Παρόλο που δεν έχω ανοίξει ειδικό θέμα για το e-Huge γιατί βαριέμαι, η πραγματικότητα είναι ότι μου ήρθαν δύο e-Huge από το fasttech, και τα δύο είχαν πολύ σοβαρό πρόβλημα με το πώς διάβαζαν τις αντιστάσεις σε όλους τους ατμοποιητές μου, με αποτέλεσμα να τα επιστρέψω και τα δύο. Ήθελα λοιπόν ένα δεύτερο 26650 mod, πρώτον για να αντικαταστήσω το e-Huge, και δεύτερον για να δώσω κάποιες ανάσες στο Seven-22 που το έχω ξεσκίσει κυριολεκτικά στη χρήση το τελευταίο δίμηνο, μια και άτμιζα σχεδόν τα πάντα πάνω του, εκτός από τους δύο μικρούς Aspire BDC mini που τους έχω στο Vamo V5. Στην αρχή σκέφτηκα να αγοράσω ένα δεύτερο Seven-22 αφού το έχω λατρέψει, αλλά τελικά τσιγκουνεύτηκα τα παραπάνω χρήματα και παράγγειλα ένα X-Man 35 από το fasttech, απλά επειδή μου γυάλισε.
Με το πού το παράγγειλα, μερικές μέρες μετά ανέβηκε το πρώτο feedback στο fasttech από έναν Γάλλο που έλεγε ότι μετά από ελάχιστες τζούρες του έβγαζε το μήνυμα της υπερβολικής θερμοκρασίας “too Hot” και έβγαινε εκτός λειτουργίας, οπότε με έζωσαν τα φίδια. Ευτυχώς το δικό μου δεν έχει τέτοιο πρόβλημα.
Το X-Man 35 πλασάρεται έξυπνα από τον Κινέζο κατασκευαστή του, σαν ο «διάδοχος» ή η «αναβάθμιση» του Seven-22. Οι μεγάλες ομοιότητες στην εξωτερική εμφάνιση με το Seven-22 και παρόλο που το X-Man δεν είναι κλώνος του, καταμαρτυρούν ότι το target group είναι οι υποψήφιοι αγοραστές του Seven-22 που τους έχει «γυαλίσει» μεν, αλλά τσγκουνεύονται τα χρήματα που ζητάει.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Χ-Man 35 μπορείτε να τα δείτε
εδώ, αλλά ο κατασκευαστής τηρεί σιγήν ιχθύος για το ποιο ακριβώς τσιπάκι φοράει το mod, απλά αναφέρει: “This is a mod that uses the REAL 7-35W chip wich is developed by Ecigator and a secret chip solution company togeter”. Γκουγκλάροντας δεν μπόρεσα να βρω απολύτως καμία πληροφορία για το συγκεκριμένο τσιπ. Για την ιστορία λοιπόν να πούμε ότι το x-Man 35 μπορεί να αποδώσει από 7 (μίνιμουμ) μέχρι 35 (μάξιμουμ) βατ, ενώ μπορεί να δεχτεί ατμοποιητές από 0,2 (μίνιμουμ) έως 3Ω (μάξιμουμ).
Πάμε να το γνωρίσουμε από κοντά, αλλά να επισημάνω ότι το mod το έχω μόλις τρεις μέρες, οπότε κάποια από τα παρακάτω συμπεράσματα μπορεί να αλλάξουν μελλοντικά, αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.
Εδώ βλέπετε το κουτί όπως έρχεται με το ταχυδρομείο.
Κι εδώ με το κουτί ανοιχτό.
Τα περιεχόμενα της συσκευασίας. Το mod, ένα μικρό manual εντελώς κακογραμμένο και άχρηστο, ένα πιστοποιητικό ελέγχου καλής λειτουργίας (και καλά),
κι ένα μικρούλι ίσιο κατσαβιδάκι Philips για τη ρύθμιση του ύψους του κεντρικού πόλου.
Οι ομοιότητες με το Seven-22 είναι εμφανείς.
Εδώ βλέπετε την οθόνη του X-Man σε ημερήσια σημερινή φωτογράφιση με συννεφιά. Δεν αποτυπώνεται σωστά στη φωτό, αλλά η οθόνη είναι πολύ φωτεινή, μακράν πολύ φωτεινότερη από αυτή του Seven-22, μπορείς να διαβάσεις με σχετική άνεση τις ενδείξεις σε φως ημέρας μια μέρα με συννεφιά. Θα το δείτε πολύ καλύτερα αυτό στη τελευταία φωτό της παρουσίασης.
Ο κεντρικός πόλος του X-Man 35 είναι μία ίσια βίδα ρυθμιζόμενη σε ύψος. Είναι όμως αρκετά χαλαρή, και ενδέχεται να χάσει κάποιες φορές την επαφή με συγκεκριμένους ατμοποιητές, όπως π.χ., τους Aspire BDC mini που δοκίμασα, και να χρειαστεί νέα ρύθμιση, δηλαδή επιπλέον ξεβίδωμα. Με τον 26650 Kayfun όπως και με τον Ναυτίλο μου, δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα, τέλεια επαφή με τη βίδα τέρμα βιδωμένη, δηλαδή στο χαμηλότερο δυνατό ύψος.
Μία πλαϊνή φωτό. Όπως μπορείτε να δείτε, η εφαρμογή των επιμέρους τμημάτων δεν είναι άψογη, προσέξτε το κενό που αφήνει το επάνω δαχτυλίδι με τον κεντρικό κορμό του mod στην αριστερή πλευρά.
Τα σπειρώματα του X-Man δεν είναι και τα τελειότερα του κόσμου, αλλά δεν νομίζω ότι θα προβληματίσουν κιόλας. Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, είναι το πόσο «ψιλή φέτα» μετάλλου, αφήνει ο τόρνος στο σημείο που σβήνει το βαθούλωμα της οθόνης στην οροφή του mod. Ο Κινέζος «αντιγραφέας» προσπάθησε να μιμηθεί το σβήσιμο και την καμπύλη που κάνει αντίστοιχα το Seven-22, αλλά δεν του προέκυψε τόσο καλό αισθητικά το τελικό αποτέλεσμα.
Το επάνω δαχτυλίδι του X-Man. Ένα ιδιαίτερα βαρύ και συμπαγές κομμάτι μετάλλου. Ωστόσο χάνει αρκετά σε ποιότητα φινιρίσματος απέναντι στο Seven-22.
Με τον Ναυτίλο μου τοποθετημένο επάνω. Στα δικά μου μάτια, μου αρέσει το οπτικό αποτέλεσμα. Να διευκρινίσω εδώ, ότι ο τελικός μου σκοπός είναι να έχω έτοιμα «ματσαρισμένα» για τα γούστα μου setup, που να τα αρπάζω και να ατμίζω επιτόπου χωρίς να έχω να ασχοληθώ με το οτιδήποτε. Το πρώτο setup που έχω κασταλάξει, είναι το Seven-22 με τον 26650 Καϊφούν. Το δεύτερο setup θα είναι το X-Man με τον Ναυτίλο μου. Σαν τρίτο setup θα είναι ένα άλλο mod και σαν τέταρτο (και καταϊδρωμένο)
το Vamo V5 με τους Aspire BDC mini.
Σε σύγκριση με το Seven-22. Το X-Man 35 είναι κατά μερικά χιλιοστά κοντύτερο και ένα χιλιοστό φαρδύτερο, στα 31 χιλιοστά έναντι των 30 του Seven-22.
Με τον 26650 Καϊφούν τοποθετημένο. Αν δεν υπήρχε το κενό του ενός χιλιοστού και βάλε, το οπτικό αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο. Όλοι ανεξαιρέτως οι ατμοποιητές που δοκίμασα, δυστυχώς, αφήνουν ένα κενό μεγαλύτερο από ένα χιλιοστό.
Εδώ μπορείτε να δείτε καλύτερα το κενό που μένει. Το αξιοπερίεργο της υπόθεσης είναι ότι στο τελευταίο feedback που ανέβηκε στο fasttech, ο τύπος αναφέρει ότι όλοι του οι ατμοποιητές κάθονταν τέλεια στο δικό του X-Man.
Τέλος εδώ, μπορείτε να δείτε σε κανονικό φωτισμό δωματίου, πόσο φωτεινότερη είναι η οθόνη του X-Man από αυτήν του Seven-22. Ακόμα και με πατημένο το πλήκτρο στο Seven-22 που ανεβαίνει πολύ η φωτεινότητα της οθόνης, η οθόνη του X-Man είναι πολύ φωτεινότερη.
Εμπειρία χρήσηςΤο Χ-Man 35 είναι ένα θηριώδες, βαρύ και στοιβαρό mod! Μου αρέσει πολύ το κράτημά του στο χέρι μου, αν και ξέρω ότι η συντριπτική πλειοψηφία από εσάς, δεν θέλει ούτε να ακούει για τα 26650 mods! Σας παραθέτω τον συγκριτικό πίνακα με τα βάρη των τριών 22650 mods που έχουν περάσει από τα χέρια μου. Για το e-Huge, δεν περιλαμβάνεται το βάρος με τον σωλήνα επέκτασης με την δεύτερη 26650 μπαταρία.
ΒάροςX-Man Seven-22 e-Huge (με μία 26650 μπαταρία)
Σκέτα τα mods
315 269 286Με μπαταρία Enerpower 4500 mAh (βάρος 97 γραμμάρια περίπου)
412 366 383Με Ναυτίλο (μισoγεμάτο) και Enerpower
472 426 443Με 26650 Καϊφούν (2/3 γεμάτο) και Enerpower
571 523 542 Όπως βλέπετε το X-Man 35 είναι το βαρύτερο και από τα τρία mods.
Το μενού στο X-Man 35 δεν είναι απλά σπαρτιάτικο, δεν υπάρχει καθόλου μενού! Όλες οι πληροφορίες απεικονίζονται στην αρχική οθόνη, και ουσιαστικά το mod δεν παρέχει τίποτα παραπάνω, εκτός από δύο επιπλέον πράγματα. Κρατώντας πατημένα ταυτόχρονα τα δύο μικρά πλήκτρα ρύθμισης των βατ για πέντε δευτερόλεπτα, το mod κλειδώνει τη ρύθμισή του και ατμίζει κανονικά χωρίς δυνατότητα αλλαγής της ρύθμισης. Με τον ίδιο τρόπο ξεκλειδώνει τη ρύθμιση. Επίσης, κρατώντας πατημένο το κεντρικό πλήκτρο ταυτόχρονα με το δεξί μικρό για πέντε δεύτερα, το mod σβήνει μεν την οθόνη για οικονομία στη μπαταρία, αλλά ατμίζει κανονικά. Με τον ίδιο τρόπο ενεργοποιεί ξανά την οθόνη.
Στο άτμισμαΑρχικά απογοητεύτηκα πολύ, όταν διαπίστωσα ότι το X-Man 35 διάβαζε λανθασμένα την αντίσταση προς τα πάνω κατά 0,3Ω σχεδόν σε όλους τους ατμοποιητές μου. Του βάζω αρχικά τον 26650 Καϊφούν που ήταν στημένος στα 1,7Ω και τον βλέπει στα 2Ω. Με δεύτερο πάτημα όμως τον είδε στα 1,8Ω και με τρίτο στα 1,7Ω οπότε και αναθάρρησα. Μπούρδες, με 1-2 πατήματα ακόμα ξαναγύρισε στα 2Ω.
Έπειτα του έβαλα τον Ναυτίλο που είναι τώρα στα 1,9Ω (κεφαλή 1,8Ω με 25 ml χρήση) και τον διαβάζει στα 2,2Ω χωρίς η ένδειξη να αλλάζει ποτέ. Ότι ατμοποιητή και να δοκίμασα, έπαιρνα ένδειξη αντίστασης κατά 0,3Ω παραπάνω από το σωστό. Ταυτόχρονα όμως, το άτμισμα με τον Ναυτίλο, σε σχέση τουλάχιστον με το Vamo V5 ήταν απλά εξαιρετικό, πολύ περισσότερο ντουμάνι, καλύτερο χτύπημα, και εμφανώς καλύτερη γεύση στο υγρό (Umami Frosty Melontic στα 9mg). Όλα αυτά και με τα δύο mods ρυθμισμένα στα 9W. Η μόνη ουσιαστική διαφορά ήταν στα Volts, το Vamo V5 έδινε 4,13V στον Ναυτίλο, ενώ το X-Man του έδινε 4,44V.
Ελαφρά μπερδεμένος από την συμπεριφορά του X-Man, σκέφτηκα να ζητήσω και μία δεύτερη άποψη, από έναν ατμιστή πολύ εμπειρότερο από εμένα, συγκεκριμένα του Κυριάκου από το CrazyVaper. Χτες λοιπόν, πήρα και τα δύο 26650 mods παραμάσχαλα και πήγα στο CrazyVaper. Εκεί με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι από ένα όριο αντίστασης και κάτω (δηλαδή κάτω από τα 1,5Ω) το X-Man διάβαζε με απόλυτη ακρίβεια την αντίσταση!
Αρχικά του κοτσάραμε τον Omega dripper του Κυριάκου, στημένο στα 0,6Ω. Στο ωμόμετρο έδειξε 0,6Ω και το ίδιο ακριβώς έδειξε και το X-Man 35. Και όχι μόνο τον μέτρησε σωστά, αλλά τον άτμιζε και με ιδιαίτερη άνεση, τα ντουμάνια ήταν φοβερά. Επίσης, ο Κυριάκος μου έκανε νέο στήσιμο στον Καϊφούν στα 1,4Ω το οποίο επίσης μετράει πολύ σωστά το X-Man 35.
Εκεί που κουφάθηκα εντελώς όμως, ήταν όταν ο Κυριάκος μέτρησε τον Ναυτίλο στο δικό του ωμόμετρο. Έπαιρνε μετρήσεις αντίστασης από 2Ω έως και 2,4Ω λες και ο Ναυτίλος ήταν ελαφρά βραχυκυκλωμένος, ενώ τόσο στο Seven-22 όσο και στο Vamo V5 έπαιρνα πάντα σταθερότατες ενδείξεις αντίστασης όλο αυτό το διάστημα στα 1,9Ω. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Το δεύτερο τεστ που έκανε ο Κυριάκος στο X-Man 35 ήταν οι μετρήσεις με το βολτόμετρό του, όπου απλά σιγουρευτήκαμε ότι το mod δίνει συνεχές ρεύμα και όχι παλμικό. Παρόλα αυτά, δεν έχουμε ιδέα για το ποιο chip φοράει, όποιος έχει κάποια πληροφορία ας μας διαφωτίσει...
ΣυμπερασματικάΣτα
40 ευρώ που στοιχίζει το X-Man στο fasttech, κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα, αποτελεί μία πολύ τίμια αγορά. Στα
71 ευρώ όμως που στοιχίζει, π.χ., στο ebay, εγώ τουλάχιστον, θα προτιμούσα να δώσω ακόμα 13 ευρώ και να έπαιρνα ένα δεύτερο Seven-22 στα 84 ευρώ, πάλι από το ebay. Εκτός εάν κάποιος χρειάζεται τα παραπάνω γκάζια στα βατ που μπορεί να δώσει το X-Man 35, ας μην το ξεχνάμε αυτό.
Σε συνδυασμό με μία πολύ δυνατή (όσον αφορά την αυτονομία) μπαταρία 26650 όπως είναι η Enerpower των 4500 mAh, το X-Man 35 θα σας πάει... πολυυυυύ μακριά μέχρι να ξαναπάτε στον φορτιστή σας. Δείτε ξανά την τελευταία φωτό. Έχω ατμίσει ενάμισι τανκ στον Ναυτίλο, δηλαδή περίπου 6-7 ml, έχω ατμίσει 1 ml περίπου στον Καϊφούν και άλλο μισό με τους Aspire BDC mini. Βάλτε μία ώρα παιχνίδια και μετρήσεις στο CrazyVaper, τρίτη μέρα σήμερα και ακόμα δείχνει την Enerpower στο 70% περίπου! Οι μετρήσεις της τζούρας είναι περίπου στις
1.000...
Προσθήκη στις 19-10Μερικά ακόμα στοιχεία που ξέχασα να αναφέρω για το X-Man 35. Κυρίως για την οθόνη και τις πληροφορίες που απεικονίζει. Επάνω δεξιά που απεικονίζονται τα βολτς, το μοντ δείχνει
0.0V και μόνο όση ώρα πατιέται το πλήκτρο το μοντ δείχνει την τάση που εφαρμόζει στον ατμοποιητή. Π.χ. με τον Ναυτίλο μου που παίζει όλες αυτές τις μέρες ρυθμισμένο στα
9W, και εφόσον τον βλέπει σαν
2,2Ω αντίσταση, δείχνει
4.4V μόλις πατιέται το πλήκτρο.
Η στάθμη της μπαταρίας απεικονίζεται μόνο σε μεγάλα τμήματα δυστυχώς, αν έχω καταλάβει καλά σε διαβαθμίσεις του 15% περίπου. Δηλαδή αρχικά την απεικονίζει στο 100%, μετά κάπου στο 85%, στο 70% κτλ.
Επειδή μου αρέσουν πολύ τα νούμερα και η στατιστική, ήθελα να δω σε απόλυτα νούμερα σε τι αριθμό από τζούρες θα φτάσει το X-Man 35, με μια πολύ δυνατή μπαταρία όπως είναι η Enerpower των 4500 mAh, όταν της ζητάει περίπου 2Α ρεύμα, δηλαδή με έναν τυπικό ατμοποιητή των 1,8-2Ω στα 9W. Δυστυχώς αναγκάζομαι να κρατάω σημειώσεις
γιατί, πρώτον αν βγάλεις τη μπαταρία και τη ξαναβάλεις μηδενίζει ο μετρητής και δεύτερον, μετράει μόνο μέχρι τις
999 τζούρες και μετά μηδενίζει και πάλι!
Αντίθετα, το X-Man 35 δεν χάνει τον αριθμό από τις τζούρες αν το σβήσεις με πέντε κλικ και το ανάψεις ξανά.
Αυτό όμως που μου αρέσει περισσότερο από όλα, είναι ότι το mod
δεν μετράει σαν τζούρα το στιγμιαίο πάτημα του πλήκτρου, για να δεις τις ενδείξεις της οθόνης. Μέχρι δηλαδή τα 0,1 ίσως και 0,2 δευτερόλεπτα πατήματος του πλήκτρου, το mod δεν αλλάζει τη μέτρηση στις τζούρες. Επειδή δεν είχα ποτέ mod με μετρητή στις τζούρες, δεν έχω ιδέα τι κάνουν τα άλλα mods και πώς συμπεριφέρεται ο μετρητής τους.
Τα δεδομένα λοιπόν μέχρι σήμερα, πέμπτη μέρα λειτουργίας του X-Man: έχω ξεπεράσει τις
1.500 τζούρες συνολικά, με τον Ναυτίλο πάντα στα 9W κι έχω ατμίσει τουλάχιστον
10ml, αφού έχω αδειάσει ακριβώς δύομισι τανκ μέχρι στιγμής. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι το mod δείχνει ακόμα την Enerpower στο 50%. Μόλις αδειάσει εντελώς η μπαταρία και ολοκληρωθούν οι μετρήσεις, θα σας τις ανεβάσω.