματα πάνω από 8 Α.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το σφάλμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με αντιστάσεις atomizer στο 0,6 Ohms, εισάγοντας μια αντίσταση στην περιοχή από 20-30 MOhms - χαμηλότερη από την εσωτερική αντίσταση ενός IMR AW. Τυπικές τιμές τάσης πτώσης είναι 0,05 V σε 2 Α, 0,12 V σε 5 Α και 0,18 V σε 7 A.
Χάρη στο μικρό του μέγεθος (D = 18,3 χιλιοστά, L = ~ 5 mm) και χωρίς απαιτήσεις πολικότητας, το Bug μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όλα τα τηλεσκοπικά mods και πιθανώς λίγες σταθερού μήκους mods με κάποια επιπλέον χώρο σωλήνα.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Roller ως αντικατάσταση του πτυσσόμενου ελατηρίου για:
πρόσθετη ασφάλεια,
επιπλέον απόδοση,
μηδενικής συντήρησης, χάρη στην επάργυρο άνω και κάτω επαφές.
Το Bug θα είναι διαθέσιμο σε λίγες μέρες - περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες είναι στο δρόμο!
link