vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Twitter

Υγρό στο στόμα από κάρτομάιζερ, help!

Υγρό στο στόμα από κάρτομάιζερ, help!
« στις: Δεκεμβρίου 21, 2010, 19:40 »
Το παρόν κλειδώθηκε,
Η συνέχεια εδώ:
ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ: Μια δική μας "έρευνα"






Γειά σας,
Είμαι πολύ αρχάρια ατμίστρια και σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη.  Ακούστε όμως τι έπαθα λόγω της απειρίας μου.  Σε μια φάση ρούφηξα πολύ δυνατά με νεκρή μπαταρία -χωρίς να το ξέρω- (δεν ξέρω αν ήταν ελατωματικό και το κάρτομάιζερ -το πέταξα μετά) και μου ήρθε αρκετή ποσότητα υγρού στη γλώσσα, ένιωσα την πικρίλα (νικοτίνη high).  Έτρεξα αμέσως στον νεροχύτη και ξέπλυνα το στόμα μου.  Σε δευτερόλεπτα όμως ένιωσα ένα μούδιασμα σε όλο μου το σώμα να εξαπλώνεται από το στόμα προς όλο το σώμα, και σφήξιμο στο στήθος.  Σαν να έπαθα overdose νικοτίνης.  Δεν έπαθα τίποτα, βέβαια, και το αίσθημα έφυγε σύντομα.  Από τότε, όμως, αν ατμίσω πολύ νιώθω το ίδιο αίσθημα (πολύ πιο αναιπαίσθητο βέβαια) σαν να μουδιάζουν οι μύες μου πού και πού σε διάφορα μέρη του σώματος.  Μπορεί να έπαθα τίποτα κακό μακροπρόθεσμα από εκείνη τη φορά που μου ήρθε το υγρό (δηλητηρίαση, το συκώτι, κλπ)? Η αλήθεια είναι ότι τα χρειάστηκα.  Μήπως πρέπει να μειώσω τη νικοτίνη που ατμίζω και να πάρω φίλτρα light?  Τη βοήθειά σας, ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 22, 2016, 20:21 από Atmos »

Αποσυνδεδεμένος Abet

  • *****
  • 3073
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμιζω απο 9/9/09 τυχαίο ?
Απ: Υγρό στο στόμα από κάρτομάιζερ, help!
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 21, 2010, 19:55 »
Γειά σας,