
Το Hybrid ΤΕΜΟΝ διαθέτει tank με
3,0 ml χωρητικότητα υγρού
Η τρύπα για το mesh είναι
3,4 χιλιοστά
Η airhole στη καμπάνα είναι
1,2 χιλιοστά
Διαστάσεις με μπαταρία 14500:
127mm x 16mmΔιαστάσεις με μπαταρία 14650:
143mm x 16mmΕκδόσεις: Polished & Satin
εκ του Συντονισμού
Έχω τον ατμοποιητή Temon και περνώντας χτες από την mmvapors, για ένα τανκάκι, είδα ότι έχουν βγάλει upgrade που κάνει τον Τemon αληθινό hybrid. To χτύπησα επιτόπου
Αποτελείται από 3 κομμάτια, ένα αναβαθμισμένο κουμπί, το σωλήνα και ένα hybrid connector (η κεφαλή του σωλήνα). Το τελευταίο κομμάτι είναι και η μεγάλη διαφορά του σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Στην ουσία αφαιρούμαι την βάση του Temon (ατμοποιητή) και τον βιδώνουμε κατευθείαν στο hybrid connector, που είναι πλέον και η νέα του βάση και λειτουργεί ταυτόχρονα και ως πάνω πόλος της μπαταριοθήκης. Έτσι είναι πλέον ένα ολοκληρωμένο hybrid.
Οι εντυπώσεις μου τώρα:
Εμφάνιση: Αν και υποκειμενικό, με διαφορά ότι ποιο όμορφο/κομψό έχω πιάσει στα χέρια μου
Απόδοση: Αν και δεν περίμενα μεγάλες διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο διαψεύστηκα πανηγυρικά. Η hybrid έκδοση είναι αρκετά επίπεδα ανώτερη. Απίστευτο ντουμάνι, καλό χτύπημα, τέλεια γεύση. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα, ακόμη δεν μπορώ να χωνέψω πως κάτι τόσο μικρό βγάζει τόσο ατμό και στις σωστές συνθήκες
Αυτονομία: Εδώ τα πράγματα δεν είναι και τόσο καλά, αναμενόμενο βέβαια. Πρέπει να πω ότι πήρα το σωλήνα για τις 14500 μπαταρίες μιας και εκτός από μικρότερος, για 14650 δεν κυκλοφορεί και καμία μπαταρία της προκοπής. Λοιπόν, με ΑW 14500 600mah βγάζει κοντά στo 2ώρο νορμαλ ατμίσματος. Την πρώτη ώρα "πυροβολάει" μετά πέφτει η απόδοσή του.
Κουμπί: Ούτε πολύ σκληρό, ούτε πολύ μαλακό, απλώς άψογο με έξυπνο και γρήγορο κλείδωμα.
Τιμή: Το upgrade κοστίζει 70€ (30€ το κουμπί, 25€ ο σωλήνας και 15€ το hybrid connector). Κάποιος που έχει δηλαδή τον ατμοποιητή με 70€ έχει ένα άριστο hybrid. Για μένα μια χαρά ούτε φτηνό το λές αλλά και σε καμία περίπτωση ακριβό. Αν δεν κάνω λάθος το έχουν και σετάκι με τον ατμοποιητή στα 150€.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του που ήταν ουσιαστικά 2 ξεχωριστές συσκεύες (μπαταριοθήκη/ατμοποιητής) έχει βελτιωθεί αρκετά κατά τη γνώμη μου στην hybrid έκδοση, κυρίως στην απόδοση (λογικό βέβαια μιας και ο ατμοποιητής πάει κατευθείαν πάνω στην μπαταρία πλέον). Επίσης και το κουμπί είναι αναβαθμισμένο χωρίς να εντοπίζω εδώ όμως ιδιαίτερες διαφορές
Σα γενικό συμπέρασμα για μένα είναι το τέλειο μοντ για μιά έξοδο καθότι πολύ μικρό και εμφανίσιμο που δεν υστερεί πουθενά σε απόδοση από πολύ μεγαλύτερα. Με 2 μπαταριούλες μια 4ωρη έξοδο την καλύπτει.
Και μερικές photos, μόνο του και δίπλα στο 69:
Προσθήκη πληροφοριών