vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

520 επισκέπτες, 4 χρήστες
manoslykos, Jorge, th3ofilos, FaniFox

Twitter

MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS

Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1440 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2017, 22:34 »
To IPV D4 πράγματι εχει καλώδιο φόρτισης στο κουτι  συσκευασίας , που καταλήγει σε καρφι , όπως οιπαλαιοτεροι φορτιστές τηλεφ.
Εχει καλά ρεύματα . Είναι ένα καλό μοντ.
Γιατι όμως διέκοψε την παραγωγή του?
Μπορώ να σκεφτώ 2 λόγους:
Ιδιαίτερα χαμηλές πωλήσεις σε σχέση με τα άλλα χρώματα ή/και πρόβλημα βαφής.
Ίσως και κανείς απο τους παραπάνω αλλά δεν μπορώ να φανταστώ άλλον προφανή.

Αποσυνδεδεμένος Kosmas1987

  • **
  • 157
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1441 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2017, 22:48 »
primo mini και από εμένα vfm 

Αποσυνδεδεμένος vamaxin

  • ****
  • 1203
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1442 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2017, 23:12 »

Εχει βγεί και το D5
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 06, 2017, 23:20 από vamaxin »

Αποσυνδεδεμένος hawk74

  • *
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • rust never sleeps
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1443 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2017, 14:38 »

Primo  το λοιπόν!!!   Του πέρασα   το artic fox  να έχουμε να χαζεύουμε  και όλα καλά!
 
Εντυπώσεις  αργότερα  στο  συγκεκριμένο  νήμα.

Αποσυνδεδεμένος Kosmas1987

  • **
  • 157
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1444 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 03:35 »
Σε λίγες ώρες θα έχω το 1ο μου διμπαταρο mod με 18650 Primo 2.0. Απ'οτι διάβασα υποστηρίζει φόρτιση με ασφάλεια.... Λογικά δεν θα έχω πρόβλημα στα 1Α .. τι λέτε και εσείς το συνδέω όπως είναι η να πάρω έναν εξωτερικό? 

Αποσυνδεδεμένος Tortugas

  • ***
  • 556
  • Φύλο: Άντρας
    • Τα DNA Color Themes μου μπορειτε να τα βρειτε εδω
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1445 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 06:48 »
Καπου σε ενα review ειδα πως χανει ελαχιστα στην ισορροπημενη φορτιση, οποτε με τον καιρο θα ξεπαντρεψουν οι μπαταριες σου. Ειναι και το θεμα ασφαλειας, ποιοτικη φορτιση εχει για κινεζικο αλλα ποτε δεν ξερεις. Για λιγες φορες παντως δεν θα το φοβομουν, για μονιμα ομως θα αγοραζα σιγουρα εξωτερικο. Μιας που το πες παντως, καπου στα 1.6-1.8Α εχει ταση φορτισης. Με γεια σου!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 06:53 από Tortugas »

Αποσυνδεδεμένος Volpad

  • **
  • 276
  • Φύλο: Άντρας
  • ♠○•• ○♣☻☺○
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1446 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 08:25 »
Σε σειρά δεν είναι οι μπαταριες;

Πώς είναι δυνατόν να μην είναι ισορροπημένη η φόρτιση στις 2 μπαταρίες σε σειρα;

Μάλλον αυτός που έγραψε αυτό που διάβασες, είχε πχ 2 efest μπαταρίες που στην πραγματικότητα, ήταν από διαφορετικούς κατασκευαστές.

Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1447 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 09:41 »
Υποθέτω, πως αν βάλεις δύο μπαταρίες με διαφορετικά volts, το Mod θα κόψει την φόρτιση όταν κάποια από τις δύο, φτάσει κοντά ή στα 4.2v

Έτσι, αυτή με το μεγαλύτερο voltage όταν φτάσει πρώτη, η άλλη θα υπολείπεται, και λόγω της διακοπής φόρτισης, θα καταλήξουν unbalanced.


Είναι θέμα πλακέτας η/και firmware.

Ξαναλέω, υποθέτω.

Αποσυνδεδεμένος alexoyiorgis

  • *****
  • 1576
  • Φύλο: Άντρας
  • perception is reality
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1448 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 11:03 »
Από όσα έχω διαβάσει από τους ειδικότερους εδώ μέσα (σε καταλληλότερο νήμα, που δεν θυμάμαι τώρα) και απ΄όσα έχω δει στο διαδίκτυο για τις πλακέτες των mods, στην εν-σειρά σύνδεση των μπαταριών οι πλακέτες έχουν ακροδέκτες σύνδεσης με την κάθε μπαταρία ξεχωριστά, οπότε τυπικά δεν τίθεται θέμα "ανισορροπίας" κατά τη φόρτιση από πλευράς διαχείρισης που κάνει το mod. Αλλά, φυσικά, είναι και θέμα εσωτερικής αντίστασης της κάθε μπαταρίας του εν-σειρά συνδυασμού (για το τελικό φορτίο που θα κρατήσει η κάθε μια), επειδή η πλακέτα διαβάζει την τάση στα άκρα της κάθε μπαταρίας και ανάλογα τις φορτίζει... νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος Buliwyf

  • *****
  • 1931
  • Φύλο: Άντρας
  • ιέεεεεεεεεπ!!!! αστ ναγκλίτσα κατ ρε!!!
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1449 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 11:12 »
Μάλλον δεν είναι έτσι.

Αποσυνδεδεμένος alexoyiorgis

  • *****
  • 1576
  • Φύλο: Άντρας
  • perception is reality
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1450 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 11:15 »
Μπορεί να έχεις δίκιο. Κάποιος από τους πιο ειδικούς μας ας μας διαφωτίσει.

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1451 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 16:34 »
Και ΤΣΟΥΠ! δραττόμενος της απουσίας (μάλλον τουαλέτα) του ειδικού, θα απαντήσω εγώ.
Ο ειδικός θα έρθει μόλις τελειώσει, να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα.
 
Η ισορροπημένη φόρτιση των λιθιομπαταριών είναι μεγάλο κεφάλαιο με πολλές βρώμικες παραγράφους.
Ο τυπικός balance charger, δεν φορτίζει την κάθε μπαταρία χωριστά.
Όλες μαζί τις φορτίζει και όταν η φόρτιση φτάσει κοντά στη λήξη, ελέγχει αν υπάρχουν μπαταρίες κάτω από την τάση λήξης της φόρτισης και εκφορτίζει όσες μπαταρίες φορτίστηκαν και μετά τις ξαναφορτίζει όλες και μετά ελέγχει και ξεφορτίζει … και μπορεί να πάρει πολλές ώρες και στο τέλος μπορεί να μην καταφέρει να τις ισορροπήσει.
Έχει να κάνει με την πολύ μικρή ποσότητα ρεύματος με την οποία εκφορτίζει για να μην ανεβάσει μεγάλη θερμοκρασία, καθώς και με την γρήγορη αντίδραση του φορτιστή στις μεταβολές τάσης , ενάντια στην πολύ αργή αντίδραση των μπαταριών στην ένδειξη της πραγματικής τους τάσης μετά από φόρτιση ή εκφόρτιση.
 
Ως αντιστάθμισμα εμείς οι ατμιστές χρησιμοποιούμε παντρεμένες μπαταρίες αγορασμένες δίδυμες, ώστε να μην χρειαστεί να υποβάλει τις μπαταρίες μας σε τέτοιο εξευτελισμό ο φορτιστής ή να είναι ελάχιστος ο εξευτελισμός.
Φροντίζουμε πριν τις βάλουμε για πρώτη φορά στο μοντ, να τις φορτίσουμε μία μία στον ίδιο φορτιστή.
Αν ο φορτιστής μπορεί να τις φορτίσει όλες ταυτόχρονα, εμείς προτιμάμε να τις φορτίσουμε μία μία στο ίδιο κανάλι του φορτιστή.
Θα πάρει κάμποση ώρα, αλλά θα γίνει μόνο μία φορά στην διάρκεια ζωής των μπαταριών ή του μοντ, όποιο έρθει πρώτο.
Αυτό το κάνουμε γιατί και οι δίδυμες μπορεί να έχουν διαφορά στην τάση.
Πριν τα κάνουμε όλα αυτά, με την αγορά των μπαταριών, μετράμε την τάση τους με πολύμετρο της προκοπής.
Αν έχουν διαφορές μεγαλύτερες από μισό δέκατο του βολτ, θεωρούμε ότι δεν είναι δίδυμες και δεν τις παντρεύουμε.
Το πάντρεμα είναι εύκολο και έχει αναλυθεί πολλάκις.
Η αγορά ίδιων διδύμων δεν είναι πάντα εύκολο και δεν έχει αναλυθεί πολλάκις.
Αν πας στο ατμομάγαζο για μπαταρίες χωρίς πολύμετρο στο χέρι, είσαι οφσάιντ από χέρι.
Στην εύλογη δε μας αποπατείς ρε νταλάρα αντίδρασή σου, θα απαντήσω τόσα μονομπάταρα εκεί έξω, που έμπλεξες παιδάκι μου, η μάνα σου το ξέρει;
Και αν δεν σου φτάνει η αυτονομία, υπάρχουν PowerBank, που δεν έχουν αναλυθεί πολλάκις δεν γνωρίζω γιατί.
Δεν τελειώσαμε!
Συν το χρόνο, όσο δίδυμες κι αν είναι και όσο πετυχημένο γάμο και αν τους κάναμε, θα αρχίσουν να ζητάνε διαζύγιο.
Συμβαίνει σε όλους τους γάμους.
Εκεί αναλαμβάνει ο φορτιστής του μοντ, ώστε οι διαμαρτυρίες τους να πατάσσονται εν τη γενέσει, πριν λάβουν διαστάσεις διαζυγίου.
Τελειώνοντας με τα γενικά, σε πολυμπάταρα μοντ, στέλνουμε τις μπαταρίες για ανακύκλωση νωρίτερα απότι σε μονομπάταρα.
 
Μπαίνοντας λίγο στο θέμα μας, πριν αγοράσουμε πολυμπάταρο μοντ, οφείλουμε να ενημερωθούμε αν έχει χωριστή ένδειξη για κάθε μπαταρία και αν αυτή δουλεύει.
Επειδή είναι θέμα ασφάλειας, οι ριβιούερς (κατ ελάχιστο) βάζουν μπαταρίες με διαφορετικές τάσεις και ελέγχουν την αξιοπιστία των ενδείξεων του μοντ.
Α καλό ε;
Πρωτίστως ελέγχουν το αυτονόητο. Αν μία από τις μπαταρίες έπιασε την cutoff τάση, αν το μοντ θα σταματήσει να ατμίζει.
Αν πας στο ατμομάγαζο για πολυμπάταρο μοντ χωρίς μπαταρίες με διαφορετικές τάσεις στο χέρι, είσαι οφσάιντ από χέρι.
 
Υπάρχει η vivere pericolosamente λύση, να φορτίζεις σε εξωτερικό φορτιστή.
Οι μπαταρίες θα περνάν μέρος της ζωής τους στα χέρια σου.
 
Μπαίνοντας για τα καλά στο θέμα μας, δεν έχω το Primo 2.0.
Το manual γράφει για παντρεμένες υψηλής εκφόρτισης, ρεύμα έως 2Α, νέας τεχνολογίας balanced charging.
Οι ριβιούερς (από τα λίγα που ξεφύλλισα στο youtube), δεν σκέφτηκαν καν να βάλουν 2 μπαταρίες διαφορετικής τάσης.
 
Περιμένοντας τον αρμόδιο που πιθανό να έχει δοκιμάσει Primo 2.0  :popcorn:

Αποσυνδεδεμένος majoragi

  • ***
  • 702
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1452 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 17:50 »
Μου εκανες την καρδια περιβολι.
Ακομη δεν μπορω να πω οτι εχω καταλαβει ακριβως ποσο ασχημο μου ειναι αυτο που εγραψες.
Ποτε δεν μετρησα τις μπαταριες και ποτε ακολουθησα καποια ιδιαιτερη διαδικασια εκτος απο το ξεφορτισμα και τα φορτισματα οταν ειναι καινουργιες.

Ενταξει παντα φροντιζα να βαζω ζευγη τις ιδιες μπαταριες αλλα μεχρι εκει.
Και τωρα τελευταια που εκανα 2 αγορες vtc6 την 4 και σημερα αλλες 2 το μονο που κοιταξα ειναι να ειναι ιδιες οι μπαταριες.

Αν τωρα δεν ειναι σωστα παντρεμενες οπως λες τι κακο μπορει να συμβει ? να μειωθει η διαρκεια ζωης τους? και αν ναι ποσο ?

Εχω μονο φορτιστη και τις φορτιζω μια μια ειναι καλο αυτο ? Δεν χρησιμοποιω τα mod για τις φορτιζω εκτος απο μια φορα που ετυχε να ειναι και η πρωτη ενω τις προηγουμενες μονο με το mod που ηταν μονομπαταρο.
Ενα 2μπαταρο που πηρα τωρα δεν εχει καν usb και με τιποτα δεν το ξανακανω να βαλω το 4μπαταρο να τις φορτισει.

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3873
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1453 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 18:31 »
Δεν είμαι αρμόδιος και δεν έχω το Primo 2.0. Έχω όμως το Primo 1.0. Αν ψάξω στο συρτάρι θα βρω και κάποιο πολύμετρο. Ίσως και πέντε.

Το Primo έχει balanced charger. Αν μία μπαταρία φτάσει 4.2V θα σταματήσει η φόρτιση της και θα συνεχίσει η φόρτιση της άλλης μέχρι να φτάσουν 4.2V και οι δύο. Ή τέλος πάντων ότι νομίζει το Primo για 4.2V (στο δικό μου 4.18-1.19).
Αν οι μπαταρίες έχουν μεγάλη διαφορά τάσης (δεν θυμάμαι πόσο) βγαίνει και μήνυμα Inbalanced πριν ξεκινήσει η φόρτιση.

Αν η μία μπαταρία είναι 4V και η άλλη 3V ατμίζεις κανονικά μέχρι η λιγωμένη μπαταρία να πέσει υπό φορτίο στα 2.8V. Τότε βγαίνει μήνυμα battery low lock άσχετα που η άλλη μπαταρία είναι ακόμη κοντά στα 4V.

Ελπίζω ότι το Primo 2.0 δεν θα έχει χειρότερο firmware.

Όλο τον καιρό που το χρησιμοποιώ φορτίζω τις μπαταρίες μόνο εντός mod. Ποτέ δεν παρουσίασαν διαφορά τάσης πάνω από 0.01V


Αποσυνδεδεμένος chillo

  • *****
  • 1638
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1454 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2017, 19:04 »
τα συμπεράσματα δικά μας έτσι; :)) :_love_heart: :_love_heart:

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 18 8358 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 27, 2024, 22:14
από Chris66
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1687 180685 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 27, 2024, 13:33
από funes
Υγρά αναπλήρωσης Black Note Έτοιμα υγρά 125 33999 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 19:13
από ΛΥΚ
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4914 536417 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 22, 2024, 15:18
από kkoumas
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 229 59822 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 13:39
από Chris66
La Tabaccheria (Αρώματα Εκχυλίσματος Καπνού - ΝΕΤ) [Αρώματα] 3047 237579 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:41
από Milarepa
Υγρα νετ απο παλιά! ΥΓΡΑ (γενικά) 2 593 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 21, 2024, 00:13
από tsep12
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 185 15745 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 20, 2024, 20:16
από e-akapnos
Υγρά Αναπλήρωσης Dinner Lady Έτοιμα υγρά 1239 136162 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 12:53
από Apostolosz
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8819 1085355 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 19, 2024, 00:26
από Σταύρος 63
Taifun GTR clones [Κλώνοι επισκευάσιμων] 169 35434 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 20:19
από axilleaspro
Υγρα net ΥΓΡΑ (γενικά) 24 10280 Τελευταίο μήνυμα Απριλίου 18, 2024, 17:45
από tsep12