vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

83 επισκέπτες, 8 χρήστες
Sergios, FaniFox, Aoratix, Chris66, yorgoss, Jorge, Xameno_Skli, manoslykos

Twitter

Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες

Αποσυνδεδεμένος bujinkan

  • **
  • 324
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3705 στις: Ιανουαρίου 02, 2015, 21:50 »
εχθρος προς τι? εγω ρωταω αν ειναι ασφαλες για λειτουργια σε αυτες τις θερμοκρασιες

Αποσυνδεδεμένος pngtszs1976

  • *****
  • 3446
  • ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3706 στις: Ιανουαρίου 02, 2015, 21:51 »
η παγωνια γενικα σκοτωνει τις μπαταριες τωρα για λειτουργια δεν υπαρχει θεμα απο οσα γνωριζω

Αποσυνδεδεμένος ChRiS82

  • ***
  • 817
  • Φύλο: Άντρας
  • Που είναι το VaporShark μου;
    • Personal Website
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3707 στις: Ιανουαρίου 02, 2015, 22:19 »
Ότι απάντησε και ο φίλτατος παραπάνω και συμπληρώνω για όλες τις μπαταρίες.Βέβαια πιστεύω πως αν έχεις
μια απλή θήκη για τις μπαταρίες και την έχεις μέσα στα πράγματα σου,πιστεύω δεν θα έχουν πρόβλημα.


Για λειτουργία,θέμα έχουν με θερμοκρασίες μόνο προς τα πάνω όχι προς τα κάτω.

Αποσυνδεδεμένος pngtszs1976

  • *****
  • 3446
  • ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3708 στις: Ιανουαρίου 02, 2015, 22:22 »
σωστα συμπηρωνει o φιλος chris

Αποσυνδεδεμένος bujinkan

  • **
  • 324
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3709 στις: Ιανουαρίου 02, 2015, 22:29 »
Ευχαριστώ άρα ατμιζω ήσυχος και στους μείον 20 ..χεχεχε

sent from my cave with smoke signals cause New tapatalk sucks


Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • ****
  • 1249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3710 στις: Ιανουαρίου 02, 2015, 23:49 »
Ήσυχος να ατμισεις δεν μπορείς. Κάθε μπαταρία έχει συν και πλην για θερμοκρασίες που μπορεί να δουλέψει σωστά, δεν μας ενδιαφέρει μόνο το πάνω.
Στους -20 κατά πάσα πιθανότητα θα χάσεις σε αυτονομία ζοριζοντας την εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας (οπότε θα έχεις απώλεια από εκεί). Για ασφάλεια, αν το μοντ και η μπαταρία έχουν κυριολεκτικά -20 βαθμούς (παρατημένα έξω ας πούμε) μόνο ασφάλεια δεν θα έχεις

Αποσυνδεδεμένος bujinkan

  • **
  • 324
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3711 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 00:26 »
Ε καλά έξω δεν θα είναι ..Θα είναι στο σακίδιο του σκι . Imr είναι άρα δεν νομίζω να έχω θέμα ...ακούω και άλλες γνώμες ευχαρίστως

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2015, 16:51 από camber »

Αποσυνδεδεμένος kdi

Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3712 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 04:19 »
Για τις LG HE2 πχ βλεπω εδω (σελ. 4)

operating temperature (cell surface temperature):
charge 0~50C
discharge -20~75C


και για τις Samsung 25R εδω
The battery has a wide discharging temperature range of -20 °C to +60 °C


Οι μπαταριες πιστευω δυσκολα θα φτασουν -20 αμα ειναι σε τσαντα αλλα και παλι προσοχη.
Αλλα καλου κακου κοιτα και το chip του mod τι θερμοκρασιες αντεχει.


Αμα οντως φτασει τους -20C και δεν μπορεις να το πιασεις καν με το χερι, θα αποκτησεις και αλλα προβληματα. Πχ τα o-ring, η αλλαγη θερμοκρασιας στον θαλαμο για να γινει ατμοποιηση στους 200 ενω το ολα τα αλλα ειναι παγωμενα, το υγρο ισως παγωσει και δεν ειναι τοσο ρευστο, μπορει να χυθουν υγρα απ'τη διαστολη λογο ζεστης ή και να σπασει το πλαστικο/γυαλινο τανκ.


Η καλυτερη λυση κρατα το σε εσωτερικη τζεπη κοντα στο σωμα να μενει ζεστο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2015, 04:30 από kdi »

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3713 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 07:21 »
Γιωργο, δεν αντιλεγω πως το καλυτερο ειναι να ακολουθουμε τις οδηγιες του εκαστοτε κατασκευστη, αλλα αν δεν τις εχουμε και δεν μπορουμε/θελουμε να τις βρουμε καλο ειναι να υπαρχει ενας μπουσουλας.
Κι ο μπουσουλας που διαβαζω τοσα χρονια ειναι πως οσο μικροτερη η χωρητικοτητα της μπαταριας, τοσο μικροτερο πρεπει να ειναι το ρευμα φορτισης.
Εγω, για παραδειγμα, χρησιμοποιω AW 18350 εδω και δυο χρονια και δεν εχω δει πουθενα γραμμενο το προτεινομενο ρευμα φορτισης. :dontknow:
Ασε που ο D4 που εχω μπορει να δωσει μεχρι 750mA. Αν ειχα την Sony, που θα εβρισκα να τη φορτισω με 2.5Α? Τι θα παθαινε αν τη φορτιζα με 750mA?

Δεν θα πάθει τίποτε φυσικά η Sony αν τη φορτίσεις με 750mA αντί 2.5Α. Δεν είναι κακό να τη φορτίσεις με χαμηλό ρεύμα απλά διαρκεί περισσότερο. Από άποψη ασφαλείας είναι καλό να είσαι παρών όταν φορτίζει η μπαταρία. Αυτό είναι ίσως εφικτό αν η φόρτιση ολοκληρωθεί σε 2 ώρες στα 2000mΑ και αδύνατο στις 15 ώρες που θα διαρκέσει στα 200mA.

Όσον αφορά τις AW 18350, στο νήμα του ο Andrew Wan είχε προτείνει από όσο θυμάμαι 500 ή 700mA φόρτιση αλλά είναι πολύ μεγάλο για να το ψάξω ξανά. Στις προδιαγραφές αναφέρονται τα 2Α σαν μέγιστη φόρτιση. Προσωπικά στον i4 φορτίζω στα 750mA και στον ι2 αναγκαστικά στα 500mA.


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Παντως πχ για τις keeppower που πήρα βλέπω quick charge current 700mA και standard charge150mA αν διάβασα σωστά: http://www.keeppower.com.cn/products_detail.php?id=484.
Τι προκύπτει δηλαδή με βάση αυτά τα στοιχεία για φόρτιση τέτοιων μπαταριών στον D4?
Οι προδιαγραφές που αναφέρει η Keeppower ήταν ο λόγος που απέφυγα την αγορά τους.
Για να πιάσεις τις προδιαγραφές του κατασκευαστή θα πρέπει να ακολουθήσεις πιστά τις οδηγίες του.
Αυτό σημαίνει ότι για να πιάσεις τους 300 κύκλους φόρτισης/αποφόρτισης θα πρέπει να φορτίζεις στα 150mA. Με το Quick Charge των 700mA μειώνεται (θεωρητικά) ο κύκλος φορτίσεων και καλύπτει τα νώτα του ο κατασκευαστής αν παραπονεθείς για γρήγορη πτώση ισχύος.
Το ίδιο συμβαίνει και με τη διαφημιζόμενη χωρητικότητα των 750mAh. Ισχύει για αποφόρτιση 0.2C (150mA) και εφόσον φορτιστεί με ρεύμα τερματισμού 8mA. Πράγμα γελοίο αφού οι καλοί φορτιστές της αγοράς σταματούν τη φόρτιση στα 40-50mA. Στην καθομιλουμένη αυτό το λέμε παραμύθα και δεν πρόκειται ποτέ να δεις στην πράξη 750mAh από αυτή την μπαταρία.

Μεταφορά μηνυμάτων από εδώ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2015, 16:55 από camber »

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3714 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 11:39 »
Με τον d4 φορτίζω και τις 18350 700ma και τις 18650 2500ma στο low, δηλαδή στα 300ma.
Έχω παρατηρήσει από παλιά που άρχισα να ασχολούμαι με τ/κ ότι οι μπαταρίες γεμίζουν καλύτερα και διαρκούν περισσότερο όταν τις φορτίζεις με χαμηλά ma. Φυσικά αυτό που γράφω δεν είναι ανακάλυψη δική μου, αλλά κοινός τόπος...


Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3715 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 14:40 »
Ένας τυπικός φορτιστής σταματάει τη φόρτιση όταν το ρεύμα φτάσει το 1/10 της αρχικής φόρτισης. Αν ξεκινήσουμε τη φόρτιση με 500mA η φόρτιση θα σταματήσει στα 50mA ενώ αν ξεκινήσουμε με 1000mA θα σταματήσει στα 100mA. Επομένως με χαμηλά ρεύματα έχουμε λίγο καλύτερη φόρτιση που είναι όμως αμελητέα και δεν ξεπερνά το 1% στη χειρότερη περίπτωση. Δεν έχει νόημα να περιμένεις τόσες ώρες στη χαμηλή φόρτιση για να τραβήξεις μια τζούρα παραπάνω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2015, 17:00 από camber »

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3716 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 15:30 »
Camber θα συμφωνήσω με το 1% αλλά δεν είναι μόνο το θέμα αν θα πάρει η μπαταρία περισσότερα ma με τη χαμηλή φόρτιση σε σχέση με την υψηλή.

Είναι και το πόσο κουράζεται και φθείρεται με φόρτιση σε υψηλά ma. Φαίνεται εξ΄ άλλου και από το γεγονός πως όταν φορτίζεις μπαταρία σε πολλά ma αυτή ζεσταίνεται όπως όταν της ζητάς να δώσει υψηλό φορτίο κατά την εκφόρτιση.
Εγώ έχω 3 Χ 18650, καταναλώνω μέχρι 2 τη μέρα, οπότε το βράδυ έχω την άνεση και το χρόνο να τις βάλω στο low charging και να τις βρω έτοιμες το πρωί.
Αν δω ότι χρειάζομαι παραπάνω μπαταρίες, θα πάρω 2-3 ακόμα. Δεν νομίζω οι περισσότεροι από μας να τη βγάζουν έχοντας μόνο μία μπαταρία, που εκεί αναγκαστικά θα περιμένεις τουλάχιστον 2-3 ώρες με φόρτιση στα 750ma.


Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3717 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 15:48 »
Οι κατασκευαστές δίνουν κάποιες προδιαγραφές για τις μπαταρίες τους. Σε καμία περίπτωση δεν προτείνω να τις ξεπεράσει κάποιος. Όταν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή ΔΕΝ μειώνεις τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σου γιατί οι θερμοκρασίες που αναπτύσσει είναι μέσα στα όρια που έχει θέσει ο κατασκευαστής. Αν αναφέρει για παράδειγμα Standard Charge 1.5A και 500 charge/discharge cycle τότε τόσους κύκλους θα πάρεις και όχι λιγότερους. Αν τις φορτίζεις στα 300mA ΔΕΝ σημαίνει ότι θα πάρεις 1000 κύκλους. Τόσους θα πάρεις μόνο όταν δεν τις φορτίζεις/αποφορτίζεις πλήρως.

Εγώ έχω 3 Χ 18650, καταναλώνω μέχρι 2 τη μέρα, οπότε το βράδυ έχω την άνεση και το χρόνο να τις βάλω στο low charging και να τις βρω έτοιμες το πρωί.

Τη γνώμη μου σ' αυτό την έδωσα λίγο πιο πάνω
Δεν θα πάθει τίποτε φυσικά η Sony αν τη φορτίσεις με 750mA αντί 2.5Α. Δεν είναι κακό να τη φορτίσεις με χαμηλό ρεύμα απλά διαρκεί περισσότερο. Από άποψη ασφαλείας είναι καλό να είσαι παρών όταν φορτίζει η μπαταρία. Αυτό είναι ίσως εφικτό αν η φόρτιση ολοκληρωθεί σε 2 ώρες στα 2000mΑ και αδύνατο στις 15 ώρες που θα διαρκέσει στα 200mA.

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3718 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 15:58 »
Δεν είπα ότι θα πάρεις παραπάνω κύκλους φόρτισης με χαμηλό charging rate. Απλά η γνώμη μου μετά από αρκετά χρόνια ενασχόλησης με μπαταρίες είναι ότι αν τις φορτίζεις σε σχετικά χαμηλά ma, διασφαλίζεις κατά κάποιο τρόπο ότι θα πάρεις τα μέγιστα από τον χρόνο ζωής τους. Φυσικά αν είσαι μέσα στα σπεκς του κατασκευαστή είσαι οκ, αλλά γνώμη μου πάντα και πιο κάτω να είσαι κακό δεν κάνει.
Ίσως αυτό να είναι κουσούρι που μου έμεινε από τα παλιά, που οι lipo μόλις είχαν αρχίσει να χρησιμοποιούνται στη θέση των nicd / nimh και ήταν πανάκριβες, οπότε τις προσέχαμε σαν τα μάτια μας και τις φορτίζαμε στον κήπο μέσα σε πήλινες γλάστρες και με χώμα και πυροσβεστήρα σε ετοιμότητα :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2015, 16:03 από thenetpoet »

Αποσυνδεδεμένος tsioumiou

  • **
  • 296
  • Φύλο: Άντρας
  • Γεια σου ρομποτακι , θα μου πεις τον κωδικο σου ?
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #3719 στις: Ιανουαρίου 03, 2015, 19:13 »
Παιδια χθες εγινε κατι περιεργο και θελω την γνωμη σας .  Ατμιζα , ατμιζα ατμιζα και σε καποια φαση θυμηθηκα οτι την μπαταρια την χρησιμοποιηω απο χθες και πρεπει να την φορτισω αλλα το ξεχασα και συνεχισα να ατμιζω :D . Μετα απο καμια ωρα πηρα την μεγαλη αποφαση να αλλαξω μπαταριες , την εβγαλα απο το μοντ την μετραω και βλεπω 2.68 V , ΣΟΚ , googlaro στα καπακια το minimum discharge για aw imr 2000mah , βλεπω 2.5 v *ανακουφιση* , λεω ενταξει την σωσαμε την καημενη. Μαντεψτε ομως, ξεχασα παλι να την βαλω για φορτιση :idiot1: , μετα απο κανα 2ωρο την ξαναμετραω βγαζει 3 V και αυτο ειναι το περιεργο της ιστοριας τουλαχιστον στα δικα μου ματια, εσεις πως το εξηγειτε αυτο;


Σημερα φρεσκοφορτισμενη ειναι στα 4.17 (τοσο περιπου τις κοβει ο φορτιστης).

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 210 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 182 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 20815 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 281635 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207947 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 66039 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 174708 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312959 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 14381 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124883 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93627 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4220 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix