vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

112 επισκέπτες, 4 χρήστες
manoslykos, lagoudakis, antiklitos140, Parolos

Twitter

Tesla Nano 120W Steampunk

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 15, 2017, 20:41 »
Είναι η δεύτερη φορά που πιάνω mod στα χέρια μου και η πρώτη μου σκέψη δεν είναι να δω το εσωτερικό του.
Το πιάσιμο και κυρίως το άτμισμα με το Steampunk, δεν είναι όσο εύκολο μπορεί κάποιος να νομίζει ότι είναι.
Με βάρος γύρω στα 5-6 κιλά κατεκτίμηση ήμουν και λίγο κουρασμένος ήταν και αργάμιση παρά 10, θέλει τέλεια φυσική κατάσταση για να το σηκώσεις να το φέρεις στο στόμα να το κρατήσεις για 4 δευτερόλεπτα και να το τοποθετήσεις πάλι στο τραπέζι με αξιοπρέπεια και χωρίς να κοκκινίσεις από εξάντληση.
Ήταν το ανοξειδωτί, δεν ξέρω αν και τα άλλα χρώματα έχουν ίδιο βάρος.
Πριν ατμίσω έπρεπε να το φέρω στα μέτρα του ατμοποιητή μου.
Χωρίς να έχω ιδέα περί του μενού του, ρύθμισα tc και θερμοκρασία σε λιγότερο από ένα λεπτό, χωρίς έξωθεν βοήθεια.
Δεν υπάρχει!, ήταν η πρώτη μου σκέψη.
Διαθέτει και χιούμορ το μενού.
Η ρύθμιση θερμοκρασίας γίνεται ανά 0,5οC, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 3mA διαφορά ή έως 1mΩ.
Η σταθερότητα σε όλη τη διάρκεια μιας επεισοδιακής βραδιάς, ήταν το δεύτερο Δεν υπάρχει!.
Ο διακόπτης ατμίσματος ήταν εκεί που θα πρέπει να είναι σε όλα τα mod.
Ο on/off διακόπτης, αν δουλεύει όπως πρέπει, εκτοξεύει αυτό που μάλλον εννοούμε όταν γράφουμε διαχείριση ρεύματος.
Αν ήταν 4-5 κιλά ελαφρύτερο, κατεκτίμηση είπαμε, θα έμενε Αθήνα.
Τώρα θα περάσει τη σύντομη ζωή του στη διαβρωτική υγρασία της Κέρκυρας.

Αποσυνδεδεμένος leghorn

  • 2
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #16 στις: Νοεμβρίου 08, 2017, 13:15 »
Σκέφτομαι να το πάρω. Μάλλον καλύτερα, θέλω να το πάρω.
Πέρα όμως απ την εμφάνιση και όλα τα άλλα θετικά του, θέλω να μάθω αν για κάποιο λόγο σας έχει κουράσει ή προέκυψε κάποια βλάβη - δυσλειτουργία ή οτιδήποτε άλλο σας απογοήτευσε μετά από καιρό χρήσης του πχ υγρά κάτω απ τον πόλο, δυσλειτουργία πλακέτας κλπ. Μια και υποχρεωτικά θα το αγοράσω από εδώ δε θέλω να το μετανιώσω.
Παρακαλώ να απαντήσει μόνο κάποιος π το έχει καιρό στην κατοχή του και μόνο όποιος παρατήρησε ελάττωμα, πέρα απ το βάρος, για να μη κουράζουμε το νήμα.


Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #17 στις: Νοεμβρίου 10, 2017, 13:09 »
Το έχω καιρό στην κατοχή μου, και ετοιμάζω review. 

Προσωπικά, δεν με έχει κουράσει κάτι, η απλότητά του είναι μνημειώδης. Το σφάλμα που βρήκα στην πλακέτα και θέλω να αναφέρω, είναι σε δύο κομμάτια του ελέγχου θερμοκρασίας:


α) Το TCR για το SS316 (όχι L), είναι λάθος και πρέπει να καρφώσεις το 120 με το χέρι. Δεν γνωρίζω την τιμή που έχει η προεπιλεγμένη ρύθμιση του μοντ

β) Όταν δουλεύεις έλεγχο θερμοκρασίας, αν κλείσεις και ανοίξεις ξανά το μοντ, γυρνάει τη μέτρηση σε oF. Για να το αντισταθμίσω, έχω αποθηκεύσει ένα προφίλ (Μ1) με τις ρυθμίσεις για τον έλεγχο (σύρμα, αντίσταση και βαθμούς σε oC) και κάνω ένα φόρτωμα αν γυρίσει σε oF.

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 05, 2018, 13:56 »
Πάνε πάνω από δυο μήνες από τότε που η [member=14891]Efun.top[/member] επικοινώνησε μαζί μου και μου διέθεσε το εν λόγω μοντάκι για παρουσίαση. Αρκετές υποχρεώσεις αλλά και η επιθυμία μου να κάνω όσο πιο εκτενή δοκιμή γίνεται, καθυστέρησαν την παρουσίαση, αλλά επιτέλους τα κατάφερα.
 
Το μοντάκι έρχεται σε κλασσικό για μοντάκια κουτάκι, με κάποια ανάγλυφα στο πάνω μέρος που μοιάζουν με την επιφάνεια του μοντ. Είναι διαθέσιμο σε τέσσερα (copper, red copper, SS, black) χρώματα, με τους περισσότερους να θεωρούν το red copper πιο εντυπωσιακό (εγώ είμαι πιο SS τύπος), και η τιμή του από την efun.top βγαίνει στα $39.99. Το πρώτο που θα φανεί περίεργο, είναι ότι το κουτάκι δεν περιέχει USB καλώδιο, παρά μόνο ένα βιβλιαράκι με οδηγίες χρήσης και ένα «πιστοποιητικό». Σταματάει φυσικά να δείχνει περίεργο όταν δούμε ότι το μοντάκι δεν έχει θύρα USB. That’s right ladies and gentlemen, το μοντάκι δεν παίρνει αναβάθμιση λογισμικού και δεν φορτίζει μπαταρίες, ένα εξωτερικό φορτιστή θα τον χρειαστείτε. Οι διαστάσεις και το βάρος του, δίνονται από την εταιρεία ως 90*55*25/250g χωρίς μπαταρίες και έχει κονέκτορα 510, χωνευτό στο πλαίσιό του. Δέχεται τέλεια ατμοποιητή μέχρι 25mm, ο Griffin έκατσε πάνω του άψογα. Έχει οθόνη OLED 0.91” και φοράει πλακέτα TESLACIGS. Έχει λειτουργία ελέγχου θερμοκρασίας και οι προδιαγραφές του όπως έρχεται είναι:
 
  • Ισχύς εξόδου: 7-120W με βήματα των 0.5W
  • Τάση εξόδου: ως 9.0V
  • Ρεύμα εξόδου: ως 35.0Α
  • Τάση εισόδου: 6.2-8.5V
  • Αντίσταση: 0.1-3.0Ω
  • Αντίσταση σε TC: 0.05-1.0Ω
  • Θερμοκρασίες TC: 100-300oC/200-600oF
  • Λειτουργία TC: Ni200/Ti01/SS316/TCR
  • 3 θέσεις μνήμης όπου μπορούμε να αποθηκεύσουμε «προφίλ»
  • Λειτουργία χειροκίνητης εισαγωγής αντίστασης (fine tuning)
  • Λειτουργία αυξομείωσης Norm/Hard/Soft/User
 
Δέχεται δύο μπαταρίες 18650 σε σειρά, και η εταιρεία φυσικά προτείνει τη χρήση μπαταριών μεγάλης αποφόρτισης (πάνω από 30Α συγκεκριμένα, αγνοώντας επιδεικτικά τις πραγματικές δυνατότητες των μπαταριών) που μπαίνουν από το κάτω μέρος (σα να γεμίζεις δίκαννο), με το καπάκι να κλείνει εξαιρετικά χωρίς να παρουσιάζει θέματα που παρουσιάζουν άλλα μοντ.
 
Λειτουργία
 
Το μόντ έχει τρία κουμπιά (fire, +, -) και έναν αναλογικό διακόπτη on/off ο οποίος είναι το πρώτο πράγμα που ερωτεύτηκα σε αυτό το μοντάκι. To fire βρίσκεται ψηλά σε γωνία περίπου 40ο και είναι αρκετά μεγάλο. Κάτω από αυτό βρίσκεται ο διακόπτης, λίγο πιο κάτω η οθόνη και τέλος κάτω από αυτήν τα πλήκτρα + και -, το ένα κάτω από το άλλο. Μόλις λοιπόν σύρουμε (έρωτας αυτό το κλικ) τον διακόπτη δεξιά, εμφανίζεται η οθόνη με το logo της Teslacigs και σχεδόν αμέσως η οθόνη αναμονής. Δεν περιμένουμε μία ώρα να μπουτάρει, δεν έχουμε οθόνες καλωσορίσματος και γενικά δεν υπάρχει τίποτα το περιττό. Στην οθόνη υπάρχουν όλες οι πληροφορίες διαθέσιμες: τιμή αντίστασης, λειτουργία (KA/Ni/Ti/SS/TCR), επιλογή αυξομείωσης (NORM/SOFT/HARD/USER), υπόλοιπο μπαταρίας (% και μπάρα), θέση μνήμης προφίλ που έχουμε επιλέξει (Μ1/Μ2/Μ3 ή Μ αν δεν έχουμε επιλέξει κάποια) και τέλος τα watt που έχουμε ρυθμίσει (με τα volt που ζητάμε να φαίνονται κάτω από την αντίσταση) ή η θερμοκρασία που έχουμε ρυθμίσει (με τα max watt που έχουμε ρυθμίσει να φαίνονται κάτω από την αντίσταση).
 
Μενού
 
Το μενού του συγκεκριμένου μοντ, μπορεί εύκολα να περιγραφεί με τη φράση «πιο απλό πεθαίνεις». Κάνοντας τρία κλικ στο fire, βλέπουμε στην οθόνη να έχει επιλεγεί η τιμή της αντίστασης. Πατώντας τώρα τα + ή -, μετακινούμαστε και επιλέγουμε άλλο κομμάτι της οθόνης, ενώ πατώντας το fire σε οποιαδήποτε επιλογή, βλέπουμε τις αντίστοιχες ρυθμίσεις. Δεν υπάρχει «back», μόλις κάνουμε τη ρύθμιση που επιθυμούμε, επιβεβαιώνουμε με fire και επιστρέφουμε στην οθόνη αναμονής. Αν θέλουμε να κάνουμε και άλλη ρύθμιση, ξανά τρία κλικ και πάει λέγοντας. Πάμε να δούμε με τι μας αφήνει να παίξουμε το μοντάκι, αναλόγως τι επιλέγουμε στην οθόνη και πατώντας fire για να «μπούμε» στο υπομενού.
 
  • Τιμή αντίστασης: χειροκίνητη αυξομείωση αντίστασης. Χρήσιμο για fine tuning ρυθμίσεων απόδοσης, κυρίως σε TC αλλά και σε VW (παρακάμπτοντας έτσι τον περιορισμό του βήματος 0.5W)
  • Ω: μας επιτρέπει να κλειδώσουμε την αντίσταση.
  • NORM: μας επιτρέπει να αλλάξουμε ρύθμιση αυξομείωσης μεταξύ NORM/SOFT/HARD/USER. Αν επιλέξουμε USER, ανοίγει κι άλλο υπομενού με δέκα μπάρες που αντιστοιχούν σε δέκα δευτερόλεπτα. Με τα + και – ρυθμίζουμε την απόδοση ανά δευτερόλεπτο και με το fire μετακινούμαστε στο επόμενο. Μόλις περάσουμε και το δέκατο, εμφανίζονται από κάτω οι επιλογές [TEST], [RESET] και [OK]. Αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο σε VW ενώ τα Hard και Soft και σε TC.
  • KA: επιλογή μεταξύ VW/Ni200/Ti01/TCR. Αν επιλέξουμε TCR, μας δίνεται πλέον η επιλογή να το ρυθμίσουμε. Επίσης, σε λειτουργία εκτός VW, τα volt που μας δείχνει πληροφοριακά η οθόνη μετατρέπονται σε Watt, και έχουμε πρόσβαση σε αυτά ώστε να ρυθμίσουμε όπως σε όλες τις TC λειτουργίες.
  • Μπάρα μπαταρίας: μας δίνει κάποιες πληροφορίες για το mod.
  • Μ: επιλέγουμε μεταξύ Μ, Μ1, Μ2, Μ3. Το πρώτο είναι στην ουσία «χωρίς θέση μνήμης». Μόλις επιλέξουμε κάποιο από τα επόμενα τρία, ανοίγουν οι επιλογές «USE» και «SAVE». Όταν σώσουμε κάποιο προφίλ, κρατάει τα πάντα. Σε TC ας πούμε, κρατάει τη ρύθμιση της θερμοκρασίας, το κατά πόσο αυτή είναι σε F ή C, την τιμή της αντίστασης, το αν την έχουμε κλειδώσει, τα W που έχουμε ρυθμίσει και τη λειτουργία NORM/SOFT/HARD. Όταν λέμε τα πάντα, το εννοούμε.
  • Πατώντας ταυτόχρονα fire & +, κλειδώνει η ρύθμιση W (VW) ή η θερμοκρασία (TC) και τα πλήκτρα +/- δεν αποκρίνονται. Με τον ίδιο συνδυασμό το απενεργοποιούμε. Και μιλάμε για στιγμιαίο πάτημα. Όχι κράτημα για τρία δεύτερα ας πούμε.
 
 
 
Ατμίζοντας σε power mode
 
Πολύμετρα, ακροδέκτες, παλμογράφους και λοιπά είδη εργαστηρίου, δεν διαθέτω. Μπορώ να πω με σιγουριά όμως κάποια πράγματα όπως τα έλαβα και τα ένιωσα. Κατ’ αρχάς, το δουλεύω κάτι μήνες και του έχω αλλάξει κυριολεκτικά τον αδόξαστο. Έχουν περάσει από πάνω του λογιών λογιών αντιστάσεις και έχει δουλέψει από 12 μέχρι 120W. Το πρώτο που σκέφτηκα να κάνω ο ελληνάρας, ήταν να προσπαθήσω να παρακάμψω τα 120W χρησιμοποιώντας το USER mode μπας και «τσιμπήσει» η πλακέτα. Αμ δε, μέχρι 120 θα πας κύριε, είτε ως στάνταρ, είτε ως preheat ας πούμε. Κατά δεύτερον, με εντυπωσίασε η άμεση απόκριση του fire χωρίς ανοδικές ή καθοδικές αποδόσεις ρεύματος. Τον πόνο που δίνει, τον δίνει άμεσα. Και αν οι μπαταρίες δεν έχουν τη δυνατότητα να δώσουν αυτό τον πόνο, δεν δίνουν τίποτα. Δεν υπάρχει μειωμένη απόδοση. Παρατήρησα ουκ ολίγες φορές να μου δίνει weak battery και να μην πυροβολάει, με τη μπαταρία να δείχνει 41% ή κοντά στα 3.5V άνευ φορτίου (αντίσταση κάπου στα 0.3Ω και ρύθμιση στα 90-100W). Τίμιο, χωρίς να δίνει «ότι θέλει, για όσο θέλει, όποτε θέλει και αν θέλει» όπως πολλά μοντάκια που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια. Όπως είπα και πριν, εξοπλισμό δεν διαθέτω. Δεν ξέρω αν τα 90 που ρύθμισα είναι στην πραγματικότητα 88 ή 90,74. Ξέρω όμως ότι έκανε έναν CSMNT, ένα Dead Rabbit και ένα Griffin 25+ να τραγουδήσουν Μιχάλη Βιολάρη.
 
 
Άτμισμα σε έλεγχο θερμοκρασίας
 
Έναν ατμοποιητή δουλεύω σε έλεγχο και γνωρίζω πολύ καλά τη συμπεριφορά του: Phenomenon Zest. Ο έλεγχος θερμοκρασίας του εν λόγω μοντακίου, δουλεύει πολύ καλά σε ρυθμίσεις Ni/Ti. Προφανώς επειδή το TCR των δύο αυτών υλικών, είναι «χαραγμένο στην πέτρα» χωρίς διαφορές μεταξύ κατασκευαστών. Στο SS είχαμε ένα θέμα. Το σύρμα που χρησιμοποιώ, έχει TCR00120, και λειτουργεί εξαιρετικά με τη συντριπτική πλειοψηφία των μοντ με prebuilt SS mode που το έχω δοκιμάσει. Εδώ, δεν. Προφανώς, η μαμά ρύθμιση της εταιρείας για SS, είναι κατά πολύ ψηλότερη του 00120 (κάπου κοντά στο 00150 θεωρώ) και δεν αποδίδει σωστά. Με χειροκίνητη ρύθμιση στο 00120, μπόμπα. Το δεύτερο πρόβλημα που συνάντησα, είναι το εξής: έστω λοιπόν, ότι έχω βάλει σύρμα για έλεγχο στον ατμοποιητή μου, και έχω ρυθμίσει το μοντάκι στους 230oC. Ατμίζω ωραιότατα και ξαφνικά κλείνω το διακόπτη ώστε να βάλω το μοντ στην τσέπη. Μόλις το ανοίξω ξανά, το μοντάκι έχει γυρίσει σε oF (446 συγκεκριμένα) χωρίς να έχω ιδέα αν ανταποκρίνεται στους oC που είχα επιλέξει πριν. Εντάξει, λόγω της εμπειρίας μου δεν χρειάζεται να κοιτάω και την οθόνη, με το + και – θα το φέρω εκεί που μου αρέσει ανεξάρτητα από το τι γράφει. Υπάρχουν όμως και αυτοί που επιθυμούν να ατμίζουν όσο πιο κοντά στο νούμερο που γράφει η οθόνη τους, για τους δικούς τους – απόλυτα κατανοητούς – λόγους. Αυτό μπορεί να παρακαμφθεί, αποθηκεύοντας τις ρυθμίσεις μας σε μία από τις θέσεις Μ1, Μ2 ή Μ3. Έτσι, μόλις ανοίξουμε ξανά το μοντάκι, μπορούμε να φορτώσουμε την ανάλογη ρύθμιση.
 
Τελικό συμπέρασμα
 
Με μία φράση, το μοντ είναι ο ορισμός του «ουκ εν τω πολλώ το ευ». Είναι μικρό για διμπάταρο, στιβαρό στο χέρι και με μεταλλική αίσθηση που εμένα μου αρέσει πολύ. Έχει και το βάρος του, να ξέρεις και να νιώθεις ότι κρατάς κάτι. Δεν έρχεται με φρου φρου, αρώματα και κορδελίτσες, δεν υπόσχεται τίποτα το «τέλειο», το «κορυφαίο» ή το «ανεπανάληπτο» και το κυριότερο, γι αυτά τα λίγα, ζητάει ψίχουλα. Στην [member=14891]Efun.top[/member] τουλάχιστον γιατί Ελλάδα το βρήκα με €89.00. Αν όμως σκεφτούμε ότι το Alien πάει στα €75.00, νομίζω το 15ράκι παραπάνω τα αξίζει. Τουλάχιστον στους μήνες που το λιώνω, δεν παρατήρησα προβλήματα παρόμοια με του Alien το οποίο χρησιμοποιώ ως μέτρο σύγκρισης καθώς είναι παραπλήσιο σε τιμή και έχει τρελάνει κόσμο με τα προβλήματά του. Οπτικά είναι κατά γενική ομολογία πανέμορφο. Ένας άγνωστος κύριος στην έκθεση, εκεί που έπινα καφέ με τον [member=12347]nickgr[/member] και τον [member=13275]kotsos75[/member], με ρώτησε αν το πουλάω, με το «όχι» μου να είναι πιο γρήγορο και από αυτό του Μεταξά. Δεν θα πω σε κανέναν «αγόρασέ το» ή το αντίθετο. Θα πω ότι σε αυτή την τιμή, αποτελεί μια πολύ τίμια επιλογή σε διμπάταρο μοντ και αξίζει να βρίσκεται ανάμεσα στις επιλογές μας όταν ψάχνουμε κάτι αυτής της κατηγορίας. Και μπορώ να προσυπογράψω την αντοχή του!
 

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά την [member=14891]Efun.top[/member] και τη Zoe για την εμπιστοσύνη και την υπομονή τους και να επαναλάβω ότι η παρουσίαση μοντ, δεν είναι το φόρτε μου!

Αποσυνδεδεμένος haros

  • ***
  • 521
  • Κατα τον Δαιμονα εαυτου.
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 10, 2018, 17:12 »
Μου ηρθε σημερα, απο τον δρομο του μεταξιου, το "χρυσο", ολα καλα με την πρωτη εντυπωση, μονο που το ον-οφ κουμπακι εκανε στην αρχη τα δικα του,(δεν "επιανε" καλα), τωρα δειχνει να εστρωσε.
Επισης διαβαζει τις αντιστασεις ψηλα.
Τα ρευματα καπως 'αγρια', ακομα και με το ΝΟΡΜΑΛ, μαλλον θα το βαζω στο ΣΟΦΤ.
Θα βολευτω μεχρι να παρω κανα dicodes , να τελειωνω με τα Κινεζικα, αλλα δεν μπορεσα να αντισταθω, ειναι πολυ ομορφο το ατιμο..
Εγινα steampunκιο στα γεραματα...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 10, 2018, 17:22 από haros »

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 11, 2018, 01:36 »
Θα σου έλεγα αντί για Soft, να χρησιμοποιήσεις το User Mode. Έτσι θα το φέρεις στα μέτρα σου.

Εγώ δεν θα τα έλεγα άγρια τα ρεύματα. Θα έλεγα ότι αυτή η αίσθηση αγριάδας, οφείλεται στην άμεση απόκριση του fire και στο ότι δίνει αμέσως ότι του ζητάς αντί για μία αύξουσα πορεία του ρεύματος μέχρι το επιθυμητό σημείο...

Εντάξει, τα Dicodes δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί του, δεν το συζητάμε... Αν όμως θέλουμε ένα μοντ για ζόρικες καταστάσεις ντουμανιού κλπ, νομίζω ότι είναι πολύ καλή επιλογή.

Όσο για την ομορφιά, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. \

(έγραψε, ατμίζοντας πάνω του το Griffin στα 85W)

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #21 στις: Νοεμβρίου 13, 2018, 12:50 »
Επανέρχομαι μετά από καιρό με όχι και τόσο καλά νέα αυτή τη φορά: το καπάκι των μπαταριών δεν ανταποκρίνεται πλεον στις επιθυμίες μου. Μπαταρίες βάζω και προσπαθώ αρκετές φορές να κουμπώσει και αυτό στο περίπου. Ουκ ολίγες φορές, σηκώνοντας το μοντάκι από την ποτηροθήκη του αυτοκινήτου, οι μπαταρίες έμειναν στην ποτηροθήκη.

Συνοπτικά, το έβγαλα στη σύνταξη, τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί τρόπος να διορθωθεί το πρόβλημα. όποια πατέντα ευπρόσδεκτη...

Αποσυνδεδεμένος kpatre

  • *
  • 14
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Tesla Nano 120W Steampunk
« Απάντηση #22 στις: Απριλίου 13, 2019, 17:38 »


 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 330 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 251 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 21720 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 283150 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 209048 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 67619 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 175811 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 314564 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 14976 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 125965 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 94884 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4868 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix