vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

263 επισκέπτες, 3 χρήστες
Milarepa, JohnDag, Π. Σκουλουδάκης

"Kayfunοειδής" τροφοδοσία, υποπιέσεις και άλλα διευκρινιστικά.

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Εγώ πιστεύω, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αφού κανένας μας δεν έχει δει τι γίνεται μέσα από τα κανάλια κατά την διάρκεια του ατμίσματος, ότι γίνεται το εξής:

Ακριβώς όπως τα είπες είναι, αλλά εδώ είσαι λάθος...υπάρχει και το clear από fasttech με το οποίο βλέπεις μια χαρά τι γίνεται μέσα:
http://www.fasttech.com/product/1570900

Αποσυνδεδεμένος spkok

  • **
  • 448
  • Φύλο: Άντρας
Camber έχεις δίκιο, δεν το είχα διαβάσει. Αυτό που δεν είχα σκεφτεί είναι το ότι μετά την τζούρα ο αέρας πάει προς το τανκ και εξισορροπεί ξανά τα πράγματα μηδενίζοντας την διαφορά πίεσης !!


mpekas και εγώ clear έχω αλλά εννοούσα μέσα στην καμπάνα και όχι στο τανκ

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Το συγκεκριμένο clear έχει και clear καμπάνα...μη τη βλέπεις άσπρη, διάφανη γίνεται όταν βραχεί.

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Στον kayfun, και σε όλους τους άτμο σε τανκ, η τροφοδοσία βασίζεται στην εξισορρόπηση της πίεσης. Από τη μια μεριά, αυτή του θαλάμου ατμοποίησης, έχουμε, πάντα, την ατμοσφαιρική πίεση, έστω Pa. Από την άλλη (τανκ) έχουμε την υδροστατική πίεση του υγρού (έστω Pl) + την πίεση του αέρα που βρίσκεται μέσα στο τανκ (έστω Pg). Οπότε κατά το άτμισμα υπάρχουν τρεις καταστάσεις:

α) Όταν Pa<Pg+Pl για να εξισορροπηθεί η ΔΡ περνάει υγρό από το τανκ προς το θάλαμο.
β) Όταν Pa=Pg+Pl δεν γίνεται τίποτα, το υγρό δεν πάει προς το θάλαμο και παραμένει ως έχει.
γ) Όταν Pa>Pg+Pl τότε για να εξισορροπηθεί η ΔΡ περνάει αέρας από το θάλαμο προς το τανκ.

Ο λόγος για τον οποίο κάποιοι άτμο που τροφοδοτούνται με υποπίεση πλημμυρίζουν όταν πέσει πολύ η στάθμη είναι ότι στο τέλος της τζούρας, επειδή η υδροστατική πίεση του υγρού είναι πολύ μικρή περνάει προς το τανκ περισσότερος αέρας απ' όσο χρειάζεται για να εξισορροπηθεί η πίεση, οπότε υφίσταται πάλι η κατάσταση α) άρα περνάει και πάλι υγρό προς το θάλαμο.

Θεωρητικά, δλδ, υπάρχει μέγιστο ύψος τανκ άνω του οποίου ο θάλαμος θα πλημμυρίζει συνεχώς και εξαρτάται από την πυκνότητα του υγρού.

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Άφησες απ'έξω τη σημαντικότερη πίεση (έστω PR) που δημιουργεί υποπίεση εντός του θαλάμου ατμοποίησης, δημιουργώντας ταυτόχρονα ροή αέρα εντός του θαλάμου αλλά και διαφορά πίεσης μεταξύ των δύο θαλάμων άρα διαφοροποίηση των σταθερών και ροής υγρού, γνωστή και ως ρούφηγμα.

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Ναι, όντως, η Pr είναι αυτή που προκαλεί την κατάσταση α).
Πάντως, έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ, σε κάθε τζούρα ατμίζουμε το υγρό που προυπάρχει στο θάλαμο από την προηγούμενη, και τραβάμε το υγρό για την επόμενη τζούρα.

ΥΓ: Roufigma Pressure, γνωστός όρος της ρευστοδυναμικής.  :))
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 27, 2014, 21:03 από renesis »

Αποσυνδεδεμένος spkok

  • **
  • 448
  • Φύλο: Άντρας
renesis, η ανάλυσή σου είναι πολύ ακριβής, μπράβο.

Όπως λέει και ο exispathi, την διαφορά την κάνει η τζούρα, η Pr δηλαδή η πίεση που ρουφάμε :)) Όταν ρουφάμε η Pr προστίθεται στο δεξί σκέλος και ισχύει η (α) συνθήκη, μετά το τέλος της τζούρας η πίεση που μένει στον θάλαμο είναι μικρότερη από την ατμοσφαιρική και ισχύει η (γ) συνθήκη (οι φυσσαλίδες του αέρα που βλέπουμε μετά το τέλος της τζούρας), μέχρι να αποκατασταθεί η ισορροπία που τότε έχουμε την (β) συνθήκη.

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Εγώ πάλι, και να με συγχωρεί ο κατασκευαστής, δεν πιστεύω πως δεν υπάρχει υγρό εντός των καναλιών παρά μόνο στο ρούφηγμα. Μην ξεχνάμε πως η πίεση αέρα εντός του θαλάμου ατμοποίησης εκτονώνεται συνέχεια από την ανοιχτή οδό και της εισαγωγής αέρα αλλά το βασικότερο, το επιστόμιο! Δεν υπάρχει κάτι να εμποδίζει το υγρό να ανεβαίνει, έστω μέχρι το δεύτερο πάτωμα. Θα μου πεις υπάρχει η υποπίεση εντός του τανκ, πάνω από το υγρό, αλλά μην ξεχνάμε πως αρκεί ένα ακούμπησμα του ατμοποιητή στο πλάι (έως ανάποδα), για να εκτονωθεί κι αυτή από την ίδια οδό.

Το οποίο με βάζει σε δεύτερες σκέψεις. Αν στεγνώνουν ατμοποιητές με τέτοια τροφοδοσία, αντί να τραβάμε τζούφιες μήπως να κάνουμε απλά το παλιό vivi nova style γύρισμα, να εκτονώνεται η υποπίεση εντός προσωρινά, και να γεμίζει πάλι λιγάκι ο θάλαμος ατμποίησης..;

Αποσυνδεδεμένος mpekas

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
Δεν ξέρω τι λέει η θεωρία, αλλά στα κανάλια υπάρχει πάντα υγρό ή τουλάχιστον αυτό παρατηρώ με το clear...μετά τη τζούρα αδειάζει
το περισσότερο υγρό απ'το θάλαμο ατμοποίησης, βγαίνει ίσως και λίγος αέρας μέσα στο tank, αλλά μετά γεμίζουν πάλι τα κανάλια.

Αποσυνδεδεμένος Πολυκράτης

  • *****
  • 1277
  • Φύλο: Άντρας
    • ΡΟΚ Α Μπίλυ ο ζουμερός!
Κι εγω τις λιγες ωρες που χρησιμοποιησα την διαφανη καμπανα, χαζευα το υγρο που με καθε ρουφηγμα ανεβαινε, ποτιζε τα βαμβακια και κατεβαινε για:
1. να μεινει μεσα στα καναλια κι ελαχιστα πιο πανω οσο ηταν γεματο το τανκ.
2. να μεινει λιγο πιο ψηλα (σε ασφαλη ομως αποσταση απο τον ψηλοτερο οροφο) οσο το τανκ πλησιαζε προς το τελος.

Αποσυνδεδεμένος Buliwyf

  • *****
  • 1947
  • Φύλο: Άντρας
  • ιέεεεεεεεεπ!!!! αστ ναγκλίτσα κατ ρε!!!

Ο λόγος για τον οποίο κάποιοι άτμο που τροφοδοτούνται με υποπίεση πλημμυρίζουν όταν πέσει πολύ η στάθμη είναι ότι στο τέλος της τζούρας, επειδή η υδροστατική πίεση του υγρού είναι πολύ μικρή περνάει προς το τανκ περισσότερος αέρας απ' όσο χρειάζεται για να εξισορροπηθεί η πίεση


Όχι, δεν είναι αυτός ο λόγος.
Αυτό συμβαίνει γιατί ο αέρας που βρίσκεται μέσα στο τανκ, είναι τώρα περισσότερος. Έτσι λοιπόν, είναι αντίστοιχα μεγαλύτερη και η διόγκωσή του, κάθε φορά που ρουφάμε. Οπότε μπαίνει και μεγαλύτερη ποσότητα υγρού μέσα στον θάλαμο, με αυτό το αποτέλεσμα.
Για να γίνει κατανοητό θα δώσω ένα ποσοτικό παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι ο αέρας, παρουσιάζει για δεδομένη δύναμη στην τζούρα μια εκτόνωση της τάξης του 10%. Επειδή το υγρό δεν συμπιέζεται, περνάει ελεύθερα μέσα στον θάλαμο κλπ κλπ. Όταν αρχικά έχουμε ένα κενό της τάξης του 1ml πχ, αυτή η διόγκωση (άρα και η ποσότητα του υγρού που περνάει μέσα), θα είναι στο 0,1ml. Αν όμως, το κενό είναι 3ml, τότε θα έχουμε την τριπλάσια ποσότητα υγρού μέσα στο θάλαμο.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 360564 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1063 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114469 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450934 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 111044 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 375646 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328615 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1109 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6501 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15369 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29440 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 100039 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F